ik kijk geen auto rijdenquote:Op zondag 16 juni 2024 14:07 schreef Stoorzendert het volgende:
Kijken jullie Le Mans op een ander scherm?
Je ziet doorgaans ook niet zoveel mensen in oranjekledij.quote:Op zondag 16 juni 2024 14:12 schreef Zipportal het volgende:
Klompen act. Zoveel Nederlanders zie je niet meer op klompen. En anders denken ze dat je een boer bent.
Tegen wie moet Le Mans?quote:Op zondag 16 juni 2024 14:07 schreef Stoorzendert het volgende:
Kijken jullie Le Mans op een ander scherm?
Bah.quote:Op zondag 16 juni 2024 14:13 schreef Stoorzendert het volgende:
Ik maak alvast een bruine fruitschaal
Nee, maar Stoffel welquote:Op zondag 16 juni 2024 14:08 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik wist niet dat er Le Mans was. Doet Max mee anders zie ik er het nut niet van in om te kijken.
An en eefje?quote:
Voornamelijk in de kelder.quote:
Pieter BLACKEDgodquote:Op zondag 16 juni 2024 14:22 schreef Kerftminister het volgende:
Had liever Frimpong gezien op de back. Maar Pete BLACKED snapt het wel. Als Pete het logisch vind, dan ik ook. Alle vertrouwen erin. 3-1, goals Simons, Gakpo, Frimpong en Szymanski
Jaap Stam?quote:Op zondag 16 juni 2024 14:23 schreef heywoodu het volgende:
Wie moet dit beeld voorstellen?
[ afbeelding ]
Vrij rondborstige versie van Jaap Stam dan.quote:
Paar mensen in het oranje gekleed die wat teveel Duits bier op heeftquote:Op zondag 16 juni 2024 14:23 schreef heywoodu het volgende:
Wie moet dit beeld voorstellen?
[ afbeelding ]
Alle oud voetballers zijn moddervet gewordenquote:Op zondag 16 juni 2024 14:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Vrij rondborstige versie van Jaap Stam dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |