quote:
quote:
Lekker gehad hoor.quote:Op zondag 9 juni 2024 15:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Goed. Net terug van het strand. Nu chillen. Hoe is het met jou?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
De workshop 'omgaan met teleurstellingen' kan helaas niet doorgaan.quote:Op maandag 10 juni 2024 12:11 schreef Monsterkoekie het volgende:
Gvd geef ik me op voor een workshop 4 weken geleden. Krijg ik vandaag een melding dat de workshop die in de ochtend gepland was een foutje was dat alleen de middag doorgaat jaaaa krijg even lekker de tering Anja.
* Barbusse schuift een dienblad shots door...quote:
Snotverquote:Op maandag 10 juni 2024 12:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De workshop 'omgaan met teleurstellingen' kan helaas niet doorgaan.
Heb haatmail gestuurdquote:Op maandag 10 juni 2024 12:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De workshop 'omgaan met teleurstellingen' kan helaas niet doorgaan.
Anja verdient hetquote:
Excuses voor mijn woordkeuze maar heb echt het gevoel dat ik met downies werk en mijn werk eigenlijk gewoon dagbesteding is.quote:
Ik doe mijn best om het niveau wat op te krikken maar kan geen wonderen verrichten!quote:Op maandag 10 juni 2024 13:25 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Excuses voor mijn woordkeuze maar heb echt het gevoel dat ik met downies werk en mijn werk eigenlijk gewoon dagbesteding is.
Huehue krikkenquote:Op maandag 10 juni 2024 13:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik doe mijn best om het niveau wat op te krikken maar kan geen wonderen verrichten! [ afbeelding ]
There comes the monkey out of the sleeve...quote:
Wel brownies bij de koffie dan hoop ik?quote:Op maandag 10 juni 2024 13:25 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Excuses voor mijn woordkeuze maar heb echt het gevoel dat ik met downies werk en mijn werk eigenlijk gewoon dagbesteding is.
Niet eens. Jij wel? Je werkt immers bij een zusteroganiquote:Op maandag 10 juni 2024 14:04 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Wel brownies bij de koffie dan hoop ik?
Een uitzondering daargelaten werk ik niet met downiesquote:Op maandag 10 juni 2024 14:09 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Niet eens. Jij wel? Je werkt immers bij een zusterogani
Heb jou anders ook wel eens anders gehoord over collega’squote:Op maandag 10 juni 2024 14:11 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Een uitzondering daargelaten werk ik niet met downies
Ik heb alleen geen klap te doen momenteel, dat is wel frustrerend.
Morgen maar eens op zoek naar extra werkzaamheden.
Dat zijn de uitzonderingenquote:Op maandag 10 juni 2024 14:13 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Heb jou anders ook wel eens anders gehoord over collega’s
Vertel mij meerquote:Op maandag 10 juni 2024 14:16 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dat zijn de uitzonderingen
Al heb ik vorige week een stevige aanvaring gehad met een paar collega's
Lang verhaal. Maar komt neer op collega die altijd trots loopt te doen als ze iemand op stevige toon heeft laten weten dat ze iets fout heeft gedaan.quote:
Goudquote:Op maandag 10 juni 2024 14:49 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Lang verhaal. Maar komt neer op collega die altijd trots loopt te doen als ze iemand op stevige toon heeft laten weten dat ze iets fout heeft gedaan.
Nu blijkt dat zij en haar rechtstreekse al een jaar lang iets fout doen. Daarvoor legde ze de schuld bij mij en mijn rechtstreekse collega omdat wij hun Dingen niet zouden hebben doorgegeven.
Lang leve een emailarchief waar alles nog keurig instond.
Heb haar dus maar redelijk tactloos gewezen op haar hypocriete gedrag.
Het zit je mee vandaag! 😂quote:Op maandag 10 juni 2024 15:47 schreef Monsterkoekie het volgende:
Storing bij de AH en GEEN brownies @:DrMarten
Die moet je ook bij de downies halenquote:Op maandag 10 juni 2024 15:47 schreef Monsterkoekie het volgende:
Storing bij de AH en GEEN brownies @:DrMarten
Die zitten hier niet he.. Die zitten alleen in grote steden zoals Deventer en Enschedequote:Op maandag 10 juni 2024 16:48 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Die moet je ook bij de downies halen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 juni 2024 17:09 schreef Tegan het volgende:
Werd vanmorgen wakker met een pink eye.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik kreeg vorige week penetratie maar het was van een eendenbek
quote:Op maandag 10 juni 2024 17:12 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]![]()
Snotverquote:Op maandag 10 juni 2024 17:12 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]![]()
quote:Op maandag 10 juni 2024 17:09 schreef Tegan het volgende:
Werd vanmorgen wakker met een pink eye.
Wat versta je onder leuk? Chocolade? Confetti? Iets anders?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Een pink in dr oogquote:Op maandag 10 juni 2024 19:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat versta je onder leuk? Chocolade? Confetti? Iets anders?
Ik durf met redelijke zekerheid te zeggen dat dat geen kink is van Tegan.quote:
Ohquote:Op maandag 10 juni 2024 19:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik durf met redelijke zekerheid te zeggen dat dat geen kink is van Tegan.
Heb je dat weer in de pocket! 💪🏻quote:Op dinsdag 11 juni 2024 11:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
Moeders was op visite
Was gezellig en leuk en ze heeft me de hemel in geprezen over hoe schoon en netjes mijn huis nu is
Is barman niks voor jou?quote:Op dinsdag 11 juni 2024 15:24 schreef Barbusse het volgende:
Ik had geen zin meer en ben maar op een terrasje gaan zitten.
Is mss niet het beste ideequote:
Ach... je drankwaren moeten dan toch getest worden, ik zie er geen probleem inquote:
Oh fuck noquote:
Maar... het is niet goed voor de business als alles door de barman wordt opgedronken.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 19:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ach... je drankwaren moeten dan toch getest worden, ik zie er geen probleem in![]()
zoals je een magere chef niet moet vertrouwen, vertrouw ik een nuchtere barman (m/v) niet
Ik heb Barb meegemaakt met een drankje opquote:Op dinsdag 11 juni 2024 19:26 schreef Sally het volgende:
[..]
Maar... het is niet goed voor de business als alles door de barman wordt opgedronken.
en... een dronken barman kan mss ook niet meer goed schenken
Och... 50% in de barman (m/v) en 50% in de klant toch?quote:Op dinsdag 11 juni 2024 19:26 schreef Sally het volgende:
[..]
Maar... het is niet goed voor de business als alles door de barman wordt opgedronken.
en... een dronken barman kan mss ook niet meer goed schenken
quote:Op dinsdag 11 juni 2024 19:33 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik heb Barb meegemaakt met een drankje opwordt hij nog gezelliger van
quote:Op dinsdag 11 juni 2024 19:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Och... 50% in de barman (m/v) en 50% in de klant toch?
Dus *niet* goed voor de businessquote:Op dinsdag 11 juni 2024 19:41 schreef Tegan het volgende:
Iedereen gratis shotjes geven, ik zie dit ook wel voor me.
Sowieso een slecht idee om van een hobby je werk te maken.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 19:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Gewoon niet een eigen bar beginnen, maar in een goedlopende bezig gaan
ach... ik leef ook op hobby's zonder problemenquote:Op dinsdag 11 juni 2024 20:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sowieso een slecht idee om van een hobby je werk te maken.
Dat is toch juist de droom?quote:Op dinsdag 11 juni 2024 20:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sowieso een slecht idee om van een hobby je werk te maken.
Precies. Dat maakt het leuk. Want het is niet je werk.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 20:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
ach... ik leef ook op hobby's zonder problemen
Och krijg geld en ik hobbyquote:Op dinsdag 11 juni 2024 20:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Precies. Dat maakt het leuk. Want het is niet je werk.
Daarom is het ook goed, omdat er geen verband is.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 20:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Och krijg geld en ik hobby
niet een één op één - verband, maar soit
quote:Op dinsdag 11 juni 2024 20:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daarom is het ook goed, omdat er geen verband is.
quote:Op dinsdag 11 juni 2024 19:33 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik heb Barb meegemaakt met een drankje opwordt hij nog gezelliger van
Die twee gecombineerd. Mensen overhalen mooie muziek te kopen terwijl ze een lekker wijntje drinken...quote:Op dinsdag 11 juni 2024 20:36 schreef Barbusse het volgende:
Nu moet ik wel zeggen, als ik een eigen zaak begin wordt het een platenzaak, geen kroeg
No no no no, I'll fuck that up completelyquote:Op dinsdag 11 juni 2024 20:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Die twee gecombineerd. Mensen overhalen mooie muziek te kopen terwijl ze een lekker wijntje drinken...
Deed me even denken aan mijn jeugd (niet dat ik toen dronk btw) maar het met vrienden in de platenzaak zitten, singeltjes luisteren en zakgeld aan uitgeven... Was zo leukquote:Op dinsdag 11 juni 2024 20:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
No no no no, I'll fuck that up completely
Heerlijk he?quote:Op dinsdag 11 juni 2024 20:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Deed me even denken aan mijn jeugd (niet dat ik toen dronk btw) maar het met vrienden in de platenzaak zitten, singeltjes luisteren en zakgeld aan uitgeven... Was zo leuk
Dat doe ik nog vaak hoor. Er zit hier ook een zaakje dat alleen 2e hands vinyl verkoopt, van 3 euro t/m 5.000 euro voor collector's items. Heerlijk vind ik dat.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 20:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
Toch het sentiment dat weggevallen is. YouTube Music en concurrenten zijn heel handig en fijn. Alleen de sfeer van in de platenzaak hangen is verloren gegaan
Kan ik me voorstellen ja! Heerlijkquote:Op dinsdag 11 juni 2024 21:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat doe ik nog vaak hoor. Er zit hier ook een zaakje dat alleen 2e hands vinyl verkoopt, van 3 euro t/m 5.000 euro voor collector's items. Heerlijk vind ik dat.
Goede muziek is niet leeftijdsgebondenquote:
Ze houdt van Portishead dus ze heeft haar goede muzieksmaak al meer dan bewezen.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 21:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Goede muziek is niet leeftijdsgebonden
Dat bedoel ikquote:Op dinsdag 11 juni 2024 21:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ze houdt van Portishead dus ze heeft haar goede muzieksmaak al meer dan bewezen.
Dat ben je al, mallerdquote:Op dinsdag 11 juni 2024 21:07 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Mag ik dan het eerste poesje zijn?
quote:Op dinsdag 11 juni 2024 21:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat bedoel ik
[..]
Dat ben je al, mallerd
quote:Op dinsdag 11 juni 2024 21:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Goede muziek is niet leeftijdsgebonden
quote:Op dinsdag 11 juni 2024 21:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ze houdt van Portishead dus ze heeft haar goede muzieksmaak al meer dan bewezen.
quote:Op dinsdag 11 juni 2024 20:36 schreef Barbusse het volgende:
Nu moet ik wel zeggen, als ik een eigen zaak begin wordt het een platenzaak, geen kroeg
Een straatkattenplatenzaakopvang!quote:
Oooohquote:Op dinsdag 11 juni 2024 21:49 schreef Sally het volgende:
[..]
[..]
Een straatkattenplatenzaakopvang!![]()
Beetje als een Kattencafé!
I love Depeche Modequote:Op dinsdag 11 juni 2024 21:59 schreef Barbusse het volgende:
Ik heb even dit opgezet nu
Depeche Mode · Song · 1993
Depeche Mode isquote:
quote:Op woensdag 12 juni 2024 09:17 schreef DrMarten het volgende:
Vandaag een van mijn favoriete activiteiten, wachten![]()
Ergens vandaag wordt mijn nieuwe zonnescherm bezorgd, maar geen idee hoe laat.
Ik haat het.quote:Op woensdag 12 juni 2024 09:34 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]wel iets dat je goed kan toch
Succesquote:Op woensdag 12 juni 2024 07:48 schreef Monsterkoekie het volgende:
Stijve nek van spanning omdat we vandaag het save the best for last onderwerp gaan bespreken bij de psycholoog.
Handige planningquote:Op woensdag 12 juni 2024 09:40 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik haat het.
Kan heel goed niks doen, maar thuis moeten zitten wachten en niet weten of ze om 10.00 of 17.00 of alles er tussenin voor de deur staan trek ik heel slecht.
Moet bovendien eigenlijk vóór 14.00 nog in Hengelo zijn om een cadeautje te halen. Maar dus geen idee of dat gaat lukken
Relaties zijn ook gewoon kut. Daarom is er fokquote:Op woensdag 12 juni 2024 09:44 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Komt goed hoor, het onderwerp relaties vind ik gewoon enorm kut
Kwam er maandag achter dat wat ik wil hebben alleen fysiek aan de kassa kan worden gekocht op ma t/m vr van 10 tot 13.30u dus zelfs nog een half uur minder dan ik in mijn hoofd had.quote:
Is het ook, maar dat het kut is geeft waarschijnlijk ook aan dat het nodig is om te bespreken.quote:Op woensdag 12 juni 2024 09:44 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Komt goed hoor, het onderwerp relaties vind ik gewoon enorm kut
Zo jij bent nogal wat van plan danquote:Op woensdag 12 juni 2024 10:31 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Kwam er maandag achter dat wat ik wil hebben alleen fysiek aan de kassa kan worden gekocht op ma t/m vr van 10 tot 13.30u dus zelfs nog een half uur minder dan ik in mijn hoofd had.
Valt mee hoor. Cadeautje voor iemand die, als het goed is, vandaag hoort dat ze geslaagd isquote:Op woensdag 12 juni 2024 10:50 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Zo jij bent nogal wat van plan dan
Wat wil ze hebben dat het zo exclusief verkrijgbaar is danquote:Op woensdag 12 juni 2024 10:53 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Valt mee hoor. Cadeautje voor iemand die, als het goed is, vandaag hoort dat ze geslaagd is
Niks exclusiefs. Wil haar een kadobon voor Metropool doen, maar die zijn dus alleen op achterlijke tijden geopend.quote:Op woensdag 12 juni 2024 11:41 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Wat wil ze hebben dat het zo exclusief verkrijgbaar is dan
Ik heb behoefte aan een bericht over het leveren van zon. Dat blijft ook maar achterwege.quote:Op woensdag 12 juni 2024 12:01 schreef DrMarten het volgende:
Ondertussen nog steeds geen enkel bericht over levering van een zonnescherm
Ik vond het ook wel typisch. Laat een zonnescherm installeren en vervolgens wordt er ruim een week lang regen voorspeldquote:Op woensdag 12 juni 2024 12:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb behoefte aan een bericht over het leveren van zon. Dat blijft ook maar achterwege.
Nawhh das wel een leuk kadoquote:Op woensdag 12 juni 2024 12:01 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Niks exclusiefs. Wil haar een kadobon voor Metropool doen, maar die zijn dus alleen op achterlijke tijden geopend.
Ik doe mee! Maar ik ga wel eerst even kaas broodjes balen. Even het gesprek met de psycholoog vermijden. Want vermijden kan ik als de bestequote:
Er komt dit jaar toch geen zon meer dus doe rustig aan.quote:Op woensdag 12 juni 2024 14:52 schreef DrMarten het volgende:
Nog steeds geen zonnescherm
Over een half uur maar eens achteraan bellen aangezien hier morgenochtend om half 9 iemand voor de deur staat om dat ding op te hangen. Moet ie er wel zijn natuurlijk.
Wel! Ergens in oktober hebben we hele dag zon volgens mijn glazen bol.quote:Op woensdag 12 juni 2024 14:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Er komt dit jaar toch geen zon meer dus doe rustig aan.
Heuy zuurkutquote:Op woensdag 12 juni 2024 14:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Er komt dit jaar toch geen zon meer dus doe rustig aan.
Kan je iets preciezer zijn dan vraag ik die dag vast vrijquote:Op woensdag 12 juni 2024 14:55 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Wel! Ergens in oktober hebben we hele dag zo'n volgens mijn glazen bol.
De 14e. Ik snap ook wel waarom, ik zit dan de halve dag binnen in overleg.quote:Op woensdag 12 juni 2024 15:06 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Kan je iets preciezer zijn dan vraag ik die dag vast vrij
Moest grinnikenquote:Op woensdag 12 juni 2024 15:09 schreef DrMarten het volgende:
[..]
De 14e. Ik snap ook wel waarom, ik zit dan de halve dag binnen in overleg.
Hij wordt niet door hetzelfde bedrijf geïnstalleerd?quote:Op woensdag 12 juni 2024 17:06 schreef DrMarten het volgende:
Ondertussen is mijn zonnescherm bezorgd. Aan de verkeerde kant van het huis, maar toch.
Morgenochtend mogen die bouwvakkers uitzoeken hoe ze dat ding achter huis krijgen.
quote:Op woensdag 12 juni 2024 19:20 schreef Tegan het volgende:
Vergeten Portishead te luisteren.
Ik was in een Franse bui.
Nope. Gekocht bij de bauhaus. Die maken gebruik van externe transporteur en aannemers.quote:Op woensdag 12 juni 2024 18:27 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Hij wordt niet door hetzelfde bedrijf geïnstalleerd?
Ah vandaar!quote:Op woensdag 12 juni 2024 20:08 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Nope. Gekocht bij de bauhaus. Die maken gebruik van externe transporteur en aannemers.
Kan je dr zo bij gaan staan toch? :pquote:Op donderdag 13 juni 2024 10:39 schreef DrMarten het volgende:
Ik heb echt Buurman en Buurman hier aan het werk om dat zonnescherm te installeren
Maar zo te horen schiet het op.
Ff Ajeto roepen als ze klaar zijn.quote:Op donderdag 13 juni 2024 10:44 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Kan je dr zo bij gaan staan toch? :p
Ik heb het nooit gekeken vond mezelf te slimquote:Op donderdag 13 juni 2024 10:44 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ff Ajeto roepen als ze klaar zijn.
Het is nog niet te laar om alsnog in aanraking te komen met een van de meest briljante tv-programma's ooit!quote:Op donderdag 13 juni 2024 10:50 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik heb het nooit gekeken vond mezelf te slim
Jawel want ik heb al een hele lange tijd geen tv abbo meer :pquote:Op donderdag 13 juni 2024 10:53 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Het is nog niet te laar om alsnog in aanraking te komen met een van de meest briljante tv-programma's ooit!
Gewoon op youtube of netflix. jatochquote:Op donderdag 13 juni 2024 10:55 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Jawel want ik heb al een hele lange tijd geen tv abbo meer :p
Nah daar kijk ik alleen TED talksquote:Op donderdag 13 juni 2024 11:09 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Gewoon op youtube of netflix. jatoch
Wat kijk je dan zoal?quote:Op donderdag 13 juni 2024 11:42 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nah daar kijk ik alleen TED talks
"ik hou van leuke dingen doen"quote:Op donderdag 13 juni 2024 11:52 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik kijk alles dat op mij van toepassing is en dat me aanspreekt
Tammiequote:Op donderdag 13 juni 2024 11:09 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Gewoon op youtube of netflix. jatoch
Ik doe ook graag stomme dingenquote:Op donderdag 13 juni 2024 12:01 schreef TaMieke het volgende:
[..]
"ik hou van leuke dingen doen"![]()
Ik ga er vanuit dat het je aanspreekt ja
MOST EXCELLENT!quote:Op donderdag 13 juni 2024 11:42 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nah daar kijk ik alleen TED talks
Gewoon doenquote:Op donderdag 13 juni 2024 13:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het liefst slinger ik nu de televisie aan en ga legpuzzelen
Alleen het is nog geen avond
Dan ben je er zeker ook zoeen die van lekker eten houdtquote:Op donderdag 13 juni 2024 12:01 schreef TaMieke het volgende:
[..]
"ik hou van leuke dingen doen"![]()
Ik ga er vanuit dat het je aanspreekt ja
"Nee, ik hou van smerig ondergekotst voer!"quote:Op donderdag 13 juni 2024 13:14 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dan ben je er zeker ook zoeen die van lekker eten houdt
Scherm uitdoen!quote:Op donderdag 13 juni 2024 13:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Misschien... Misschien moet ik mezelf dwingen tot hobby, maar ja...
zit nu te schermstaren
Leg puzzelen is ook een hobby toch?quote:Op donderdag 13 juni 2024 13:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
zit nu te schermstaren
Soms is uitloggen wel een goed plan. Ga lekker boekje lezenquote:Op donderdag 13 juni 2024 13:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
zit nu te schermstaren
Zie? Goed bezigquote:Op donderdag 13 juni 2024 15:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
Uitloggen was een goede
Luisterboek en puzzelen
Nu even koffie zetten en weer offline
Jaloers.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 08:48 schreef Monsterkoekie het volgende:
Goedemorgen de meid heeft weekend ❤️
Does lief tegen mij heujquote:Op vrijdag 14 juni 2024 09:37 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Toch fijn dat ik jou ergens jaloers mee kan maken
Beterschap!quote:Op vrijdag 14 juni 2024 11:11 schreef DrMarten het volgende:
Ik heb me ziekgemeld vanochtend.
Na de 3e nacht slecht slapen op rij, wakker geworden met onmeunige koppijn.
Zo maar weer even plat en kijken of ik nog een paar uur slaap kan pakken.
Gewoon lekker bij DrMarten in bed kruipenquote:Op vrijdag 14 juni 2024 12:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
Samenvatting van mijn leven:![]()
![]()
(niet geslapen vannacht, heb honger maar geen energie om eten te maken (weet ook niet of ik überhaupt eten heb) en allemaal moeilijke gesprekken en opdrachten gekregen)
Ja... klinkt goedquote:Op vrijdag 14 juni 2024 12:28 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Gewoon lekker bij DrMarten in bed kruipen
Daarom dusquote:
Ripquote:Op vrijdag 14 juni 2024 11:11 schreef DrMarten het volgende:
Ik heb me ziekgemeld vanochtend.
Na de 3e nacht slecht slapen op rij, wakker geworden met onmeunige koppijn.
Zo maar weer even plat en kijken of ik nog een paar uur slaap kan pakken.
Is hij wel je daddy?quote:
Snotverquote:
quote:
Dankzij deze post heb ik opeens een pornosnor.quote:
Bereid je maar voor op een avond lang teder bemind worden terwijl je niks anders draagt dan een ijsmuts op je hoofd.quote:
Zorro snorretje? Van onze Antonio Banderasquote:Op vrijdag 14 juni 2024 14:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bereid je maar voor op een avond lang teder bemind worden terwijl je niks anders draagt dan een ijsmuts op je hoofd.
Kan zaterdag ook nog wel joh je loopt toch van en naar werk?quote:Op vrijdag 14 juni 2024 14:55 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Moet zo nog de deur uitAuto weer ophalen.
Morgen zit de garage dicht en morgen heb ik de auto weer nodig.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 15:00 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Kan zaterdag ook nog wel joh je loopt toch van en naar werk?
Haren in de krulquote:Op vrijdag 14 juni 2024 15:14 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Morgen zit de garage dicht en morgen heb ik de auto weer nodig.
Zo de haren dus maar weer in de krul, schoenen aantrekken en een stuk fietsen.
Whut deze heb je nu net een jaar toch?quote:Op vrijdag 14 juni 2024 16:25 schreef DrMarten het volgende:
Zo, bijna ¤ 400 lichter, maar de auto staat ook weer voor de deur.
Wil je de grote of de kleine lepel zijn?quote:
Kleinequote:Op vrijdag 14 juni 2024 17:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wil je de grote of de kleine lepel zijn?
Toe aan een sabbatical of nog beter: pensioenquote:Op vrijdag 14 juni 2024 17:54 schreef Barbusse het volgende:
Toe aan de vrijmibo. En die van volgende week.
Prutser. Ik ben al sinds 4 aan de vrijmiboquote:Op vrijdag 14 juni 2024 17:54 schreef Barbusse het volgende:
Toe aan de vrijmibo. En die van volgende week.
Ik doe aan donderdagmiddagborrelsquote:Op vrijdag 14 juni 2024 17:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Prutser. Ik ben al sinds 4 aan de vrijmibo
Why not both?quote:Op vrijdag 14 juni 2024 17:56 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik doe aan donderdagmiddagborrels
Cheers!quote:Op vrijdag 14 juni 2024 17:59 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Goed argument opzich. De bacardi fles moet eigenlijk wel op namelijk
To Britney Spears!quote:
Toe maarquote:Op vrijdag 14 juni 2024 17:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Prutser. Ik ben al sinds 4 aan de vrijmibo
2,5 jaar. Grote beurt was hard nodig (huehue). En schijbaar zijn de bougies voor deze motor nog al aan de prijs. ¤ 30 per stuk ipv ¤ 10.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 16:36 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Whut deze heb je nu net een jaar toch?wat was er in vredesnaam mis mee
Nouja mijn grote beurt koste 900 dus opzichquote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:16 schreef DrMarten het volgende:
[..]
2,5 jaar. Grote beurt was hard nodig (huehue). En schijbaar zijn de bougies voor deze motor nog al aan de prijs. ¤ 30 per stuk ipv ¤ 10.
Das een dure gigoloquote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:18 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nouja mijn grote beurt koste 900 dus opzich
Ik wacht op de vaatwasser.. dan nog bedenken wat ik ga makenquote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:21 schreef DrMarten het volgende:
Nu aan het bedenken wat ik ga eten. Of met name, of ik nog naar de winkel ga of dat ik thuisbezorgd aanslinger.
Thuisbezorgd hierquote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:21 schreef DrMarten het volgende:
Nu aan het bedenken wat ik ga eten. Of met name, of ik nog naar de winkel ga of dat ik thuisbezorgd aanslinger.
Kiest iemand ooit voor grote lepel?quote:Op vrijdag 14 juni 2024 17:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wil je de grote of de kleine lepel zijn?
Gister gehad, eergister Chinees. Maar bedenk me net dat ik sowieso nog naar de winkel moet. Dus ga maar voor iets gezonds denk ik.quote:
Als je al twee dagen thuisbezorgd hebt gehad dan is dat wel het beste jaquote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:32 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Gister gehad, eergister Chinees. Maar bedenk me net dat ik sowieso nog naar de winkel moet. Dus ga maar voor iets gezonds denk ik.
Meeste mannen wel toch? Weet alleen niet of ze dat doen vanwege de voorkeur van vrouwen of eigen voorkeurquote:
Wat onderneem jij veel terwijl je ziek bent.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:32 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Gister gehad, eergister Chinees. Maar bedenk me net dat ik sowieso nog naar de winkel moet. Dus ga maar voor iets gezonds denk ik.
Zodat ze die stijve piem tegen je bips kunnen drukken natuurlijkquote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:34 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Meeste mannen wel toch? Weet alleen niet of ze dat doen vanwege de voorkeur van vrouwen of eigen voorkeur
Droomman.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mijn man is liever grote lepel
Volgens mij wilden mijn exen gewoon ook wel eens kleine lepel zijn, maar dat gebeurde niet altijd danquote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:34 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Meeste mannen wel toch? Weet alleen niet of ze dat doen vanwege de voorkeur van vrouwen of eigen voorkeur
Goed punt welquote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zodat ze die stijve piem tegen je bips kunnen drukken natuurlijk
quote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:36 schreef Tegan het volgende:
[..]
Volgens mij wilden mijn exen gewoon ook wel eens kleine lepel zijn, maar dat gebeurde niet altijd dan.
Misschien kan @AirwiN ons verlossen en het antwoord geven op deze brandende vraagquote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:36 schreef Tegan het volgende:
[..]
Volgens mij wilden mijn exen gewoon ook wel eens kleine lepel zijn, maar dat gebeurde niet altijd dan.
Dat. En zo kun je ook lekker aan tetten zitten.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zodat ze die stijve piem tegen je bips kunnen drukken natuurlijk
Patat was airfryer meuk, Chinees was bij mijn broerquote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als je al twee dagen thuisbezorgd hebt gehad dan is dat wel het beste ja![]()
Maar wacht. Je hebt Chinees gehad, en daar kan je niet minstens twee dagen van eten?
Halve dag in bed liggen helpt.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:34 schreef Tegan het volgende:
[..]
Wat onderneem jij veel terwijl je ziek bent.
Nooit die behoefte gehad.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:37 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Misschien kan @:Airwin ons verlossen en het antwoord geven op deze brandende vraag
Nooit gelepeld?quote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nooit die behoefte gehad.Kan er dus niks over zeggen.
Nooit behoefte aan wat?quote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nooit die behoefte gehad.Kan er dus niks over zeggen.
Deze man weet!quote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat. En zo kun je ook lekker aan tetten zitten.
Ahquote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:39 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Patat was airfryer meuk, Chinees was bij mijn broer
Onder haar hoofd/nek die op een kussen ligt en dan gebogen naar een van de twee tettenquote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:44 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Deze man weet!
Alleen waar laat je die ene arm?
Die arm is de beste plek om in slaap te vallenquote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:44 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Deze man weet!
Dik kussen dan kan je arm onder haar nek doorquote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:44 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Deze man weet!
Voor mij net zo realistisch als uitgewoond lepeltje zijnquote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:49 schreef Tegan het volgende:
Laten we het weer over fast food hebben. Dat is namelijk wel een realistisch doel voor vanavond![]()
.
Natuurlijk wel. Nooit de kleine lepel geweest. Niet bewust in elk geval.quote:
Dat zegt denk ik al voldoendequote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Nooit de kleine lepel geweest. Niet bewust in elk geval.
De persoon met de meeste mannelijke energie?quote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:55 schreef Tegan het volgende:
Hoe bepalen koppels van gelijk geslacht wie welke lepel is?
Wel vaak genoeg een stel tetten tegen mijn rug aangedrukt gehad dus technisch gezien gewoon de kleine lepel geweest.quote:
Met mijn ex vriendin was het handiger dat zij de grote lepel was omdat ze langer was dan ik. Maar ik was ook af en toe grote lepel, want tettenquote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:55 schreef Tegan het volgende:
Hoe bepalen koppels van gelijk geslacht wie welke lepel is?
*proest*quote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:14 schreef Monsterkoekie het volgende:
Zag net een boom van een vent met veel haar op tv, moest aan Hosti denken. Zou hij al monogaam getrouwd zijn en 3 kinderen en een labrador hebben?
TETTENquote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Met mijn ex vriendin was het handiger dat zij de grote lepel was omdat ze langer was dan ik. Maar ik was ook af en toe grote lepel, want tetten
buurbabequote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Met mijn ex vriendin was het handiger dat zij de grote lepel was omdat ze langer was dan ik. Maar ik was ook af en toe grote lepel, want tetten
Zin in treinbier nu.quote:
quote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:59 schreef Monsterkoekie het volgende:
Heb mijn Bacardi inmiddels voor me staan. Sorry als ik later vanavond digitaal aanrand danwel onbegrijpelijk typ
ik ken het probleemquote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zin om tetten* vast te houden![]()
*tetten die niet de mijne zijn
I'm with you. Laten we elkaar aanrandenquote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:59 schreef Monsterkoekie het volgende:
Heb mijn Bacardi inmiddels voor me staan. Sorry als ik later vanavond digitaal aanrand danwel onbegrijpelijk typ
Je bent ook wel klaar met je eigen tetten vasthouden?quote:
quote:Op vrijdag 14 juni 2024 19:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
I'm with you. Laten we elkaar aanranden
quote:Op vrijdag 14 juni 2024 19:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Je bent ook wel klaar met je eigen tetten vasthouden?
Jij altijdquote:Op vrijdag 14 juni 2024 19:00 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]Wist dat ik op jou kon rekenen
Vandaag nog een stel van iemand anders goed betast.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zin om tetten* vast te houden![]()
*tetten die niet de mijne zijn
Poahquote:Op vrijdag 14 juni 2024 19:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
I'm with you. Laten we elkaar aanranden
jaquote:Op vrijdag 14 juni 2024 19:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Je bent ook wel klaar met je eigen tetten vasthouden?
Van Miss zeker?quote:Op vrijdag 14 juni 2024 19:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vandaag nog een stel van iemand anders goed betast.
Ook.quote:
quote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:46 schreef Tegan het volgende:
[..]
Die arm is de beste plek om in slaap te vallen. Altijd licht geirriteerd als hij zijn arm terug wil omdat hij blauw wordt
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |