Arman kijk eens dom. Ja ho maar.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 11:02 schreef Paul het volgende:
Arman Avsaroglu verzorgt het commentaar bij Nederland-Polen op 16 juni. Bij Nederland-Oostenrijk (25 juni) is Jeroen Elshoff tv-commentator. Voor de 34-jarige Avsaroglu wordt het de eerste keer dat hij tv-commentaar geeft bij een wedstrijd van Oranje op een groot toernooi.
[ afbeelding ]
Dit vind ik gaaf: een Nederturk die het commentaar verzorgtquote:Op zaterdag 15 juni 2024 11:02 schreef Paul het volgende:
Arman Avsaroglu verzorgt het commentaar bij Nederland-Polen op 16 juni. Bij Nederland-Oostenrijk (25 juni) is Jeroen Elshoff tv-commentator. Voor de 34-jarige Avsaroglu wordt het de eerste keer dat hij tv-commentaar geeft bij een wedstrijd van Oranje op een groot toernooi.
[ afbeelding ]
hij is wel goed hoor, doet vaak radio 1 verslagquote:Op zaterdag 15 juni 2024 11:27 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Dit vind ik gaaf: een Nederturk die het commentaar verzorgt
Slechter dan de Witte Chinees zal hij niet zijn.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 11:02 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]
Rafael van der Vaart vindt dit geen leuke opmerking.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 13:17 schreef Caland het volgende:
Snap sowieso niet waarom iemand bij Oranje zit die zijn hele profcarrière bijna nooit 90 minuten kan volmaken.
quote:Op zaterdag 15 juni 2024 11:27 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
https://www.soccernews.nl/media/arman-avsaroglu/quote:Avsaroglu werd in 1989 geboren in Rotterdam. Zijn Armeense grootouders kwamen in de jaren zestig als gastarbeiders naar Nederland, waar zij neerstreken in de Rotterdamse wijk Spangen
Daar heeft Polen ook last vanquote:Op zaterdag 15 juni 2024 22:41 schreef Paul het volgende:
Gras-gate in Hamburg: ‘Belachelijk dat Oranje hier moet spelen
Valentijn Driessen en Pim Sedee blikken in het Volksparkstadion in Hamburg vooruit op de eerste EK-wedstrijd van Oranje zondagmiddag 15.00 tegen Polen. Er is alleen één probleempje: de grasmat schijnt beroerd te zijn.
https://www.telegraaf.nl/(...)r#Echobox=1718483853
Precies. Ik vind hem zelfs de beste. Met Andy Houtkamp op LdL.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 11:34 schreef Paul het volgende:
[..]
hij is wel goed hoor, doet vaak radio 1 verslag
Alle Marokkanen terug naar Istanbul.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 17:57 schreef Kopiko het volgende:
[..]
[..]
https://www.soccernews.nl/media/arman-avsaroglu/
Volgens mij is hij wel goed zover ik zijn stem herken.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 17:57 schreef Kopiko het volgende:
[..]
[..]
https://www.soccernews.nl/media/arman-avsaroglu/
Tegen de lamme en de blinde stucadoors kun je ze er goed bij hebben inderdaad.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 23:21 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Wie?
Veerman - Schouten showtje incoming
Ziekmelden dan! Wat is er nou belangrijker? Je werk of voetbal?quote:
Dagjesvolk-alertquote:Op zondag 16 juni 2024 07:53 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Zin an!
En traditioneel de hele dag in Oranje outfit uiteraard
Ik heb ook nog weinig EK gekekenquote:Op zondag 16 juni 2024 09:03 schreef Poppejans1.4 het volgende:
[..]
Klopt!
Ik kijk alleen Oranje
*knijpt in luchthoorn
Het schijnt dat die twee landen buurlanden zijn van Duitsland, dus of er nou wel of geen hooligans afreizen is er wel de kans dat er zo’n 100-200K mensen uit beide landen in de stad Hamburg aanwezig zijn. Vanuit veiligheidsoogpunt kom je dan eigenlijk per definitie uit op een risicowedstrijdquote:Op zondag 16 juni 2024 10:36 schreef Tjacka het volgende:
Hoe kan Polen-Nederland een risicowedstrijd zijn? Iemand met een klomp op zijn kop die gaat rellen?
@:caland @:bezsen graag jullie opinie
Echte mannen ontbijten met bier.quote:
De zon gaat eindelijk weer schijnen!quote:Op zondag 16 juni 2024 11:01 schreef VoMy het volgende:
[..]
Gaat Geert bekend maken te emigreren dan?
Mooie fietsen maakt zo'n AI zeg.quote:Op zondag 16 juni 2024 11:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De zon gaat eindelijk weer schijnen!
[ x ]
quote:Op zondag 16 juni 2024 11:23 schreef maxi-mus het volgende:
TIETENMANGOD is er ook bij. Ik herhaal TIETENMANGOD is er ook bij.
[ x ]
Hopelijk met een beter verloop van t toernooiquote:Op zondag 16 juni 2024 11:41 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Het heeft zestien jaar geduurd, maar deze beelden doen weer denken aan Bern 2008.![]()
![]()
Maar in Budapest waren er bijna net zoveelquote:Op zondag 16 juni 2024 11:41 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Het heeft zestien jaar geduurd, maar deze beelden doen weer denken aan Bern 2008.![]()
![]()
Oh ja, Boedapest...quote:Op zondag 16 juni 2024 11:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar in Budapest waren er bijna net zoveel
Lekker inclusief.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 11:27 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Zie de grens met Belarus.quote:Op zondag 16 juni 2024 11:58 schreef TweedeKlum het volgende:
Vrije trappen rond de 16 hebben vandaag geen zin. Als Polen ergens goed in zijn zijn het wel muurtjes bouwen.
Dat we wereldkampioen gaan worden!quote:Op zondag 16 juni 2024 12:24 schreef Nober het volgende:
Wat zegt hEt BuItEnLaNd in aanloop naar deze wedstrijd tegen Polen?
Als verrassing voor vaderdag mag je de EK-wedstrijd niet kijken?quote:Op zondag 16 juni 2024 12:33 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb een vaderdaguitje zometeen.
De familie dacht dat Nederland Polen om 9 uur vanavond was.![]()
Dus ik weet niet waar we heengaan, maar het zal errug rustig zijn.
Zo, die haten je.quote:Op zondag 16 juni 2024 12:33 schreef PippenScottie het volgende:
Dan kan die familie toch lekker de tering krijgen of niet dan.quote:Op zondag 16 juni 2024 12:33 schreef PippenScottie het volgende:
Heb je de scheiding al aangevraagd?quote:Op zondag 16 juni 2024 12:33 schreef PippenScottie het volgende:
Frontpage volkquote:Op zondag 16 juni 2024 12:45 schreef PippenScottie het volgende:
Voetbal staat niet zo hoog op mijn lijstje favoriete sporten. Als we de kwartfinale halen, gaat het pas leven.
Dus dat ik deze wedstrijd mis, doet me niet zoveel
Dat geldt uiteindelijk voor iedereen in Oranjequote:Op zondag 16 juni 2024 07:47 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Tegen de lamme en de blinde stucadoors kun je ze er goed bij hebben inderdaad.
In Charkov waren er ook duizenden, kan Rusland niet zeggen.quote:Op zondag 16 juni 2024 11:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar in Budapest waren er bijna net zoveel
quote:Op zondag 16 juni 2024 12:57 schreef RipCity het volgende:
Schoten vlakbij Oranje-fans in Hamburg, politie stelt situatie veilig, supporters verzocht kalm te blijven
In Hamburg zijn zondag rond het middaguur meerdere schoten gelost. Dat gebeurde vlakbij de plek waar duizenden Nederlandse supporters bij elkaar zijn verzameld voor de wedstrijd van Oranje. Er is een man gewond geraakt. Een omroep roept de Nederlandse fans op vooral rustig te blijven.
Hoort er een beetje bij tegenwoordig. Iedereen viert het op zijn eigen manier.quote:Op zondag 16 juni 2024 12:54 schreef tralalala het volgende:
SBS6 zegt dat er een booslim met hakbijl is neergeschoten
'verwarde man'quote:Op zondag 16 juni 2024 12:54 schreef tralalala het volgende:
SBS6 zegt dat er een booslim met hakbijl is neergeschoten
Bedanktquote:Op zondag 16 juni 2024 10:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Het schijnt dat die twee landen buurlanden zijn van Duitsland, dus of er nou wel of geen hooligans afreizen is er wel de kans dat er zo’n 100-200K mensen uit beide landen in de stad Hamburg aanwezig zijn. Vanuit veiligheidsoogpunt kom je dan eigenlijk per definitie uit op een risicowedstrijd
Tot zover deze analyse
Ik heb mijn 1-1 voorspelling veranderd in 4-1quote:Op zondag 16 juni 2024 13:04 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik heb alle vertrouwen in Oranje. Als ze Portugal kunnen ontlopen halen ze de finale.²
BILDquote:De politie gebruikte eerst pepperspray tegen de aanvaller, daarna een vuurwapen. Volgens de politie loste een politieagent aanvankelijk alleen een waarschuwingsschot om de aanvaller tegen te houden. Er werden vervolgens verschillende schoten afgevuurd totdat de man uiteindelijk op de grond zakte.
Basketballers hebben niets met sport.quote:Op zondag 16 juni 2024 12:45 schreef PippenScottie het volgende:
Voetbal staat niet zo hoog op mijn lijstje favoriete sporten. Als we de kwartfinale halen, gaat het pas leven.
Dus dat ik deze wedstrijd mis, doet me niet zoveel
quote:Van Hooijdonk: 'Win je niet van Polen, dan komt er hoogspanning'
Pierre van Hooijonk vindt dat het Nederlands elftal de Polen vanmiddag moet verslaan om zichzelf lekker in het toernooi te spelen. Hij ziet Oranje ook als favoriet voor de wedstrijd.
"Als wij een serieuze gooi naar de EK-titel willen doen, dan moeten we hier niet zo moeilijk over doen", zegt Van Hooijdonk in de voorbeschouwing op het YouTube-kanaal van NOS Sport.
"Als we deze wedstrijd niet winnen, dan zet je jezelf direct onder een hoogspanning van 220 volt. Want daarna wacht Frankrijk. Nou, dank je de koekoek", aldus de NOS-analist.
Kobe Bryant was groot fan van Oranje en Italie.quote:
Reeperbahn klinkt in ieder geval als het werk van Aliquote:Op zondag 16 juni 2024 13:10 schreef RipCity het volgende:
[ link | afbeelding ]
Schiebt ze maar neer.
Maar hij pakte liever de heli bij slecht weer. Doet ie ook niet nog eens.quote:Op zondag 16 juni 2024 13:14 schreef RipCity het volgende:
[..]
Kobe Bryant was groot fan van Oranje en Italie.
Die ouwe dibbes heeft wel eens vaker mensen neergeschoten zien worden door pelotons.quote:Op zondag 16 juni 2024 13:18 schreef RipCity het volgende:
[ x ]
Die man op bankje denkt: lekkere chillplek hier naast een shooting
Nou wat een heftige beeldenquote:Op zondag 16 juni 2024 13:18 schreef RipCity het volgende:
[ x ]
Minuut stilte vóór de aftrap lijkt me wel gepast.quote:Op zondag 16 juni 2024 13:18 schreef RipCity het volgende:
[ x ]
Ohquote:Op zondag 16 juni 2024 13:19 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hup en een algemene uitslag zijn twee verschillende dingen.
Allemaal Lidl-kids. Je ziet er aan af idd dat ze alleen daar shoppen.quote:Op zondag 16 juni 2024 13:21 schreef de_boswachter het volgende:
Ik stoorde me gisteren tijdens Italië - Albanië ontzettend bij de opkomst van de elftallen aan de mokervette kinderen die de spelers mee het veld op moesten leuren. Kinderen van 6-12 jaar met een zwemband van jewelste om de middel, walgelijk. Hoofdsponsor McDonalds keek tevreden toe.
Oh ja mogen ze dat aan de hand van een Lidl prijsvraag. Nee dan is het niet vreemd nee. Smerig gewoon. Kinderen groeien op om maximaal 35 te worden.quote:Op zondag 16 juni 2024 13:23 schreef RipCity het volgende:
[..]
Allemaal Lidl-kids. Je ziet er aan af idd dat ze alleen daar shoppen.
plus blond mokkel met gristelijke voornaamquote:Op zondag 16 juni 2024 13:23 schreef RipCity het volgende:
[ x ]
Grappig. Ze tweet 99.99% in het Duits en retweet allemaal politieke dingen. En opeens kan ze vloeiend Nederlands. Russische Bots weer hard aan het werk
vanwaar dat gehaat op Lidl? die verkopen meer groente en fruit dan de Jumbo en omdat hun assortiment vrij beperkt is volgens mij minder keuze in snacks en snoepquote:Op zondag 16 juni 2024 13:23 schreef RipCity het volgende:
[..]
Allemaal Lidl-kids. Je ziet er aan af idd dat ze alleen daar shoppen.
NOSquote:Politie overmeestert man met pikhouweel in Hamburg
De Duitse politie meldt dat er in Hamburg een man met een pikhouweel, een soort bijl, is overmeesterd. De man verliet een horecagelegenheid en werd daarna in zijn been geschoten door de politie. Het gaat naar verluidt niet om een terreurdaad. Ook zijn er geen aanwijzingen dat de actie met het EK te maken heeft.
quote:
Blijven storneren.quote:Op zondag 16 juni 2024 13:30 schreef Nova het volgende:
[..]
Sorry, @:Zipportal, maar ik ben niet in staat om real-time sportinformatie te verstrekken. Ik kan geen recente updates geven over de opstelling van het Nederlands elftal of andere teams.
Het is altijd het beste om nieuwsbronnen en officiële websites te raadplegen voor actuele informatie met betrekking tot wedstrijden en teamopstellingen.
Maar laten we hopen dat Nederland een sterke opstelling heeft en goed speelt! Is er nog iets anders waarover je wilt praten?
Alte Kameradenquote:Op zondag 16 juni 2024 13:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Die ouwe dibbes heeft wel eens vaker mensen neergeschoten zien worden door pelotons.
Op zondag?quote:Op zondag 16 juni 2024 13:34 schreef Momo het volgende:
[..]
Niks te maken met EK, een bouwvakker op weg naar zijn werk?
Deze Duitser natuurlijkquote:
En hij ging met de helikopter naar de Kuip.quote:Op zondag 16 juni 2024 13:14 schreef RipCity het volgende:
[..]
Kobe Bryant was groot fan van Oranje en Italie.
Rap Krassed @Zipportalquote:Op zondag 16 juni 2024 13:21 schreef de_boswachter het volgende:
Ik stoorde me gisteren tijdens Italië - Albanië ontzettend bij de opkomst van de elftallen aan de mokervette kinderen die de spelers mee het veld op moesten leuren. Kinderen van 6-12 jaar met een zwemband van jewelste om de middel, walgelijk. Hoofdsponsor McDonalds keek tevreden toe.
Eens kijken of we tijdens Polen - Nederland normale fatsoenlijke kinderen te zien krijgen ipv dikke moddervette obese gedrochten.
Akkoord.quote:Op zondag 16 juni 2024 13:44 schreef Zipportal het volgende:
[..]
En natje en een droogje. Pak maar een HJ.
Dit zou voldoende moeten zijn tegen Polenquote:
Dit is zo ongeveer de sterkst mogelijk opstelling gezien de huidige selectie, dus als je hiermee niet kan winnen van Polen kun je beter meteen naar huis gaan.quote:Op zondag 16 juni 2024 13:52 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dit zou voldoende moeten zijn tegen Polen
Dat kloptquote:Op zondag 16 juni 2024 13:54 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dit is zo ongeveer de sterkst mogelijk opstelling gezien de huidige selectie, dus als je hiermee niet kan winnen van Polen kun je beter meteen naar huis gaan.
Weer? Laatste interland doelpunten dateert van december 2022. Sowieso geen doelpuntenmachine met zes na drieënvijftig interlands. Waarschijnlijk wel meer assists.quote:
Als je na een wedstrijd het toernooi verlaat krijg je ongetwijfeld een boete en een schorsing van een paar EK toernooien van de UEFA.quote:Op zondag 16 juni 2024 13:54 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dit is zo ongeveer de sterkst mogelijk opstelling gezien de huidige selectie, dus als je hiermee niet kan winnen van Polen kun je beter meteen naar huis gaan.
Dan heeft Koeman het dus goed gedaan als jij dit vindt.quote:Op zondag 16 juni 2024 14:05 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik weet nog niet wat ik van dit middenveld moet vinden
Ik had op de plek van schouten wijnaldum gezet
Vanaf 3 uur wel ja.quote:Op zondag 16 juni 2024 14:07 schreef Stoorzendert het volgende:
Kijken jullie Le Mans op een ander scherm?
Ik wist niet dat er Le Mans was. Doet Max mee anders zie ik er het nut niet van in om te kijken.quote:Op zondag 16 juni 2024 14:07 schreef Stoorzendert het volgende:
ik kijk geen auto rijdenquote:Op zondag 16 juni 2024 14:07 schreef Stoorzendert het volgende:
Je ziet doorgaans ook niet zoveel mensen in oranjekledij.quote:Op zondag 16 juni 2024 14:12 schreef Zipportal het volgende:
Klompen act. Zoveel Nederlanders zie je niet meer op klompen. En anders denken ze dat je een boer bent.
Tegen wie moet Le Mans?quote:Op zondag 16 juni 2024 14:07 schreef Stoorzendert het volgende:
Bah.quote:Op zondag 16 juni 2024 14:13 schreef Stoorzendert het volgende:
Ik maak alvast een bruine fruitschaal
Nee, maar Stoffel welquote:Op zondag 16 juni 2024 14:08 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik wist niet dat er Le Mans was. Doet Max mee anders zie ik er het nut niet van in om te kijken.
An en eefje?quote:
Voornamelijk in de kelder.quote:
Pieter BLACKEDgodquote:Op zondag 16 juni 2024 14:22 schreef Kerftminister het volgende:
Had liever Frimpong gezien op de back. Maar Pete BLACKED snapt het wel. Als Pete het logisch vind, dan ik ook. Alle vertrouwen erin. 3-1, goals Simons, Gakpo, Frimpong en Szymanski
Jaap Stam?quote:Op zondag 16 juni 2024 14:23 schreef heywoodu het volgende:
Wie moet dit beeld voorstellen?
[ afbeelding ]
Vrij rondborstige versie van Jaap Stam dan.quote:
Paar mensen in het oranje gekleed die wat teveel Duits bier op heeftquote:Op zondag 16 juni 2024 14:23 schreef heywoodu het volgende:
[ afbeelding ]
Alle oud voetballers zijn moddervet gewordenquote:Op zondag 16 juni 2024 14:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Vrij rondborstige versie van Jaap Stam dan.
Een hamburger.quote:Op zondag 16 juni 2024 14:23 schreef heywoodu het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 16 juni 2024 14:23 schreef heywoodu het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb geen voetbalschoenen!quote:Op zondag 16 juni 2024 14:25 schreef Zipportal het volgende:
Hebben jullie voetbalschoenen aan in huis?
Met wat?quote:Op zondag 16 juni 2024 14:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
Moeten jullie niet in de kroeg kijken met wat vrienden?
Gladiatorensandelen.quote:Op zondag 16 juni 2024 14:25 schreef Zipportal het volgende:
michels misschienquote:Op zondag 16 juni 2024 14:23 schreef heywoodu het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga zo kijken met medebewoners+ woonbegeleiding als een echte Fokker..quote:Op zondag 16 juni 2024 14:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
De gemiddelde leeftijd hier ligt rond de 40 denk ik.quote:Op zondag 16 juni 2024 14:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
Maak teveel lawaai. In de kelder kan je dat heel goed horenquote:Op zondag 16 juni 2024 14:25 schreef Zipportal het volgende:
Dat moeten we niet, inderdaadquote:Op zondag 16 juni 2024 14:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
had het woord willen moeten gebrukenquote:
Dat verdien je dan ook.quote:Op zondag 16 juni 2024 14:00 schreef Nober het volgende:
[..]
Als je na een wedstrijd het toernooi verlaat krijg je ongetwijfeld een boete en een schorsing van een paar EK toernooien van de UEFA.
Geniet van je delletje maatquote:Op zondag 16 juni 2024 14:13 schreef Zipportal het volgende:
Ik heb nog Mora frikandellen. Typisch Nederlands. @:r-woud93
In Amerika was dia allang neer getaserdquote:
Een beetje de kastelein rijk maken zeker, die tijd heb ik wel gehad.quote:Op zondag 16 juni 2024 14:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
Bitterballen ftwquote:Op zondag 16 juni 2024 14:13 schreef Zipportal het volgende:
In kleine stukjes snijden en dan met een Nederlands vlaggetje versierenquote:Op zondag 16 juni 2024 14:13 schreef Zipportal het volgende:
laatste keer dat ik dat dee was denk ik in 2008 . En daarna hoogstens bij toeval, op vakantie ofzoquote:Op zondag 16 juni 2024 14:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik in 2000 tegen de Denen. Nooit meer. Je mist meer dan de helft. Je moet bier halen of pissen.quote:Op zondag 16 juni 2024 14:34 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
laatste keer dat ik dat dee was denk ik in 2008 . En daarna hoogstens bij toeval, op vakantie ofzo
Dus dan maar geen EK kijken?quote:Op zondag 16 juni 2024 14:19 schreef TLC het volgende:
Ik kan nooit goed tegelijk fok!en en Oranje kijken op een EK of WK, veels te afleidend![]()
De Ligt is sneller dan de Vrij, dat is in het voordeel van de Ligt.quote:Op zondag 16 juni 2024 14:36 schreef tong80 het volgende:
De cliché's vliegen om je oren bij Pierre en Raf, alsof het losse pollen zijn.
Ook alleen al de opmerking: "Bij de Nederlander", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je bij de Belg kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!quote:
Ook voldoende Dijon mosterd van Kühne?quote:Op zondag 16 juni 2024 14:38 schreef Doug-Heffernan het volgende:
viesveel bruine fruitschalen ingeslagen bij AH afgelopen week
Jammer, je tekstje is niet goed aangepastquote:Op zondag 16 juni 2024 14:39 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ook alleen al de opmerking: "Bij de Nederlander", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je bij de Belg kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
quote:Like Alert
16-06-2024 @ 14:40:22
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "EK 2024 / [16-06 15:00] Polen - Nederland Groep D"
quote:Op zondag 16 juni 2024 14:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Jammer, je tekstje is niet goed aangepast
We gaan het zienquote:Op zondag 16 juni 2024 14:40 schreef Tomatenboer het volgende:
Op BBC sport vinden ze Frankrijk zwaar favoriet voor onze poule en de anderen, waaronder oranje, nauwelijks voor elkaar onderdoen.
Dat we het even weten.
Dit meen je toch niet.quote:Op zondag 16 juni 2024 14:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
Welke voetbalteam speelt er in dat stadion
Polen en Nederlandquote:Op zondag 16 juni 2024 14:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
quote:Op zondag 16 juni 2024 14:40 schreef Tomatenboer het volgende:
Op BBC sport vinden ze Frankrijk zwaar favoriet voor onze poule en de anderen, waaronder oranje, nauwelijks voor elkaar onderdoen.
Dat we het even weten.
Iwan inhuren. Die is leuk.quote:Op zondag 16 juni 2024 14:38 schreef vaarsuvius het volgende:
Ik wil niemand bang maken, maar over 10 jaar zitten we hier te kijken met bv Gakpo en de Ligt als NOS gasten.......
Snob.quote:
Eventjes total black-outquote:
De Britten kunnen niet hebben dat wij meestal beter zijn dan hullie, dus die downplayen de Dutch wanneer het maar kan.quote:Op zondag 16 juni 2024 14:40 schreef Tomatenboer het volgende:
Dat we het even weten.
Hoax.quote:Op zondag 16 juni 2024 14:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Paar mensen in het oranje gekleed die wat teveel Duits bier op heeft
quote:Like Alert
16-06-2024 @ 14:43:03
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "EK 2024 / [16-06 15:00] Polen - Nederland Groep D"
st pauliquote:Op zondag 16 juni 2024 14:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sankt Pauliquote:Op zondag 16 juni 2024 14:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
nog ruim voldoende aanwezigquote:Op zondag 16 juni 2024 14:40 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ook voldoende Dijon mosterd van Kühne?
Hamburg SVquote:
Kan gebeuren.quote:Op zondag 16 juni 2024 14:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Hamburg SV
uiteraard. nu voel ik me een dom varken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |