Beter dan Arne wordt het nooit meer. Gewoon lijdzaam toezien.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 22:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dit wordt een totale mislukking, let op mijn woorden.
Zou leuk zijn als jij nu de @Pistolero rol zou vertolkenquote:Op vrijdag 7 juni 2024 22:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik ben gematigd positief over onze Deen.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 22:38 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als jij nu de @:Pistolero rol zou vertolken
Geef mij die glazen bol.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 22:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Bij de eerste de beste nederlaag gooi ik er meteen deze post in.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 22:38 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als jij nu de @:Pistolero rol zou vertolken
quote:Op donderdag 14 december 2023 11:38 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Deze man is doodziek in zijn hoofd en een gigantisch gevaar voor de club. Elke extra dag dat hij er nog is richt hij extra schade aan.
Ik ookquote:Op vrijdag 7 juni 2024 22:39 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik ben gematigd positief over onze Deen.
Ik had verwacht dat iemand als jij wel met iets origineels zou komen ipv mijn post te hergebruiken.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 22:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Bij de eerste de beste nederlaag gooi ik er meteen deze post in.
[..]
Nee, dit is toch echt de beste manier om aan te tonen hoe ridicuul je postgedrag de afgelopen jaren is geweest.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 22:46 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat iemand als jij wel met iets origineels zou komen ipv mijn post te hergebruiken.
Ik zit zelf te denken aan dezequote:Op vrijdag 7 juni 2024 22:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Bij de eerste de beste nederlaag gooi ik er meteen deze post in.
[..]
Een aantal maanden later werden we namelijk glansrijk kampioen door de basis die tijdens de verlengde winterstop werd gelegdquote:Op zondag 8 januari 2023 13:08 schreef Pistolero het volgende:
Wat een verrassing dat er dus precies 0 progressie is geboekt in deze winterstop en dat men vrolijk verder gaat op dezelfde voet als vorig jaar. Het veldspel, de tactiek en de onderlinge afstemming nog net zo verschrikkelijk slecht als in de eerste seizoenshelft.
Maar hoe kan dat nou, er was mij verteld dat Slot Priske er een geoliede machine van ging maken met al die extra weken voorbereiding.
Arne die Minteh koopt en vervolgens 2 jaar verhuurtquote:Op vrijdag 7 juni 2024 22:53 schreef Evangelion het volgende:
[ x ]
Nee Arne die miljoenen moeten naar Rotterdam
Kunnen we topic niet definitief Slot-vrij maken vanaf nu? Ik krijg straks nog PTSD als men steeds maar weer over die man begint.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 22:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zit zelf te denken aan deze
[..]
Een aantal maanden later werden we namelijk glansrijk kampioen door de basis die tijdens de verlengde winterstop werd gelegd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |