PSV wilde hem hebben.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 22:58 schreef Zipportal het volgende:
[ x ]
Fabrizio kan weer over Feyenoord twitteren. PSV op alle fronten voorbij. @:coco
Ik hoop dat Priske het zo goed gaat doen dat we het al snel niet meer over Arne hebbenquote:Op vrijdag 7 juni 2024 22:56 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Kunnen we topic niet definitief Slot-vrij maken vanaf nu? Ik krijg straks nog PTSD als men steeds maar weer over die man begint.
Arne zal nooit meer vergeten wordenquote:Op vrijdag 7 juni 2024 23:00 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik hoop dat Priske het zo goed gaat doen dat we het al snel niet meer over Arne hebben
Dat stond er eerst, maar vergeten gaat nooit gebeuren inderdaad.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 23:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Arne zal nooit meer vergeten worden
Tenzij hij onvermijdelijk ooit in Amsterdam gaat tekenen
Hij deed het nog best redelijk bij trainerskerkhof Antwerp voordat ze daar pas echt gingen investeren, niet heel raar.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 23:09 schreef F.M.D. het volgende:
Tja, moeilijk om hier nu al te enthousiast over te zijn. Bij Antwerp kunnen ze amper iets positiefs over hem zeggen, bij Sparta Praag daarentegen bouwen ze nog net geen standbeeld voor em. Afwachten maar.
Enige enthousiasme bij mij is dat er een trainer is. Ik oordeel ook liever zelf over de dingen die hij hier gaat doen, dan dat ik heel veel ga kijken wat ie bij anderen gedaan heeft. Scouten is voor anderen, ik hou het simpel.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 23:09 schreef F.M.D. het volgende:
Tja, moeilijk om hier nu al te enthousiast over te zijn. Bij Antwerp kunnen ze amper iets positiefs over hem zeggen, bij Sparta Praag daarentegen bouwen ze nog net geen standbeeld voor em. Afwachten maar.
Het is ook gewoon belangrijk dat de trainer daar toch wel enige inspraak in heeft.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 09:16 schreef snabbi het volgende:
Inderdaad en hoewel de TD gaat over de aankopen, is het wel handig als er een trainer is met een mening.
Zeker, daarom is het vooral fijn dat er nu een trainer is, zodat er echt gebouwd kan worden aan komend seizoen. Met al die analyses over z’n vorige clubs kan ik niet zoveel mee.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 09:16 schreef snabbi het volgende:
Inderdaad en hoewel de TD gaat over de aankopen, is het wel handig als er een trainer is met een mening.
Ik vond het Duitse model van Ajax afgelopen zomer anders een groot succes.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 09:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is ook gewoon belangrijk dat de trainer daar toch wel enige inspraak in heeft.
Viel Ordnung.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 10:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vond het Duitse model van Ajax afgelopen zomer anders een groot succes.
Die gaan nog winst op alle miskopen maken ook.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 10:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vond het Duitse model van Ajax afgelopen zomer anders een groot succes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |