abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 2 juli 2024 @ 11:08:19 #156
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_214126800
Zelfs België won vrij eenvoudig van Roemenië.
AZ
ALKMAAR
pi_214127073
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2024 11:00 schreef tong80 het volgende:

[..]
Nee hoor.

Nigel de Jong, directeur topvoetbal bij de KNVB, onderhoudt korte lijntjes met bondscoach Ronald Koeman. De 39-jarige oud-middenvelder wil naar eigen zeggen meer mentale weerbaarheid zien.

De Jong ziet 'hongerige' spelers bij het Nederlands elftal. "Wij hebben geen supersterren als Frankrijk. We hebben goede spelers, sterren, maar wij moeten als collectief goed staan om een kans te maken op het podium", laat hij optekenen door De Volkskrant. "Daarin moeten we eerlijk zijn. Alles moet kloppen. Voetbalinhoudelijk, maar ook in mentaliteit en houding."

Met Koeman overlegt De Jong over de individuen bij Oranje, maar ook over de speelwijze. "We leiden geen vleugelaanvallers meer op." Het baart De Jong enige zorgen. "De trend is rechtsbenigen op links en linksbenigen op rechts. Ik mis af en toe een rechtsbenige rechtsbuiten, die op snelheid kan voorzetten. De rechtsbuiten is bijna het lelijke eendje van het voetbal."
Over de hele linie wil De Jong nog meer 'hongerigheid' zien. "Grinta. Argentinië is wereldkampioen met een reden", stelt hij. "De jongens worden groot gebracht vanuit een andere cultuur. Bij ons is dat toch anders, mede door verwennerij. We kunnen mentaliteit proberen te creëren, maar als we het medicijn hadden, was het al opgelost. Laten we vooral in elkaars keukens blijven kijken. Wij bij de clubs en de clubs bij ons."

https://www.msn.com/nl-nl(...)en-reden/ar-BB1k0Cu2

:T
Visionair Nigel wil terug naar de jaren '90 met rechtsbenige rechtsbuitens die echt belachelijk makkelijk te verdedigen zijn.
pi_214127098
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2024 10:06 schreef NLGooner het volgende:

[..]
Het typische is deze ronde dat er geen topland is geweest dat niet eerst een goal tegen heeft gehad tegen een mindere tegenstander
Portugal.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_214127180
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2024 11:39 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Portugal.
En Duitsland. En Frankrijk.

Eigenlijk alleen Spanje en Engeland dus :')
pi_214127189
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2024 10:06 schreef NLGooner het volgende:

[..]
Het typische is deze ronde dat er geen topland is geweest dat niet eerst een goal tegen heeft gehad tegen een mindere tegenstander
:') 3 van de 5 toplanden hebben geen goal tegen gehad tegen een mindere tegenstander. In de categorie 'meest vergezochte statistiek ooit' komt deze wel hoog.

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 02-07-2024 11:49:26 ]
pi_214127243
Maar goed, ik heb er wel zin in :Y

Als je net zo kut voetbalt als tegen Oostenrijk, pleur dan maar lekker op uit het toernooi. En als het beter gaat, dan pak je die Roemenen gewoon.
pi_214127259
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2024 11:55 schreef Saekerhett het volgende:
Maar goed, ik heb er wel zin in :Y

Als je net zo kut voetbalt als tegen Oostenrijk, pleur dan maar lekker op uit het toernooi. En als het beter gaat, dan pak je die Roemenen gewoon.
Of de middenweg: je speelt zelf een veel betere wedstrijd, maar ook de Roemenen zijn veel stugger/beter dan iedereen nu denkt.
  dinsdag 2 juli 2024 @ 12:02:56 #163
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_214127327
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2024 11:00 schreef tong80 het volgende:

[..]
Nee hoor.

Nigel de Jong, directeur topvoetbal bij de KNVB, onderhoudt korte lijntjes met bondscoach Ronald Koeman. De 39-jarige oud-middenvelder wil naar eigen zeggen meer mentale weerbaarheid zien.

De Jong ziet 'hongerige' spelers bij het Nederlands elftal. "Wij hebben geen supersterren als Frankrijk. We hebben goede spelers, sterren, maar wij moeten als collectief goed staan om een kans te maken op het podium", laat hij optekenen door De Volkskrant. "Daarin moeten we eerlijk zijn. Alles moet kloppen. Voetbalinhoudelijk, maar ook in mentaliteit en houding."

Met Koeman overlegt De Jong over de individuen bij Oranje, maar ook over de speelwijze. "We leiden geen vleugelaanvallers meer op." Het baart De Jong enige zorgen. "De trend is rechtsbenigen op links en linksbenigen op rechts. Ik mis af en toe een rechtsbenige rechtsbuiten, die op snelheid kan voorzetten. De rechtsbuiten is bijna het lelijke eendje van het voetbal."
Over de hele linie wil De Jong nog meer 'hongerigheid' zien. "Grinta. Argentinië is wereldkampioen met een reden", stelt hij. "De jongens worden groot gebracht vanuit een andere cultuur. Bij ons is dat toch anders, mede door verwennerij. We kunnen mentaliteit proberen te creëren, maar als we het medicijn hadden, was het al opgelost. Laten we vooral in elkaars keukens blijven kijken. Wij bij de clubs en de clubs bij ons."

https://www.msn.com/nl-nl(...)en-reden/ar-BB1k0Cu2

:T
Jawel hoor, maar je hebt de uitzending gister niet gezien dus.
pi_214127392
Er zijn geen zwakke landen meer in een knock out fase van een toernooi. Het gaat erom wie er wil vechten en winnen. Dat zie ik Nederland nooit doen. Er mist een leider die door het vuur gaat.

Ik verwacht 60% balbezit maar minstens 2 goals tegen.
  dinsdag 2 juli 2024 @ 12:12:41 #165
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_214127396
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2024 11:56 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Of de middenweg: je speelt zelf een veel betere wedstrijd, maar ook de Roemenen zijn veel stugger/beter dan iedereen nu denkt.
Die gaan de bus gewoon parkeren, 2-0 voor bij rust is eigenlijk wel een must.
pi_214127402
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2024 12:12 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Die gaan de bus gewoon parkeren, 2-0 voor bij rust is eigenlijk wel een must.
Dat is wel een scenario ja. Je moeten hopen dat je er inderdaad snel doorheen kunt komen en het niet te lang 0-0 blijft. Verwacht ook dat de Roemenen countervoetbal gaan spelen.
pi_214127449
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juli 2024 11:08 schreef Durmada het volgende:
Zelfs België won vrij eenvoudig van Roemenië.
België won ook in Oostenrijk vorig jaar oktober. Gaan ver komen dit EK.
  dinsdag 2 juli 2024 @ 12:37:52 #168
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_214127603
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2024 12:12 schreef byah het volgende:
Er zijn geen zwakke landen meer in een knock out fase van een toernooi. Het gaat erom wie er wil vechten en winnen. Dat zie ik Nederland nooit doen.
Kwartfinale tegen Argentinië gemist op het WK? Ook tegen Oostenrijk gewoon 2x teruggekomen van een achterstand. Daar zijn ze in België jaloers op.
Antifa
pi_214127614
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2024 12:37 schreef VoMy het volgende:

[..]
Kwartfinale tegen Argentinië gemist op het WK? Ook tegen Oostenrijk gewoon 2x teruggekomen van een achterstand. Daar zijn ze in België jaloers op.
Ordinaire schoppartij is iets anders dan vechten, ordinaire schoppartijen zijn Nederlandse teams goed in als het niet loopt.
  dinsdag 2 juli 2024 @ 12:41:08 #170
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_214127626
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2024 12:39 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Ordinaire schoppartij is iets anders dan vechten, ordinaire schoppartijen zijn Nederlandse teams goed in als het niet loopt.
Ah, vechten is een gevoel dat vaag wordt gehouden zodat de klager over het gebrek aan "vechten" altijd gelijk heeft?

Uiteindelijk werd ook tegen Argentinië gewoon nog een verlenging uit het vuur gesleept.
Antifa
  dinsdag 2 juli 2024 @ 12:46:39 #171
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214127678
quote:
Er zijn geen zwakke landen meer in een knock out fase van een toernooi.
:D :D :D
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_214127774
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2024 11:39 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Portugal.
Portugal kon überhaupt niets forceren in reguliere tijd

Duitsland ook niet zie ik nu.
Was dan toevallig de laatste dagen van toepassing
pi_214127792
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2024 11:48 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
:') 3 van de 5 toplanden hebben geen goal tegen gehad tegen een mindere tegenstander. In de categorie 'meest vergezochte statistiek ooit' komt deze wel hoog.
Klopt na checken. Was Duitsland vergeten.

En Portugal moest verlengen om verder te komen.
Misschien ook net de vraag wie je als de toplanden defineert.
pi_214127814
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2024 13:01 schreef NLGooner het volgende:

[..]
Klopt na checken. Was Duitsland vergeten.

En Portugal moest verlengen om verder te komen.
Misschien ook net de vraag wie je als de toplanden defineert.
Misschien kun je nog meer geweldige statistieken opzoeken, ik kan niet wachten.
pi_214127833
quote:
Er zijn geen zwakke landen meer in een knock out fase van een toernooi. Het gaat erom wie er wil vechten en winnen. Dat zie ik Nederland nooit doen. Er mist een leider die door het vuur gaat.

Ik verwacht 60% balbezit maar minstens 2 goals tegen.
Nou ja.. "de rest van de beste derden" zie ik meer als landen die met de hakken over de sloot de achtste finales in zijn gerold. Als ze in de 8e winnen wordt het natuurlijk wel een ander verhaal.
pi_214127852
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2024 13:08 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Nou ja.. "de rest van de beste derden" zie ik meer als landen die met de hakken over de sloot de achtste finales in zijn gerold. Als ze in de 8e winnen wordt het natuurlijk wel een ander verhaal.
Slowakije had in principe gewoon moeten winnen van het zeer zwakke Engeland.
pi_214127854
Oh, ik mis waarschijnlijk het begin (sowieso eerste helft) van deze wedstrijd en ook een groot deel van OOS-TUR. :{
Wel een scherm aanwezig in het restaurant maar in een andere ruimte. Snel dooreten dus.

Zal sowieso niet meeposten vanavond.

Dat alles vanwege een gepland etentje met het projectteam van het werk. ;(

Één voordeel voor jullie: ik doe niet mee aan hex vanavond. @Coco @Oriente @Völlig Lösgelöst @Wappie Wout @Keplerer nogwatnogwat
Vooruit, 2 voordelen dan: ik zal mijn werkgever helemaal kaalvreten en drinken vanavond. :Y)
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_214127857
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juli 2024 13:14 schreef Salina het volgende:
Dat alles vanwege een gepland etentje met het projectteam van het werk.
Zoiets skip je dan toch?
pi_214127865
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2024 13:04 schreef Saekerhett het volgende:

[..]
Misschien kun je nog meer geweldige statistieken opzoeken, ik kan niet wachten.
:D volgende keer ff checken ipv posten met alleen voorgaande dagen in gedachte :@
pi_214127884
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2024 13:13 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Slowakije had in principe gewoon moeten winnen van het zeer zwakke Engeland.
Absoluut. Met Nederland heb ik het idee dat het potentieel er nog niet helemaal is, maar ik kreeg er bijna medelijden mee dat Engeland door was. Die waren bijna uit hun lijden verlost. Veel supporters stonden ook al buiten.
pi_214127886
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juli 2024 13:14 schreef Salina het volgende:
Dat alles vanwege een gepland etentje met het projectteam van het werk. ;(
"Hoi chef, lijkt het je niet verstandig om dat etentje een andere keer te doen i.v.m. voetbal? Mocht het alsnog doorgaan, ben ik er in elk geval niet bij. Gr gr Salina"

Niet zo moeilijk toch?
  dinsdag 2 juli 2024 @ 13:20:22 #182
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_214127887
ANNOUNCE de tietenman.
  dinsdag 2 juli 2024 @ 13:20:52 #183
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214127890
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2024 13:19 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Absoluut. Met Nederland heb ik het idee dat het potentieel er nog niet helemaal uit is, maar ik kreeg er bijna medelijden mee dat Engeland door was. Die waren bijna uit hun leiden verlost.
Ik denk dat @GGMM en @onlogisch daar geen medelijden mee hadden gehad.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_214127894
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2024 13:15 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Zoiets skip je dan toch?
Nah, ik ga niet zomaar afzeggen.
Ze hadden andere datum kunnen proberen te faxen maar zo vlak voor de zomer wordt dat lastig. Ga er gewoon heen. Misschien wel eens lollig om de tweede helft te kijken met collega's. Anders kijk ik toch maar thuis in mijn eentje.

Voor de 1e helft zal er vast wel iemand de telefoon met een stream aanzetten.

Sfeer. *O*
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_214127899
pi_214127901
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juli 2024 13:20 schreef Caland het volgende:

[..]
Ik denk dat @:ggmm en @:onlogisch daar geen medelijden mee hadden gehad.
In Engeland vinden ze het natuurlijk mooi. Je zal je zo maar perongeluk naar de cup mazzelen. Bijna FC Knudde-achtig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')