Een negendarter?quote:
daar gaat ook geen Belg winnen.quote:Op maandag 17 juni 2024 19:53 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Bij de Belg kunnen ze gaan beginnen met de voorbeschouwing op de Tour.
Moeten we nog hulpverlening voor hem inschakelen?quote:
Vast wel een paar ritten voor Flipsen.quote:
Wa mot ie dan gooiequote:
De Bruyne is wel wereldklasse idd.quote:Op maandag 17 juni 2024 19:52 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Verdediging van NL en aanvallers en De Bruyne van België = Europees Kampioen,
Daar gaat WOUT op kop rijden voor de killerbees?quote:Op maandag 17 juni 2024 19:53 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Bij de Belg kunnen ze gaan beginnen met de voorbeschouwing op de Tour.
quote:Op zondag 16 juni 2024 22:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
Morgen tijdens de wedstrijd van 18u heb ik helaas een sociaal leven. ik zal niet aanwezig zijn. Ik heb de volste vertrouwen in mijn collega mods.
Hij is inmiddels volwassen genoeg om hier mee om te kunnen gaan.quote:Op maandag 17 juni 2024 19:53 schreef Felagund het volgende:
[..]
Moeten we nog hulpverlening voor hem inschakelen?
Negerdarter.quote:
Ik dacht eerst nog iets met geluid maar leek met lastig me alle andere geluiden op het veldquote:Op maandag 17 juni 2024 19:54 schreef OmniRocket het volgende:
Aha de grafiek was van de bal dat hij aangeraakt werd
Te hopen dat ze dat niet gaan invoeren in NL. Krijg je nog meer var-ellende en discussies.quote:Op maandag 17 juni 2024 19:54 schreef OmniRocket het volgende:
Ja maar vandaag is hij overrated. Anders had hij er wel eentje in geprikt!quote:Op maandag 17 juni 2024 19:54 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Kan best een leuk balletje trappen, bij City dan tenminste.
Ja ik moet ook even kijken , wel leuk dat ze dat ook zo laten zien.quote:Op maandag 17 juni 2024 19:54 schreef OmniRocket het volgende:
Geen 9 maar nog wel een 7-quote:
Juist geen discussies, alleen meer afkeurde doelpunten dan vroeger.quote:Op maandag 17 juni 2024 19:55 schreef RipCity het volgende:
[..]
Te hopen dat ze dat niet gaan invoeren in NL. Krijg je nog meer var-ellende en discussies.
Denk het niet.quote:Op maandag 17 juni 2024 19:55 schreef DrDentz het volgende:
Van Keulen moeten ze wel kunnen winnen toch
Huybrechts zal wel aan het vechten zijn met een stel Slowaken.quote:Op maandag 17 juni 2024 19:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Gelukkig draait Dimitri van den Bergh een prima jaar
Zie WK 2022.quote:Op maandag 17 juni 2024 19:55 schreef MoreDakka het volgende:
Ach maar ze hebben toch zo'n makkelijke poule, wat maakt dit verlies nou uit
Aha dat was het... Tja. Ik was altijd voor videoref. Maar dit gaat nergens meer overquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |