Het schijnt dat die twee landen buurlanden zijn van Duitsland, dus of er nou wel of geen hooligans afreizen is er wel de kans dat er zo’n 100-200K mensen uit beide landen in de stad Hamburg aanwezig zijn. Vanuit veiligheidsoogpunt kom je dan eigenlijk per definitie uit op een risicowedstrijdquote:Op zondag 16 juni 2024 10:36 schreef Tjacka het volgende:
Hoe kan Polen-Nederland een risicowedstrijd zijn? Iemand met een klomp op zijn kop die gaat rellen?
@:caland @:bezsen graag jullie opinie
Echte mannen ontbijten met bier.quote:
De zon gaat eindelijk weer schijnen!quote:Op zondag 16 juni 2024 11:01 schreef VoMy het volgende:
[..]
Gaat Geert bekend maken te emigreren dan?
Mooie fietsen maakt zo'n AI zeg.quote:Op zondag 16 juni 2024 11:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De zon gaat eindelijk weer schijnen!
[ x ]
quote:Op zondag 16 juni 2024 11:23 schreef maxi-mus het volgende:
TIETENMANGOD is er ook bij. Ik herhaal TIETENMANGOD is er ook bij.
[ x ]
Hopelijk met een beter verloop van t toernooiquote:Op zondag 16 juni 2024 11:41 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Het heeft zestien jaar geduurd, maar deze beelden doen weer denken aan Bern 2008.![]()
![]()
Maar in Budapest waren er bijna net zoveelquote:Op zondag 16 juni 2024 11:41 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Het heeft zestien jaar geduurd, maar deze beelden doen weer denken aan Bern 2008.![]()
![]()
Oh ja, Boedapest...quote:Op zondag 16 juni 2024 11:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar in Budapest waren er bijna net zoveel
Lekker inclusief.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 11:27 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Dit vind ik gaaf: een Nederturk die het commentaar verzorgt
Zie de grens met Belarus.quote:Op zondag 16 juni 2024 11:58 schreef TweedeKlum het volgende:
Vrije trappen rond de 16 hebben vandaag geen zin. Als Polen ergens goed in zijn zijn het wel muurtjes bouwen.
Dat we wereldkampioen gaan worden!quote:Op zondag 16 juni 2024 12:24 schreef Nober het volgende:
Wat zegt hEt BuItEnLaNd in aanloop naar deze wedstrijd tegen Polen?
Als verrassing voor vaderdag mag je de EK-wedstrijd niet kijken?quote:Op zondag 16 juni 2024 12:33 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb een vaderdaguitje zometeen.
De familie dacht dat Nederland Polen om 9 uur vanavond was.![]()
Dus ik weet niet waar we heengaan, maar het zal errug rustig zijn.
Zo, die haten je.quote:Op zondag 16 juni 2024 12:33 schreef PippenScottie het volgende:
Dan kan die familie toch lekker de tering krijgen of niet dan.quote:Op zondag 16 juni 2024 12:33 schreef PippenScottie het volgende:
Heb je de scheiding al aangevraagd?quote:Op zondag 16 juni 2024 12:33 schreef PippenScottie het volgende:
Frontpage volkquote:Op zondag 16 juni 2024 12:45 schreef PippenScottie het volgende:
Voetbal staat niet zo hoog op mijn lijstje favoriete sporten. Als we de kwartfinale halen, gaat het pas leven.
Dus dat ik deze wedstrijd mis, doet me niet zoveel
Dat geldt uiteindelijk voor iedereen in Oranjequote:Op zondag 16 juni 2024 07:47 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Tegen de lamme en de blinde stucadoors kun je ze er goed bij hebben inderdaad.
In Charkov waren er ook duizenden, kan Rusland niet zeggen.quote:Op zondag 16 juni 2024 11:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar in Budapest waren er bijna net zoveel
quote:Op zondag 16 juni 2024 12:57 schreef RipCity het volgende:
Schoten vlakbij Oranje-fans in Hamburg, politie stelt situatie veilig, supporters verzocht kalm te blijven
In Hamburg zijn zondag rond het middaguur meerdere schoten gelost. Dat gebeurde vlakbij de plek waar duizenden Nederlandse supporters bij elkaar zijn verzameld voor de wedstrijd van Oranje. Er is een man gewond geraakt. Een omroep roept de Nederlandse fans op vooral rustig te blijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |