vreemde reactiequote:
Als je zo emotioneel bent dat je reacties ongelezen weg moet klikken 'omdat ze je niks kunnen schelen', vind ik dat redelijk pijnlijk. Evenals zo gevoelig zijn dat je om een spelletje beter 24 uur een site niet kan bezoeken. Dan neem je beiden iets te serieus kameraad.quote:
Junkquote:Op maandag 17 juni 2024 20:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had mezelf voorgenomen om 24u niet op FOK! te komen. Maar ik kon het niet laten.
Ik dacht dat dit een grapje was, maar heb het even nagezocht en het is nog waar ookquote:Op maandag 17 juni 2024 21:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
De users blijven tikken uitdelen aan een EK-mod.
Kan er schijt op inderdaad. Zoals het hoort.quote:Op maandag 17 juni 2024 20:49 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Bohhh broekje weer uit
[ x ]
Onderbroekje aan
Als je met Wout Faes speelt dan kan je nooit zeggen dat je veel kwaliteit hebt.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 08:43 schreef Jor_Dii het volgende:
België heeft veel kwaliteit, maar dan moeten de voorste buitenspelers wel wat minder als een blind paard gaan spelen. Lopen, lopen, lopen maar totaal geen oog voor medespelers.
Hij is in ieder geval vreselijk druk geweest om een gifje te maken. Voor iemand die het allemaal niks kan schelen.quote:Op maandag 17 juni 2024 20:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Je hebt ze allemaal gelezen, geef maar toe.
België heeft wel kwaliteit maar vooral ook heel erg veel zwakte. Die verdediging kan echt niet en ook de combi Mangala/Onana vind ik geen al te gelukkige.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 08:43 schreef Jor_Dii het volgende:
België heeft veel kwaliteit, maar dan moeten de voorste buitenspelers wel wat minder als een blind paard gaan spelen. Lopen, lopen, lopen maar totaal geen oog voor medespelers.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |