POLLquote:Na het Nederlands elftal zijn maandag de Belgen aan de beurt. De Rode Duivels zitten samen met Oekraïne, Roemenië en Slowakije in Groep E. De verwachting is dan ook dat België zonder problemen de volgende ronde zal bereiken van het EK voetbal.
Toch zullen we een vrij nieuw team zien aan de Belgische kant. Na het WK in Qatar stopten grote namen zoals Nacer Chadli, Eden Hazard, Toby Alderweireld en Simon Mignolet. Ook Axel Witsel kondigde toen aan zich niet meer beschikbaar te stellen voor het nationale team, maar hij heeft zich bedacht en we zien hem dit EK terug bij de Rode Duivels. Uiteraard zijn ook Kevin De Bruyne, Jan Vertonghen, Romelu Lukaku van de partij.
Thibaut Courtois
Wel bijzonder is, is dat keeper Thibaut Courtois, over het algemeen gezien als een van de beste keepers ter wereld, niet meegaat naar het EK. Hij werd niet geselecteerd door de nieuwe trainer Domenico Tedesco, omdat ze met elkaar in de clinch liggen.
Slowakije en België speelden in het verleden al drie keer eerder tegen elkaar. Twee daarvan eindigden in een gelijkspel en de laatste werd gewonnen door de Belgen. Deze wedstrijden waren wel allemaal vriendschappelijk, dus het is de eerste keer dat Slowakije en België op een EK toernooi tegen elkaar spelen.
Stadion: Frankfurt Arena
Aftrap: Maandag 17 juni om 18:00
Ja wat een ontzettend genot. Ik zit echt te genieten.quote:Op maandag 17 juni 2024 19:48 schreef Coco het volgende:
Ultiem genot dit @:maxi-mus dit had niet beter kunnen lopen
De bal vooruit slaan met je hand is gewoon nog steeds hands.quote:Op maandag 17 juni 2024 19:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit soort dingen zouden ze niet meer afkeuren toch?
Maar goed, wel komisch enzo
Dat klopt toch wel?quote:
Maar niet omdat iedereen daar lachtquote:
Hele EK is leuk. Genieten.quote:
Sterren komenquote:Op maandag 17 juni 2024 19:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Want ik weet, dat er een engelbewaarder bestaat.
Hartslag van de Belgische commentator.]quote:
Ik heb het idee dat hij enigszins uit balans werd gebracht door die Slowaak en dat het niet een bewussie was. Maar goed, maakt niet ui, wat heb ik weer gelachen.quote:Op maandag 17 juni 2024 19:50 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
De bal vooruit slaan met je hand is gewoon nog steeds hands.
https://www.computable.nl(...)-tijdens-ek-voetbal/quote:Op maandag 17 juni 2024 19:51 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Hartslag van de Belgische commentator.]
Het hart van de verslaggever ?quote:
Denk dat ze beter met Luxemburg kunnen gaan fuseren.quote:Op maandag 17 juni 2024 19:51 schreef FvanS het volgende:
@:capuchon_jongen zei gister dat we het Nederlandse elftal samen moesten voegen met de Belgen
Ik vond dit wel genot andersquote:Op maandag 17 juni 2024 19:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hele EK is leuk. Genieten.
Maar die kut VAR vind ik maar niks meer eigenlijk. Je kunt nooit meer echt juichen
De shirts van België zijn dik hoorquote:Op maandag 17 juni 2024 19:51 schreef RipCity het volgende:
Wat een prut shirts die van Belgie. iedereen ziet eruit alsof ze al 4 uur in Singapore lopen te ballen
Het is geen korfbal.quote:Op maandag 17 juni 2024 19:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat hij enigszins uit balans werd gebracht door die Slowaak en dat het niet een bewussie was. Maar goed, maakt niet ui, wat heb ik weer gelachen.
Sociaal aan het doen (i.e. bij de hoeren).quote:
Sinds Piet Paulusma is gestopt is het behelpen.quote:
Verdediging van NL en aanvallers en De Bruyne van België = Europees Kampioen,quote:Op maandag 17 juni 2024 19:51 schreef FvanS het volgende:
@:capuchon_jongen zei gister dat we het Nederlandse elftal samen moesten voegen met de Belgen
quote:
Ik ook. Maar al dat centimeter gepruts.quote:
Maandagavond hebben ze therapie sessies.quote:
Een negendarter?quote:
daar gaat ook geen Belg winnen.quote:Op maandag 17 juni 2024 19:53 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Bij de Belg kunnen ze gaan beginnen met de voorbeschouwing op de Tour.
Moeten we nog hulpverlening voor hem inschakelen?quote:
Vast wel een paar ritten voor Flipsen.quote:
Wa mot ie dan gooiequote:
De Bruyne is wel wereldklasse idd.quote:Op maandag 17 juni 2024 19:52 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Verdediging van NL en aanvallers en De Bruyne van België = Europees Kampioen,
Daar gaat WOUT op kop rijden voor de killerbees?quote:Op maandag 17 juni 2024 19:53 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Bij de Belg kunnen ze gaan beginnen met de voorbeschouwing op de Tour.
quote:Op zondag 16 juni 2024 22:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
Morgen tijdens de wedstrijd van 18u heb ik helaas een sociaal leven. ik zal niet aanwezig zijn. Ik heb de volste vertrouwen in mijn collega mods.
Hij is inmiddels volwassen genoeg om hier mee om te kunnen gaan.quote:Op maandag 17 juni 2024 19:53 schreef Felagund het volgende:
[..]
Moeten we nog hulpverlening voor hem inschakelen?
Negerdarter.quote:
Ik dacht eerst nog iets met geluid maar leek met lastig me alle andere geluiden op het veldquote:Op maandag 17 juni 2024 19:54 schreef OmniRocket het volgende:
Aha de grafiek was van de bal dat hij aangeraakt werd
Te hopen dat ze dat niet gaan invoeren in NL. Krijg je nog meer var-ellende en discussies.quote:Op maandag 17 juni 2024 19:54 schreef OmniRocket het volgende:
Ja maar vandaag is hij overrated. Anders had hij er wel eentje in geprikt!quote:Op maandag 17 juni 2024 19:54 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Kan best een leuk balletje trappen, bij City dan tenminste.
Ja ik moet ook even kijken , wel leuk dat ze dat ook zo laten zien.quote:Op maandag 17 juni 2024 19:54 schreef OmniRocket het volgende:
Geen 9 maar nog wel een 7-quote:
Juist geen discussies, alleen meer afkeurde doelpunten dan vroeger.quote:Op maandag 17 juni 2024 19:55 schreef RipCity het volgende:
[..]
Te hopen dat ze dat niet gaan invoeren in NL. Krijg je nog meer var-ellende en discussies.
Denk het niet.quote:Op maandag 17 juni 2024 19:55 schreef DrDentz het volgende:
Van Keulen moeten ze wel kunnen winnen toch
Huybrechts zal wel aan het vechten zijn met een stel Slowaken.quote:Op maandag 17 juni 2024 19:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Gelukkig draait Dimitri van den Bergh een prima jaar
Zie WK 2022.quote:Op maandag 17 juni 2024 19:55 schreef MoreDakka het volgende:
Ach maar ze hebben toch zo'n makkelijke poule, wat maakt dit verlies nou uit
Aha dat was het... Tja. Ik was altijd voor videoref. Maar dit gaat nergens meer overquote:
Als je in deze poule niet doorgaat, dan verdien je het niet om te winnen.quote:Op maandag 17 juni 2024 19:55 schreef MoreDakka het volgende:
Ach maar ze hebben toch zo'n makkelijke poule, wat maakt dit verlies nou uit
Nu nog chips in alle schoenen. Dan weet je bij een voetcontact tenminste altijd wie 'm als laatste raakte.quote:
Er komt een moment dat die bal letterlijk overal op het veld digitaal gevolgd wordt. En dan later de voetballers ook en dan weten we alles precies voor in een 3D-model.quote:Op maandag 17 juni 2024 19:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit is toch eigenlijk geniaal
Bakayoko nog 10 AH zegels waard.quote:Op maandag 17 juni 2024 19:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
Transferwaardes
Lukaku -20 miljoen
Tielemans -10 miljoen
Bakayoko - 15 miljoen
Openda +5 miljoen
Faes -3095392 miljoen
Paprika of naturel?quote:Op maandag 17 juni 2024 19:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nu nog chips in alle schoenen. Dan weet je bij een voetcontact tenminste altijd wie 'm als laatste raakte.
België wordt zo 3e.quote:Op maandag 17 juni 2024 19:57 schreef Haags het volgende:
Belgen straks tweede, Nederland tweede.
Achtste finales
Ned-Bel
Zie dat sowieso nog wel gebeuren iddquote:Op maandag 17 juni 2024 19:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nu nog chips in alle schoenen. Dan weet je bij een voetcontact tenminste altijd wie 'm als laatste raakte.
België gaat ook van Roemenië verliezen.quote:Op maandag 17 juni 2024 19:57 schreef Haags het volgende:
Belgen straks tweede, Nederland tweede.
Achtste finales
Ned-Bel
hansco plus 40 miljoenquote:Op maandag 17 juni 2024 19:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
Transferwaardes
Lukaku -20 miljoen
Tielemans -10 miljoen
Bakayoko - 15 miljoen
Openda +5 miljoen
Faes -3095392 miljoen
Slowakije kan ook zo van Oekraine of Roemenië verliezen.quote:Op maandag 17 juni 2024 19:58 schreef Slobeend het volgende:
Nu krijgen we zeker België in de achtste finale?
Het is "Friet from the Shire", niet "Patat from the Shire".quote:
Ik weet het, daarom de puntjes.quote:Op maandag 17 juni 2024 19:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat ging over Lobotka.
Die ook echt heel goed was.
Philip Joos is met afstand de beste commentator van het Nederlandse taalgebied.quote:Op maandag 17 juni 2024 19:59 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Prima commentator, best eerlijk, ook tijdens de wedstrijd.
Mwah, de Slowaakse commentator zal het ook wel te pruimen hebben gevonden.quote:
@PowerLoungenquote:Op maandag 17 juni 2024 20:01 schreef Zipportal het volgende:
Sonck kijk eens dom? Ja, ho maar. @:powerlougen
Scheve bek , trillende handenquote:Op maandag 17 juni 2024 20:01 schreef Zipportal het volgende:
Sonck kijk eens dom? Ja, ho maar. @:powerlougen
Dit kan niet.quote:Op maandag 17 juni 2024 20:01 schreef onlogisch het volgende:
Op de Belg noemen ze zichzelf 'één van de betere landen'
Ook alleen al de opmerking: "Bij de mof", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!quote:
Schaduwfavoriet hahaha.quote:Op maandag 17 juni 2024 20:01 schreef onlogisch het volgende:
Ik trek onbescheidenheid niet zo goed van Belgen. Dat voelt een beetje gekunsteld en blijkt daarna dan vaak ook nog onterecht.quote:Op maandag 17 juni 2024 20:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit was leuk. Al heb ik 10x liever de Belgjes dan Frankrijk/Engeland
quote:Op maandag 17 juni 2024 20:02 schreef PietjePuk2000 het volgende:
België dat weer eens een knullige nederlaag lijdt op een toernooi, toch ook altijd een hoogtepunt de laatste 10 jaar.
las vanochtend dat ze zichzelf als top 3 zien. HAHA derde van de poule zekerquote:Op maandag 17 juni 2024 20:01 schreef onlogisch het volgende:
https://www.theguardian.c(...)uro-2024-live-scoresquote:“Belgium,” says Niall Mullen, “are hardly the first golden generation to turn into a golden shower.”
Ik heb al een paar jaar behoorlijk last van tinnitus ja.quote:Op maandag 17 juni 2024 20:06 schreef Felagund het volgende:
Hebben jullie ook een innerlijk fluitketeltje?
Volgens mij niet veel discussie hier mogelijk.quote:Op maandag 17 juni 2024 19:55 schreef RipCity het volgende:
[..]
Te hopen dat ze dat niet gaan invoeren in NL. Krijg je nog meer var-ellende en discussies.
Woutje Dramaquote:
Belgie-WalesGenot.quote:Op maandag 17 juni 2024 20:02 schreef PietjePuk2000 het volgende:
België dat weer eens een knullige nederlaag lijdt op een toernooi, toch ook altijd een hoogtepunt de laatste 10 jaar.
Oh ik dacht een of andere Oekrainer. Praat zo beperkt Nederlands.quote:
quote:Op maandag 17 juni 2024 20:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb al een paar jaar behoorlijk last van tinnitus ja.
Ik zie hem voor het eerst. Wat is er aan de hand in Nederland ? Bij de commerciëlen Noa en andere Hendriksen nou dit weer.quote:
Iedereen heeft dit fout. Hoewel een vrouwelijke collega die niks van voetbal weetme nu heeft ingehaaldquote:Op maandag 17 juni 2024 19:57 schreef Zorro het volgende:
Voor mijn pooltjes is dit ruk
Maar mijn avond kan niet meer stuk
Kijk je nooit eredivisievoetbal ofzoquote:Op maandag 17 juni 2024 20:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zie hem voor het eerst. Wat is er aan de hand in Nederland ? Bij de commerciëlen Noa en andere Hendriksen nou dit weer.
Dat is behoorlijk vervelend.quote:Op maandag 17 juni 2024 20:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is een must bij de NOS momenteelquote:Op maandag 17 juni 2024 20:08 schreef RipCity het volgende:
[..]
Oh ik dacht een of andere Oekrainer. Praat zo beperkt Nederlands.
te veel concerten?quote:Op maandag 17 juni 2024 20:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Engeland nog steeds trauma's aan die 4-1 tegen de Duitsers in Zuid-Afrika.quote:Op maandag 17 juni 2024 20:06 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
https://www.theguardian.c(...)uro-2024-live-scores
Jij hebt nu eenmaal meer praktijk kennis wat betreft middelmaat.quote:
Omdat het leuk is om daarover te filosoferen.quote:Op maandag 17 juni 2024 20:09 schreef OmniRocket het volgende:
Waarom zijn ze alweer bezig met de 1/8e finale. Komt wel als je er in zit.
Noem me geen ofzo.quote:
De altijd zwaar overschatte Engelse 'Gouden generatie'. Die dachten echt dat Lampard en Gerrard absolute wereldtoppers waren.quote:Op maandag 17 juni 2024 20:09 schreef VoMy het volgende:
[..]
Engeland nog steeds trauma's aan die 4-1 tegen de Duitsers in Zuid-Afrika.
Lampard schoot wel de 2-2 binnen. Verder bakten ze er op geen enkel toernooi wat van inderdaad.quote:Op maandag 17 juni 2024 20:11 schreef -XOR- het volgende:
[..]
De altijd zwaar overschatte Engelse 'Gouden generatie'. Die dachten echt dat Lampard en Gerard absolute wereldtopper waren.
Zodat het nog 3minuten langer duurt?quote:Op maandag 17 juni 2024 20:12 schreef Parafernalia het volgende:
Zou een goede oplossing voor dat var-geneuzel niet zijn dat de var het zonder hulpmiddelen moet kunnen zien op het scherm. Dus geen hulplijnen en balsensoren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |