Nou wat een heftige beeldenquote:Op zondag 16 juni 2024 13:18 schreef RipCity het volgende:
[ x ]
Die man op bankje denkt: lekkere chillplek hier naast een shooting
Minuut stilte vóór de aftrap lijkt me wel gepast.quote:Op zondag 16 juni 2024 13:18 schreef RipCity het volgende:
[ x ]
Die man op bankje denkt: lekkere chillplek hier naast een shooting
Ohquote:Op zondag 16 juni 2024 13:19 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hup en een algemene uitslag zijn twee verschillende dingen.
Allemaal Lidl-kids. Je ziet er aan af idd dat ze alleen daar shoppen.quote:Op zondag 16 juni 2024 13:21 schreef de_boswachter het volgende:
Ik stoorde me gisteren tijdens Italië - Albanië ontzettend bij de opkomst van de elftallen aan de mokervette kinderen die de spelers mee het veld op moesten leuren. Kinderen van 6-12 jaar met een zwemband van jewelste om de middel, walgelijk. Hoofdsponsor McDonalds keek tevreden toe.
Oh ja mogen ze dat aan de hand van een Lidl prijsvraag. Nee dan is het niet vreemd nee. Smerig gewoon. Kinderen groeien op om maximaal 35 te worden.quote:Op zondag 16 juni 2024 13:23 schreef RipCity het volgende:
[..]
Allemaal Lidl-kids. Je ziet er aan af idd dat ze alleen daar shoppen.
plus blond mokkel met gristelijke voornaamquote:Op zondag 16 juni 2024 13:23 schreef RipCity het volgende:
[ x ]
Grappig. Ze tweet 99.99% in het Duits en retweet allemaal politieke dingen. En opeens kan ze vloeiend Nederlands. Russische Bots weer hard aan het werk
vanwaar dat gehaat op Lidl? die verkopen meer groente en fruit dan de Jumbo en omdat hun assortiment vrij beperkt is volgens mij minder keuze in snacks en snoepquote:Op zondag 16 juni 2024 13:23 schreef RipCity het volgende:
[..]
Allemaal Lidl-kids. Je ziet er aan af idd dat ze alleen daar shoppen.
NOSquote:Politie overmeestert man met pikhouweel in Hamburg
De Duitse politie meldt dat er in Hamburg een man met een pikhouweel, een soort bijl, is overmeesterd. De man verliet een horecagelegenheid en werd daarna in zijn been geschoten door de politie. Het gaat naar verluidt niet om een terreurdaad. Ook zijn er geen aanwijzingen dat de actie met het EK te maken heeft.
quote:
Blijven storneren.quote:Op zondag 16 juni 2024 13:30 schreef Nova het volgende:
[..]
Sorry, @:Zipportal, maar ik ben niet in staat om real-time sportinformatie te verstrekken. Ik kan geen recente updates geven over de opstelling van het Nederlands elftal of andere teams.
Het is altijd het beste om nieuwsbronnen en officiële websites te raadplegen voor actuele informatie met betrekking tot wedstrijden en teamopstellingen.
Maar laten we hopen dat Nederland een sterke opstelling heeft en goed speelt! Is er nog iets anders waarover je wilt praten?
Alte Kameradenquote:Op zondag 16 juni 2024 13:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Die ouwe dibbes heeft wel eens vaker mensen neergeschoten zien worden door pelotons.
Op zondag?quote:Op zondag 16 juni 2024 13:34 schreef Momo het volgende:
[..]
Niks te maken met EK, een bouwvakker op weg naar zijn werk?
Deze Duitser natuurlijkquote:
En hij ging met de helikopter naar de Kuip.quote:Op zondag 16 juni 2024 13:14 schreef RipCity het volgende:
[..]
Kobe Bryant was groot fan van Oranje en Italie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |