An en eefje?quote:
Voornamelijk in de kelder.quote:
Pieter BLACKEDgodquote:Op zondag 16 juni 2024 14:22 schreef Kerftminister het volgende:
Had liever Frimpong gezien op de back. Maar Pete BLACKED snapt het wel. Als Pete het logisch vind, dan ik ook. Alle vertrouwen erin. 3-1, goals Simons, Gakpo, Frimpong en Szymanski
Jaap Stam?quote:Op zondag 16 juni 2024 14:23 schreef heywoodu het volgende:
Wie moet dit beeld voorstellen?
[ afbeelding ]
Vrij rondborstige versie van Jaap Stam dan.quote:
Paar mensen in het oranje gekleed die wat teveel Duits bier op heeftquote:Op zondag 16 juni 2024 14:23 schreef heywoodu het volgende:
[ afbeelding ]
Alle oud voetballers zijn moddervet gewordenquote:Op zondag 16 juni 2024 14:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Vrij rondborstige versie van Jaap Stam dan.
Een hamburger.quote:Op zondag 16 juni 2024 14:23 schreef heywoodu het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 16 juni 2024 14:23 schreef heywoodu het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb geen voetbalschoenen!quote:Op zondag 16 juni 2024 14:25 schreef Zipportal het volgende:
Hebben jullie voetbalschoenen aan in huis?
Met wat?quote:Op zondag 16 juni 2024 14:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
Moeten jullie niet in de kroeg kijken met wat vrienden?
Gladiatorensandelen.quote:Op zondag 16 juni 2024 14:25 schreef Zipportal het volgende:
michels misschienquote:Op zondag 16 juni 2024 14:23 schreef heywoodu het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga zo kijken met medebewoners+ woonbegeleiding als een echte Fokker..quote:Op zondag 16 juni 2024 14:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
De gemiddelde leeftijd hier ligt rond de 40 denk ik.quote:Op zondag 16 juni 2024 14:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
Maak teveel lawaai. In de kelder kan je dat heel goed horenquote:Op zondag 16 juni 2024 14:25 schreef Zipportal het volgende:
Dat moeten we niet, inderdaadquote:Op zondag 16 juni 2024 14:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
had het woord willen moeten gebrukenquote:
Dat verdien je dan ook.quote:Op zondag 16 juni 2024 14:00 schreef Nober het volgende:
[..]
Als je na een wedstrijd het toernooi verlaat krijg je ongetwijfeld een boete en een schorsing van een paar EK toernooien van de UEFA.
Geniet van je delletje maatquote:Op zondag 16 juni 2024 14:13 schreef Zipportal het volgende:
Ik heb nog Mora frikandellen. Typisch Nederlands. @:r-woud93
In Amerika was dia allang neer getaserdquote:
Een beetje de kastelein rijk maken zeker, die tijd heb ik wel gehad.quote:Op zondag 16 juni 2024 14:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
Bitterballen ftwquote:Op zondag 16 juni 2024 14:13 schreef Zipportal het volgende:
In kleine stukjes snijden en dan met een Nederlands vlaggetje versierenquote:Op zondag 16 juni 2024 14:13 schreef Zipportal het volgende:
laatste keer dat ik dat dee was denk ik in 2008 . En daarna hoogstens bij toeval, op vakantie ofzoquote:Op zondag 16 juni 2024 14:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik in 2000 tegen de Denen. Nooit meer. Je mist meer dan de helft. Je moet bier halen of pissen.quote:Op zondag 16 juni 2024 14:34 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
laatste keer dat ik dat dee was denk ik in 2008 . En daarna hoogstens bij toeval, op vakantie ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |