Hoort er een beetje bij tegenwoordig. Iedereen viert het op zijn eigen manier.quote:Op zondag 16 juni 2024 12:54 schreef tralalala het volgende:
SBS6 zegt dat er een booslim met hakbijl is neergeschoten
'verwarde man'quote:Op zondag 16 juni 2024 12:54 schreef tralalala het volgende:
SBS6 zegt dat er een booslim met hakbijl is neergeschoten
Bedanktquote:Op zondag 16 juni 2024 10:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Het schijnt dat die twee landen buurlanden zijn van Duitsland, dus of er nou wel of geen hooligans afreizen is er wel de kans dat er zo’n 100-200K mensen uit beide landen in de stad Hamburg aanwezig zijn. Vanuit veiligheidsoogpunt kom je dan eigenlijk per definitie uit op een risicowedstrijd
Tot zover deze analyse
Ik heb mijn 1-1 voorspelling veranderd in 4-1quote:Op zondag 16 juni 2024 13:04 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik heb alle vertrouwen in Oranje. Als ze Portugal kunnen ontlopen halen ze de finale.²
BILDquote:De politie gebruikte eerst pepperspray tegen de aanvaller, daarna een vuurwapen. Volgens de politie loste een politieagent aanvankelijk alleen een waarschuwingsschot om de aanvaller tegen te houden. Er werden vervolgens verschillende schoten afgevuurd totdat de man uiteindelijk op de grond zakte.
Basketballers hebben niets met sport.quote:Op zondag 16 juni 2024 12:45 schreef PippenScottie het volgende:
Voetbal staat niet zo hoog op mijn lijstje favoriete sporten. Als we de kwartfinale halen, gaat het pas leven.
Dus dat ik deze wedstrijd mis, doet me niet zoveel
quote:Van Hooijdonk: 'Win je niet van Polen, dan komt er hoogspanning'
Pierre van Hooijonk vindt dat het Nederlands elftal de Polen vanmiddag moet verslaan om zichzelf lekker in het toernooi te spelen. Hij ziet Oranje ook als favoriet voor de wedstrijd.
"Als wij een serieuze gooi naar de EK-titel willen doen, dan moeten we hier niet zo moeilijk over doen", zegt Van Hooijdonk in de voorbeschouwing op het YouTube-kanaal van NOS Sport.
"Als we deze wedstrijd niet winnen, dan zet je jezelf direct onder een hoogspanning van 220 volt. Want daarna wacht Frankrijk. Nou, dank je de koekoek", aldus de NOS-analist.
Kobe Bryant was groot fan van Oranje en Italie.quote:
Reeperbahn klinkt in ieder geval als het werk van Aliquote:Op zondag 16 juni 2024 13:10 schreef RipCity het volgende:
[ link | afbeelding ]
Schiebt ze maar neer.
Maar hij pakte liever de heli bij slecht weer. Doet ie ook niet nog eens.quote:Op zondag 16 juni 2024 13:14 schreef RipCity het volgende:
[..]
Kobe Bryant was groot fan van Oranje en Italie.
Die ouwe dibbes heeft wel eens vaker mensen neergeschoten zien worden door pelotons.quote:Op zondag 16 juni 2024 13:18 schreef RipCity het volgende:
[ x ]
Die man op bankje denkt: lekkere chillplek hier naast een shooting
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |