las vanochtend dat ze zichzelf als top 3 zien. HAHA derde van de poule zekerquote:Op maandag 17 juni 2024 20:01 schreef onlogisch het volgende:
Op de Belg noemen ze zichzelf 'één van de betere landen'
https://www.theguardian.c(...)uro-2024-live-scoresquote:“Belgium,” says Niall Mullen, “are hardly the first golden generation to turn into a golden shower.”
Ik heb al een paar jaar behoorlijk last van tinnitus ja.quote:Op maandag 17 juni 2024 20:06 schreef Felagund het volgende:
Hebben jullie ook een innerlijk fluitketeltje?
Volgens mij niet veel discussie hier mogelijk.quote:Op maandag 17 juni 2024 19:55 schreef RipCity het volgende:
[..]
Te hopen dat ze dat niet gaan invoeren in NL. Krijg je nog meer var-ellende en discussies.
Woutje Dramaquote:
Belgie-WalesGenot.quote:Op maandag 17 juni 2024 20:02 schreef PietjePuk2000 het volgende:
België dat weer eens een knullige nederlaag lijdt op een toernooi, toch ook altijd een hoogtepunt de laatste 10 jaar.
Oh ik dacht een of andere Oekrainer. Praat zo beperkt Nederlands.quote:
quote:Op maandag 17 juni 2024 20:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb al een paar jaar behoorlijk last van tinnitus ja.
Ik zie hem voor het eerst. Wat is er aan de hand in Nederland ? Bij de commerciëlen Noa en andere Hendriksen nou dit weer.quote:
Iedereen heeft dit fout. Hoewel een vrouwelijke collega die niks van voetbal weetme nu heeft ingehaaldquote:Op maandag 17 juni 2024 19:57 schreef Zorro het volgende:
Voor mijn pooltjes is dit ruk
Maar mijn avond kan niet meer stuk
Kijk je nooit eredivisievoetbal ofzoquote:Op maandag 17 juni 2024 20:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zie hem voor het eerst. Wat is er aan de hand in Nederland ? Bij de commerciëlen Noa en andere Hendriksen nou dit weer.
Dat is behoorlijk vervelend.quote:Op maandag 17 juni 2024 20:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb al een paar jaar behoorlijk last van tinnitus ja.
Dat is een must bij de NOS momenteelquote:Op maandag 17 juni 2024 20:08 schreef RipCity het volgende:
[..]
Oh ik dacht een of andere Oekrainer. Praat zo beperkt Nederlands.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |