abonnement Unibet Coolblue
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 24 juni 2024 @ 17:45:57 #1
862 Arcee
Look closer
pi_214034351

Joe Biden

Kamala Harris

House of Representatives:
Republican (219)
Democratic (213)
Vacant (3)

United States Senate:
Republican (49)
Democratic (48)
Independents (3)
Tiebreaker VP Harris (D)

Speaker of the House:
Mike Johnson (R)

Majority Leader of the House:
Steve Scalise (R)
Minority Leader of the House:
Hakeem Jeffries (D)

President of the Senate:
Kamala Harris (D)

Senate Majority Leader
Chuck Schumer (D)
Senate Minority Leader:
Mitch McConnell (R)

Extra aanwijzingen voor dit topic:

Helaas blijkt dit topic nogal eens te ontsporen. Het is een emotioneel onderwerp voor sommigen.

Daarom de volgende afspraken:

Dit is geen linkdumptopic. Als je een tweet plaatst graag het volgende in ogenschouw nemen: Waarom deze tweet? Wat zegt het, wat vind je er zelf van?
• Posts die tot doel hebben het topic te laten ontsporen, die respectloos zijn, of als linkdump aangemerkt kunnen worden, kunnen zonder overleg verwijderd worden door de moderatie. Want je post moet iets bijdragen aan de discussie en niet aan het op de kast jagen van users.
• Het gaat hier over de Amerikaanse politiek. Niet over Amerika in zijn algemeen. Probeer on topic te blijven.
• We gaan hier respectvol met elkaar om. Ook onderwerpen zoals kwetsbare migrantenkinderen worden met respect besproken. Ik zie er het nut niet van om bijv Michelle Obama als een kerel neer te zetten. Het enige doel om dat te doen is om users op de kast te jagen en het topic te laten ontsporen. Stop daar gewoon mee. Het voegt inhoudelijk niets toe.

We gebruiken in dit topic de volgende bronnen. Zie bijvoorbeeld hier als richtlijn: https://mediabiasfactcheck.com/
Voor visueel ingestelde mensen kan dit een richtlijn zijn:
pi_214034770
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2024 09:50 schreef KoosVogels het volgende:
[ x ]
Wie is "they" in zijn visie? En hoe weet hij dat "they" geen water wil leveren voor wasmachines ?
Heeft hij weer een complot van Democrats ontdekt ?
  Moderator maandag 24 juni 2024 @ 18:48:29 #3
54278 crew  Tijger_m
42
pi_214034958
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2024 18:24 schreef Bluesdude het volgende:

[..]
Wie is "they" in zijn visie? En hoe weet hij dat "they" geen water wil leveren voor wasmachines ?
Heeft hij weer een complot van Democrats ontdekt ?
Het zal meer gaan om zijn golfbanen die onder bepaalde wetgeving geen drinkwater meer mochten gebruiken om het gras te sproeien.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_214034975
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2024 18:48 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Het zal meer gaan om zijn golfbanen die onder bepaalde wetgeving geen drinkwater meer mochten gebruiken om het gras te sproeien.
En mogelijk fantaseerde hij dat van die wasmachines, want boos over zijn golfbaan ?
Het is ook zo.... dat als hij "they" verwijt dat zijn golfbaan minder water krijgt, vanwege droogte en dat mensen drinkwater nodig hebben...... hij zich niet zo populair maakt. Dat voelt hij.. en vandaar bietje liegen over wasmachines? ????
  Moderator maandag 24 juni 2024 @ 18:56:28 #5
54278 crew  Tijger_m
42
pi_214035032
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2024 18:50 schreef Bluesdude het volgende:

[..]
En mogelijk fantaseerde hij dat van die wasmachines, want boos over zijn golfbaan ?
Het is ook zo.... dat als hij "they" verwijt dat zijn golfbaan minder water krijgt, vanwege droogte en dat mensen drinkwater nodig hebben...... hij zich niet zo populair maakt. Dat voelt hij.. en vandaar bietje liegen over wasmachines? ????
Trump liegen, incoherente bullshit uitslaan en fantaseren? Say it aint so!
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_214035212
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2024 18:56 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Trump liegen, incoherente bullshit uitslaan en fantaseren? Say it aint so!
Maar Trumps gedachtenkronkel kan idd zijn dat hij niet openlijk kan praten dat zijn golfbaan weinig water krijgt, of andere golfbanen......
Interessante mogelijke verklaring... :?
pi_214035321
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2024 16:48 schreef Tijger_m het volgende:

Ik vind het zorgwekkend overigens dat sommige mensen, zelfs in Nederland, zo dwepen met een verkrachter en fraudeur, persoonlijk zou ik mij daar verre van houden.
Niet alleen dat, maar hoe je het ook went of keert, zijn America First beleid zal linksom of rechtsom in het nadeel zijn van ons in Europa

Alleen daarom al begrijp ik niet dat hier mensen zijn die hopen dat ie wint.
Hebben die mensen dan ook een sm kelder thuis of zo?

Ironisch genoeg zijn dat vaak dezelfde figuren die tegen de EU zijn, omdat het beleid van Brussel vaak niet in ons voordeel zou zijn :')
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_214035543
Door die TT komt mijn muziektic hiermee

"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_214035944
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2024 03:19 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Dan is 'de kiezer' niet goed wijs. Simples. Leeftijd mag vrijwel altijd een argument zijn, maar is het in dit geval gewoon niet. En daar mogen de dems best wel meer op hameren imho.
Dit soort statements getuigt toch wel van nul komma nul politiek inzicht. :{ Het is de bedoeling om stemmen te winnen, niet mensen weg te jagen.

Wie ben jij om zomaar te bepalen wat wel en geen argumenten kunnen zijn? Biden is oud, dat is een feit. Gaat hij cognitief hard achteruit of niet? Of iets er tussenin? Wat gebeurt er als hij wel te hard achteruit gaat, dan krijgen we dus Harris? Willen we dat wel? (Het antwoord is nee). Dat zijn gewoon geldige vragen, daar ben je het ook schijnbaar mee eens want je begint wel ineens weer over Trump. Dus of die vragen zijn voor Biden ook geldig of je bent gewoon een laffe hypocriet. :{w

Overigens is Biden nu nog wel scherp genoeg om mee te doen, maar hij moet echt een andere VP kiezen. Dan kunnen mensen met een gerust hart op hem stemmen.
pi_214038864
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2024 20:45 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Dit soort statements getuigt toch wel van nul komma nul politiek inzicht. :{ Het is de bedoeling om stemmen te winnen, niet mensen weg te jagen.

Wie ben jij om zomaar te bepalen wat wel en geen argumenten kunnen zijn? Biden is oud, dat is een feit. Gaat hij cognitief hard achteruit of niet? Of iets er tussenin? Wat gebeurt er als hij wel te hard achteruit gaat, dan krijgen we dus Harris? Willen we dat wel? (Het antwoord is nee). Dat zijn gewoon geldige vragen, daar ben je het ook schijnbaar mee eens want je begint wel ineens weer over Trump. Dus of die vragen zijn voor Biden ook geldig of je bent gewoon een laffe hypocriet. :{w

Overigens is Biden nu nog wel scherp genoeg om mee te doen, maar hij moet echt een andere VP kiezen. Dan kunnen mensen met een gerust hart op hem stemmen.
Wat hep die Harris allemaal gedaan dan dat die zo slecht zou zijn?
pi_214039042
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2024 23:10 schreef Albertooo het volgende:

[..]
Ze is links, vrouw en niet zo blank.. En ze heeft niet haar best gedaan zich politiek te profileren.
Deed ze dat wel dan had ze meer aanhang bij de democratstemmers... en nog veel minder bij de rechtse stemmers.
Vooral de hardcore trumpisten willen liever een onbeschofte bully, verkrachter, financieel fraudeur, verkiezingsfraudeur, staatsgreepplanner, dief van staatsgeheimen als president.
Arm Amerika..
pi_214039117
quote:

Overigens is Biden nu nog wel scherp genoeg om mee te doen
Zijn de talkingpoints van de favoriete youtubekanalen veranderd? Ik las hiero altijd dat Biden zwaar dementerend was en amper nog iets coherents kon zeggen, volgens sommige Fok Fox-users. (More Dakka wellicht niet, ik veegde voor het gemak alle proTrump-antiBiden-figuren even op een hoop, excuus)

Binnenkort dat live debat, he? (indekken.nl)

[ Bericht 6% gewijzigd door Albertooo op 24-06-2024 23:55:44 ]
pi_214039227
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2024 23:34 schreef Albertooo het volgende:

[..]
Zijn de talkingpoints van je favoriete youtubekanalen veranderd? Ik las hiero altijd dat Biden zwaar dementerend was en amper nog iets coherents kon zeggen, volgens sommige Fok Fox-users

Binnenkort dat live debat, he? (indekken.nl)
Ik heb dat MD nooit zien beweren hoor.
Incelfrikandel
pi_214039279
quote:
1s.gif Op maandag 24 juni 2024 23:46 schreef Frikandelbroodje het volgende:

[..]
Ik heb dat MD nooit zien beweren hoor.
Oh, zou kunnen. Dan was het iemand anders die hoopt dat Trump gaat winnen. Excuus MD.
pi_214039335
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2024 23:51 schreef Albertooo het volgende:

[..]
Oh, zou kunnen. Dan was het iemand anders die hoopt dat Trump gaat winnen. Excuus MD.
Geen probleem. Maar echt niet iedereen die kritiek heeft op Biden of de Democraten in het algemeen is een Trump-aanhanger. Belangrijk om te onthouden :) Vooral omdat de bubbel hier zo belachelijk sterk is.
pi_214039369
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2024 23:59 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Geen probleem. Maar echt niet iedereen die kritiek heeft op Biden of de Democraten in het algemeen is een Trump-aanhanger. Belangrijk om te onthouden :) Vooral omdat de bubbel hier zo belachelijk sterk is.
Internet is een apart fenomeen inderdaad.
pi_214039425
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2024 23:10 schreef Albertooo het volgende:

[..]
Ze heeft een verleden als een zeer 'tough on crime' aanklager waardoor ze impopulair is bij de extreem-linkse flank van de partij, en bij zwarte kiezers in het algemeen. Ook bij de bredere basis trouwens, bij de primaries voor 2020 lag ze er al meteen uit. Daarnaast is ze bij het grote publiek impopulair omdat ze enorm nep over komt en geen enkele expertise bijdraagt. Daar komt dan nog boven op dat iedereen weet dat ze alleen maar gekozen is vanwege haar geslacht en huidskleur, vanwege het gedoe in 2020. Biden had al gezegd een vrouw als VP te nemen en na Floyd moest dat dus per se een zwarte vrouw worden.

Vrijwel niemand wil haar als president. Dat hoeft an sich geen probleem te zijn, de VP wordt toch vrijwel altijd gekozen om een bepaalde groep een beetje te paaien, maar met een presidentskandidaat die z oud is n waar er (terechte) twijfels bestaan over zijn cognitieve vaardigheden gaan veel mensen toch nadenken over die VP. In 2020 riepen de Republikeinen dit al, maar toen trapte eigenlijk niemand daar in omdat vrijwel niemand verwachtte dat Biden dood neer zou vallen. Dat is nu 4 jaar later wel anders. Je kunt het hebben over hoe terecht dat is (of zoals Barbusse en de campagne de kop in het zand steken) maar je houdt het niet meer tegen. Net als inflatie is het gaan leven bij de kiezer, en uiteindelijk is dat het enige dat telt.

Mocht Biden het heel goed doen bij het debat, dan kan hij wat mensen geruststellen. Maar als hij af gaat als een gieter heeft Trump zo goed als gewonnen.
pi_214039501
Wat is er kop-in-het-zand-steken aan het benoemen van het feit dat Biden nog geen 4 jaar ouder is dan Trump? Waarom is de leeftijd wel een probleem voor Biden, maar niet voor Trump? De laatste komt aantoonbaar mentaal zwakker en incoherenter over dan Biden.

[ Bericht 15% gewijzigd door Tijger_m op 25-06-2024 00:55:32 ]
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Overall beste user 2022 dinsdag 25 juni 2024 @ 06:41:16 #19
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_214039831
twitter

Ah, daar is de reden. CNN zal ongetwijfeld niet voldoende excuses aanbieden, dus dan heeft Trump geen andere optie....
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_214039851
Moest die man niet naar het gevang? En wat is dat met dat schilderij (van Jezus?) , dat kruis en ikoon op de achtergrond? Heeft hij dat altijd?
pi_214041070
quote:

[..]

Ik wil Harris wel. Die gaat gewoon verder met relatief progressief beleid en het benoemen van progressievere SCOTUSsen. Veel beter dan het alternatief. Al vind ik Harris verder het charisma van een zak hout hebben.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_214041088
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2024 06:51 schreef la_perle_rouge het volgende:
Moest die man niet naar het gevang? En wat is dat met dat schilderij (van Jezus?) , dat kruis en ikoon op de achtergrond? Heeft hij dat altijd?
De laatste strohalm voor Maga zijn een paar evangelicals. Dus je moet die genoeg paaien met symboliek en het wegslaan van muren tussen kerk en staat. De kerk moet weer de staat worden en politici moeten gewoon lekker kunnen graaien.

[ Bericht 5% gewijzigd door Beathoven op 25-06-2024 10:39:59 ]
  dinsdag 25 juni 2024 @ 10:40:37 #23
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_214041432
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2024 00:22 schreef Barbusse het volgende:
Wat is er kop-in-het-zand-steken aan het benoemen van het feit dat Biden nog geen 4 jaar ouder is dan Trump? Waarom is de leeftijd wel een probleem voor Biden, maar niet voor Trump? De laatste komt aantoonbaar mentaal zwakker en incoherenter over dan Biden.
Dat is net zo'n groot probleem voor Trump. Twee dingen zijn er aan de hand:

1.) "De MAGA kant" schreeuwt het harder van de daken dat Biden te oud is, omdat ze verder weinig hebben om campagne op te voeren.

2.) De afleiding van de dagelijkse cognitieve achteruitgang van Trump is zo groot dat het niet uitmaakt of hij 67 of 77 is. Die man is gewoon overduidelijk knettergek ;) Dus iedereen roept dat hij eigenlijk opgenomen moet worden ipv dat hij oud is. :D

Ik weet wel wat erger is..doe mij die huidige opa maar, die wel zinnige dingen doet en zegt. Die andere opa zou hier in NL namelijk al gepaste zorg en een casemanager dementie hebben gehad :P
pi_214043528
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 juni 2024 10:40 schreef GarlandBriggs het volgende:

[..]
Dat is net zo'n groot probleem voor Trump. Twee dingen zijn er aan de hand:

1.) "De MAGA kant" schreeuwt het harder van de daken dat Biden te oud is, omdat ze verder weinig hebben om campagne op te voeren.

2.) De afleiding van de dagelijkse cognitieve achteruitgang van Trump is zo groot dat het niet uitmaakt of hij 67 of 77 is. Die man is gewoon overduidelijk knettergek ;) Dus iedereen roept dat hij eigenlijk opgenomen moet worden ipv dat hij oud is. :D

Ik weet wel wat erger is..doe mij die huidige opa maar, die wel zinnige dingen doet en zegt. Die andere opa zou hier in NL namelijk al gepaste zorg en een casemanager dementie hebben gehad :P
Met een beetje mazzel wint Biden en geeft hij het na inauguratie snel op waardoor Harris president wordt. Dan hebben ze een president die niet hoogbejaard is n niet knettergek.
"Wenn ein Nazi am Tisch sitzt, und daneben 10 andere, die dasitzen und mit ihm diskutieren, dann hast du einen Tisch mit 11 Nazis."
pi_214044303
Waarom moet je als je naam verbasterd wordt tot 3 letters (MTG, AOC), je altijd als een totale randdebiel gedragen?

twitter
Vitesse, Celtic FC, Everton, Green Bay Packers.
pi_214054183
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2024 16:29 schreef Arnhemunited het volgende:
Waarom moet je als je naam verbasterd wordt tot 3 letters (MTG, AOC), je altijd als een totale randdebiel gedragen?

[ x ]
Waarom is ze een totale randebiel? Omdat ze voor de goede zaak strijdt tegen dark money :?

MTG met AOC vergelijken 😂
pi_214056421
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juni 2024 00:23 schreef Knipoogje het volgende:

[..]
Waarom is ze een totale randebiel? Omdat ze voor de goede zaak strijdt tegen dark money :?

MTG met AOC vergelijken 😂
Jij vindt dit normaal gedrag van iemand die in het HoR zit? :')
Ik snap dat de Amerikaanse politiek ook entertainment is, maar je kunt ook overdrijven.
Vitesse, Celtic FC, Everton, Green Bay Packers.
  woensdag 26 juni 2024 @ 12:24:31 #28
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_214057761
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2024 10:20 schreef Arnhemunited het volgende:

[..]
Ik snap dat de Amerikaanse politiek ook entertainment is, maar je kunt ook overdrijven.
Er zijn HoR-leden die een stuk abnormalere dingen doen hoor.
Ja inderdaad, V. ja.
  Moderator woensdag 26 juni 2024 @ 12:29:34 #29
54278 crew  Tijger_m
42
pi_214057827
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2024 10:20 schreef Arnhemunited het volgende:

[..]
Ik zie hier niets vreemds aan, eigenlijk...ze springt op het podium en probeert mensen enthousiast te maken. Tja, nou, als dat al abnormaal is in een land als de VS dan houd het wel op.
pi_214058173
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2024 12:29 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Ik zie hier niets vreemds aan, eigenlijk...ze springt op het podium en probeert mensen enthousiast te maken. Tja, nou, als dat al abnormaal is in een land als de VS dan houd het wel op.
Al kan ik wel zien dat een optreden als deze bij het gros van de senaatleden nogal cringe zou overkomen. Je moet er wel de persoonlijkheid voor hebben. Een dansende Trump is extreem cringe, terwijl ik snap dat een speechende Trump (in 2016) opzwepend werkt voor een groot publiek.
  Moderator woensdag 26 juni 2024 @ 12:54:42 #31
54278 crew  Tijger_m
42
pi_214058180
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2024 12:54 schreef Knipoogje het volgende:

[..]
Al kan ik wel zien dat een optreden als deze bij het gros van de senaatleden nogal cringe zou overkomen. Je moet er wel de persoonlijkheid voor hebben. Een dansende Trump is extreem cringe, terwijl ik ergens nog wel kan zien dat een speechende Trump (in 2016) opzwepend werkt voor een groot publiek.
Ja, 80 jarigen die zo op het podium springen zie je inderdaad niet :D
pi_214063930
Die Rep op de sneakers 8)7
Die lui zijn gewoon schizofreen.
pi_214064634
Zin in morgen *O* Heeft Biden zijn xtc pillen al ingenomen? :7
pi_214066731
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2024 21:34 schreef Dutch_view het volgende:
Zin in morgen *O* Heeft Biden zijn xtc pillen al ingenomen? :7
Waa rwordt het uitgezonden en hoe laat is de aftrap?
pi_214066798
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juni 2024 21:05 schreef AnneX het volgende:
Die Rep op de sneakers 8)7
Die lui zijn gewoon schizofreen.
En de sokken…
twitter

Die schoenen zijn echt bizar lelijk in combi met een pak.
pi_214067350
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2024 23:01 schreef Albertooo het volgende:

[..]
Waa rwordt het uitgezonden en hoe laat is de aftrap?
Als het goed is om 03:00 snachts onze tijd vrijdagnacht op CNN.
  donderdag 27 juni 2024 @ 12:06:34 #39
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_214069638
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2024 00:57 schreef Dutch_view het volgende:

[..]
Ik wacht wel op de samenvatting. :P
Wordt vast n grote tenenkrommende shitshow. Die heb ik deze week al genoeg gezien.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  Overall beste user 2022 donderdag 27 juni 2024 @ 14:18:00 #40
3928 Ulx
pi_214070469
Captain Candyman heeft er kijk op.

twitter
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_214070587
yep, de grote indekmachine draait op volle toeren bij de GOP.
- Biden zou volgepompt worden met drugs
- anchors zijn bevooroordeeld
- debat is rigged doordat men microfoons kan muten.
- haaien gaan kabels doorbijten zodat de verbinding wegvalt oh wacht ik haal iets door elkaar, waren marters)
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
  donderdag 27 juni 2024 @ 15:30:29 #42
136 V.
pi_214070872
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2024 14:18 schreef Ulx het volgende:
Captain Candyman heeft er kijk op.

[ x ]
Ah, Ronny Johnson heeft een meninkje.
Ja inderdaad, V. ja.
  donderdag 27 juni 2024 @ 15:33:43 #43
136 V.
pi_214070893
Ik merk de afgelopen week intense Trump-moeheid. Ik heb het sinds 2015 op een ongezond niveau volgehouden, maar ik ben er nu wel nagenoeg klaar mee.Ik merk het wel in november.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_214070910
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2024 15:33 schreef V. het volgende:
Ik merk de afgelopen week intense Trump-moeheid. Ik heb het sinds 2015 op een ongezond niveau volgehouden, maar ik ben er nu wel nagenoeg klaar mee.Ik merk het wel in november.
Indrukwekkend, ben zelf nu zo'n 8 jaar Trump-moe gok ik.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  Overall beste user 2022 donderdag 27 juni 2024 @ 18:41:26 #45
3928 Ulx
pi_214072234
7 juli komt de rechter met de strafmaat. Misschien krijgen we dan rust. Ik ben die jankende klojo ook spuugzat.
  Moderator donderdag 27 juni 2024 @ 18:43:22 #46
54278 crew  Tijger_m
42
pi_214072248
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2024 15:30 schreef V. het volgende:

[..]
Ah, Ronny Johnson heeft een meninkje.
De enige vlagofficier, voor zover ik kan bekijken, die ooit na zijn pensioen gedegradeerd in rang is. Zelfs Flynn is dat niet overkomen.
pi_214072256
VANANACHT JOE VS DONALD *O* *O* *O*

twitter
pi_214072272
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2024 00:57 schreef Dutch_view het volgende:

Gaat men hier live slow chatten vannacht?

Er zullen morgen geen beelden zijn nl.
  Overall beste user 2022 donderdag 27 juni 2024 @ 18:48:41 #49
3928 Ulx
pi_214072284
quote:
1s.gif Op donderdag 27 juni 2024 18:46 schreef Za het volgende:

[..]
Gaat men hier live slow chatten vannacht?

Er zullen morgen geen beelden zijn nl.
Hoezo zijn er geen beelden van een debat op TV?
  Moderator donderdag 27 juni 2024 @ 19:31:45 #50
54278 crew  Tijger_m
42
pi_214072553
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2024 18:48 schreef Ulx het volgende:

[..]
Hoezo zijn er geen beelden van een debat op TV?
Toch op CNN te zien?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')