Mwah, de Slowaakse commentator zal het ook wel te pruimen hebben gevonden.quote:
@PowerLoungenquote:Op maandag 17 juni 2024 20:01 schreef Zipportal het volgende:
Sonck kijk eens dom? Ja, ho maar. @:powerlougen
Scheve bek , trillende handenquote:Op maandag 17 juni 2024 20:01 schreef Zipportal het volgende:
Sonck kijk eens dom? Ja, ho maar. @:powerlougen
Dit kan niet.quote:Op maandag 17 juni 2024 20:01 schreef onlogisch het volgende:
Op de Belg noemen ze zichzelf 'één van de betere landen'
Ook alleen al de opmerking: "Bij de mof", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!quote:
Schaduwfavoriet hahaha.quote:Op maandag 17 juni 2024 20:01 schreef onlogisch het volgende:
Op de Belg noemen ze zichzelf 'één van de betere landen'
Ik trek onbescheidenheid niet zo goed van Belgen. Dat voelt een beetje gekunsteld en blijkt daarna dan vaak ook nog onterecht.quote:Op maandag 17 juni 2024 20:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit was leuk. Al heb ik 10x liever de Belgjes dan Frankrijk/Engeland
quote:Op maandag 17 juni 2024 20:02 schreef PietjePuk2000 het volgende:
België dat weer eens een knullige nederlaag lijdt op een toernooi, toch ook altijd een hoogtepunt de laatste 10 jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |