Een tafel tegen je hoofd krijgen vind ik wel een legitieme reden om te laat te komen anders.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 10:59 schreef Donna het volgende:
Ohja. Nieuwe collega, dag 1. Komt te laat.
Directeur spreekt hem hierop aan, waarop nieuwe collega tegen de directeur zegt; Heb jij wel eens een tafel tegen je hoofd gehad?
Doei collega.
Welke sector?quote:Op dinsdag 4 juni 2024 18:33 schreef Cupfighter het volgende:
Op mijn oude werkplek jaren geleden ook veel rare dingen meegemaakt, op bedrijfsfeestjes ging het vaak mis door de alcohol, een keer zover mis dat een uitzendkracht de baas op zijn muil sloeg
Dan nog iemand op kantoor die geld had ontvreemd
En een enorm mentaliteit van lullen en elkaar naaien, iedereen lette op elkaar
Mag hopen dat daartegen opgetreden is...quote:Op dinsdag 4 juni 2024 15:08 schreef flipsen het volgende:
Collega die af en toe ´s ochtends binnenkwam, een vrouwelijke collega aansprak en zei: "Vind je het goed dat ik je vandaag sletje noem?" en dat dan ook de hele dag deed, ook al zei de vrouwelijke collega uiteraard nee. Apart typje wel...
Dat was niet z'n reden dat hij te laat was. Hij wilde m'n werkgever een tafel naar z'n hoofd gooien.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 18:30 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Een tafel tegen je hoofd krijgen vind ik wel een legitieme reden om te laat te komen anders.
Nope, om de een of andere reden kwamhij overal mee weg. En dit was een groot consultancy bedrijf. Was wel een vaag figuur, kan hem op Google/facebook/linkedin ook niet vinden, ook wel apart.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 18:54 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Mag hopen dat daartegen opgetreden is...
Zijn van die mensen die zichzelf dood zuipen of suïcide plegen heb ik vaak de indruk. Opeens foetsie uit het levenquote:Op dinsdag 4 juni 2024 19:12 schreef flipsen het volgende:
[..]
Nope, om de een of andere reden kwamhij overal mee weg. En dit was een groot consultancy bedrijf. Was wel een vaag figuur, kan hem op Google/facebook/linkedin ook niet vinden, ook wel apart.
Dat kan bijna niet waar zijnquote:Op dinsdag 4 juni 2024 20:45 schreef Molo het volgende:
Bestuurder die het verkeerde gebouw had verkocht, was ook een mooie. Moesten we ineens vrij creatief zijn in de huisvesting![]()
![]()
41 MILJARD!quote:1999:
KPN moet het recordbedrag van 41 miljard gulden neertellen voor de overname van E-Plus. De nummer drie onder de Duitse mobiele telefoniebedrijven stelt in ruil daarvoor KPN in staat snel te groeien en spoedig nieuwe grote overnames te plegen.
quote:Op dinsdag 4 juni 2024 22:08 schreef sigme het volgende:
Dit was ook een leuke:
[..]
41 MILJARD!
Op kantoor kregen we allemaal een klein flesje champagne.![]()
Uiteindelijk heeft KPN die E-plus jaren later met veel moeite weten te verpatsen voor een schamele 5 miljard ofzo. Ok, euro's, dat dan weer wel.
Klinkt als zorgsectorquote:Op dinsdag 4 juni 2024 20:45 schreef Molo het volgende:
Bestuurder die het verkeerde gebouw had verkocht, was ook een mooie. Moesten we ineens vrij creatief zijn in de huisvesting![]()
![]()
Ja van wie anders dan? Of wil je iemand aanduwen ofzo?quote:Op dinsdag 4 juni 2024 18:51 schreef Molo het volgende:
Collega die patiënt tijdens behandeling zwanger had gemaakt, van hemzelf
Whut?quote:Op woensdag 5 juni 2024 12:35 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ja van wie anders dan? Of wil je iemand aanduwen ofzo?
E-Plus was een klant van mijquote:Op dinsdag 4 juni 2024 22:08 schreef sigme het volgende:
Dit was ook een leuke:
[..]
41 MILJARD!
Op kantoor kregen we allemaal een klein flesje champagne.![]()
Uiteindelijk heeft KPN die E-plus jaren later met veel moeite weten te verpatsen voor een schamele 5 miljard ofzo. Ok, euro's, dat dan weer wel.
Haha, waren dit lui van een strenge kerk?quote:Op woensdag 5 juni 2024 13:26 schreef Gia het volgende:
Ik heb eens, lang geleden, als administratief medewerkster gewerkt bij een bedrijf dat faxen en copiërs verkocht. Mijn taken waren puur administratief en telefonische acquisitie. De baas en zijn vrouw hadden voor mij een mantelpakje (rok, jas, blouse en sjaal) gekocht, die ik elke dag aan moest. In het weekend moest ik die dan laten stomen, zodat het op maandag weer aan kon. Verder moest ik me flink opmaken en mijn stem moest door de telefoon zo klinken dat potentiële klanten nieuwsgierig naar mij waren.
Heb binnen de proeftijd ontslag genomen en nog gelijk gekregen bij het arbeidsburo ook.
Gelijk gekregen?quote:Op woensdag 5 juni 2024 13:26 schreef Gia het volgende:
Ik heb eens, lang geleden, als administratief medewerkster gewerkt bij een bedrijf dat faxen en copiërs verkocht. Mijn taken waren puur administratief en telefonische acquisitie. De baas en zijn vrouw hadden voor mij een mantelpakje (rok, jas, blouse en sjaal) gekocht, die ik elke dag aan moest. In het weekend moest ik die dan laten stomen, zodat het op maandag weer aan kon. Verder moest ik me flink opmaken en mijn stem moest door de telefoon zo klinken dat potentiële klanten nieuwsgierig naar mij waren.
Heb binnen de proeftijd ontslag genomen en nog gelijk gekregen bij het arbeidsburo ook.
Niet bepaald, moest me bijna als een prostituee voordoen. Maar wel goed gekleed, dat wel.quote:Op woensdag 5 juni 2024 13:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Haha, waren dit lui van een strenge kerk?
Als in: geen korting op mijn uitkering. Ik was daar gaan werken na een periode van bijstand en kwam dus weer terug in de bijstand. Als je verwijtbaar werkeloos was, werd je gekort, en ik had ontslag genomen....quote:
Nee, Nederland. Wel Brabant, dat dan weer wel. Bijna België, dus. Maar ze gedroegen zich nogal kakkerig en spraken over Faxapparaten en Copiërs, want dat klonk, denk ik, beter dan kopieerapparaat.quote:Op woensdag 5 juni 2024 14:15 schreef investeerdertje het volgende:
[..]
Gezien copiers ga ik uit van België.
Dus ik gok de vdab.
Het Belgische uwv
Arbeidsbureau? Hebben die iets met uitkeringen van doen dan 😅quote:Op woensdag 5 juni 2024 14:26 schreef Gia het volgende:
[..]
Als in: geen korting op mijn uitkering. Ik was daar gaan werken na een periode van bijstand en kwam dus weer terug in de bijstand. Als je verwijtbaar werkeloos was, werd je gekort, en ik had ontslag genomen....
Checkquote:Op woensdag 5 juni 2024 14:29 schreef Gia het volgende:
[..]
Nee, Nederland. Wel Brabant, dat dan weer wel. Bijna België, dus. Maar ze gedroegen zich nogal kakkerig en spraken over Faxapparaten en Copiërs, want dat klonk, denk ik, beter dan kopieerapparaat.
Hadden. Arbeidsbureau is opgegaan in het UWV.quote:Op woensdag 5 juni 2024 15:07 schreef investeerdertje het volgende:
[..]
Arbeidsbureau? Hebben die iets met uitkeringen van doen dan 😅
[..]
Check
Aah! Generatiekloofquote:Op woensdag 5 juni 2024 15:11 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hadden. Arbeidsbureau is opgegaan in het UWV.
UWV bestond toen nog niet, hoor.quote:Op woensdag 5 juni 2024 15:07 schreef investeerdertje het volgende:
[..]
Arbeidsbureau? Hebben die iets met uitkeringen van doen dan 😅
[..]
Check
Er stond dan ook 'lang geleden' in mijn posting! Was in 1986.quote:Op woensdag 5 juni 2024 18:26 schreef investeerdertje het volgende:
[..]
Nee dat zeg ik, generatiekloof. Dit is zelfs nog pre 2002.
Nina Brink de directrice toevallig?quote:Op woensdag 5 juni 2024 14:29 schreef Gia het volgende:
[..]
Nee, Nederland. Wel Brabant, dat dan weer wel. Bijna België, dus. Maar ze gedroegen zich nogal kakkerig en spraken over Faxapparaten en Copiërs, want dat klonk, denk ik, beter dan kopieerapparaat.
Ruzzen, Duitsers, Japanners?quote:Op donderdag 6 juni 2024 10:21 schreef PotjeSambal het volgende:
Bij de Albert heijn met het hele team vakkenvullers een halfuur moeten wachten na de shift, omdat er eentje door z'n 'vijanden' opgewacht werd buiten. Gezellig om 23 uur met 20 man wachten op de politie.
Lokale 'bende'.quote:
De Bloeds, of de Kribs 😱quote:
Iemand vroeg of dat de directrice was van het bedrijf waar ik werkte. Ik reageer daarop dat die naam me niets zegt. Ik gaf al eerder aan dat die gebeurtenis op mijn werk in 1986 was. Even googlend op Nina Brink en World online, leert me dat dat speelde van 1995 tot ergens 2000. Bijna 10 jaar later dus.quote:Op donderdag 6 juni 2024 10:41 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Dat ook ja, maar doelde eerder op WOL. Dat kun je toch moeilijk gemist hebben destijds
SPOILER: Gung HoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij was er zo enthousiast over dat hij (ongelogen waar!) 100 boekies in eigen beheer heeft laten drukken en die aan iedere medewerker kado heeft gedaan. Wij medewerkers waren wat minder enthousiast over de beperkte keuze uit het dierenrijk.
Daarna presteerde hij het nog om bij een bijeenkomst van alle medewerkers (allemaal hooggeschoolde en/of zeer bekwame ICT'ers) ons te trakteren op een youtube met de preek van Al Pacino's personage van een footballcoach in Any Given Sunday.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb serieus overwogen m'n ontslag ter plekke in te dienen.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Heb ik ooit ook een keer gedaan. Had vrij gevraagd voor het dorpsfeest. Kreeg het niet. Van 10 tot 4 lopen zuipen en toen werkenquote:Op donderdag 6 juni 2024 10:56 schreef Urquhart het volgende:
In mijn vakkenvuller-tijd wel diverse keren meegemaakt dat collega’s dronken op werk verschenen. Bij een vroege ochtendshift soms zelfs direct uit de kroeg.
Toen kon je dat nog. Vijf uur thuis, uurtje slapen, kop koffie en op naar werk.quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Heb ik ooit ook een keer gedaan. Had vrij gevraagd voor het dorpsfeest. Kreeg het niet. Van 10 tot 4 lopen zuipen en toen werken
Die 4 was 16:00 en toen door naar het werk…quote:Op vrijdag 7 juni 2024 19:50 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Toen kon je dat nog. Vijf uur thuis, uurtje slapen, kop koffie en op naar werk.![]()
Jeetje, ik kan het me echt totaal niet meer voorstellen. Nu ben ik na twee biertjes al brak en slaap je toch anders ofzo.
quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:08 schreef sigme het volgende:
Ik werkte ooit ergens waar ze een nieuwe manager nodig hadden.
De eerste nam in z'n proeftijd z'n kinderen mee naar kantoor om te laten zien waar pappa werkte. Tijdens de proeftijd bleek hij zo(!) ongeschikt dat hij bedankt werd voor de genomen moeite maar hij hoefde niet terug te komen.
Daarna nam de directie een studievriend van een van de directeuren aan. Ten eerste observeerden we dat die meneer in plaats van een hand een ipad aan het eind van z'n linkerarm had. Ten tweede had hij eens een boekje gelezen waarin alle medewerkers (van welk bedrijf dan ook) konden worden geklassificeerd als een bever, een gans of een eekhoorn. I kid you not.SPOILER: Gung HoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij was er zo enthousiast over dat hij (ongelogen waar!) 100 boekies in eigen beheer heeft laten drukken en die aan iedere medewerker kado heeft gedaan. Wij medewerkers waren wat minder enthousiast over de beperkte keuze uit het dierenrijk.
Daarna presteerde hij het nog om bij een bijeenkomst van alle medewerkers (allemaal hooggeschoolde en/of zeer bekwame ICT'ers) ons te trakteren op een youtube met de preek van Al Pacino's personage van een footballcoach in Any Given Sunday.Hahaha dit soort bullshit altijd. Met speeches en allerlei onzinnige algemene 'kernwaarden' (MOED en DAADKRACHT) waarbij letterlijk iedereen zijn schouders ophaalt en weer door gaat met zijn leven. Minder uniek dan je denkt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb serieus overwogen m'n ontslag ter plekke in te dienen.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-06-2024 07:59:55 ]
Wat onaardig.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 08:24 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik was pas 14/15 en werkte bij de poelier in hetzelfde gebouw in de Konmar in Voorburg.
Daar kwam altijd een vrouwtje met haar yorkshire terriër.
Mijn collega van 16 en ik hoorde al van verre af haar jankend aankomen.
We waren al lachtend achter de toonbank gaan liggen en onze baas vroeg: waar is uw hondje?
Kutklant: die is dood!
Toen moesten we nog harder lachen
Wat verkocht hij?quote:Op zaterdag 8 juni 2024 08:52 schreef Basp1 het volgende:
Een verkoper vond dat hij door de directeur/ eigenaar gefopt was.
Staat een grote groep mensen in de gang, die verkoper loopt naar die directeur toe geeft hem een zoen op de mond, zegt daarna waar genaaid wordt moet gekust worden en loopt weg. Nooit meer gezien die verkoper.
oh bij ons ook een keer voorgekomen dat iemand niet kwam opdagen. Manager rondgebeld, mensen langs zijn huis gestuurd en uiteindelijk maar de politie gebeld. Bleek dat die kerel eerder die ochtend was opgepakt door de politie omdat hij niet kosjere gesprekken voerden met minderjarige meisjes online...quote:Op zaterdag 8 juni 2024 08:10 schreef AFOL het volgende:
geen rare gebeurtenis op werk...
wel dat een collega van uit het niets niet meer komt opdagen en de politie ingeschakeld moet worden om uit te vinden dat hij wel leeft en gewoon niet meer komt
Wat een held.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 08:52 schreef Basp1 het volgende:
Een verkoper vond dat hij door de directeur/ eigenaar gefopt was.
Staat een grote groep mensen in de gang, die verkoper loopt naar die directeur toe geeft hem een zoen op de mond, zegt daarna waar genaaid wordt moet gekust worden en loopt weg. Nooit meer gezien die verkoper.
ABC en AIDA van Alec Baldwin's enige uitstekende rol moet gewoon verplichte kosten op elke NIMA-opleiding zijn.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 07:58 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Hahaha dit soort bullshit altijd. Met speeches en allerlei onzinnige algemene 'kernwaarden' (MOED en DAADKRACHT) waarbij letterlijk iedereen zijn schouders ophaalt en weer door gaat met zijn leven. Minder uniek dan je denkt.
Oh, dat hebben wij ook een keer gehad. Was een jonge jongen die een jaar bij ons gewerkt had. Hij had een jaarcontract en hij had niks gehoord over iets van verlenging dus hij was ervan uitgegaan dat hij na afloop van dat jaar geen baan meer had. Ons bedrijf had 'm graag gehouden, maar ja, dat moet je soms ook aan mensen laten wetenquote:Op zaterdag 8 juni 2024 08:10 schreef AFOL het volgende:
geen rare gebeurtenis op werk...
wel dat een collega van uit het niets niet meer komt opdagen en de politie ingeschakeld moet worden om uit te vinden dat hij wel leeft en gewoon niet meer komt
Een van de grootste raadsels van deze tijd is hoe organisaties van een fucking paar 100 man er niet in slagen om medewerkers even mee te delen dat hun contract verlengd wordt.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 14:37 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh, dat hebben wij ook een keer gehad. Was een jonge jongen die een jaar bij ons gewerkt had. Hij had een jaarcontract en hij had niks gehoord over iets van verlenging dus hij was ervan uitgegaan dat hij na afloop van dat jaar geen baan meer had. Ons bedrijf had 'm graag gehouden, maar ja, dat moet je soms ook aan mensen laten weten![]()
HR daar was trouwens sowieso (zoals op veel plaatsen) bijzonder onbekwaam. Een ander persoon was aangenomen en zou op zeker moment gaan beginnen. Tenminste, dat dacht onze manager en wij dus ook. Maar die persoon kwam niet opdagen. HR had 'm niet uitgenodigd voor tekenen contract en de persoon in kwestie vond het maar een rare gang van zaken en had maar elders een baan aangenomen.
Dit was trouwens ook de HR-afdeling die mij een onverwacht grote loonsverhoging gaf door me aan te nemen met de toezegging dat m'n loon gelijk zou blijven. Alleen had niemand er rekening mee gehouden dat mijn oude werkgever geen 13e maand betaalde, en zij wel
Dat is wel top.quote:Op zondag 9 juni 2024 09:38 schreef vipergts het volgende:
Een vriend van me werd ooit door een klant compleet verrot gescholden met zijn baas erbij. Die pakte de telefoon over en zei zo doe ik geen zaken meer met je dat was een klant die goed was voor een behoorlijke omzet.
HR vraagt manager of pietje mag blijven -> manager vraagt input van collega van pietje -> collega is op vakantie -> bij terugkomst leest collega mail niet -> manager is het alweer vergeten -> pietje vraagt naar status bij HR -> HR vraagt aan manager -> manager vraagt aan collega -> collega geeft goede feedback -> manager is op vakantie -> manager is het vergeten zodra hij terug is van vakantie -> pietje vraag nogmaals aan HR wat de status is -> HR vraagt manager -> manager geeft ok tot verlenging -> HR mist het maitje -> pietje heeft inmiddels een nieuwe baan gevonden en is vertrokken.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 16:46 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Een van de grootste raadsels van deze tijd is hoe organisaties van een fucking paar 100 man er niet in slagen om medewerkers even mee te delen dat hun contract verlengd wordt.![]()
Echt, een excelsheetje om even de startdatums in te zetten is genoeg. Bij mijn werk ook constant collega's die nooit iets horen en daarom in onzekerheid zitten terwijl het contract uiteindelijk altijd verlengd wordt. Hoe moeilijk is het?
En als HR even 5 minuten samen gaat zitten met manager, dan was dit voorkomen.quote:Op zondag 9 juni 2024 14:10 schreef ETA het volgende:
[..]
HR vraagt manager of pietje mag blijven -> manager vraagt input van collega van pietje -> collega is op vakantie -> bij terugkomst leest collega mail niet -> manager is het alweer vergeten -> pietje vraagt naar status bij HR -> HR vraagt aan manager -> manager vraagt aan collega -> collega geeft goede feedback -> manager is op vakantie -> manager is het vergeten zodra hij terug is van vakantie -> pietje vraag nogmaals aan HR wat de status is -> HR vraagt manager -> manager geeft ok tot verlenging -> HR mist het maitje -> pietje heeft inmiddels een nieuwe baan gevonden en is vertrokken.
Zoiets.
Dat.quote:Op zondag 9 juni 2024 14:13 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
En als HR even 5 minuten samen gaat zitten met manager, dan was dit voorkomen.
Das toch triest, dat je dan gewoon blijft zitten te niksen.quote:Op zondag 9 juni 2024 14:37 schreef sigme het volgende:
Salsa Bert van @:madmaster doet me denken aan die ene manager die we bij (een dochteronderneming van de) KPN hadden. Prima vent, al jaren manager, ergens in de 60. Toen werd de boel weer eens anders georganiseerd, zijn afdeling verdween en toen bestonden ze het om hem te ontslaan. Zonder economische noodzaak en zonder dossier wat aanleiding gaf. Dus dat was appeltje eitje voor de vakbond, hij hield z'n baan.
Maar dan zonder afdeling
Hij claimde ergens een eigen hok en zat daar meestal te snurken. Letterlijk.
Ja, vooral van de werkgever. Ze gaven 'm niks te doen maar wel opkomstplicht. Voor een man die nog een jaartje of drie moest tot z'n pensioen.quote:Op zondag 9 juni 2024 14:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Das toch triest, dat je dan gewoon blijft zitten te niksen.
Was hij zo ‘slecht’ in zijn werk dat ze hem nergens meer bij wilden hebben of zoiets?quote:Op zondag 9 juni 2024 14:47 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja, vooral van de werkgever. Ze gaven 'm niks te doen maar wel opkomstplicht. Voor een man die nog een jaartje of drie moest tot z'n pensioen.
Waarschijnlijk gewoon powerplay van de werkgever, in de hoop dat werknemer weg gaat.quote:Op zondag 9 juni 2024 14:50 schreef prunus het volgende:
[..]
Was hij zo ‘slecht’ in zijn werk dat ze hem nergens meer bij wilden hebben of zoiets?
Als hij zo slecht was in zijn werk dan was er wél een valide reden geweest om hem te ontslaan.quote:Op zondag 9 juni 2024 14:50 schreef prunus het volgende:
[..]
Was hij zo ‘slecht’ in zijn werk dat ze hem nergens meer bij wilden hebben of zoiets?
Je kunt niet iemand ontslaan omdat die gewoon zijn werk doet maar middelmatig is.quote:Op zondag 9 juni 2024 14:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Als hij zo slecht was in zijn werk dan was er wél een valide reden geweest om hem te ontslaan.
Des te knapper dat vrouwen dat al die tijd met zo weinig testosteron kunnen doen zegquote:Op zondag 9 juni 2024 15:13 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je kunt niet iemand ontslaan omdat die gewoon zijn werk doet maar middelmatig is.
Wat zal zo’n vent dan met een zinloos gevoel zijn pensioen in gaan.
Na je 60ste verliezen veel mannen testosteron (uitzonderingen daar) en zijn geen glimp meer van hun jonge zelf. Daardoor kunnen ze geen zware taak als een groot team leiden meer aan maar hebben wel het loon.
Dat heb ik al zovaak gezien. De laatste 5 jaar van het werkende leven zouden ze een soort van senior adviesfunctie moeten krijgen. Iets met waardering maar niet de continue druk.
Die doen dat op oestrogeen, dat heet bitchynessquote:Op zondag 9 juni 2024 15:23 schreef Molo het volgende:
[..]
Des te knapper dat vrouwen dat al die tijd met zo weinig testosteron kunnen doen zeg
En hoe werkt dat ook alweer met oestrogeen als vrouwen ouder worden?quote:Op zondag 9 juni 2024 15:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Die doen dat op oestrogeen, dat heet bitchyness
Een vent zonder testo is niks meer, vrouwen zijn veel weerbaarder als ze ouder zijn. Na de dood van 1 partner, leeft 70% van de vrouwen nog lang gelukkig en 30% van de mannen.
Jullie zijn gewoon taaie motherfokkers als je ouder wordt.
Voor vrouwen boven de 60 geldt dan ook precies hetzelfde bedoelde het niet alleen voor de man.quote:Op zondag 9 juni 2024 15:36 schreef Molo het volgende:
[..]
En hoe werkt dat ook alweer met oestrogeen als vrouwen ouder worden?
Gelukkig maar pikquote:Op zondag 9 juni 2024 15:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Voor vrouwen boven de 60 geldt dan ook precies hetzelfde bedoelde het niet alleen voor de man.
Of mee te delen dat je contract niet verlengd word, had ik dus ooit bij een bedrijf, die 5 dagen voor het einde van contract wisten mee te delen dat ze het heel anders gingen doen in het bedrijf, en mijn afdeling grotendeels ging stoppen. Die mochten dus mooi nog even een maand loon doorbetalen zonder dat ik er voor hoefde te werken.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 16:46 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Een van de grootste raadsels van deze tijd is hoe organisaties van een fucking paar 100 man er niet in slagen om medewerkers even mee te delen dat hun contract verlengd wordt.![]()
Bij mijn moeder op het werk hadden ze ook geregeld reorganisaties (bedrijf ging uiteindelijk op in NN). Ze werkte nauw samen met een vrouw van gelijke leeftijd, maar daar had men eigenlijk niet veel. Op een gegeven moment zaten ze beide nog maar een paar jaar voor hun pensioen, en was er weer een reorganisatie. Toen werd die andere vrouw afgekocht, en kon met pensioen, omdat ze er dus niet veel aan hadden. Mijn moeder mocht nog een paar jaar blijven, tot haar pensioen. Dat zat mijn moeder wel een poosje dwars.quote:Op zondag 9 juni 2024 14:37 schreef sigme het volgende:
Salsa Bert van @:madmaster doet me denken aan die ene manager die we bij (een dochteronderneming van de) KPN hadden. Prima vent, al jaren manager, ergens in de 60. Toen werd de boel weer eens anders georganiseerd, zijn afdeling verdween en toen bestonden ze het om hem te ontslaan. Zonder economische noodzaak en zonder dossier wat aanleiding gaf. Dus dat was appeltje eitje voor de vakbond, hij hield z'n baan.
Maar dan zonder afdeling
Hij claimde ergens een eigen hok en zat daar meestal te snurken. Letterlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |