En jij van mijquote:
kquote:
Q.!quote:
Is je gevoel daarover ook matig?quote:Op vrijdag 7 juni 2024 20:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee, in juli pas. Komende week is matig druk
Mwuah, ik heb geen zin in maandag en vrijdag (ivm therapie en ambulant begeleiding)quote:
Komen wij je gezelschap houdenquote:Op vrijdag 7 juni 2024 20:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oh en volgende week zaterdag een grote, saaie klus op vrijwilligerswerk
Haha dat zou ik best leuk vindenquote:Op vrijdag 7 juni 2024 20:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Komen wij je gezelschap houden
The Fokkers Of The Round Table.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 20:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Haha dat zou ik best leuk vinden
Rond de tafel allemaal Fokkers die nerderig doen
Ohaiquote:
Arkham Horror natuurlijkquote:Op vrijdag 7 juni 2024 21:41 schreef Tegan het volgende:
[..]. Watvoor nerdige dingen gaan we aan die tafel doen?
Oh, kom maar een keer spelenquote:Op vrijdag 7 juni 2024 21:50 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik ken dit niet maar dit wil je vast aan me uitleggen.
Gezellig. Kan jij een beetje goed en rustig uitleggen?quote:Op vrijdag 7 juni 2024 21:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh, kom maar een keer spelen
Zekerquote:Op vrijdag 7 juni 2024 21:55 schreef Tegan het volgende:
[..]
Gezellig. Kan jij een beetje goed en rustig uitleggen?
Jouw bed of het mijne?quote:
Het is best ver rijdenquote:
True, maar dan ben ik best laat bij jouquote:Op zaterdag 8 juni 2024 19:52 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Niet verder dan dat ik jouw kant op zou gaan
Matige inzetquote:Op zaterdag 8 juni 2024 19:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
True, maar dan ben ik best laat bij jou
Goed. Net terug van het strand. Nu chillen. Hoe is het met jou?quote:
Mooi stormachtig weer voor het strandquote:Op zondag 9 juni 2024 15:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Goed. Net terug van het strand. Nu chillen. Hoe is het met jou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |