GROOT STERK NEGERquote:Op donderdag 6 juni 2024 20:26 schreef Caland het volgende:
User @:pistolero kijkt op wekelijkse basis de Franse derde divisie
Die spelen gewoon Ligue 1quote:Op donderdag 6 juni 2024 20:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kan ie misschien iets vertellen over Stade Reims. Tweevoudig EC1 finalist. Over vergane glorie gesproken.
Ik zie een redelijk simpele kap op een speler die op een kelderklassemanier eraan komt vliegen en daarna een halfbakken voorzetjequote:Op vrijdag 7 juni 2024 11:18 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Bayern speler Davies gefopt?
Maar die kan er niks van behalve hard rennen.
Daarvoor jarenlang lager.quote:
Ik vind dat hij er niet zoveel van kan.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 12:51 schreef H.FR het volgende:
Schijnt dat Hilgers o.a. aan ons is aangeboden voor ca. 4mln. Normaal zou ik zeggen dat we dit moeten doen, maar we hebben nog 2 prima RCVs als Geert vertrekt. Dus ik zou hem laten lopen.
Wat vinden jullie?
Ik heb vorig jaar tijdens tropical night met Hilgers in Hengelo aan de bar gezeten. en hij bood ons snoepjes aan uit een soort klein ijzeren blikje met een boterham zakje eromheen wij vertrouwde het niet dus maar wijselijk afgeslagen.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 12:51 schreef H.FR het volgende:
Schijnt dat Hilgers o.a. aan ons is aangeboden voor ca. 4mln. Normaal zou ik zeggen dat we dit moeten doen, maar we hebben nog 2 prima RCVs als Geert vertrekt. Dus ik zou hem laten lopen.
Wat vinden jullie?
Gratis drugs afslaan?quote:Op vrijdag 7 juni 2024 13:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar tijdens tropical night met Hilgers in Hengelo aan de bar gezeten. en hij bood ons snoepjes aan uit een soort klein ijzeren blikje met een boterham zakje eromheen wij vertrouwde het niet dus maar wijselijk afgeslagen.
Matige speler.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 12:51 schreef H.FR het volgende:
Wat vinden jullie?
Dat deed mijn oma ook altijd als we op bezoek waren, wat een lieve jongenquote:Op vrijdag 7 juni 2024 13:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar tijdens tropical night met Hilgers in Hengelo aan de bar gezeten. en hij bood ons snoepjes aan uit een soort klein ijzeren blikje met een boterham zakje eromheen wij vertrouwde het niet dus maar wijselijk afgeslagen.
Als jullie niet snel akkoord gaan met ons lage bod voor een trainer die jullie niet kwijt willen, dan schakelen we over naar een andere trainerquote:
Krabby: Feyenoord en Sparta zijn al weken in onderhandeling en Te Kloese is het zat.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 17:51 schreef Alaphilippe_ het volgende:
"Volgens ingewijden heeft Priske een clausule die een overstap mogelijk maakt, maar die lijkt Sparta zich nu niet meer te kunnen herinneren.".
ZKA na het nieuwsbericht van het Ad(?) over Priske: Ik meldde het nog niet want Feyenoord was nog niet concreet.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 17:57 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Krabby: Feyenoord en Sparta zijn al weken in onderhandeling en Te Kloese is het zat.
1908: Feyenoord heeft vandaag het openingsbod ingediend!
ook 1908: Feyenoord stelt een harde deadline van aankomende zaterdag!
Ik vind het zo'n leuke rubriek heh, die transferwatchers.
Nee maar het tot in lengte der dagen laten voort sudderen daar word je ook niet vrolijk van.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 17:56 schreef Tomatenboer het volgende:
Feyenoord moet gewoon lappen als ze hem echt willen hebben. Dat moet je niet op 2 miljoen laten klappen.
Ik vind deadlines stellen nogal riskant. Wij zouden er ook niet blij mee zijn als andere clubs dat bij ons zouden doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |