Toe maarquote:Op vrijdag 14 juni 2024 17:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Prutser. Ik ben al sinds 4 aan de vrijmibo
2,5 jaar. Grote beurt was hard nodig (huehue). En schijbaar zijn de bougies voor deze motor nog al aan de prijs. ¤ 30 per stuk ipv ¤ 10.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 16:36 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Whut deze heb je nu net een jaar toch?wat was er in vredesnaam mis mee
Nouja mijn grote beurt koste 900 dus opzichquote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:16 schreef DrMarten het volgende:
[..]
2,5 jaar. Grote beurt was hard nodig (huehue). En schijbaar zijn de bougies voor deze motor nog al aan de prijs. ¤ 30 per stuk ipv ¤ 10.
Das een dure gigoloquote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:18 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nouja mijn grote beurt koste 900 dus opzich
Ik wacht op de vaatwasser.. dan nog bedenken wat ik ga makenquote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:21 schreef DrMarten het volgende:
Nu aan het bedenken wat ik ga eten. Of met name, of ik nog naar de winkel ga of dat ik thuisbezorgd aanslinger.
Thuisbezorgd hierquote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:21 schreef DrMarten het volgende:
Nu aan het bedenken wat ik ga eten. Of met name, of ik nog naar de winkel ga of dat ik thuisbezorgd aanslinger.
Kiest iemand ooit voor grote lepel?quote:Op vrijdag 14 juni 2024 17:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wil je de grote of de kleine lepel zijn?
Gister gehad, eergister Chinees. Maar bedenk me net dat ik sowieso nog naar de winkel moet. Dus ga maar voor iets gezonds denk ik.quote:
Als je al twee dagen thuisbezorgd hebt gehad dan is dat wel het beste jaquote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:32 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Gister gehad, eergister Chinees. Maar bedenk me net dat ik sowieso nog naar de winkel moet. Dus ga maar voor iets gezonds denk ik.
Meeste mannen wel toch? Weet alleen niet of ze dat doen vanwege de voorkeur van vrouwen of eigen voorkeurquote:
Wat onderneem jij veel terwijl je ziek bent.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:32 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Gister gehad, eergister Chinees. Maar bedenk me net dat ik sowieso nog naar de winkel moet. Dus ga maar voor iets gezonds denk ik.
Zodat ze die stijve piem tegen je bips kunnen drukken natuurlijkquote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:34 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Meeste mannen wel toch? Weet alleen niet of ze dat doen vanwege de voorkeur van vrouwen of eigen voorkeur
Droomman.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mijn man is liever grote lepel
Volgens mij wilden mijn exen gewoon ook wel eens kleine lepel zijn, maar dat gebeurde niet altijd danquote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:34 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Meeste mannen wel toch? Weet alleen niet of ze dat doen vanwege de voorkeur van vrouwen of eigen voorkeur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |