abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator maandag 1 juli 2024 @ 16:48:20 #126
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_214117392
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2024 16:38 schreef TAmaru het volgende:

[..]
Je vraagt je inderdaad af waarom er nog kwalificatiewedstrijden gespeeld moeten worden. Gewoon alle 210 voetballanden mee laten doen. De nummers 175-210 spelen een voorronde. (36 landen dus waarvan er 18 overblijven).

Vervolgens doe je de overblijvende 192 landen in 32 poules van 6 landen. De FIFA-nummers 1 t/m 32 voeren dan een poule aan. Al die landen spelen een keer tegen elkaar, dus 5 wedstrijden per team, of 15 wedstrijden per poule. In totaal dus 32 * 15 = 480 wedstrijden, allemaal live op tv, inclusief prachtige publiekstrekkers als Lesotho-Cambodja of Zuid-Soedan tegen Jemen. De groepswinnaars gaan door naar de knockoutfase.
goed idee _O_
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  Moderator maandag 1 juli 2024 @ 16:48:32 #127
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_214117397
quote:
99s.gif Op maandag 1 juli 2024 16:39 schreef OmniRocket het volgende:

[..]
hallo @:capuchon_jongen
Hij heeft wel een goed idee
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  maandag 1 juli 2024 @ 20:33:02 #128
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_214121057
Er zijn weer harde woorden gevallen, dit kan niet meer misgaan!
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_214121565
Na morgen is het Roemeniet :+
"You can call me Susan if it makes you happy"
  Trouwste user 2022 maandag 1 juli 2024 @ 21:22:42 #130
7889 tong80
Spleenheup
pi_214121753
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2024 21:13 schreef TLC het volgende:
Na morgen is het Roemeniet :+
Ze druipen roemloos af. ;)

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_214121804
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2024 20:33 schreef AgnesGru het volgende:
Er zijn weer harde woorden gevallen, dit kan niet meer misgaan!
Acum ori niciodata
Hai Romania
Mensen het spijt me maar ik mag jullie niet meer mentionen.
pi_214122002
Ik vrees dat de Roemeense vechtlust onze koorknaapjes de das om gaat doen.
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 1 juli 2024 @ 22:31:42 #133
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_214123147
Wie doet commentaar?
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_214125171
Metschdej !! :B w/
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_214125184
Roemenië bespaart ons de afgang om nogmaals van Oostenrijk te verliezen.
pi_214125290
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2024 22:31 schreef Paul het volgende:
Wie doet commentaar?
Hugo Walker
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  dinsdag 2 juli 2024 @ 07:29:56 #137
66130 Erasmusch
easy easy
pi_214125411

[ Bericht 100% gewijzigd door Erasmusch op 02-07-2024 09:58:45 (Verkocht ) ]
pi_214125513
MATCHDAY! *O*
  dinsdag 2 juli 2024 @ 08:05:29 #139
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_214125514
Ik heb de afgelopen dagen weer een hoop domme dingen gehoord en gelezen over vuur, spirit, type Nigel de Jong en de beuk erin maar je moet die Roemeentjes gewoon rustig kapottikken, die kunnen er echt geen kut van.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_214125518
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2024 08:05 schreef -XOR- het volgende:
Ik heb de afgelopen dagen weer een hoop domme dingen gehoord en gelezen over vuur, spirit, type Nigel de Jong en de beuk erin maar je moet die Roemeentjes gewoon rustig kapottikken, die kunnen er echt geen kut van.
Dat is nou net het probleem (soms) met het Nederlandse Elftal: die gaan mee in het spel van de tegenstander en zijn af en toe zo dom om dus een vechtwedstrijd te gaan voetballen, terwijl ze dat helemaal niet kunnen.
pi_214125796
Inb4 de vroege tegen-(eigen)goal
pi_214125804
quote:
*Roemenen
Mensen het spijt me maar ik mag jullie niet meer mentionen.
pi_214125938
quote:
Wij ook niet.
pi_214126052
Dit gaat een zeer pijnlijke uitschakeling worden voor Nederland.
pi_214126056
  Trouwste user 2022 dinsdag 2 juli 2024 @ 09:56:50 #146
7889 tong80
Spleenheup
pi_214126201
quote:
Nigel de Jong is een destructieve speler en bestuurder. Met z'n grincha gelul. Met Messi, Ronaldo, van Basten, Kempes en Maradona win je kampioenschappen. Met spelers als de Jong word je de schande van een toernooi. Nederland heeft zich altijd onderscheiden als klein land door aanvallend en technisch voetbal. Dan ga je een keer op je muil, maar uiteindelijk ben je spekkoper.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  dinsdag 2 juli 2024 @ 10:00:20 #147
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_214126223
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2024 22:31 schreef Paul het volgende:
Wie doet commentaar?
Jan Roelfs.
pi_214126243
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2024 10:00 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Jan Roelfs.
En de goal. De goal voor Roemenië.
pi_214126261
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2024 09:03 schreef byah het volgende:
Inb4 de vroege tegen-(eigen)goal
Het typische is deze ronde dat er geen topland is geweest dat niet eerst een goal tegen heeft gehad tegen een mindere tegenstander
pi_214126295
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2024 09:39 schreef Jor_Dii het volgende:
[ afbeelding ]
Nog een paar:

quote:
fcupdate
Vermoedelijke opstelling Oranje: Verbruggen; Dumfries, De Vrij, Van Dijk, Aké; Schouten, Simons, Reijnders; Malen, Memphis, Gakpo

psvinside
Vermoedelijke opstelling Oranje: Verbruggen; Dumfries, De Vrij, Van Dijk, Aké; Schouten, Simons, Reijnders; Malen, Memphis, Gakpo

voetbalprimeur
Vermoedelijke opstelling Oranje tegen Roemenië: Verbruggen; Dumfries, De Vrij, Van Dijk, Aké; Schouten, Reijnders, Simons; Malen, Memphis, Gakpo

voetbalnieuws
Vermoedelijke opstelling Oranje: Verbruggen; Dumfries, De Vrij, Van Dijk, Ake; Reijnders, Schouten; Malen, Simons, Gakpo; Depay

voetbalzone

fr12
Vermoedelijke opstelling
Verbruggen; Dumfries, De Vrij, Van Dijk, Aké; Schouten, Reijnders; Simons; Malen, Depay en Gakpo

sportnieuws
Vermoedelijke opstelling Nederlands elftal
Verbruggen; Dumfries, De Vrij, Van Dijk, Aké; Reijnders, Schouten, Simons; Frimpong, Depay, Gakpo

Meemetoranje
Vermoedelijke opstelling Oranje: Verbruggen; Dumfries, De Vrij, Van Dijk, Aké; Schouten, Reijnders; Simons; Malen, Depay en Gakpo

fr-fans
Vermoedelijke opstelling:
Verbruggen; Dumfries, De Vrij, Van Dijk, Aké; Schouten, Reijnders, Simons; Malen, Depay, Gakpo

voetbal.headliner
De vermoedelijke opstelling van Oranje wordt als volgt verwacht: Verbruggen; Dumfries, De Vrij, Van Dijk, Aké; Schouten, Simons, Reijnders; Malen, Memphis, Gakpo

voetbalverslaafd
Vermoedelijke opstelling Oranje: Verbruggen, Aké, Van Dijk, De Vrij, Dumfries, Reijnders, Schouten, Simons, Gakpo, Depay, Malen

eurosport
VERMOEDELIJKE OPSTELLING NEDERLAND TEGEN ROEMENIË
Verbruggen; Dumfries, De Vrij, Van Dijk, Aké; Reijnders, Simons, Schouten; Malen, Memphis, Gakpo

msn

nieuwsblad
Vermoedelijke opstelling Roemenië (4-3-3): Niță - Rațiu, Drăgușin, Burcă, Sorescu - M. Marin, R. Marin, Stanciu - Man, Mihăilă, Drăguș

Vermoedelijke opstelling Nederland (4-3-3): Verbruggen - Dumfries, De Vrij, Van Dijk, Aké - Schouten, Simons, Reijnders - Frimpong, Depay, Gakpo

bet365
Vermoedelijke opstelling Nederland tegen Roemenië
Opstelling Nederland: Verbruggen; Dumfries, De Vrij, Van Dijk, Ake; Reijnders, Schouten; Frimpong, Simons, Gakpo; Depay

hln
Vermoedelijke opstellingen
Nederland
Verbruggen - Dumfries, De Vrij, Van Dijk, Aké - Reijnders, Schouten - Malen, Xavi, Gakpo - Memphis

Roemenië
Nita - Mogos, Dragusin, Burca, Ratiu - R. Marin, S. Marin, Stanciu - Hagi, Dragus, Coman

sports mole
Netherlands possible starting lineup:
Verbruggen; Dumfries, De Vrij, Van Dijk, Ake; Reijnders, Schouten; Frimpong, Simons, Gakpo; Depay

sportstar
ROMANIA VS NETHERLANDS PREDICTED LINEUPS

Romania predcited lineup (4-3-3): Nita, Mogos, Dragusin, Burca, Ratiu, R. Marin, S. Marin, Stanciu, Hagi, Dragus, Coman

Netherlands predicted lineup (4-3-3): Verbruggen, Dumfries, De Vrij, Van Dijk, Ake, Schouten, Simons, Reijnders, Frimpong, Depay, Gakpo

cbs sports
Possible Romania XI: Nita; Mogos, Dragusin, Burca, Ratiu; R. Marin, S. Marin, Stanciu; Hagi, Dragus, Coman

Possible Netherlands XI: Verbruggen; Dumfries, De Vrij, Van Dijk, Ake; Reijnders, Schouten; Frimpong, Simons, Gakpo; Depay

uefa
Predicted line-up: Verbruggen; Dumfries, De Vrij, Van Dijk, Aké; Schouten, Simons, Reijnders; Frimpong, Depay, Gakpo

Predicted line-up: Niță; Rațiu, Drăgușin, Burcă, Sorescu; M. Marin, R. Marin, Stanciu; Man, Mihăilă, Drăguș

footballcritic
Romania's possible starting lineup: Nita; Mogos, Dragusin, Burca, Ratiu; R. Marin, S. Marin, Stanciu; Hagi, Dragus, Coman

Netherlands' possible starting lineup: Verbruggen; Dumfries, De Vrij, Van Dijk, Ake; Reijnders, Schouten; Frimpong, Simons, Gakpo; Depay

gistmania
Romania possible starting lineup:
Nita; Mogos, Dragusin, Burca, Ratiu; R. Marin, S. Marin, Stanciu; Hagi, Dragus, Coman

Netherlands possible starting lineup:
Verbruggen; Dumfries, De Vrij, Van Dijk, Ake; Reijnders, Schouten; Frimpong, Simons, Gakpo; Depay

footballwhispers
Predicted lineup: Nita (GK), Ratiu, Dragusin, Burca, Rus, M. Marin, Hagi, R. Marin, Stanciu, Coman, Dragus

Predicted lineup: Verbruggen (GK), Geertruida, de Vrij, van Dijk, Ake, Reijnders, Schouten, Veerman, Simons, Gakpo, Depay
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')