De post onder je.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 17:50 schreef Adames het volgende:
[..]
Als jullie niet snel akkoord gaan met ons lage bod voor een trainer die jullie niet kwijt willen, dan schakelen we over naar een andere trainer
Briljante onderhandeling
quote:Op vrijdag 7 juni 2024 13:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar tijdens tropical night met Hilgers in Hengelo aan de bar gezeten. en hij bood ons snoepjes aan uit een soort klein ijzeren blikje met een boterham zakje eromheen wij vertrouwde het niet dus maar wijselijk afgeslagen.
Geniale onderhandelingquote:Op vrijdag 7 juni 2024 17:50 schreef Adames het volgende:
[..]
Als jullie niet snel akkoord gaan met ons lage bod voor een trainer die jullie niet kwijt willen, dan schakelen we over naar een andere trainer
Briljante onderhandeling
Beter dan Arne wordt het nooit meer. Gewoon lijdzaam toezien.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 22:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dit wordt een totale mislukking, let op mijn woorden.
Zou leuk zijn als jij nu de @Pistolero rol zou vertolkenquote:Op vrijdag 7 juni 2024 22:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik ben gematigd positief over onze Deen.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 22:38 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als jij nu de @:Pistolero rol zou vertolken
Geef mij die glazen bol.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 22:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Bij de eerste de beste nederlaag gooi ik er meteen deze post in.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 22:38 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als jij nu de @:Pistolero rol zou vertolken
quote:Op donderdag 14 december 2023 11:38 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Deze man is doodziek in zijn hoofd en een gigantisch gevaar voor de club. Elke extra dag dat hij er nog is richt hij extra schade aan.
Ik ookquote:Op vrijdag 7 juni 2024 22:39 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik ben gematigd positief over onze Deen.
Ik had verwacht dat iemand als jij wel met iets origineels zou komen ipv mijn post te hergebruiken.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 22:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Bij de eerste de beste nederlaag gooi ik er meteen deze post in.
[..]
Nee, dit is toch echt de beste manier om aan te tonen hoe ridicuul je postgedrag de afgelopen jaren is geweest.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 22:46 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat iemand als jij wel met iets origineels zou komen ipv mijn post te hergebruiken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |