"Ik zou de leiders proberen te identificeren die een aanjaagfunctie hebben. Mensen die desnoods met de rug naar het veld toe staan om het publiek op te jutten"quote:Op dinsdag 2 juli 2024 15:08 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Oranjelegioen steelt alleen buiten stadions de show: ‘Te veel mooiweerfans’
Het valt niet alleen ons op gezien dit artikel van de NOS gisteren.
Er zijn dus landen die het meer gecoördineerd hebben met aanjagers etc. tel daar nog eens een groter percentage bioscooppubliek bij op en je hebt tribunes vol waar men niet veel verder komt dan HOLLAND-HOLLAND en het inzetten van de wave.

En de goal. De goal voor Gakpo.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 15:21 schreef Slobeend het volgende:
Jan Roelfs doet voor het eerst een wedstrijd van Nederland vanavond. @:maxi-mus

quote:Op dinsdag 2 juli 2024 15:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je bent een rund als je met vuurwerk stunt.

Ik ben redelijk positief ingesteld, maar ik sta nergens meer van te kijken.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 15:28 schreef vul_maar_in het volgende:
Als we van dit stel troglodieten verliezen dan weet ik het ook niet meer.

Als we maar niet verliezen en dan Turkije later op de avond wel winnenquote:Op dinsdag 2 juli 2024 15:37 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ik ben redelijk positief ingesteld, maar ik sta nergens meer van te kijken.

The horrorrrrquote:Op dinsdag 2 juli 2024 15:47 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Als we maar niet verliezen en dan Turkije later op de avond wel winnen

Zei men van Osterreich ook.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 15:28 schreef vul_maar_in het volgende:
Als we van dit stel troglodieten verliezen dan weet ik het ook niet meer.

Nee, Oostenrijk is gewoon een stugge solide ploeg. Roemenië moet je op kwaliteit gewoon zoek kunnen spelen en anders moet je gewoon opdoeken.quote:

Al kreeg ik geld toe.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 16:29 schreef OmniRocket het volgende:
veel jaloerse mensen hier die liever een feestje hadden gehad in Munchen :-)

zure bommen genot.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 16:29 schreef OmniRocket het volgende:
veel jaloerse mensen hier die liever een feestje hadden gehad in Munchen :-)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |