quote:
quote:
Lekker gehad hoor.quote:Op zondag 9 juni 2024 15:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Goed. Net terug van het strand. Nu chillen. Hoe is het met jou?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
De workshop 'omgaan met teleurstellingen' kan helaas niet doorgaan.quote:Op maandag 10 juni 2024 12:11 schreef Monsterkoekie het volgende:
Gvd geef ik me op voor een workshop 4 weken geleden. Krijg ik vandaag een melding dat de workshop die in de ochtend gepland was een foutje was dat alleen de middag doorgaat jaaaa krijg even lekker de tering Anja.
* Barbusse schuift een dienblad shots door...quote:
Snotverquote:Op maandag 10 juni 2024 12:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De workshop 'omgaan met teleurstellingen' kan helaas niet doorgaan.
Heb haatmail gestuurdquote:Op maandag 10 juni 2024 12:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De workshop 'omgaan met teleurstellingen' kan helaas niet doorgaan.
Anja verdient hetquote:
Excuses voor mijn woordkeuze maar heb echt het gevoel dat ik met downies werk en mijn werk eigenlijk gewoon dagbesteding is.quote:
Ik doe mijn best om het niveau wat op te krikken maar kan geen wonderen verrichten!quote:Op maandag 10 juni 2024 13:25 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Excuses voor mijn woordkeuze maar heb echt het gevoel dat ik met downies werk en mijn werk eigenlijk gewoon dagbesteding is.
Huehue krikkenquote:Op maandag 10 juni 2024 13:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik doe mijn best om het niveau wat op te krikken maar kan geen wonderen verrichten! [ afbeelding ]
There comes the monkey out of the sleeve...quote:
Wel brownies bij de koffie dan hoop ik?quote:Op maandag 10 juni 2024 13:25 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Excuses voor mijn woordkeuze maar heb echt het gevoel dat ik met downies werk en mijn werk eigenlijk gewoon dagbesteding is.
Niet eens. Jij wel? Je werkt immers bij een zusteroganiquote:Op maandag 10 juni 2024 14:04 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Wel brownies bij de koffie dan hoop ik?
Een uitzondering daargelaten werk ik niet met downiesquote:Op maandag 10 juni 2024 14:09 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Niet eens. Jij wel? Je werkt immers bij een zusterogani
Heb jou anders ook wel eens anders gehoord over collega’squote:Op maandag 10 juni 2024 14:11 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Een uitzondering daargelaten werk ik niet met downies
Ik heb alleen geen klap te doen momenteel, dat is wel frustrerend.
Morgen maar eens op zoek naar extra werkzaamheden.
Dat zijn de uitzonderingenquote:Op maandag 10 juni 2024 14:13 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Heb jou anders ook wel eens anders gehoord over collega’s
Vertel mij meerquote:Op maandag 10 juni 2024 14:16 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dat zijn de uitzonderingen
Al heb ik vorige week een stevige aanvaring gehad met een paar collega's
Lang verhaal. Maar komt neer op collega die altijd trots loopt te doen als ze iemand op stevige toon heeft laten weten dat ze iets fout heeft gedaan.quote:
Goudquote:Op maandag 10 juni 2024 14:49 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Lang verhaal. Maar komt neer op collega die altijd trots loopt te doen als ze iemand op stevige toon heeft laten weten dat ze iets fout heeft gedaan.
Nu blijkt dat zij en haar rechtstreekse al een jaar lang iets fout doen. Daarvoor legde ze de schuld bij mij en mijn rechtstreekse collega omdat wij hun Dingen niet zouden hebben doorgegeven.
Lang leve een emailarchief waar alles nog keurig instond.
Heb haar dus maar redelijk tactloos gewezen op haar hypocriete gedrag.
Het zit je mee vandaag! 😂quote:Op maandag 10 juni 2024 15:47 schreef Monsterkoekie het volgende:
Storing bij de AH en GEEN brownies @:DrMarten
Die moet je ook bij de downies halenquote:Op maandag 10 juni 2024 15:47 schreef Monsterkoekie het volgende:
Storing bij de AH en GEEN brownies @:DrMarten
Die zitten hier niet he.. Die zitten alleen in grote steden zoals Deventer en Enschedequote:Op maandag 10 juni 2024 16:48 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Die moet je ook bij de downies halen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 juni 2024 17:09 schreef Tegan het volgende:
Werd vanmorgen wakker met een pink eye.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik kreeg vorige week penetratie maar het was van een eendenbek
quote:Op maandag 10 juni 2024 17:12 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]![]()
Snotverquote:Op maandag 10 juni 2024 17:12 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]![]()
quote:Op maandag 10 juni 2024 17:09 schreef Tegan het volgende:
Werd vanmorgen wakker met een pink eye.
Wat versta je onder leuk? Chocolade? Confetti? Iets anders?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Een pink in dr oogquote:Op maandag 10 juni 2024 19:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat versta je onder leuk? Chocolade? Confetti? Iets anders?
Ik durf met redelijke zekerheid te zeggen dat dat geen kink is van Tegan.quote:
Ohquote:Op maandag 10 juni 2024 19:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik durf met redelijke zekerheid te zeggen dat dat geen kink is van Tegan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |