SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
Ik vind het opvallend lang duren. Ik geef Don Dennis nog een week tot ik met verhuisdozen richting het Maasgebouw rij.quote:Op woensdag 5 juni 2024 17:22 schreef Tomatenboer het volgende:
Hopelijk hebben we toch wel binnen anderhalve week onze nieuwe trainer.
Hoe eerder hij kan starten bij de club hoe beter.
Ik had wel verwacht dat ie binnen zou zijn voor het sluiten van mijn topicquote:Op woensdag 5 juni 2024 17:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het opvallend lang duren. Ik geef Don Dennis nog een week tot ik met verhuisdozen richting het Maasgebouw rij.
Is die man nou al eens terug van vakansie??quote:Op woensdag 5 juni 2024 17:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het opvallend lang duren. Ik geef Don Dennis nog een week tot ik met verhuisdozen richting het Maasgebouw rij.
Al lang joh. Onderhandelingen met Sparta Praag kosten gewoon wat tijd.quote:Op woensdag 5 juni 2024 17:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Is die man nou al eens terug van vakansie??
Bovendien, dat er niks naar buiten lekt betekent niet dat er niks gaande is. Dat Priske in Nederland was om te babbelen met KloeseGod kwam ook pas dagen later naar buiten.quote:Op woensdag 5 juni 2024 17:28 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Al lang joh. Onderhandelingen met Sparta Praag kosten gewoon wat tijd.
Met vervoer op maat?quote:Op woensdag 5 juni 2024 17:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Komt wel goed maat.quote:Op woensdag 5 juni 2024 17:34 schreef Caland het volgende:
De wedstrijd tegen Dordrecht '90 komt met een sneltreinvaart dichterbij jongens, dan moeten we goed voor de dag komen.
Dit lijkt me een uitstekende TTquote:Op woensdag 5 juni 2024 17:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Is die man nou al eens terug van vakansie??
quote:Engelse topclubs jagen op Feyenoord-verdediger Lutsharel Geertruida
Voor Lutsharel Geertruida gloort een mooie transfer naar een topcompetitie. De verdediger, die zich met de selectie van Oranje aan het voorbereiden is op het EK in Duitsland, staat in de nadrukkelijke belangstelling van diverse topclubs.
Mikos Gouka 05-06-24, 13:58 Laatste update: 14:25
Geertruida staat op de radar van clubs in Duitsland, Frankrijk en vooral Engeland. Bij Feyenoord is nog geen officieel bod binnengekomen op de speler die nog één jaar onder contract staat in de Kuip, maar inmiddels is duidelijk dat Liverpool, Tottenham Hotspur, Newcastle United en West Ham United geïnteresseerd zijn in de handtekening van de Rotterdammer.
Afgelopen zomer leek Geertruida naar RB Leipzig te verkassen. De Duitsers wilden tot 32,5 miljoen euro gaan, maar uiteindelijk klapte de transfer en bleef de verdediger in Rotterdam. Geertruida en Feyenoord kwamen niet meer tot een contractverlenging en dus zal hij deze zomer moeten vertrekken als de bekerwinnaar nog iets aan de verdediger wil overhouden. De verwachting is dat de transfersom een stuk lager ligt dan afgelopen zomer, al wil algemeen en technisch directeur Dennis te Kloese uiteraard wel een substantieel bedrag overhouden aan de international.
Geertruida focust zich op het EK in Duitsland, de verwachting is dat pas na het eindtoernooi duidelijk zal worden voor welke club hij Feyenoord zal gaan verlaten. In gesprekken met de nieuwe beoogde trainer Brian Priske is in elk geval duidelijk gemaakt dat als de Deen inderdaad de opvolger van Arne Slot wordt in Rotterdam, hij niet over Geertruida zal kunnen beschikken.
het is pas officieel als het door mij gepost isquote:Op woensdag 5 juni 2024 17:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Mikos Gouka 05-06-24, 13:58 Laatste update: 14:25
Kijk eens naar de klok klaas.
@DombohetOlifantje1 was dit al gepost hierquote:Feyenoord verliest zestienjarig talent aan Bayern München
Tom Knipping
1
Vandaag
37 Reacties
Feyenoord verliest Chivano Wijks (16) aan Bayern München. De Duitse topclub heeft de Rotterdammers laten weten dat een akkoord is bereikt met de rechtervleugelverdediger, die sinds 2021 in de academie speelde.
Feyenoord verliest zestienjarig talent aan Bayern München
Wijks had nog geen contract bij Feyenoord, dat daardoor alleen recht heeft op een opleidingsvergoeding. Die zal neerkomen op ongeveer een ton.
Dinsdagavond verschenen Feyenoord en FC Utrecht voor de KNVB-arbitragecommissie, omdat een conflict was ontstaan over drie jeugdspelers die Feyenoord had overgenomen van Utrecht.
Feyenoord stelde daar dat 'FC Utrecht een slachtofferrol aanneemt' en dat 'we allemaal onderdeel uitmaken van een ecosysteem. Het is eten en gegeten worden.' FC Utrecht stelt juist dat Feyenoord zich niet heeft gehouden aan een herenakkoord tussen zes clubs (Ajax, Feyenoord, PSV, AZ, FC Utrecht, Vitesse) om elkaars jeugdspelers niet te benaderen. Op basis van afspraken die in 2018 zijn gemaakt, eist de club 520 duizend euro voor het drietal.
dat potter verhaal geloof ik niet zow....quote:Feyenoord schakelt door naar Potter wanneer Sparta Praag niet meewerkt'
vandaag, 21:10 144 reacties 1908.nl
Graham Potter komt weer in beeld wanneer Brian Priske niet haalbaar blijkt. De Rotterdammers hebben zich nog niet officieel gemeld bij Sparta Praag en bereiden momenteel nog een bod voor om Brian Priske los te weken bij de Tsjechische club. Wanneer beide clubs niet tot een akkoord komen, komt de oud-trainer van Chelsea FC weer in beeld. Dit weet 1908.nl te melden.
Feyenoord gaat zich naar verwachting de komende dagen melden bij Sparta Praag. De stadionclub schat een deal nog altijd in als realistisch, waardoor het niet aannemelijk is dat Feyenoord daadwerkelijk weer met Potter in gesprek gaat. De komende dagen gaat men met sportief directeur TomᨠRosický van Sparta Praag om de tafel om tot een akkoord te komen.
Priske en Feyenoord hebben in hoofdlijnen een persoonlijk akkoord weten te bereiken. Daarin is ook al gesproken over de invulling van de selectie voor volgend seizoen. Het Algemeen Dagblad wist vandaag te melden dat Priske niet meer hoeft te rekenen op Lutsharel Geertruida. Priske heeft bij Sparta Praag een contract tot medio 2026. Feyenoord weet dat het meer dan een miljoen euro nodig heeft om kans van slagen te maken bij de kampioen van de Tsjechische Liga.
Al besprokequote:Op woensdag 5 juni 2024 21:25 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
dat potter verhaal geloof ik niet zow....
Ah, Potter.quote:Op woensdag 5 juni 2024 21:21 schreef Caland het volgende:
[ x ]
De teksten worden steeds meer van het niveau schoolkrant.
Hoe maak je een bod aan?quote:Op woensdag 5 juni 2024 21:21 schreef Caland het volgende:
[ x ]
De teksten worden steeds meer van het niveau schoolkrant.
Tevens een week lang mysterieus doen over een tweede kandidaat. Blijkt het Potter, dat heeft al in elke krant gestaan
Ik heb ook nog een supergrootgeheimpje: Feyenoord wil een rechtsbuiten huren uit de PREMIER LEAGUE. International uit een Afrikaans land. Spannend wie het is!!!!quote:Op woensdag 5 juni 2024 21:25 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ah, Potter.
Waarom moest die naam ook al weer zo lang supermegageheim blijven..?
Ik kijk uit naar de fitties.quote:
Maar over 1 maand begint de zomer pas net, hoe weet je dan al of Te Kloese niet op vakantie gaatquote:Op woensdag 5 juni 2024 22:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Geertruida levert niet meer dan 20 miljoen op. Paixao kan naar La Liga. Dennis gaat niet meer op vakantie deze zomer. Minteh komt niet meer terug. Trauner kan naar MLS. Ueda wordt eerste spits.
Over 1 maand ga ik mijn primeurs callen.
Met zo'n dubbelfuctie heb je ook dubbel vakantie uiteraard.quote:Op woensdag 5 juni 2024 23:14 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Maar over 1 maand begint de zomer pas net, hoe weet je dan al of Te Kloese niet op vakantie gaat
Ook voor Ueda en Minteh is het een wat vroege deadline.quote:Op woensdag 5 juni 2024 23:14 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Maar over 1 maand begint de zomer pas net, hoe weet je dan al of Te Kloese niet op vakantie gaat
Iedereen weet ook dat de transfermarkt pas na het EK echt op gang komt. Dit wordt 0 uit 6.quote:Op donderdag 6 juni 2024 09:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ook voor Ueda en Minteh is het een wat vroege deadline.
Dombo het Olifantje in the MUD
[ afbeelding ]
Gelukkig gaan olifantjes graag de modder in (wellicht dat dombo daarom de laatste tijd zoveel onzin verkondigt).quote:Op donderdag 6 juni 2024 09:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Iedereen weet ook dat de transfermarkt pas na het EK echt op gang komt. Dit wordt 0 uit 6.
quote:Op woensdag 5 juni 2024 23:14 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Jullie begrijpen ook echt niet hoe een primeur werkt.quote:Op donderdag 6 juni 2024 09:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ook voor Ueda en Minteh is het een wat vroege deadline.
Dombo het Olifantje in the MUD
[ afbeelding ]
En jij bent heel erg onaardig de laatste tijd.quote:Op donderdag 6 juni 2024 09:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gelukkig gaan olifantjes graag de modder in (wellicht dat dombo daarom de laatste tijd zoveel onzin verkondigt).
185 wedstrijden in het profvoetbal en 41 gele kaarten voor een spitsquote:
OVER ZIJN LIJK MENTALITEIT WINNAAR LATINOquote:Op donderdag 6 juni 2024 13:41 schreef Caland het volgende:
[..]
185 wedstrijden in het profvoetbal en 41 gele kaarten voor een spits
Stukje temperament.
GRINTAquote:Op donderdag 6 juni 2024 13:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
OVER ZIJN LIJK MENTALITEIT WINNAAR LATINO
Hancko zat ook niet bij de selectie.quote:Op donderdag 6 juni 2024 17:42 schreef Caland het volgende:
Ueda nu ook bij Japan op de bank
@:dombohetolifantje1
Spitsje van NEC begon in de basis. Twee goals gemaakt!quote:Op donderdag 6 juni 2024 17:42 schreef Caland het volgende:
Ueda nu ook bij Japan op de bank
@:dombohetolifantje1
Lingr is een heel lieve jongen, dus ik snap haar welquote:
Verkeerde Japanner gehaald.quote:Op donderdag 6 juni 2024 17:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Spitsje van NEC begon in de basis. Twee goals gemaakt!
Deze is gewoon voor het eerste hoor, categorietje Wieffer. Zowel qua type speler als potentieel.quote:Op donderdag 6 juni 2024 19:27 schreef Tomatenboer het volgende:
Nadje dus, ken hem niet echt. Hoe moet ik hem inschatten? Iemand die voor de basis wordt gehaald of iemand in de categorie ‘van den Belt’?
Of misschien wordt hij wel direct gestald bij Dordt?
Jij hebt hem gescout ook? Kan je nog iets verder uitweiden dan?quote:Op donderdag 6 juni 2024 19:41 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Deze is gewoon voor het eerste hoor, categorietje Wieffer. Zowel qua type speler als potentieel.
Zou me niks verbazen als hij al vrij snel in de basis terecht komt.
Kan ie misschien iets vertellen over Stade Reims. Tweevoudig EC1 finalist. Over vergane glorie gesproken.quote:Op donderdag 6 juni 2024 20:26 schreef Caland het volgende:
User @:pistolero kijkt op wekelijkse basis de Franse derde divisie
GROOT STERK NEGERquote:Op donderdag 6 juni 2024 20:26 schreef Caland het volgende:
User @:pistolero kijkt op wekelijkse basis de Franse derde divisie
Die spelen gewoon Ligue 1quote:Op donderdag 6 juni 2024 20:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kan ie misschien iets vertellen over Stade Reims. Tweevoudig EC1 finalist. Over vergane glorie gesproken.
Ik zie een redelijk simpele kap op een speler die op een kelderklassemanier eraan komt vliegen en daarna een halfbakken voorzetjequote:Op vrijdag 7 juni 2024 11:18 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Bayern speler Davies gefopt?
Maar die kan er niks van behalve hard rennen.
Daarvoor jarenlang lager.quote:
Ik vind dat hij er niet zoveel van kan.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 12:51 schreef H.FR het volgende:
Schijnt dat Hilgers o.a. aan ons is aangeboden voor ca. 4mln. Normaal zou ik zeggen dat we dit moeten doen, maar we hebben nog 2 prima RCVs als Geert vertrekt. Dus ik zou hem laten lopen.
Wat vinden jullie?
Ik heb vorig jaar tijdens tropical night met Hilgers in Hengelo aan de bar gezeten. en hij bood ons snoepjes aan uit een soort klein ijzeren blikje met een boterham zakje eromheen wij vertrouwde het niet dus maar wijselijk afgeslagen.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 12:51 schreef H.FR het volgende:
Schijnt dat Hilgers o.a. aan ons is aangeboden voor ca. 4mln. Normaal zou ik zeggen dat we dit moeten doen, maar we hebben nog 2 prima RCVs als Geert vertrekt. Dus ik zou hem laten lopen.
Wat vinden jullie?
Gratis drugs afslaan?quote:Op vrijdag 7 juni 2024 13:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar tijdens tropical night met Hilgers in Hengelo aan de bar gezeten. en hij bood ons snoepjes aan uit een soort klein ijzeren blikje met een boterham zakje eromheen wij vertrouwde het niet dus maar wijselijk afgeslagen.
Matige speler.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 12:51 schreef H.FR het volgende:
Wat vinden jullie?
Dat deed mijn oma ook altijd als we op bezoek waren, wat een lieve jongenquote:Op vrijdag 7 juni 2024 13:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar tijdens tropical night met Hilgers in Hengelo aan de bar gezeten. en hij bood ons snoepjes aan uit een soort klein ijzeren blikje met een boterham zakje eromheen wij vertrouwde het niet dus maar wijselijk afgeslagen.
Als jullie niet snel akkoord gaan met ons lage bod voor een trainer die jullie niet kwijt willen, dan schakelen we over naar een andere trainerquote:
Krabby: Feyenoord en Sparta zijn al weken in onderhandeling en Te Kloese is het zat.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 17:51 schreef Alaphilippe_ het volgende:
"Volgens ingewijden heeft Priske een clausule die een overstap mogelijk maakt, maar die lijkt Sparta zich nu niet meer te kunnen herinneren.".
ZKA na het nieuwsbericht van het Ad(?) over Priske: Ik meldde het nog niet want Feyenoord was nog niet concreet.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 17:57 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Krabby: Feyenoord en Sparta zijn al weken in onderhandeling en Te Kloese is het zat.
1908: Feyenoord heeft vandaag het openingsbod ingediend!
ook 1908: Feyenoord stelt een harde deadline van aankomende zaterdag!
Ik vind het zo'n leuke rubriek heh, die transferwatchers.
Nee maar het tot in lengte der dagen laten voort sudderen daar word je ook niet vrolijk van.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 17:56 schreef Tomatenboer het volgende:
Feyenoord moet gewoon lappen als ze hem echt willen hebben. Dat moet je niet op 2 miljoen laten klappen.
Ik vind deadlines stellen nogal riskant. Wij zouden er ook niet blij mee zijn als andere clubs dat bij ons zouden doen.
De post onder je.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 17:50 schreef Adames het volgende:
[..]
Als jullie niet snel akkoord gaan met ons lage bod voor een trainer die jullie niet kwijt willen, dan schakelen we over naar een andere trainer
Briljante onderhandeling
quote:Op vrijdag 7 juni 2024 13:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Geniale onderhandelingquote:Op vrijdag 7 juni 2024 17:50 schreef Adames het volgende:
[..]
Als jullie niet snel akkoord gaan met ons lage bod voor een trainer die jullie niet kwijt willen, dan schakelen we over naar een andere trainer
Briljante onderhandeling
Beter dan Arne wordt het nooit meer. Gewoon lijdzaam toezien.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 22:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dit wordt een totale mislukking, let op mijn woorden.
Zou leuk zijn als jij nu de @Pistolero rol zou vertolkenquote:Op vrijdag 7 juni 2024 22:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik ben gematigd positief over onze Deen.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 22:38 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als jij nu de @:Pistolero rol zou vertolken
Geef mij die glazen bol.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 22:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Bij de eerste de beste nederlaag gooi ik er meteen deze post in.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 22:38 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als jij nu de @:Pistolero rol zou vertolken
quote:Op donderdag 14 december 2023 11:38 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Deze man is doodziek in zijn hoofd en een gigantisch gevaar voor de club. Elke extra dag dat hij er nog is richt hij extra schade aan.
Ik ookquote:Op vrijdag 7 juni 2024 22:39 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik ben gematigd positief over onze Deen.
Ik had verwacht dat iemand als jij wel met iets origineels zou komen ipv mijn post te hergebruiken.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 22:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Bij de eerste de beste nederlaag gooi ik er meteen deze post in.
[..]
Nee, dit is toch echt de beste manier om aan te tonen hoe ridicuul je postgedrag de afgelopen jaren is geweest.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 22:46 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat iemand als jij wel met iets origineels zou komen ipv mijn post te hergebruiken.
Ik zit zelf te denken aan dezequote:Op vrijdag 7 juni 2024 22:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Bij de eerste de beste nederlaag gooi ik er meteen deze post in.
[..]
Een aantal maanden later werden we namelijk glansrijk kampioen door de basis die tijdens de verlengde winterstop werd gelegdquote:Op zondag 8 januari 2023 13:08 schreef Pistolero het volgende:
Wat een verrassing dat er dus precies 0 progressie is geboekt in deze winterstop en dat men vrolijk verder gaat op dezelfde voet als vorig jaar. Het veldspel, de tactiek en de onderlinge afstemming nog net zo verschrikkelijk slecht als in de eerste seizoenshelft.
Maar hoe kan dat nou, er was mij verteld dat Slot Priske er een geoliede machine van ging maken met al die extra weken voorbereiding.
Arne die Minteh koopt en vervolgens 2 jaar verhuurtquote:Op vrijdag 7 juni 2024 22:53 schreef Evangelion het volgende:
[ x ]
Nee Arne die miljoenen moeten naar Rotterdam
Kunnen we topic niet definitief Slot-vrij maken vanaf nu? Ik krijg straks nog PTSD als men steeds maar weer over die man begint.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 22:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zit zelf te denken aan deze
[..]
Een aantal maanden later werden we namelijk glansrijk kampioen door de basis die tijdens de verlengde winterstop werd gelegd
PSV wilde hem hebben.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 22:58 schreef Zipportal het volgende:
[ x ]
Fabrizio kan weer over Feyenoord twitteren. PSV op alle fronten voorbij. @:coco
Ik hoop dat Priske het zo goed gaat doen dat we het al snel niet meer over Arne hebbenquote:Op vrijdag 7 juni 2024 22:56 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Kunnen we topic niet definitief Slot-vrij maken vanaf nu? Ik krijg straks nog PTSD als men steeds maar weer over die man begint.
Arne zal nooit meer vergeten wordenquote:Op vrijdag 7 juni 2024 23:00 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik hoop dat Priske het zo goed gaat doen dat we het al snel niet meer over Arne hebben
Dat stond er eerst, maar vergeten gaat nooit gebeuren inderdaad.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 23:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Arne zal nooit meer vergeten worden
Tenzij hij onvermijdelijk ooit in Amsterdam gaat tekenen
Hij deed het nog best redelijk bij trainerskerkhof Antwerp voordat ze daar pas echt gingen investeren, niet heel raar.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 23:09 schreef F.M.D. het volgende:
Tja, moeilijk om hier nu al te enthousiast over te zijn. Bij Antwerp kunnen ze amper iets positiefs over hem zeggen, bij Sparta Praag daarentegen bouwen ze nog net geen standbeeld voor em. Afwachten maar.
Enige enthousiasme bij mij is dat er een trainer is. Ik oordeel ook liever zelf over de dingen die hij hier gaat doen, dan dat ik heel veel ga kijken wat ie bij anderen gedaan heeft. Scouten is voor anderen, ik hou het simpel.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 23:09 schreef F.M.D. het volgende:
Tja, moeilijk om hier nu al te enthousiast over te zijn. Bij Antwerp kunnen ze amper iets positiefs over hem zeggen, bij Sparta Praag daarentegen bouwen ze nog net geen standbeeld voor em. Afwachten maar.
Het is ook gewoon belangrijk dat de trainer daar toch wel enige inspraak in heeft.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 09:16 schreef snabbi het volgende:
Inderdaad en hoewel de TD gaat over de aankopen, is het wel handig als er een trainer is met een mening.
Zeker, daarom is het vooral fijn dat er nu een trainer is, zodat er echt gebouwd kan worden aan komend seizoen. Met al die analyses over z’n vorige clubs kan ik niet zoveel mee.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 09:16 schreef snabbi het volgende:
Inderdaad en hoewel de TD gaat over de aankopen, is het wel handig als er een trainer is met een mening.
Ik vond het Duitse model van Ajax afgelopen zomer anders een groot succes.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 09:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is ook gewoon belangrijk dat de trainer daar toch wel enige inspraak in heeft.
Viel Ordnung.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 10:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vond het Duitse model van Ajax afgelopen zomer anders een groot succes.
Die gaan nog winst op alle miskopen maken ook.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 10:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vond het Duitse model van Ajax afgelopen zomer anders een groot succes.
Jazeker.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 10:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
Maar spreekt Brian Priske wel Nederlands?
Het waren ook echt niet allemaal miskopen. Maar 15 spelers bij een trainer dumpen die er niet naar gevraagd is is een recept voor ellende.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 10:33 schreef H.FR het volgende:
[..]
Die gaan nog winst op alle miskopen maken ook.
quote:Op zaterdag 8 juni 2024 10:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Erg mooi! Dan blijft Pietje nog wat langer hier posten
En het waren wel bijna allemaal miskopenquote:Op zaterdag 8 juni 2024 10:52 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het waren ook echt niet allemaal miskopen. Maar 15 spelers bij een trainer dumpen die er niet naar gevraagd is is een recept voor ellende.
Als je afgaat op hun prestaties dit seizoen wel, maar er zaten genoeg kwalitatief prima spelers tussen.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 10:54 schreef Caland het volgende:
[..]
En het waren wel bijna allemaal miskopen
Ik vind de prijs ook altijd wel een groot onderdeel van het stempel miskoop. Als je voor elke relatief dure speler een miljoen of 10 teveel betaalt gaat het al mis natuurlijkquote:Op zaterdag 8 juni 2024 10:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als je afgaat op hun prestaties dit seizoen wel, maar er zaten genoeg kwalitatief prima spelers tussen.
Een situatieschets van een paar woordjes:quote:Op zaterdag 8 juni 2024 10:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dat geldt vooral voor Sutalo en Forbs (en Avila maar die had je volgens mij zelfs gratis niet willen hebbenquote:Op zaterdag 8 juni 2024 10:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind de prijs ook altijd wel een groot onderdeel van het stempel miskoop. Als je voor elke relatief dure speler een miljoen of 10 teveel betaalt gaat het al mis natuurlijk
Dat denk ik niet eigenlijk.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 10:33 schreef H.FR het volgende:
[..]
https://www.fr12.nl/trans(...)-feyenoord-geruchtenquote:Santiago Gimenez
Bij Napoli wordt Gimenez gezien als realistische opvolger van Victor Osimhen, zo meldt FIFA-zaakwaarnemer Vincenzo Morabito. "Op dit moment wacht iedereen in Engeland op Osimhen. Verrassend genoeg werd er vorig jaar meer over hem gesproken dan dit jaar.," vertelt hij tegenover Kiss Kiss Napoli. "Volgens mijn informatie heeft Napoli al het voorwerk gedaan met Gimenez. Wanneer Osimhen vertrekt, zal de club uit Napels de aanvaller van Feyenoord halen."
Volgens databureau Transfermarkt.nl is de marktwaarde van Gimenez in de afgelopen maanden met tien miljoen gedaald. Morabito denkt dan ook dat Napoli minder dan veertig miljoen euro hoeft te betalen. "Volgens mij sluiten ze de deal voor 35 miljoen euro. Ze hebben met de agenten gesproken, ik heb contacten in Nederland en mij is verteld dat de deal al goed voorbereid is. Natuurlijk is deze transfer afhankelijk van het vertrek van Osimhen."
Ik was de enige die geloofde in Minteh....quote:Slot aast op hereniging met Minteh in Liverpool'
23.57,
7 jun. 2024
59 Reacties
Feyenoord grijpt mogelijk naast een langer verblijf van Yankuba Minteh. Volgens The Telegraph zou zijn broodheer Newcastle United de Gambiaan willen verkopen om te kunnen voldoen aan de Premier League Sustainibility Rules.
'Slot aast op hereniging met Minteh in Liverpool'
© Pro Shots
DELEN:
De negentienjarige Minteh speelde afgelopen seizoen op huurbasis in De Kuip en Feyenoord was voornemens er alles aan te doen om hem nog een seizoen te huren. De nieuwe plannen van Newcastle lijken roet in het eten te gooien voor de Rotterdammers.
Door het Engelse medium wordt gerept over een geschatte transfersom van 47 miljoen euro. Liverpool, waar Minteh herenigd zou kunnen worden met Arne Slot, wordt genoemd als geïnteresseerde club.
35 miljoen zou ik al dikke prima vinden. Als de Don er 40-45 miljoen van weet te maken is het helemaal mooi.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 12:11 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
https://www.fr12.nl/trans(...)-feyenoord-geruchten
Ik hoop dat de don er een miljoentje of 45 uit kan slepen.
Niet waarquote:Op zaterdag 8 juni 2024 12:13 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik was de enige die geloofde in Minteh....
47 miljoen![]()
![]()
![]()
quote:
quote:Op zaterdag 22 juli 2023 11:59 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Minteh heeft meer talent in zijn kleine teen dan Danilo in zin hele lichaam, dus dat is logisch.
#DaniloOut
Echter kenners zagen het meteen.quote:Op zondag 27 augustus 2023 16:57 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik heb ook veel liever Sauer dan Minteh hoor, dat dat wil nog niet zeggen dat we Minteh nu al maar meteen moeten gaan afkraken. Die jongen kan prima voetballen en gaat nog hartstikke nuttig zijn die seizoen.
quote:Op zaterdag 8 juni 2024 12:26 schreef Pistolero het volgende:
[..]
[..]
[..]
Echter kenners zagen het meteen.
quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 22:09 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Waarom vergeet iedereen Minteh de hele tijd? Die gaat echt nog wel nuttig worden.
Bergwijn maakt dat allemaal weer kapotquote:Op zaterdag 8 juni 2024 10:33 schreef H.FR het volgende:
[..]
En kan die ook een penalty nemen?quote:Op zaterdag 8 juni 2024 10:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zonde ja. Een goede assistent moet je niet onderschatten.quote:
Als ie ook "gebruik je verstand" kan zeggen, dan kan ie de pr van John de Wolf zo overnemenquote:Op zaterdag 8 juni 2024 11:02 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Een situatieschets van een paar woordjes:
Godverdomme
Bedankt.
@:rambodirk
Wel met zo'n Jon Dahl Tomasson-accent uitgesproken mag ik hopen.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 11:02 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Een situatieschets van een paar woordjes:
Godverdomme
Bedankt.
@:rambodirk
Ach, onze Sjon kan ook wel die ballen oppompen.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 13:48 schreef H.FR het volgende:
[..]
Zonde ja. Een goede assistent moet je niet onderschatten.
Blijft op zich frustrerend dat je een buitenspeler voor een andere club hebt opgeleid die nu gigantisch gaan cashen en je zelf er eigenlijk maar twee maanden écht plezier van hebt gehad.quote:
Maar dat is wensdenken. De keuze is wel of niet huren - voor de koop was Newcastle gewoon veel verder en beter.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 16:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Blijft op zich frustrerend dat je een buitenspeler voor een andere club hebt opgeleid die nu gigantisch gaan cashen en je zelf er eigenlijk maar twee maanden écht plezier van hebt gehad.
Toch wel een stukje matig beleid ergens. Zo’n speler had je onder contract moeten hebben.
Dat argument vervalt wel als je vergelijkbare bedragen hebt neergelegd voor spelers die zo’n beetje het hele seizoen op de bank hebben gezeten.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 16:19 schreef snabbi het volgende:
[..]
Maar dat is wensdenken. De keuze is wel of niet huren - voor de koop was Newcastle gewoon veel verder en beter.
En gezien de rest van de buitenspelers, kan je ook zeggen dat het prima beleid was om de 2e plek veilig te kunnen stellen.
Met Jaden Slory hebben we wel een talent in huis die zonder de aanwezigheid van Minteh nu waarschijnlijk een stapje verder was geweest.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 16:19 schreef snabbi het volgende:
[..]
Maar dat is wensdenken. De keuze is wel of niet huren - voor de koop was Newcastle gewoon veel verder en beter.
En gezien de rest van de buitenspelers, kan je ook zeggen dat het prima beleid was om de 2e plek veilig te kunnen stellen.
Het gaat niet alleen om bedragen, maar ook wat een speler wil. Minteh had de kans om naar de premier league te gaan, alleen hij zou pas een werkvergunning krijgen na interlands. Hij moest dus een jaartje buiten engeland spelen voor hij daar aan de slag kon.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 16:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat argument vervalt wel als je vergelijkbare bedragen hebt neergelegd voor spelers die zo’n beetje het hele seizoen op de bank hebben gezeten.
We waren wel het punt ontgroeid dat je beste optie op rechtsbuiten een huurspeler van Newcastle is die nog een jaar geleden in de rimboe speelde (die je bovendien maanden bent kwijt geweest aan blessures en de Afrika cup)
Dat is wellicht waar. Maar tegelijk had je wellicht ook andere uitslagen gehad. Klassering is ook wat waard.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 17:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Met Jaden Slory hebben we wel een talent in huis die zonder de aanwezigheid van Minteh nu waarschijnlijk een stapje verder was geweest.
quote:Feyenoord O21 kroont zich tot kampioen van Nederland
MET VIDEO'SFeyenoord onder 21 is algeheel kampioen van Nederland. De Rotterdammers wonnen op Varkenoord met 2-0 van de leeftijdgenoten van FC Twente/ Heracles.
Wesley van Oevelen 08-06-24, 16:17
Feyenoord was eerder al voorjaarskampioen geworden en daarom stond de finale tegen najaarskampioen FC Twente/Heracles op het programma. Milan Hokke maakte binnen het kwartier 1-0 en Fabiano Rust zorge in de tweede helft voor 2-0.
Trainer Melvin Boel sloot zijn periode bij Feyenoord daarmee af met de dubbel. De nieuwbakken trainer van FC Dordrecht won vorige maand ook de beker met het jeugdteam van Feyenoord.
Normaal gesproken zou Feyenoord onder 21 nu een finale spelen tegen het laagstgeplaatste belofteteam uit de tweede divisie, maar omdat Jong Sparta en Jong Almere City allebei in het linkerrijtje van de tweede divisie geëindigd zijn, kunnen die teams niet degraderen. Feyenoord komt daarom ondanks een geweldig voorjaar niet in de voetbalpiramide.
quote:
Die blinkt bij de onder 21 niet eens echt uit en Minteh was vrijwel direct 1 van de beste buitenspelers van de eredivisiequote:Op zaterdag 8 juni 2024 17:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Met Jaden Slory hebben we wel een talent in huis die zonder de aanwezigheid van Minteh nu waarschijnlijk een stapje verder was geweest.
Dit is wel een flink staaltje geschiedvervalsing.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 17:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Die blinkt bij de onder 21 niet eens echt uit en Minteh was vrijwel direct 1 van de beste buitenspelers van de eredivisie
Verschil wel
Door mensen die er weinig verstand van hebben. Minteh stond bij Arend als eerste op het lijstjequote:Op zaterdag 8 juni 2024 18:10 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dit is wel een flink staaltje geschiedvervalsing.
Slory was een van de uitblinkers van O21 dit seizoen en Minteh was helemaal niet direct één van de beste buitenspelers van de Eredivisie. Kijk alleen al naar de hoeveelheid gekanker op Minteh, met name in de eerste paar maanden.
Harvarded.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 17:41 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Lees gewoon eens een keer de posts boven je hansworst.
@Pistolero heeft uiteraard alle vertrouwen in Arendquote:Op zaterdag 8 juni 2024 18:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Door mensen die er weinig verstand van hebben. Minteh stond bij Arend als eerste op het lijstje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Blijft toch wel jammer, die had Feyenoord na volgend seizoen een nieuw transferrecord bezorgd
IK WAS DE ENIGE DIE NIET OP MINTEH GEHAAT HEEFTquote:Op zaterdag 8 juni 2024 18:10 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dit is wel een flink staaltje geschiedvervalsing.
Slory was een van de uitblinkers van O21 dit seizoen en Minteh was helemaal niet direct één van de beste buitenspelers van de Eredivisie. Kijk alleen al naar de hoeveelheid gekanker op Minteh, met name in de eerste paar maanden.
Maar de kernvraag is natuurlijk nog: is het een breedgedragen totaalbbqgenotakkoord of zo maar een tussendeelakkoordje. En is er nu al een eerste bod gedaan???quote:Op vrijdag 7 juni 2024 22:24 schreef onlogisch het volgende:
'Feyenoord en Sparta Praag akkoord: Priske opvolger van Slot'
https://www.fr12.nl/trans(...)ke-opvolger-van-slot
Dubbel pakken. Alsnog geen enkele kans op beloning. Zinloos verhaal zo natuurlijk.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 16:37 schreef tong80 het volgende:
Feyenoord onder 21 is algeheel kampioen van Nederland. De Rotterdammers wonnen op Varkenoord met 2-0 van de leeftijdgenoten van FC Twente/ Heracles.
Feyenoord was eerder al voorjaarskampioen geworden en daarom stond de finale tegen najaarskampioen FC Twente/Heracles op het programma. Milan Hokke maakte binnen het kwartier 1-0 en Fabiano Rust zorge in de tweede helft voor 2-0.
Trainer Melvin Boel sloot zijn periode bij Feyenoord daarmee af met de dubbel. De nieuwbakken trainer van FC Dordrecht won vorige maand ook de beker met het jeugdteam van Feyenoord.
Normaal gesproken zou Feyenoord onder 21 nu een finale spelen tegen het laagstgeplaatste belofteteam uit de tweede divisie, maar omdat Jong Sparta en Jong Almere City allebei in het linkerrijtje van de tweede divisie geëindigd zijn, kunnen die teams niet degraderen. Feyenoord komt daarom ondanks een geweldig voorjaar niet in de voetbalpiramide.
https://www.ad.nl/regiosp(...)nederland~ad9978fed/
Absurd systeem blijft dit. Pure willekeur.
Hebben het natuurlijk gedeeltelijk aan zichzelf te wijten. Niet gelijk mee willen doen wreekt zich nu. Maar het blijft allemaal half niks. Waar ligt straks, zeg over 10 jaar de limiet ? 10 tweede elftallen in de eerste divisie ?quote:Op zaterdag 8 juni 2024 22:59 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Dubbel pakken. Alsnog geen enkele kans op beloning. Zinloos verhaal zo natuurlijk.
Je moet maar hopen dat de licentie van Vitesse onder de hamer gaat ofzo, en anders Dordrecht en Excelsior maar aanhouden als jong-teams.
Hoho, nou niet jokken hé Herman. Blijft natuurlijk meer dan dubieus dat dat jee zo blijft achtervolgen. En laten we even eerlijk zijn, het natuurlijk nogall onzinnig dat een clubje als Utrecht die kans nu wel blijft krijgen. Afgelopen 4 seizoenen 18e, 18e, 20e en 20e geëindigd.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 23:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hebben het natuurlijk gedeeltelijk aan zichzelf te wijten. Niet gelijk mee willen kunnen doen wreekt zich nu.
Daar wel mee eens. Ergens is het hele systeem een farce. Complete competitievervalsing bovendien. Kan me daarentegen wel voorstellen dat je er als KNVB de ontwikkeling van Nederlands talent mee wilt stimuleren.quote:Maar het blijft allemaal half niks. Waar ligt straks, zeg over 10 jaar de limiet ? 10 tweede elftallen in de eerste divisie ?
wat een onzinquote:Op zaterdag 8 juni 2024 22:36 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
IK WAS DE ENIGE DIE NIET OP MINTEH GEHAAT HEEFT
ik was de enige die gelijk het in hem zag zitten
[ afbeelding ]
1.7 miljoen is bijna gratisquote:Feyenoord en Sparta Praag akkoord: Priske opvolger van Slot'
07/06/2024 22:16 987 reacties
Feyenoord en Sparta Praag hebben een akkoord bereikt over een transfersom van 1.7 miljoen euro. Dit melden Deense media. Brian Priske wordt hiermee de opvolger van trainer Arne Slot. De 47-jarige Deen heeft vorige week al een persoonlijk akkoord weten te bereiken met de Rotterdamse club.
De onderhandelingen tussen Feyenoord en Sparta Praag liepen allesbehalve soepel de afgelopen weken. De Tsjechen beschikken over voldoende financiële middelen en wilden ook sportief gezien geen afscheid nemen van Priske. Feyenoord wist dat de Deen dolgraag de overstap naar De Kuip wilde maken en kon daarmee de druk opvoeren op Sparta Praag.
Vrijdagmiddag had algemeen directeur Dennis te Kloese een ultimatum neergelegd bij sportief directeur TomᨠRosický. Feyenoord wilde uiterlijk zaterdag duidelijkheid hebben, anders zou het doorschakelen naar een andere trainer. Sparta Praag heeft hier gehoor aan gegeven en volgens BOLD is er vrijdagavond een akkoord bereikt over een afkoopsom. Priske had nog een contract voor twee seizoenen.
Ik vind 3 jaar wel veel....quote:Feyenoord geeft signaal af met driejarig contract Priske
Martijn Krabbendam
23.21,
9 jun. 2024
22 Reacties
Brian Priske is de komende drie seizoenen de nieuwe trainer van Feyenoord. Uit de duur van de verbintenis spreekt dat de bekerwinnaar veel vertrouwen heeft in de opvolger van Arne Slot.
Feyenoord geeft signaal af met driejarig contract Priske
Feyenoord zal de overeenkomst, die nu helemaal in kannen en kruiken is, vermoedelijk morgen al openbaar maken. Daarna kan de nieuwe trainer zich gaan buigen over de selectie en de voorbereiding. Het ligt in de lijn der verwachting dat Feyenoord een aantal basisspelers van vorig seizoen zal kwijtraken. Nu al is er voorzichtige belangstelling in spelers zoals Santiago Giménez, Mats Wieffer en Lutsharel Geertruida. Priske zal zijn inbreng willen hebben bij de samenstelling van de selectie.
Feyenoord begint 1 juli met de eerste training. De club speelt daarna op 6 juli zijn eerste oefenwedstrijd tegen FC Dordrecht. Daarna volgt er een oefenduel met Cercle Brugge, voordat Priske met zijn groep op trainingskamp gaat naar Oostenrijk, waar Feyenoord van 22 tot en met 27 juli verblijft. Aansluitend vliegt de club naar Lissabon voor een wedstrijd tegen Benfica om de Eusebio Cup. Op 4 augustus volgt dan het duel om de Johan Cruijff Schaal tegen kampioen PSV.
Maak kennis met Brian Priske
Brian Priske is de beoogde opvolger van Arne Slot bij Feyenoord. VI PRO belicht de Deense trainer vanuit elke invalshoek.
• Hoe Feyenoord de onderhandelingen met Sparta Praat vlottrok.
• Martijn Krabbendam schetst op video de verwachtingen van Priske.
• In de Dick Voormekaar Podcast Extra komt Priske aan bod.
• Pieter Zwart analyseert de speelstijl van Priske: dit kan Feyenoord tactisch verwachten. • Sol Solbakken vertelt wat Feyenoord kan verwachten van Brian Priske.
Alles lezen op VI PRO? Sluit direct een abonnement af en krijg een special cadeau.
Kom je ook nog even naar het Ajax topic zoals je had beloofd zodra Feyenoord ook een buitenlandse trainer zou aanstellen?quote:
Brian praat gewoon Nederlandsquote:Op maandag 10 juni 2024 09:42 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Kom je ook nog even naar het Ajax topic zoals je had beloofd zodra Feyenoord ook een buitenlandse trainer zou aanstellen?
Volgens 1908 is er sprake van een contract, tot nu toe niks over een totaalprincipemegaakkoord....quote:Op maandag 10 juni 2024 10:09 schreef onlogisch het volgende:
Is er al sprake van een totaalprincipemegaakkoord?
Maurice Steijn sprak ook Nederlands.quote:Op maandag 10 juni 2024 09:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Brian praat gewoon Nederlands
Dat is al meer dan sommige spelers van het Nederlands elftal @:pietjepuk2000
Maurice Steijn is gewoon een waanzinnige tokkie waar je als je enig zelfrespect hebt als club nooit bij uitkomt.quote:Op maandag 10 juni 2024 10:56 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Maurice Steijn sprak ook Nederlands.
Eens hoor. Maar spannend, twee onbekende buitenlandse trainers die aan de slag gaan in de Eredivisie.quote:Op maandag 10 juni 2024 11:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Maurice Steijn is gewoon een waanzinnige tokkie waar je als je enig zelfrespect hebt als club nooit bij uitkomt.
Priske heeft al wat bewezen kwa prijzen winnenquote:Op maandag 10 juni 2024 09:42 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Kom je ook nog even naar het Ajax topic zoals je had beloofd zodra Feyenoord ook een buitenlandse trainer zou aanstellen?
Onbekend valt eigenlijk ook wel mee. Mietjesland na een landskampioenschap voor het eerst naar de CL gebracht, twee keer kampioen van Tsjechië, een beker. Best een redelijk palmares voor een 'beginnende' trainer.quote:Op maandag 10 juni 2024 11:03 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Eens hoor. Maar spannend, twee onbekende buitenlandse trainers die aan de slag gaan in de Eredivisie.
Gaat het mij niet om. Je gaf specifiek aan dat wanneer Feyenoord ook voor een buitenlandse trainer zou gaan je dezelfde mening zou hebben. Ik wacht.quote:Op maandag 10 juni 2024 11:12 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Priske heeft al wat bewezen kwa prijzen winnen
die italiaan heeft nog helemaal nooit wat gewonnen
En gefaald bij Antwerp. We gaan het zien komend seizoen.quote:Op maandag 10 juni 2024 11:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Onbekend valt eigenlijk ook wel mee. Mietjesland na een landskampioenschap voor het eerst naar de CL gebracht, twee keer kampioen van Tsjechië, een beker. Best een redelijk palmares voor een 'beginnende' trainer.
hij praat nederlandsquote:Op maandag 10 juni 2024 11:21 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Gaat het mij niet om. Je gaf specifiek aan dat wanneer Feyenoord ook voor een buitenlandse trainer zou gaan je dezelfde mening zou hebben. Ik wacht.
Gefaald is een groot woord. Hij kon daar best goede resultaten overleggen, zelfs de meest succesvolle trainer na de promotie. Het boterde alleen niet zo en Antwerp is dan ook wel een beetje een pauperclub, dat blijkt ook wel gezien ze daarna een zedendelinquent als technisch directeur aanstelden.quote:Op maandag 10 juni 2024 11:23 schreef Simmertje het volgende:
[..]
En gefaald bij Antwerp. We gaan het zien komend seizoen.
Meest succesvol? Hoe komt je daarbij?quote:Op maandag 10 juni 2024 11:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Gefaald is een groot woord. Hij kon daar best goede resultaten overleggen, zelfs de meest succesvolle trainer na de promotie. Het boterde alleen niet zo en Antwerp is dan ook wel een beetje een pauperclub, dat blijkt ook wel gezien ze daarna een zedendelinquent als technisch directeur aanstelden.
Op zich wel ironisch want Priske viel juist uit de gratie bij de beleidsmakers omdat ie in zijn blootje voor de camera kwam.quote:Op maandag 10 juni 2024 11:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Gefaald is een groot woord. Hij kon daar best goede resultaten overleggen, zelfs de meest succesvolle trainer na de promotie. Het boterde alleen niet zo en Antwerp is dan ook wel een beetje een pauperclub, dat blijkt ook wel gezien ze daarna een zedendelinquent als technisch directeur aanstelden.
https://www.hln.be/voetba(...)ch-meer-is~a5d65d0d/quote:Op maandag 10 juni 2024 11:48 schreef Adames het volgende:
[..]
Buiten de punten die @Caland aanhaalt was dat ook nog eens voordat Antwerp ging investeren in de selectie. Hij heeft het gewoon prima gedaan daarquote:Op maandag 10 juni 2024 11:23 schreef Simmertje het volgende:
[..]
En gefaald bij Antwerp. We gaan het zien komend seizoen.
Makkelijk eerste. De ploeg van Peter Bosz gaat komend seizoen als een pudding in elkaar zakken, en het vernieuwde 'defensieve' Ajax met die frauderende luchtfietser als TD wordt ook een zooitje.quote:Op maandag 10 juni 2024 12:46 schreef fetX het volgende:
Overall dus prima prestaties kunnen overleggen de afgelopen jaren (al geeft niks garanties). Ik kijk er in ieder geval naar uit.
Al gaf Wieffer af en toe ook weleens een verkeerde pass @:gurneyisbestoke
quote:Calvin Stengs is volgens Corriere dello Sport in beeld bij Lazio als mogelijke opvolger voor Luis Alberto, die wordt gelinkt aan een overstap naar het Liverpool van manager Arne Slot. De Feyenoorder zou volgens de Italiaanse krant in januari al bij Lazio beeld zijn geweest als mogelijke versterking.
De Romeinen zijn naar verluidt bereid om tien miljoen euro plus mogelijke bonusbedragen op tafel te leggen voor Stengs. De achtvoudig Oranje-international (niet opgeroepen voor het EK) heeft bij Feyenoord nog een contract tot medio 2027.
Nee joh. Ligt nog drie jaar vast, 25 jaar, een van je meest creatieve spelers. Als wij voor betonvoetballers als Ueda en Zerrouki al 8 moeten betalen zou ik voor Stengs wel een stuk hoger in de boom gaan zitten.quote:
https://www.fr12.nl/nieuw(...)is-volop-in-trainingquote:Update | Timber verkocht Koeman een 'nee'
De berichtgeving van Wytse van der Goot staat haaks op het nieuws van De Telegraaf. De krant meldt dat de middenvelder van Feyenoord persoonlijk tegen bondscoach Ronald Koeman heeft aangegeven niet te kunnen spelen op het EK in Duitsland.
Koeman heeft maandagmiddag direct na het nieuws over het afhaken van Frenkie de Jong contact opgenomen met Timber. De Feyenoorder antwoordde direct met een 'nee' op de vraag of hij beschikbaar is voor het eindtoernooi. De middenvelder is wel in training, maar nog lang niet wedstrijdfit. Timber bereidt zich voor op het nieuwe seizoen met Feyenoord.
TimberGodGodquote:Op dinsdag 11 juni 2024 11:24 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
https://www.fr12.nl/nieuw(...)is-volop-in-training
Quinten laat zich niet peoplen
Als hij maar geen Stengs oproept, die zat dit seizoen al te kwakkelen met zijn fitheidquote:
quote:Feyenoord verwijdert de palen en netten die rond het veld staan om te voorkomen dat er vanuit het publiek spullen op het veld terecht kunnen komen. De club komt zo tegemoet aan een breed levende wens en wil supporters vertrouwen geven én belonen voor de nimmer aflatende steun.
Feyenoord plaatste in april 2023, na invoering van nieuwe regels door de KNVB bij het gooien van plastic bekers of andere voorwerpen, palen en netten rondom het speelveld van De Kuip. De club wilde daarmee voorkomen dat wedstrijden zouden worden onderbroken of zelfs definitief gestaakt, zoals de regels voorschrijven. Hoewel Feyenoord het op dit terrein recent nog mis zag gaan bij meerdere wedstrijden van andere clubs, onder meer in de play-offs om promotie en degradatie, gaat het desondanks over tot het weghalen van de gezichtsbeperkende palen en netten in De Kuip.
De club stelt dat het nu aan de supporters is om te laten zien dat dit kan. Feyenoord gaat er niet van uit, maar indien er in de toekomst toch weer spullen op het veld terecht komen en de wedstrijd daardoor wordt onderbroken of gestaakt, dan zullen de palen en netten weer terug worden geplaatst tot tenminste het einde van het seizoen 2024-2025.
Voor de Europese wedstrijden verandert het beleid niet ten opzichte van het afgelopen seizoen. Vanwege de nog grotere sportieve, financiële en imago-belangen worden bij de thuisduels in de UEFA Champions League aan beide korte zijden en aan de Maaszijde palen en netten geplaatst. Ook blijft dan, net als vorig seizoen, aan de Olympiazijde vak Z gesloten.
100% dat tijdens de klassieker de netten ook weer fier overeind staan.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 12:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ja en terecht.
Met netten kregen we al kneiterlekkere boetes.
We gaan het zien, in ieder geval dat we weer zonder netten kunnen kijken en dat er zowaar stappen worden ondernomen om het wat te normaliseren. Kan het niet los zien van het experiment met die herbruikbare bekers tegen PEC.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 12:14 schreef Divje het volgende:
[..]
100% dat tijdens de klassieker de netten ook weer fier overeind staan.
Feyenoord schakelt door en vindt nieuwe manier om publiek in toom te houden.quote:
Triggersafety was les 2?quote:Op dinsdag 11 juni 2024 12:59 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Feyenoord schakelt door en vindt nieuwe manier om publiek in toom te houden.
[ afbeelding ]
Het EK is nog niet eens begonnen en je hebt voor een prikkie al 4 talentvolle spelers binnen.Te Kloese is cooking.quote:
GTST is er niks bij.quote:Op woensdag 12 juni 2024 07:36 schreef Caland het volgende:
Nog steeds geen Priske-nieuws
Waanzinnige soap
kan die fan niet gewoon werken voor z'n kankergeldquote:Op woensdag 12 juni 2024 09:38 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Onze nieuwe spits geeft zijn shirt weg aan een fan
Schijnt een Argentijns trekje te zijn, bedelen om dingen voor elkaar te krijgen. @elbombasticoquote:Op woensdag 12 juni 2024 09:48 schreef viagraap het volgende:
[..]
kan die fan niet gewoon werken voor z'n kankergeld
Eh, oké dan maar.quote:
Gaat wel weer een overstap worden van de altijd rustige en rationele Arne naar zo’n knotsgekke Deen.quote:
We zijn een NEDERLANDSE clubquote:‘In de zoektocht naar een nieuwe trainer zijn we bepaald niet over één nacht ijs gegaan’, aldus Dennis te Kloese, algemeen en technisch directeur van Feyenoord. ‘Het is een proces geweest van vele maanden, waarbij naast mezelf meerdere collega’s nauw betrokken waren en vele trainers intensief werden gevolgd om te bezien wie er het beste in het door ons gewenste profiel paste. We willen als club immers voortborduren op de groei die we hebben doorgemaakt en de successen die de afgelopen jaren zijn geboekt.’
‘Na dat proces te hebben doorlopen bleek Brian Priske voor alle betrokkenen de logische en dus beste keuze,’ stelt Te Kloese. ‘Bij meerdere clubs heeft hij immers al aangetoond dat hij spelers beter maakt, het aanvallende voetbal voorstaat dat de mensen in De Kuip graag zien en daarmee ook resultaten behaalt. Een prettige bijkomstigheid is dat hij de Nederlandse taal machtig is.’
Ik vind zowel de foto als achternaam als nationaliteit helemaal niks. We gaan het zien.quote:Op woensdag 12 juni 2024 10:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gaat wel weer een overstap worden van de altijd rustige en rationele Arne naar zo’n knotsgekke Deen.
Niet alle Denen zijn zoals Kenneth Perezquote:Op woensdag 12 juni 2024 11:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind zowel de foto als achternaam als nationaliteit helemaal niks. We gaan het zien.
Ze zijn er in Praag in ieder geval net zo verdrietig over als wij toen Slot vertrok. Ik kijk er naar uit. Een tweede Slot verwacht ik niet, maar een goede trainer die het succes voortzet waarmee je nog jaren bovenin mee kan doen is al fantastisch.quote:Op woensdag 12 juni 2024 11:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind zowel de foto als achternaam als nationaliteit helemaal niks. We gaan het zien.
Hopelijk houdt hij hier zijn kleren aan, dat soort kluchten zijn misschien leuk in derde wereldlanden als België maar we zijn hier in Nederland.quote:Op woensdag 12 juni 2024 11:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Benieuwd hoe hij om zal gaan met Valentijn Driessen
Maar slaapt hij ook op de club, dat is de vraagquote:Op woensdag 12 juni 2024 11:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ze zijn er in Praag in ieder geval net zo verdrietig over als wij toen Slot vertrok. Ik kijk er naar uit. Een tweede Slot verwacht ik niet, maar een goede trainer die het succes voortzet waarmee je nog jaren bovenin mee kan doen is al fantastisch.
Benieuwd hoe hij om zal gaan met Valentijn Driessen
@capuchon_jongenquote:Op woensdag 12 juni 2024 11:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hopelijk houdt hij hier zijn kleren aan, dat soort kluchten zijn misschien leuk in derde wereldlanden als België maar we zijn hier in Nederland.
In Nederland heb je ook de toeslagenaffaire @Wijnaldumquote:Op woensdag 12 juni 2024 11:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hopelijk houdt hij hier zijn kleren aan, dat soort kluchten zijn misschien leuk in derde wereldlanden als België maar we zijn hier in Nederland.
P is een kindervak. Geen idee hoe dat zit met oefenwedstrijden en of daar überhaupt nog losse kaarten voor te verkrijgen zijn. Probeer anders gewoon Y. Dat is het goedkoopste dat je zult vinden.quote:Op woensdag 12 juni 2024 12:59 schreef Elan het volgende:
Wil met m'n neefje naar oefenwedstrijd tegen Genk, hij is 8, maar kan geen jeugdkaartje selecteren. Of is dat alleen voor bepaalde vakken, of moet je eerst een account aanmaken of zo?
Bepaalde vakken volgens mij. Anders betaal je het volle pond.quote:Op woensdag 12 juni 2024 12:59 schreef Elan het volgende:
Wil met m'n neefje naar oefenwedstrijd tegen Genk, hij is 8, maar kan geen jeugdkaartje selecteren. Of is dat alleen voor bepaalde vakken, of moet je eerst een account aanmaken of zo?
Je moet wel eerst een account aanmaken ja, anders gaan proleten zoals ik gewoon standaard jeugdkaarten selecteren. Er is geen hond die dat controleert.quote:Op woensdag 12 juni 2024 12:59 schreef Elan het volgende:
Boomers die nog een fysiek pasje hebben aangevraagd krijgen deze ergens in juli.quote:Op woensdag 12 juni 2024 13:11 schreef onlogisch het volgende:
Is het al bekend wanneer Feyenoord de seizoenkaarten gaat versturen?
Eindeloze soap.quote:Op woensdag 12 juni 2024 13:11 schreef onlogisch het volgende:
Is het al bekend wanneer Feyenoord de seizoenkaarten gaat versturen?
quote:Op woensdag 12 juni 2024 13:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Boomers die nog een fysiek pasje hebben aangevraagd krijgen deze ergens in juli.
Voor in het plakboek.quote:Op woensdag 12 juni 2024 13:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Boomers die nog een fysiek pasje hebben aangevraagd krijgen deze ergens in juli.
Wij hebben tenminste nog betaalbare huizenquote:Op woensdag 12 juni 2024 11:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Met ruime kelders.quote:Op woensdag 12 juni 2024 15:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Wij hebben tenminste nog betaalbare huizen
Oh Brian.quote:Priske arriveert pas aan het einde van deze maand in Rotterdam en op 1 juli ziet hij zijn nieuwe spelers voor het eerst als de club de medische testen bij de start van het seizoen afneemt. Priske is geen kopie van Slot, het liefst kiest hij voor een 3-4-3-formatie maar de Deen wil net als Slot wel vol op de aanval en de bal het liefst zo hoog mogelijk op de helft van de tegenstander veroveren. Bovendien is de Deen een bewezen specialist op dode spelmomenten. Pep Guardiola en Mikel Arteta consulteerden hem op dat vakgebied al eens namens Manchester City.
Slot vertelde weleens dat een interview met het vakblad De Voetbaltrainer hem op de kaart zette als trainer omdat hij gedetailleerd zijn voetbalvisie uit de doeken kon doen. De mensen binnen Feyenoord die Priske als trainer moesten ontleden zagen de Deen zijn visie uitleggen in The Coaches Room waar aspirant-trainers anderhalf uur vragen mochten afvuren op de Deen die toen nog bij FC Midtylland werkte in zijn vaderland. Daar legde hij uit dat zijn relatie met de spelers zo belangrijk en het menselijke aspect hem zoveel waard is.
Bij de Deense topclub had hij razendsnelle aanvallers maar toch koos hij er niet voor om een beetje in te zakken en dan het veroveren van de bal de omschakeling als dodelijk wapen te benutten. ,,Ik ben hoofdtrainer en het is mijn taak om iedereen zo te prepareren dat we precies weten hoe we gaan spelen”, zegt Priske.
‘Gedrag in het veld het allerbelangrijkste’
,,De kwaliteiten van de spelers kunnen voor aanpassingen in detailvorm zorgen. Maar het gedrag van de spelers op het veld is voor mij het allerbelangrijkste. Dan is het mijn taak en dat van de club om de juiste spelers te vinden om zo te kunnen blijven spelen. Los van wie wij halen of verkopen, dat moet hetzelfde blijven. En ik moet die jongens de tools geven ze zo te laten spelen als ik voor ogen heb.”
De Deen zal in Nederland pas ergens in juli zijn plannen echt ontvouwen. Met Lukas Babalola (27 jaar, assistent bij Sparta Praag) en Anders Nielsen (53 jaar, ex-speler van Sparta en momenteel trainer van de Deense amateurclub Otterup) heeft Priske twee namen op zijn wensenlijst gezet om hem te gaan assisteren. Jakob Friis was zijn eerste kandidaat, maar zijn Deense rechterhand neemt na zijn vertrek het stokje van hem over in Tsjechië bij Sparta Praag.
Er is ook wel een reden dat ze betaalbaar zijn, ik woon een paar honderd meter van de grens en het is elke keer weer enorm schokkend hoe bizar lelijk en aftands het ineens allemaal is als je die grens oversteekt België inquote:Op woensdag 12 juni 2024 15:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Wij hebben tenminste nog betaalbare huizen
Kunstof luiken genot?quote:Op woensdag 12 juni 2024 19:46 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Er is ook wel een reden dat ze betaalbaar zijn, ik woon een paar honderd meter van de grens en het is elke keer weer enorm schokkend hoe bizar lelijk en aftands het ineens allemaal is als je die grens oversteekt België in
Je kan een lelijke huis met wat verbouwing erg mooi makenquote:Op woensdag 12 juni 2024 19:46 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Er is ook wel een reden dat ze betaalbaar zijn, ik woon een paar honderd meter van de grens en het is elke keer weer enorm schokkend hoe bizar lelijk en aftands het ineens allemaal is als je die grens oversteekt België in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |