Heb je dat weer in de pocket! 💪🏻quote:Op dinsdag 11 juni 2024 11:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
Moeders was op visite
Was gezellig en leuk en ze heeft me de hemel in geprezen over hoe schoon en netjes mijn huis nu is
Is barman niks voor jou?quote:Op dinsdag 11 juni 2024 15:24 schreef Barbusse het volgende:
Ik had geen zin meer en ben maar op een terrasje gaan zitten.
Is mss niet het beste ideequote:
Ach... je drankwaren moeten dan toch getest worden, ik zie er geen probleem inquote:
Oh fuck noquote:
Maar... het is niet goed voor de business als alles door de barman wordt opgedronken.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 19:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ach... je drankwaren moeten dan toch getest worden, ik zie er geen probleem in![]()
zoals je een magere chef niet moet vertrouwen, vertrouw ik een nuchtere barman (m/v) niet
Ik heb Barb meegemaakt met een drankje opquote:Op dinsdag 11 juni 2024 19:26 schreef Sally het volgende:
[..]
Maar... het is niet goed voor de business als alles door de barman wordt opgedronken.
en... een dronken barman kan mss ook niet meer goed schenken
Och... 50% in de barman (m/v) en 50% in de klant toch?quote:Op dinsdag 11 juni 2024 19:26 schreef Sally het volgende:
[..]
Maar... het is niet goed voor de business als alles door de barman wordt opgedronken.
en... een dronken barman kan mss ook niet meer goed schenken
quote:Op dinsdag 11 juni 2024 19:33 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik heb Barb meegemaakt met een drankje opwordt hij nog gezelliger van
quote:Op dinsdag 11 juni 2024 19:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Och... 50% in de barman (m/v) en 50% in de klant toch?
Dus *niet* goed voor de businessquote:Op dinsdag 11 juni 2024 19:41 schreef Tegan het volgende:
Iedereen gratis shotjes geven, ik zie dit ook wel voor me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |