pollquote:Na het Nederlands elftal zijn maandag de Belgen aan de beurt. De Rode Duivels zitten samen met Oekraïne, Roemenië en Slowakije in Groep E. De verwachting is dan ook dat België zonder problemen de volgende ronde zal bereiken van het EK voetbal.
Toch zullen we een vrij nieuw team zien aan de Belgische kant. Na het WK in Qatar stopten grote namen zoals Nacer Chadli, Eden Hazard, Toby Alderweireld en Simon Mignolet. Ook Axel Witsel kondigde toen aan zich niet meer beschikbaar te stellen voor het nationale team, maar hij heeft zich bedacht en we zien hem dit EK terug bij de Rode Duivels. Uiteraard zijn ook Kevin De Bruyne, Jan Vertonghen, Romelu Lukaku van de partij.
Thibaut Courtois
Wel bijzonder is, is dat keeper Thibaut Courtois, over het algemeen gezien als een van de beste keepers ter wereld, niet meegaat naar het EK. Hij werd niet geselecteerd door de nieuwe trainer Domenico Tedesco, omdat ze met elkaar in de clinch liggen.
Slowakije en België speelden in het verleden al drie keer eerder tegen elkaar. Twee daarvan eindigden in een gelijkspel en de laatste werd gewonnen door de Belgen. Deze wedstrijden waren wel allemaal vriendschappelijk, dus het is de eerste keer dat Slowakije en België op een EK toernooi tegen elkaar spelen.
Stadion: Frankfurt Arena
Aftrap: Maandag 17 juni om 18:00
Ik hoorde net dat België sinds 2010 niet meer heeft verloren van een ploeg buiten de top 5.quote:Op maandag 17 juni 2024 19:19 schreef KingRoland het volgende:
Wie de fuck verliest van slowakije
Ik weet niet eens waar dat land precies ligt in oost-europa
Ziggo: kanaal 51.quote:Op maandag 17 juni 2024 19:19 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk wil ik nu ook schakelen naar de Belg, maar dan moet ik zoeken op welke zender ze zitten.
Ligt in Tsjechoslowakije.quote:Op maandag 17 juni 2024 19:19 schreef KingRoland het volgende:
Wie de fuck verliest van slowakije
Ik weet niet eens waar dat land precies ligt in oost-europa
Ja, want ik luister bij de Belgquote:Op maandag 17 juni 2024 19:22 schreef Mortaxx het volgende:
klinkt het geluid van de stream bij jullie ook vreemd
het is geen fifaquote:Op maandag 17 juni 2024 19:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
Schiet m met wreef dan. Hoog erin klaar
Lukaku speelt ook niet slecht, net als Depay gisteren. Maar de bal moet er wel een keertje in.quote:Op maandag 17 juni 2024 19:21 schreef PSVCL het volgende:
de commentator op sporza die alles goedpraat wat lukaku doet![]()
Schitterendquote:Op maandag 17 juni 2024 19:22 schreef Dagoduck het volgende:
"Waarom heeft ie pijn, omdat ie een bal van de lijn haalt?"
Belg is viesmad.
Dat is een Vlaams accent.quote:Op maandag 17 juni 2024 19:22 schreef Mortaxx het volgende:
klinkt het geluid van de stream bij jullie ook vreemd
i s gewoon kwaliteit die hij niet heeftquote:
Dat doen scheidsrechters nou eenmaalquote:Op maandag 17 juni 2024 19:23 schreef Dagoduck het volgende:
Wie zit er nou te fluiten. Achterlijk volk.
wat gaat het worden mexiquote:Op maandag 17 juni 2024 19:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wel onhandig om hem precies te schieten waar Hancko staat.
Mokerdomme Bakayoko.quote:Op maandag 17 juni 2024 19:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wel onhandig om hem precies te schieten waar Hancko staat.
Streams zijn voor paupers. Koop een kabel.quote:Op maandag 17 juni 2024 19:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik kijk bij de NOS. Jammer dat ik geen serieus antwoord krijg op een serieuze vraag
Deze had er echt in gemoeten, bij PSV mist die ook vrij veel grote kansen.quote:
Tsjechen?quote:Op maandag 17 juni 2024 19:24 schreef klaasweetalles het volgende:
tsjechen gaan tijd rekken
en terecht
Belg is veel leukerquote:Op maandag 17 juni 2024 19:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik kijk bij de NOS. Jammer dat ik geen serieus antwoord krijg op een serieuze vraag
quote:Op maandag 17 juni 2024 19:24 schreef klaasweetalles het volgende:
en terecht
Loopt wel achter.quote:
Geen gekke gedachte.quote:Op maandag 17 juni 2024 19:22 schreef SamCooke het volgende:
ZOMG ik dacht dat Oranje slecht was in kansen benutten
Precies. En de Chinezen gaan een ei bakken.quote:Op maandag 17 juni 2024 19:24 schreef klaasweetalles het volgende:
en terecht
Slowakenquote:Op maandag 17 juni 2024 19:24 schreef klaasweetalles het volgende:
en terecht
Ook alleen als de Belg speelt hoor.quote:Op maandag 17 juni 2024 19:25 schreef Falco het volgende:
Ook alleen al de opmerking: "Op de Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
nee die bakken bamiquote:Op maandag 17 juni 2024 19:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Precies. En de Chinezen gaan een ei bakken.
Wie?quote:Op maandag 17 juni 2024 19:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik mis user @:raptorix
laatste bezoek: 197 dagen, 9 uur geleden.
Die heeft na het eerste kwartier weinig goeds gedaan.quote:Op maandag 17 juni 2024 19:26 schreef maxi-mus het volgende:
Bozenik is rijp voor een wissel inmiddels.
Historisch erfgoed.quote:Op maandag 17 juni 2024 19:25 schreef Falco het volgende:
Ook alleen al de opmerking: "Op de Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
Zijn medespelers begrijpen hem helemaal niet. En bij City doet hij ook lang niet veel defensieve arbeid, wat ook niet hoeft want daar zetten ze 100x beter druk.quote:
Akkoordquote:
Ah ja het ligt aan de rest.quote:Op maandag 17 juni 2024 19:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zijn medespelers begrijpen hem helemaal niet. En bij City doet hij ook lang niet veel defensieve arbeid, wat ook niet hoeft want daar zetten ze 100x beter druk.
tjsechieslowakeiequote:
en ik heb duizenden keren bewezen dat ik nog groter ben dan einsteinquote:Op maandag 17 juni 2024 19:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij hebt al meer dan één keer bewezen dat nadenken niet je sterkste kant is.
Waarom heb je eigenlijk niet voor tong80 gekozen? (Deze vraag heb ik nog niet voorbij zien komen)quote:Op maandag 17 juni 2024 19:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Akkoord
Ik heb de mods voor EK uitgezocht
Ik zeg niet dat het met elkaar te maken heeft, maar het is wel toevallig natuurlijk
Die heeft het veel te druk.quote:Op maandag 17 juni 2024 19:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waarom heb je eigenlijk niet voor tong80 gekozen? (Deze vraag heb ik nog niet voorbij zien komen)
Die wilde niet helaasquote:Op maandag 17 juni 2024 19:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waarom heb je eigenlijk niet voor tong80 gekozen? (Deze vraag heb ik nog niet voorbij zien komen)
THE BEAST!quote:
quote:Op maandag 2 juli 2018 17:02 schreef raptorix het volgende:
Ook alleen al de opmerking: "Bij de Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
Turkse scheids en grensrechters dus ze dachten vast daar zetten we Ğo¸ußuýuķ bij als vierde man.quote:
Oke mofquote:Op maandag 17 juni 2024 19:29 schreef KingRoland het volgende:
Tsjechen, Slowaken..
waar hebben we het over? zelfde volk joh, je merkt het verschil niet eens joh
Kijk anders op de Belgquote:Op maandag 17 juni 2024 19:29 schreef Mortaxx het volgende:
ik heb een andere stream van de NOS gepakt en nu is het geluid wel normaal maar deze loopt 10 seconden meer achter
Hallo Cocoquote:
Blijft kwalijk dat zij niet eerst een hoorzitting bij de leden hebben moeten doorstaan.quote:Op maandag 17 juni 2024 19:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Akkoord
Ik zeg niet dat het met elkaar te maken heeft, maar het is wel toevallig natuurlijk
Nooit geweten dat jij pas 12 bent.quote:Op maandag 17 juni 2024 19:29 schreef maxi-mus het volgende:
Suslov is in mijn plaatjesboek de sterspeler. (lol) (heb ik al glimmend)
Net als Rusland en Oekraïne, Palestijnen en Hamas.quote:Op maandag 17 juni 2024 19:29 schreef KingRoland het volgende:
Tsjechen, Slowaken..
Ben jij één van de stemmen in Klaas zijn hoofd ja?quote:Op maandag 17 juni 2024 19:17 schreef fetX het volgende:
[..]
Schreeuw niet zo. We zitten allemaal naast je.
(in je hoofd)
Voor iemand van de big4 heb jij toch maar barweinig kennis.quote:Op maandag 17 juni 2024 19:29 schreef KingRoland het volgende:
Tsjechen, Slowaken..
Klaasweetbijnaallesquote:Op maandag 17 juni 2024 19:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij hebt al meer dan één keer bewezen dat nadenken niet je sterkste kant is.
Dat is toch juist gebruikelijk bij de Big 4, grote bek, weinig verstand.quote:Op maandag 17 juni 2024 19:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Voor iemand van de big4 heb jij toch maar barweinig kennis.
Pol van Himst?quote:
We zijn allemaal hetzelfde.quote:Op maandag 17 juni 2024 19:29 schreef KingRoland het volgende:
Tsjechen, Slowaken..
Ik spreek weleens wat in, ja.quote:Op maandag 17 juni 2024 19:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ben jij één van de stemmen in Klaas zijn hoofd ja?
Dat zeggen ze ook over Nederlanders en Duitsers.quote:Op maandag 17 juni 2024 19:29 schreef KingRoland het volgende:
Tsjechen, Slowaken..
quote:Op maandag 17 juni 2024 19:29 schreef KingRoland het volgende:
Tsjechen, Slowaken..
Als je Capuchon Jongen alleen al door de eerste ronde laat komen ben je al af.quote:Op maandag 17 juni 2024 19:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Akkoord
Slowakije is wel een beetje op?quote:Op maandag 17 juni 2024 19:31 schreef maxi-mus het volgende:
De Belgen kunnen dit nog makkelijk winnen maar ze lijken niet te willen scoren.
Ze missen een pinch hitter als Wout?quote:Op maandag 17 juni 2024 19:31 schreef maxi-mus het volgende:
Haten op capuchon jongenquote:Op maandag 17 juni 2024 19:31 schreef RipCity het volgende:
[..]
Als je Capuchon Jongen alleen al door de eerste ronde laat komen ben je al af.
capu brengt beleving meequote:Op maandag 17 juni 2024 19:31 schreef RipCity het volgende:
[..]
Wellicht moet je dan eens instructies sturen hoe hij zijn account verwijdert van Fok!quote:
Doet het primaquote:Op maandag 17 juni 2024 19:31 schreef RipCity het volgende:
[..]
Alleen maar zodat GGMM zich eindelijk slimmer kan voelen dan een anderquote:
De Belgen houden rekening met mijn poultjequote:Op maandag 17 juni 2024 19:31 schreef maxi-mus het volgende:
@capuchon_jongenquote:Op maandag 17 juni 2024 19:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Doet het prima
Maar jij wil even 'cool' uit de hoek komen
Mislukt!
Klopt, Bozenik en co spelen morgen ook tegen Portugalquote:Op maandag 17 juni 2024 19:29 schreef KingRoland het volgende:
Tsjechen, Slowaken..
`Het kopen van een keuken moet een feest zijn.quote:Op maandag 17 juni 2024 19:32 schreef PSVCL het volgende:
tieleman voor managla of onana, openda voor lukaku
Bij 1 keer scoren verliezen ze ook niet hoorquote:Op maandag 17 juni 2024 19:32 schreef Abrikozentaart het volgende:
Belgie moet nog 2 keer scoren anders verliezen ze de wedstrijd
Ik kijk op de Belg.quote:
Heel hard roepen vanaf de zijlijn is altijd makkelijkquote:Op maandag 17 juni 2024 19:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Doet het prima
Maar jij wil even 'cool' uit de hoek komen
Mislukt!
Doe ik zovaakquote:Op maandag 17 juni 2024 19:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
@:capuchon_Jongen
Aangezien GGMM echt NOOIT complimenten geeft
Ook geen leuke opmerking voor alle bondscoachesquote:Op maandag 17 juni 2024 19:33 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Heel hard roepen vanaf de zijlijn is altijd makkelijk
Geef ik wel toe hoor. Maar ik hoop het niet.quote:Op maandag 17 juni 2024 19:33 schreef WAvanBuren het volgende:
De Belgiërs verdienen op zich wel een goal, maar dat geven we hier niet toe uiteraard.
Jaquote:Op maandag 17 juni 2024 19:34 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Is dat vanwege de inhoud van zijn posts of gewoon puur persoonlijk?
Dat is een brug te ver.quote:
quote:Op maandag 17 juni 2024 19:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
GGMM wordt keihard overruled door zijn moderators.
Tijd voor een kringgesprek.
Kloptquote:Op maandag 17 juni 2024 19:34 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Is dat vanwege de inhoud van zijn posts of gewoon puur persoonlijk?
Zijn er meer danquote:
Waar heb je het in godsnaam over?quote:Op maandag 17 juni 2024 19:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
GGMM wordt keihard overruled door zijn moderators.
Tijd voor een kringgesprek.
Ik mis een optie.quote:
Lijkt ze op een aangebrande kroket ?quote:Op maandag 17 juni 2024 19:33 schreef Dagoduck het volgende:
Ik kijk uit mijn raam, volgens mij vliegt er een gier over.
Ze zoeken altijd mensen bij de cafetaria Roland, dat moet je als medewerker van de spoelkeuken inmiddels weten.quote:Op maandag 17 juni 2024 19:34 schreef KingRoland het volgende:
bepaalde users hier die een grote mond hebben over de big 4 maar niet eens worden uitgenodigd voor de 1e ronde
Hahahaha. Zeg het ze Floplandquote:Op maandag 17 juni 2024 19:36 schreef KingRoland het volgende:
Schaam je diep verliezen tegen slowakije
Ik zag het wel hoor!quote:Op maandag 17 juni 2024 19:36 schreef KingRoland het volgende:
Schaam je diep verliezen tegen slowakije
Denk toch dat het een buizerd was. Maar heb er niet al te veel verstand van.quote:
Onlo heeft een mindere dag. Iets met z'n moeke.quote:Op maandag 17 juni 2024 19:34 schreef fetX het volgende:
@:maxi-mus geeft moderator @:onlogisch een enorme pestklap.
Bij deze stand worden de Belgjes derde in de poule lieverd.quote:Op maandag 17 juni 2024 19:37 schreef Pedroso het volgende:
Bij deze stand NL-België in de 1/8 finale.
Typisch het EK: een halflauw bad waar de temperatuur bij vlagen erg kan afkoelen.quote:
En het spel wringt.quote:
Zoals ieder toernooi.quote:Op maandag 17 juni 2024 19:37 schreef Pisces29 het volgende:
Ik had het België wel gegund, maar nu is het wel grappig zo.
Wij staan eerste in de poule...quote:Op maandag 17 juni 2024 19:37 schreef Pedroso het volgende:
Bij deze stand NL-België in de 1/8 finale.
Oranje boven!quote:Op maandag 17 juni 2024 19:37 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Wij staan eerste in de poule...
Komt dan de vuilnisman langs?quote:Op maandag 17 juni 2024 19:37 schreef Zipportal het volgende:
Topics voor woensdag alweer klaargezet.
Met feitjes?quote:Op maandag 17 juni 2024 19:37 schreef Zipportal het volgende:
Godfried dan toch zeker?quote:Op maandag 17 juni 2024 19:37 schreef KingRoland het volgende:
Als belgie dit nog gelijk trekt dan komt het dankzij God
Die winnen wel van Oekraine en Roemenië schat.quote:Op maandag 17 juni 2024 19:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bij deze stand worden de Belgjes derde in de poule lieverd.
quote:Op maandag 17 juni 2024 19:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
Debielenclubje is compleet met Paul erbij
met weerbericht?quote:Op maandag 17 juni 2024 19:37 schreef Zipportal het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |