Wie is "they" in zijn visie? En hoe weet hij dat "they" geen water wil leveren voor wasmachines ?quote:
Het zal meer gaan om zijn golfbanen die onder bepaalde wetgeving geen drinkwater meer mochten gebruiken om het gras te sproeien.quote:Op maandag 24 juni 2024 18:24 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Wie is "they" in zijn visie? En hoe weet hij dat "they" geen water wil leveren voor wasmachines ?
Heeft hij weer een complot van Democrats ontdekt ?
En mogelijk fantaseerde hij dat van die wasmachines, want boos over zijn golfbaan ?quote:Op maandag 24 juni 2024 18:48 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Het zal meer gaan om zijn golfbanen die onder bepaalde wetgeving geen drinkwater meer mochten gebruiken om het gras te sproeien.
Trump liegen, incoherente bullshit uitslaan en fantaseren? Say it aint so!quote:Op maandag 24 juni 2024 18:50 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
En mogelijk fantaseerde hij dat van die wasmachines, want boos over zijn golfbaan ?
Het is ook zo.... dat als hij "they" verwijt dat zijn golfbaan minder water krijgt, vanwege droogte en dat mensen drinkwater nodig hebben...... hij zich niet zo populair maakt. Dat voelt hij.. en vandaar bietje liegen over wasmachines? ????
Maar Trumps gedachtenkronkel kan idd zijn dat hij niet openlijk kan praten dat zijn golfbaan weinig water krijgt, of andere golfbanen......quote:Op maandag 24 juni 2024 18:56 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Trump liegen, incoherente bullshit uitslaan en fantaseren? Say it aint so!
Niet alleen dat, maar hoe je het ook went of keert, zijn America First beleid zal linksom of rechtsom in het nadeel zijn van ons in Europaquote:Op maandag 24 juni 2024 16:48 schreef Tijger_m het volgende:
Ik vind het zorgwekkend overigens dat sommige mensen, zelfs in Nederland, zo dwepen met een verkrachter en fraudeur, persoonlijk zou ik mij daar verre van houden.
Dit soort statements getuigt toch wel van nul komma nul politiek inzicht.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 03:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan is 'de kiezer' niet goed wijs. Simples. Leeftijd mag vrijwel altijd een argument zijn, maar is het in dit geval gewoon niet. En daar mogen de dems best wel meer op hameren imho.
Wat hep die Harris allemaal gedaan dan dat die zo slecht zou zijn?quote:Op maandag 24 juni 2024 20:45 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Dit soort statements getuigt toch wel van nul komma nul politiek inzicht.Het is de bedoeling om stemmen te winnen, niet mensen weg te jagen.
Wie ben jij om zomaar te bepalen wat wel en geen argumenten kunnen zijn? Biden is oud, dat is een feit. Gaat hij cognitief hard achteruit of niet? Of iets er tussenin? Wat gebeurt er als hij wel te hard achteruit gaat, dan krijgen we dus Harris? Willen we dat wel? (Het antwoord is nee). Dat zijn gewoon geldige vragen, daar ben je het ook schijnbaar mee eens want je begint wel ineens weer over Trump. Dus of die vragen zijn voor Biden ook geldig of je bent gewoon een laffe hypocriet.
Overigens is Biden nu nog wel scherp genoeg om mee te doen, maar hij moet echt een andere VP kiezen. Dan kunnen mensen met een gerust hart op hem stemmen.
Ze is links, vrouw en niet zo blank.. En ze heeft niet haar best gedaan zich politiek te profileren.quote:Op maandag 24 juni 2024 23:10 schreef Albertooo het volgende:
[..]
Wat hep die Harris allemaal gedaan dan dat die zo slecht zou zijn?
Zijn de talkingpoints van de favoriete youtubekanalen veranderd? Ik las hiero altijd dat Biden zwaar dementerend was en amper nog iets coherents kon zeggen, volgens sommige Fok Fox-users. (More Dakka wellicht niet, ik veegde voor het gemak alle proTrump-antiBiden-figuren even op een hoop, excuus)quote:Op maandag 24 juni 2024 20:45 schreef MoreDakka het volgende:
Overigens is Biden nu nog wel scherp genoeg om mee te doen
Ik heb dat MD nooit zien beweren hoor.quote:Op maandag 24 juni 2024 23:34 schreef Albertooo het volgende:
[..]
Zijn de talkingpoints van je favoriete youtubekanalen veranderd? Ik las hiero altijd dat Biden zwaar dementerend was en amper nog iets coherents kon zeggen, volgens sommige Fok Fox-users
Binnenkort dat live debat, he? (indekken.nl)
Oh, zou kunnen. Dan was het iemand anders die hoopt dat Trump gaat winnen. Excuus MD.quote:Op maandag 24 juni 2024 23:46 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Ik heb dat MD nooit zien beweren hoor.
Geen probleem. Maar echt niet iedereen die kritiek heeft op Biden of de Democraten in het algemeen is een Trump-aanhanger. Belangrijk om te onthoudenquote:Op maandag 24 juni 2024 23:51 schreef Albertooo het volgende:
[..]
Oh, zou kunnen. Dan was het iemand anders die hoopt dat Trump gaat winnen. Excuus MD.
Internet is een apart fenomeen inderdaad.quote:Op maandag 24 juni 2024 23:59 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Geen probleem. Maar echt niet iedereen die kritiek heeft op Biden of de Democraten in het algemeen is een Trump-aanhanger. Belangrijk om te onthoudenVooral omdat de bubbel hier zo belachelijk sterk is.
Ze heeft een verleden als een zeer 'tough on crime' aanklager waardoor ze impopulair is bij de extreem-linkse flank van de partij, en bij zwarte kiezers in het algemeen. Ook bij de bredere basis trouwens, bij de primaries voor 2020 lag ze er al meteen uit. Daarnaast is ze bij het grote publiek impopulair omdat ze enorm nep over komt en geen enkele expertise bijdraagt. Daar komt dan nog boven op dat iedereen weet dat ze alleen maar gekozen is vanwege haar geslacht en huidskleur, vanwege het gedoe in 2020. Biden had al gezegd een vrouw als VP te nemen en na Floyd moest dat dus per se een zwarte vrouw worden.quote:Op maandag 24 juni 2024 23:10 schreef Albertooo het volgende:
[..]
Wat hep die Harris allemaal gedaan dan dat die zo slecht zou zijn?
Ik wil Harris wel. Die gaat gewoon verder met relatief progressief beleid en het benoemen van progressievere SCOTUSsen. Veel beter dan het alternatief. Al vind ik Harris verder het charisma van een zak hout hebben.quote:Op maandag 24 juni 2024 20:45 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Dit soort statements getuigt toch wel van nul komma nul politiek inzicht.Het is de bedoeling om stemmen te winnen, niet mensen weg te jagen.
Wie ben jij om zomaar te bepalen wat wel en geen argumenten kunnen zijn? Biden is oud, dat is een feit. Gaat hij cognitief hard achteruit of niet? Of iets er tussenin? Wat gebeurt er als hij wel te hard achteruit gaat, dan krijgen we dus Harris? Willen we dat wel? (Het antwoord is nee). Dat zijn gewoon geldige vragen, daar ben je het ook schijnbaar mee eens want je begint wel ineens weer over Trump. Dus of die vragen zijn voor Biden ook geldig of je bent gewoon een laffe hypocriet.
Overigens is Biden nu nog wel scherp genoeg om mee te doen, maar hij moet echt een andere VP kiezen. Dan kunnen mensen met een gerust hart op hem stemmen.
De laatste strohalm voor Maga zijn een paar evangelicals. Dus je moet die genoeg paaien met symboliek en het wegslaan van muren tussen kerk en staat. De kerk moet weer de staat worden en politici moeten gewoon lekker kunnen graaien.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 06:51 schreef la_perle_rouge het volgende:
Moest die man niet naar het gevang? En wat is dat met dat schilderij (van Jezus?) , dat kruis en ikoon op de achtergrond? Heeft hij dat altijd?
Dat is net zo'n groot probleem voor Trump. Twee dingen zijn er aan de hand:quote:Op dinsdag 25 juni 2024 00:22 schreef Barbusse het volgende:
Wat is er kop-in-het-zand-steken aan het benoemen van het feit dat Biden nog geen 4 jaar ouder is dan Trump? Waarom is de leeftijd wel een probleem voor Biden, maar niet voor Trump? De laatste komt aantoonbaar mentaal zwakker en incoherenter over dan Biden.
Met een beetje mazzel wint Biden en geeft hij het na inauguratie snel op waardoor Harris president wordt. Dan hebben ze een president die niet hoogbejaard is n niet knettergek.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 10:40 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Dat is net zo'n groot probleem voor Trump. Twee dingen zijn er aan de hand:
1.) "De MAGA kant" schreeuwt het harder van de daken dat Biden te oud is, omdat ze verder weinig hebben om campagne op te voeren.
2.) De afleiding van de dagelijkse cognitieve achteruitgang van Trump is zo groot dat het niet uitmaakt of hij 67 of 77 is. Die man is gewoon overduidelijk knettergekDus iedereen roept dat hij eigenlijk opgenomen moet worden ipv dat hij oud is.
Ik weet wel wat erger is..doe mij die huidige opa maar, die wel zinnige dingen doet en zegt. Die andere opa zou hier in NL namelijk al gepaste zorg en een casemanager dementie hebben gehad
Waarom is ze een totale randebiel? Omdat ze voor de goede zaak strijdt tegen dark moneyquote:Op dinsdag 25 juni 2024 16:29 schreef Arnhemunited het volgende:
Waarom moet je als je naam verbasterd wordt tot 3 letters (MTG, AOC), je altijd als een totale randdebiel gedragen?
[ x ]
Jij vindt dit normaal gedrag van iemand die in het HoR zit?quote:Op woensdag 26 juni 2024 00:23 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Waarom is ze een totale randebiel? Omdat ze voor de goede zaak strijdt tegen dark money
MTG met AOC vergelijken 😂
Er zijn HoR-leden die een stuk abnormalere dingen doen hoor.quote:Op woensdag 26 juni 2024 10:20 schreef Arnhemunited het volgende:
[..]
Jij vindt dit normaal gedrag van iemand die in het HoR zit?![]()
Ik snap dat de Amerikaanse politiek ook entertainment is, maar je kunt ook overdrijven.
Ik zie hier niets vreemds aan, eigenlijk...ze springt op het podium en probeert mensen enthousiast te maken. Tja, nou, als dat al abnormaal is in een land als de VS dan houd het wel op.quote:Op woensdag 26 juni 2024 10:20 schreef Arnhemunited het volgende:
[..]
Jij vindt dit normaal gedrag van iemand die in het HoR zit?![]()
Ik snap dat de Amerikaanse politiek ook entertainment is, maar je kunt ook overdrijven.
Al kan ik wel zien dat een optreden als deze bij het gros van de senaatleden nogal cringe zou overkomen. Je moet er wel de persoonlijkheid voor hebben. Een dansende Trump is extreem cringe, terwijl ik snap dat een speechende Trump (in 2016) opzwepend werkt voor een groot publiek.quote:Op woensdag 26 juni 2024 12:29 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik zie hier niets vreemds aan, eigenlijk...ze springt op het podium en probeert mensen enthousiast te maken. Tja, nou, als dat al abnormaal is in een land als de VS dan houd het wel op.
Ja, 80 jarigen die zo op het podium springen zie je inderdaad nietquote:Op woensdag 26 juni 2024 12:54 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Al kan ik wel zien dat een optreden als deze bij het gros van de senaatleden nogal cringe zou overkomen. Je moet er wel de persoonlijkheid voor hebben. Een dansende Trump is extreem cringe, terwijl ik ergens nog wel kan zien dat een speechende Trump (in 2016) opzwepend werkt voor een groot publiek.
Waa rwordt het uitgezonden en hoe laat is de aftrap?quote:Op woensdag 26 juni 2024 21:34 schreef Dutch_view het volgende:
Zin in morgenHeeft Biden zijn xtc pillen al ingenomen?
En de sokken…quote:Op woensdag 26 juni 2024 21:05 schreef AnneX het volgende:
Die Rep op de sneakers![]()
Die lui zijn gewoon schizofreen.
Als het goed is om 03:00 snachts onze tijd vrijdagnacht op CNN.quote:Op woensdag 26 juni 2024 23:01 schreef Albertooo het volgende:
[..]
Waa rwordt het uitgezonden en hoe laat is de aftrap?
Ik wacht wel op de samenvatting.quote:Op donderdag 27 juni 2024 00:57 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Als het goed is om 03:00 snachts onze tijd vrijdagnacht op CNN.
Indrukwekkend, ben zelf nu zo'n 8 jaar Trump-moe gok ik.quote:Op donderdag 27 juni 2024 15:33 schreef V. het volgende:
Ik merk de afgelopen week intense Trump-moeheid. Ik heb het sinds 2015 op een ongezond niveau volgehouden, maar ik ben er nu wel nagenoeg klaar mee.Ik merk het wel in november.
De enige vlagofficier, voor zover ik kan bekijken, die ooit na zijn pensioen gedegradeerd in rang is. Zelfs Flynn is dat niet overkomen.quote:
Gaat men hier live slow chatten vannacht?quote:Op donderdag 27 juni 2024 00:57 schreef Dutch_view het volgende:
Als het goed is om 03:00 snachts onze tijd vrijdagnacht op CNN.
Hoezo zijn er geen beelden van een debat op TV?quote:Op donderdag 27 juni 2024 18:46 schreef Za het volgende:
[..]
Gaat men hier live slow chatten vannacht?
Er zullen morgen geen beelden zijn nl.
Toch op CNN te zien?quote:Op donderdag 27 juni 2024 18:48 schreef Ulx het volgende:
[..]
Hoezo zijn er geen beelden van een debat op TV?
Omdat mensen toch al wel weten op wie van de twee ze niet willen stemmen.quote:Op donderdag 27 juni 2024 18:48 schreef Ulx het volgende:
[..]
Hij bedoelt dit: No one can use any video or audio from the debate without explicit permission.quote:Op donderdag 27 juni 2024 18:48 schreef Ulx het volgende:
[..]
Vermoedelijk en CNN zal ook geld voor de rechten willen hebben als je het toch wil plaatsen elders. Lijkt mij terecht, het is tenslotte geen NPR maar een commercieel bedrijf.quote:Op donderdag 27 juni 2024 19:52 schreef Sabata het volgende:
Men wil het gebruik van framefilmpjes voor social media beperken of iets dergelijks?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
quote:Op donderdag 27 juni 2024 20:25 schreef Ulx het volgende:
[ x ]
En dat vlak voor zo'n debat.Ik ben inmiddels zo cynisch over haar dat het ook maar kan dat het te opzichtig tot een appael had geleid en dat ze het daarom niet doet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin
Ik heb tv van KPN en staat ook gewoon in de digitale TV gids. En waarschijnlijk ook gewoon een week lang terug te kijken met KPN , net zoals alle andere CNN programma's. Voor de zekerheid neem ik het op.quote:Op donderdag 27 juni 2024 18:46 schreef Za het volgende:
[..]
Gaat men hier live slow chatten vannacht?
Er zullen morgen geen beelden zijn nl.
Ik vind een paar (niet zoals voorgesteld 2, maar doe maar 5 ofzo) van de tien geboden opnoemen wel geinig. Niet dat het wat mij betreft iets met politiek te maken zou moeten hebben, maar ja, geloof is daar voor veel kiezers veel belangrijker dan hier.quote:Op donderdag 27 juni 2024 22:25 schreef la_perle_rouge het volgende:
[ x ]Staan wel goede vragen bij.
Why take so many top secret documents and then fight, shuffle, obstruct and refuse to return them requiring a search warrant?
Mr. Trump, (no I will not address him as President — ever) please recite for me, without assistance, The Lord’s Prayer, The Pledge of Allegience and tell me what are the first and last books in the Holy Bible.
Biden should ask Trump: Why do you never criticize Putin? What are you afraid of? What does he have on you?
Trump - you previously asserted it would be a consitutional crisis for a presidential candidate to be under indictment. Why does this not apply to you?
Dat komt door Trump's eigen grootspraak nadat hij veel kritiek kreeg toen hij niet wilde deelnemen aan de debatten bij de Republikeinse voorrondes waarna hij vervolgens Biden maar ging uitdagen om te debatteren: 'Any time, any place!'.quote:Op donderdag 27 juni 2024 21:41 schreef Dutch_view het volgende:
Best bijzonder trouwens dat Trump heeft ingestemd met een CNN debat. Met Jake Tapper en Dana Bash niet de meest Trump-positieve als moderators.
Ben benieuwd hoe het zal verlopen. (ik ga niet live kijken, moet gewoon werken morgen)
Zou ook wel leuk zijn, want hij roeptoetert vaak dat hij zo gelovig is. En dan vragen of hij zich er aan - niet echtbreken, niet (overheidsdocumenten) stelen, geen valse getuigenis over een ander afleggen - houdt.quote:Op donderdag 27 juni 2024 22:41 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ik vind een paar (niet zoals voorgesteld 2, maar doe maar 5 ofzo) van de tien geboden opnoemen wel geinig. Niet dat het wat mij betreft iets met politiek te maken zou moeten hebben, maar ja, geloof is daar voor veel kiezers veel belangrijker dan hier.
quote:Op donderdag 27 juni 2024 22:47 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Zou ook wel leuk zijn, want hij roeptoetert vaak dat hij zo gelovig is. En dan vragen of hij zich er aan - niet echtbreken, niet (overheidsdocumenten) stelen, geen valse getuigenis over een ander afleggen - houdt.
100%quote:Op donderdag 27 juni 2024 21:23 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels zo cynisch over haar dat het ook maar kan dat het te opzichtig tot een appael had geleid en dat ze het daarom niet doet.
Ik volg al die nieuwskanalen nooit meer eigenlijk. Je kijkt geregeld CNN?quote:Op vrijdag 28 juni 2024 00:04 schreef Dutch_view het volgende:
Lang geleden dat CNN een foto van Trump gebruikt waarop hij breed lachend staat.
Meestal was het een sport om een zo slecht mogelijke foto te gebruiken
Alleen als er iets bijzonders gaande is zoals nu even. Maar ik blijf er niet voor op, plus CNN International laat niet alles zien wat in Amerika wordt uitgezonden. Dan kun je beter een internet stream pakken.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 00:32 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ik volg al die nieuwskanalen nooit meer eigenlijk. Je kijkt geregeld CNN?
Het is de enige manier om nog een debat te krijgen met Biden. Kijk ook hoe dat debat is opgezet, twee moderators volledig op de hand van Biden, geen publiek, microfoons die worden uitgezet, reclames ertussen door zodat de oude man even kan pauzeren. Ik vermoed ook dat dit het enige debat gaat zijn tot de verkiezingen.quote:Op donderdag 27 juni 2024 21:41 schreef Dutch_view het volgende:
Best bijzonder trouwens dat Trump heeft ingestemd met een CNN debat. Met Jake Tapper en Dana Bash niet de meest Trump-positieve als moderators.
Ben benieuwd hoe het zal verlopen. (ik ga niet live kijken, moet gewoon werken morgen)
Het is niet eens "live" en andere media mag er niet bij zijn. Ze hebben een 2 min delay, als Biden in slaap valt knippen ze dat eruit voordat wij het zien.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 01:43 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Het is de enige manier om nog een debat te krijgen met Biden. Kijk ook hoe dat debat is opgezet, twee moderators volledig op de hand van Biden, geen publiek, microfoons die worden uitgezet, reclames ertussen door zodat de oude man even kan pauzeren. Ik vermoed ook dat dit het enige debat gaat zijn tot de verkiezingen.
Overigens zal het niet al te moeilijk moeten zijn voor Trump om dit debat te winnen. Laat Biden maar zo veel mogelijk spreken en het Amerikaanse volk kan dan zien dat Biden mentaal echt op zijn retour is. De beste man hoort in een bejaardentehuis die kan mentaal geen 4 jaartjes meer verder. Als je overal constant de weg kwijt raakt, voor je uit staart tijdens festiviteiten tot op het punt dat je van het podium af gehaald moet worden dan zegt dat wel genoeg over je gezondheid.
Als de Amerikanen dat zien tijdens het debat is het einde oefening voor Biden.
quote:Op vrijdag 28 juni 2024 02:31 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Het is niet eens "live" en andere media mag er niet bij zijn. Ze hebben een 2 min delay, als Biden in slaap valt knippen ze dat eruit voordat wij het zien.
Ik heb een Bidenica genomen en ga lekker slapen. Zie morgen de meme's wel. Veel kijkplezier allemaal!
[ x ]
quote:
Erg zwak gezien de banen verloren zijn door COVID. En eerlijk is eerlijk operation warpspeed was wel degelijk onder Trump maar voor beiden is er niets te winnen met dit punt. Geen enkele politicus heeft ons “gered” van COVID. Ons eigen immuunsysteem inclusief het feit dat het virus minder gevaarlijk werd heeft ons gered van COVID.quote:
je quote matt walshquote:Op vrijdag 28 juni 2024 03:39 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]
Vooral dit, het is genoeg geweest. Kunnen we aub allemaal weer normaal gaan doen en accepteren dat Biden mentaal naar de klote is?
nee het is echt heel erg.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 03:40 schreef OMG het volgende:
Gezien 90%+ van de posters hier kan ik ik veilig aannemen dat het grotendeels compleet het tegenovergestelde is. Kijk wel iets als im thuis ben over een uur of zk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |