wat gaat het worden mexiquote:Op maandag 17 juni 2024 19:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wel onhandig om hem precies te schieten waar Hancko staat.
Mokerdomme Bakayoko.quote:Op maandag 17 juni 2024 19:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wel onhandig om hem precies te schieten waar Hancko staat.
Streams zijn voor paupers. Koop een kabel.quote:Op maandag 17 juni 2024 19:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik kijk bij de NOS. Jammer dat ik geen serieus antwoord krijg op een serieuze vraag
Deze had er echt in gemoeten, bij PSV mist die ook vrij veel grote kansen.quote:
Tsjechen?quote:Op maandag 17 juni 2024 19:24 schreef klaasweetalles het volgende:
tsjechen gaan tijd rekken
en terecht
Belg is veel leukerquote:Op maandag 17 juni 2024 19:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik kijk bij de NOS. Jammer dat ik geen serieus antwoord krijg op een serieuze vraag
quote:Op maandag 17 juni 2024 19:24 schreef klaasweetalles het volgende:
en terecht
Loopt wel achter.quote:
Geen gekke gedachte.quote:Op maandag 17 juni 2024 19:22 schreef SamCooke het volgende:
ZOMG ik dacht dat Oranje slecht was in kansen benutten
Precies. En de Chinezen gaan een ei bakken.quote:Op maandag 17 juni 2024 19:24 schreef klaasweetalles het volgende:
en terecht
Slowakenquote:Op maandag 17 juni 2024 19:24 schreef klaasweetalles het volgende:
en terecht
Ook alleen als de Belg speelt hoor.quote:Op maandag 17 juni 2024 19:25 schreef Falco het volgende:
Ook alleen al de opmerking: "Op de Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
nee die bakken bamiquote:Op maandag 17 juni 2024 19:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Precies. En de Chinezen gaan een ei bakken.
Wie?quote:Op maandag 17 juni 2024 19:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik mis user @:raptorix
laatste bezoek: 197 dagen, 9 uur geleden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |