Ik dacht eerst nog iets met geluid maar leek met lastig me alle andere geluiden op het veldquote:Op maandag 17 juni 2024 19:54 schreef OmniRocket het volgende:
Aha de grafiek was van de bal dat hij aangeraakt werd
Te hopen dat ze dat niet gaan invoeren in NL. Krijg je nog meer var-ellende en discussies.quote:Op maandag 17 juni 2024 19:54 schreef OmniRocket het volgende:
Ja maar vandaag is hij overrated. Anders had hij er wel eentje in geprikt!quote:Op maandag 17 juni 2024 19:54 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Kan best een leuk balletje trappen, bij City dan tenminste.
Ja ik moet ook even kijken , wel leuk dat ze dat ook zo laten zien.quote:Op maandag 17 juni 2024 19:54 schreef OmniRocket het volgende:
Geen 9 maar nog wel een 7-quote:
Juist geen discussies, alleen meer afkeurde doelpunten dan vroeger.quote:Op maandag 17 juni 2024 19:55 schreef RipCity het volgende:
[..]
Te hopen dat ze dat niet gaan invoeren in NL. Krijg je nog meer var-ellende en discussies.
Denk het niet.quote:Op maandag 17 juni 2024 19:55 schreef DrDentz het volgende:
Van Keulen moeten ze wel kunnen winnen toch
Huybrechts zal wel aan het vechten zijn met een stel Slowaken.quote:Op maandag 17 juni 2024 19:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Gelukkig draait Dimitri van den Bergh een prima jaar
Zie WK 2022.quote:Op maandag 17 juni 2024 19:55 schreef MoreDakka het volgende:
Ach maar ze hebben toch zo'n makkelijke poule, wat maakt dit verlies nou uit
Aha dat was het... Tja. Ik was altijd voor videoref. Maar dit gaat nergens meer overquote:
Als je in deze poule niet doorgaat, dan verdien je het niet om te winnen.quote:Op maandag 17 juni 2024 19:55 schreef MoreDakka het volgende:
Ach maar ze hebben toch zo'n makkelijke poule, wat maakt dit verlies nou uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |