quote:Op dinsdag 11 juni 2024 20:36 schreef Barbusse het volgende:
Nu moet ik wel zeggen, als ik een eigen zaak begin wordt het een platenzaak, geen kroeg
Een straatkattenplatenzaakopvang!quote:
Oooohquote:Op dinsdag 11 juni 2024 21:49 schreef Sally het volgende:
[..]
[..]
Een straatkattenplatenzaakopvang!![]()
Beetje als een Kattencafé!
I love Depeche Modequote:Op dinsdag 11 juni 2024 21:59 schreef Barbusse het volgende:
Ik heb even dit opgezet nu
Depeche Mode · Song · 1993
Depeche Mode isquote:
quote:Op woensdag 12 juni 2024 09:17 schreef DrMarten het volgende:
Vandaag een van mijn favoriete activiteiten, wachten![]()
Ergens vandaag wordt mijn nieuwe zonnescherm bezorgd, maar geen idee hoe laat.
Ik haat het.quote:Op woensdag 12 juni 2024 09:34 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]wel iets dat je goed kan toch
Succesquote:Op woensdag 12 juni 2024 07:48 schreef Monsterkoekie het volgende:
Stijve nek van spanning omdat we vandaag het save the best for last onderwerp gaan bespreken bij de psycholoog.
Handige planningquote:Op woensdag 12 juni 2024 09:40 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik haat het.
Kan heel goed niks doen, maar thuis moeten zitten wachten en niet weten of ze om 10.00 of 17.00 of alles er tussenin voor de deur staan trek ik heel slecht.
Moet bovendien eigenlijk vóór 14.00 nog in Hengelo zijn om een cadeautje te halen. Maar dus geen idee of dat gaat lukken
Relaties zijn ook gewoon kut. Daarom is er fokquote:Op woensdag 12 juni 2024 09:44 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Komt goed hoor, het onderwerp relaties vind ik gewoon enorm kut
Kwam er maandag achter dat wat ik wil hebben alleen fysiek aan de kassa kan worden gekocht op ma t/m vr van 10 tot 13.30u dus zelfs nog een half uur minder dan ik in mijn hoofd had.quote:
Is het ook, maar dat het kut is geeft waarschijnlijk ook aan dat het nodig is om te bespreken.quote:Op woensdag 12 juni 2024 09:44 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Komt goed hoor, het onderwerp relaties vind ik gewoon enorm kut
Zo jij bent nogal wat van plan danquote:Op woensdag 12 juni 2024 10:31 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Kwam er maandag achter dat wat ik wil hebben alleen fysiek aan de kassa kan worden gekocht op ma t/m vr van 10 tot 13.30u dus zelfs nog een half uur minder dan ik in mijn hoofd had.
Valt mee hoor. Cadeautje voor iemand die, als het goed is, vandaag hoort dat ze geslaagd isquote:Op woensdag 12 juni 2024 10:50 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Zo jij bent nogal wat van plan dan
Wat wil ze hebben dat het zo exclusief verkrijgbaar is danquote:Op woensdag 12 juni 2024 10:53 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Valt mee hoor. Cadeautje voor iemand die, als het goed is, vandaag hoort dat ze geslaagd is
Niks exclusiefs. Wil haar een kadobon voor Metropool doen, maar die zijn dus alleen op achterlijke tijden geopend.quote:Op woensdag 12 juni 2024 11:41 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Wat wil ze hebben dat het zo exclusief verkrijgbaar is dan
Ik heb behoefte aan een bericht over het leveren van zon. Dat blijft ook maar achterwege.quote:Op woensdag 12 juni 2024 12:01 schreef DrMarten het volgende:
Ondertussen nog steeds geen enkel bericht over levering van een zonnescherm
Ik vond het ook wel typisch. Laat een zonnescherm installeren en vervolgens wordt er ruim een week lang regen voorspeldquote:Op woensdag 12 juni 2024 12:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb behoefte aan een bericht over het leveren van zon. Dat blijft ook maar achterwege.
Nawhh das wel een leuk kadoquote:Op woensdag 12 juni 2024 12:01 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Niks exclusiefs. Wil haar een kadobon voor Metropool doen, maar die zijn dus alleen op achterlijke tijden geopend.
Ik doe mee! Maar ik ga wel eerst even kaas broodjes balen. Even het gesprek met de psycholoog vermijden. Want vermijden kan ik als de bestequote:
Er komt dit jaar toch geen zon meer dus doe rustig aan.quote:Op woensdag 12 juni 2024 14:52 schreef DrMarten het volgende:
Nog steeds geen zonnescherm
Over een half uur maar eens achteraan bellen aangezien hier morgenochtend om half 9 iemand voor de deur staat om dat ding op te hangen. Moet ie er wel zijn natuurlijk.
Wel! Ergens in oktober hebben we hele dag zon volgens mijn glazen bol.quote:Op woensdag 12 juni 2024 14:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Er komt dit jaar toch geen zon meer dus doe rustig aan.
Heuy zuurkutquote:Op woensdag 12 juni 2024 14:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Er komt dit jaar toch geen zon meer dus doe rustig aan.
Kan je iets preciezer zijn dan vraag ik die dag vast vrijquote:Op woensdag 12 juni 2024 14:55 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Wel! Ergens in oktober hebben we hele dag zo'n volgens mijn glazen bol.
De 14e. Ik snap ook wel waarom, ik zit dan de halve dag binnen in overleg.quote:Op woensdag 12 juni 2024 15:06 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Kan je iets preciezer zijn dan vraag ik die dag vast vrij
Moest grinnikenquote:Op woensdag 12 juni 2024 15:09 schreef DrMarten het volgende:
[..]
De 14e. Ik snap ook wel waarom, ik zit dan de halve dag binnen in overleg.
Hij wordt niet door hetzelfde bedrijf geïnstalleerd?quote:Op woensdag 12 juni 2024 17:06 schreef DrMarten het volgende:
Ondertussen is mijn zonnescherm bezorgd. Aan de verkeerde kant van het huis, maar toch.
Morgenochtend mogen die bouwvakkers uitzoeken hoe ze dat ding achter huis krijgen.
quote:Op woensdag 12 juni 2024 19:20 schreef Tegan het volgende:
Vergeten Portishead te luisteren.
Ik was in een Franse bui.
Nope. Gekocht bij de bauhaus. Die maken gebruik van externe transporteur en aannemers.quote:Op woensdag 12 juni 2024 18:27 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Hij wordt niet door hetzelfde bedrijf geïnstalleerd?
Ah vandaar!quote:Op woensdag 12 juni 2024 20:08 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Nope. Gekocht bij de bauhaus. Die maken gebruik van externe transporteur en aannemers.
Kan je dr zo bij gaan staan toch? :pquote:Op donderdag 13 juni 2024 10:39 schreef DrMarten het volgende:
Ik heb echt Buurman en Buurman hier aan het werk om dat zonnescherm te installeren
Maar zo te horen schiet het op.
Ff Ajeto roepen als ze klaar zijn.quote:Op donderdag 13 juni 2024 10:44 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Kan je dr zo bij gaan staan toch? :p
Ik heb het nooit gekeken vond mezelf te slimquote:Op donderdag 13 juni 2024 10:44 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ff Ajeto roepen als ze klaar zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |