Goed punt welquote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zodat ze die stijve piem tegen je bips kunnen drukken natuurlijk
quote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:36 schreef Tegan het volgende:
[..]
Volgens mij wilden mijn exen gewoon ook wel eens kleine lepel zijn, maar dat gebeurde niet altijd dan.
Misschien kan @AirwiN ons verlossen en het antwoord geven op deze brandende vraagquote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:36 schreef Tegan het volgende:
[..]
Volgens mij wilden mijn exen gewoon ook wel eens kleine lepel zijn, maar dat gebeurde niet altijd dan.
Dat. En zo kun je ook lekker aan tetten zitten.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zodat ze die stijve piem tegen je bips kunnen drukken natuurlijk
Patat was airfryer meuk, Chinees was bij mijn broerquote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als je al twee dagen thuisbezorgd hebt gehad dan is dat wel het beste ja![]()
Maar wacht. Je hebt Chinees gehad, en daar kan je niet minstens twee dagen van eten?
Halve dag in bed liggen helpt.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:34 schreef Tegan het volgende:
[..]
Wat onderneem jij veel terwijl je ziek bent.
Nooit die behoefte gehad.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:37 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Misschien kan @:Airwin ons verlossen en het antwoord geven op deze brandende vraag
Nooit gelepeld?quote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nooit die behoefte gehad.Kan er dus niks over zeggen.
Nooit behoefte aan wat?quote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nooit die behoefte gehad.Kan er dus niks over zeggen.
Deze man weet!quote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat. En zo kun je ook lekker aan tetten zitten.
Ahquote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:39 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Patat was airfryer meuk, Chinees was bij mijn broer
Onder haar hoofd/nek die op een kussen ligt en dan gebogen naar een van de twee tettenquote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:44 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Deze man weet!
Alleen waar laat je die ene arm?
Die arm is de beste plek om in slaap te vallenquote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:44 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Deze man weet!
Dik kussen dan kan je arm onder haar nek doorquote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:44 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Deze man weet!
Voor mij net zo realistisch als uitgewoond lepeltje zijnquote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:49 schreef Tegan het volgende:
Laten we het weer over fast food hebben. Dat is namelijk wel een realistisch doel voor vanavond![]()
.
Natuurlijk wel. Nooit de kleine lepel geweest. Niet bewust in elk geval.quote:
Dat zegt denk ik al voldoendequote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Nooit de kleine lepel geweest. Niet bewust in elk geval.
De persoon met de meeste mannelijke energie?quote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:55 schreef Tegan het volgende:
Hoe bepalen koppels van gelijk geslacht wie welke lepel is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |