Weer? Laatste interland doelpunten dateert van december 2022. Sowieso geen doelpuntenmachine met zes na drieënvijftig interlands. Waarschijnlijk wel meer assists.quote:
Als je na een wedstrijd het toernooi verlaat krijg je ongetwijfeld een boete en een schorsing van een paar EK toernooien van de UEFA.quote:Op zondag 16 juni 2024 13:54 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dit is zo ongeveer de sterkst mogelijk opstelling gezien de huidige selectie, dus als je hiermee niet kan winnen van Polen kun je beter meteen naar huis gaan.
Dan heeft Koeman het dus goed gedaan als jij dit vindt.quote:Op zondag 16 juni 2024 14:05 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik weet nog niet wat ik van dit middenveld moet vinden
Ik had op de plek van schouten wijnaldum gezet
Vanaf 3 uur wel ja.quote:Op zondag 16 juni 2024 14:07 schreef Stoorzendert het volgende:
Kijken jullie Le Mans op een ander scherm?
Ik wist niet dat er Le Mans was. Doet Max mee anders zie ik er het nut niet van in om te kijken.quote:Op zondag 16 juni 2024 14:07 schreef Stoorzendert het volgende:
ik kijk geen auto rijdenquote:Op zondag 16 juni 2024 14:07 schreef Stoorzendert het volgende:
Je ziet doorgaans ook niet zoveel mensen in oranjekledij.quote:Op zondag 16 juni 2024 14:12 schreef Zipportal het volgende:
Klompen act. Zoveel Nederlanders zie je niet meer op klompen. En anders denken ze dat je een boer bent.
Tegen wie moet Le Mans?quote:Op zondag 16 juni 2024 14:07 schreef Stoorzendert het volgende:
Bah.quote:Op zondag 16 juni 2024 14:13 schreef Stoorzendert het volgende:
Ik maak alvast een bruine fruitschaal
Nee, maar Stoffel welquote:Op zondag 16 juni 2024 14:08 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik wist niet dat er Le Mans was. Doet Max mee anders zie ik er het nut niet van in om te kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |