Ja van wie anders dan? Of wil je iemand aanduwen ofzo?quote:Op dinsdag 4 juni 2024 18:51 schreef Molo het volgende:
Collega die patiënt tijdens behandeling zwanger had gemaakt, van hemzelf
Whut?quote:Op woensdag 5 juni 2024 12:35 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ja van wie anders dan? Of wil je iemand aanduwen ofzo?
E-Plus was een klant van mijquote:Op dinsdag 4 juni 2024 22:08 schreef sigme het volgende:
Dit was ook een leuke:
[..]
41 MILJARD!
Op kantoor kregen we allemaal een klein flesje champagne.![]()
Uiteindelijk heeft KPN die E-plus jaren later met veel moeite weten te verpatsen voor een schamele 5 miljard ofzo. Ok, euro's, dat dan weer wel.
Haha, waren dit lui van een strenge kerk?quote:Op woensdag 5 juni 2024 13:26 schreef Gia het volgende:
Ik heb eens, lang geleden, als administratief medewerkster gewerkt bij een bedrijf dat faxen en copiërs verkocht. Mijn taken waren puur administratief en telefonische acquisitie. De baas en zijn vrouw hadden voor mij een mantelpakje (rok, jas, blouse en sjaal) gekocht, die ik elke dag aan moest. In het weekend moest ik die dan laten stomen, zodat het op maandag weer aan kon. Verder moest ik me flink opmaken en mijn stem moest door de telefoon zo klinken dat potentiële klanten nieuwsgierig naar mij waren.
Heb binnen de proeftijd ontslag genomen en nog gelijk gekregen bij het arbeidsburo ook.
Gelijk gekregen?quote:Op woensdag 5 juni 2024 13:26 schreef Gia het volgende:
Ik heb eens, lang geleden, als administratief medewerkster gewerkt bij een bedrijf dat faxen en copiërs verkocht. Mijn taken waren puur administratief en telefonische acquisitie. De baas en zijn vrouw hadden voor mij een mantelpakje (rok, jas, blouse en sjaal) gekocht, die ik elke dag aan moest. In het weekend moest ik die dan laten stomen, zodat het op maandag weer aan kon. Verder moest ik me flink opmaken en mijn stem moest door de telefoon zo klinken dat potentiële klanten nieuwsgierig naar mij waren.
Heb binnen de proeftijd ontslag genomen en nog gelijk gekregen bij het arbeidsburo ook.
Niet bepaald, moest me bijna als een prostituee voordoen. Maar wel goed gekleed, dat wel.quote:Op woensdag 5 juni 2024 13:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Haha, waren dit lui van een strenge kerk?
Als in: geen korting op mijn uitkering. Ik was daar gaan werken na een periode van bijstand en kwam dus weer terug in de bijstand. Als je verwijtbaar werkeloos was, werd je gekort, en ik had ontslag genomen....quote:
Nee, Nederland. Wel Brabant, dat dan weer wel. Bijna België, dus. Maar ze gedroegen zich nogal kakkerig en spraken over Faxapparaten en Copiërs, want dat klonk, denk ik, beter dan kopieerapparaat.quote:Op woensdag 5 juni 2024 14:15 schreef investeerdertje het volgende:
[..]
Gezien copiers ga ik uit van België.
Dus ik gok de vdab.
Het Belgische uwv
Arbeidsbureau? Hebben die iets met uitkeringen van doen dan 😅quote:Op woensdag 5 juni 2024 14:26 schreef Gia het volgende:
[..]
Als in: geen korting op mijn uitkering. Ik was daar gaan werken na een periode van bijstand en kwam dus weer terug in de bijstand. Als je verwijtbaar werkeloos was, werd je gekort, en ik had ontslag genomen....
Checkquote:Op woensdag 5 juni 2024 14:29 schreef Gia het volgende:
[..]
Nee, Nederland. Wel Brabant, dat dan weer wel. Bijna België, dus. Maar ze gedroegen zich nogal kakkerig en spraken over Faxapparaten en Copiërs, want dat klonk, denk ik, beter dan kopieerapparaat.
Hadden. Arbeidsbureau is opgegaan in het UWV.quote:Op woensdag 5 juni 2024 15:07 schreef investeerdertje het volgende:
[..]
Arbeidsbureau? Hebben die iets met uitkeringen van doen dan 😅
[..]
Check
Aah! Generatiekloofquote:Op woensdag 5 juni 2024 15:11 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hadden. Arbeidsbureau is opgegaan in het UWV.
UWV bestond toen nog niet, hoor.quote:Op woensdag 5 juni 2024 15:07 schreef investeerdertje het volgende:
[..]
Arbeidsbureau? Hebben die iets met uitkeringen van doen dan 😅
[..]
Check
Er stond dan ook 'lang geleden' in mijn posting! Was in 1986.quote:Op woensdag 5 juni 2024 18:26 schreef investeerdertje het volgende:
[..]
Nee dat zeg ik, generatiekloof. Dit is zelfs nog pre 2002.
Nina Brink de directrice toevallig?quote:Op woensdag 5 juni 2024 14:29 schreef Gia het volgende:
[..]
Nee, Nederland. Wel Brabant, dat dan weer wel. Bijna België, dus. Maar ze gedroegen zich nogal kakkerig en spraken over Faxapparaten en Copiërs, want dat klonk, denk ik, beter dan kopieerapparaat.
Ruzzen, Duitsers, Japanners?quote:Op donderdag 6 juni 2024 10:21 schreef PotjeSambal het volgende:
Bij de Albert heijn met het hele team vakkenvullers een halfuur moeten wachten na de shift, omdat er eentje door z'n 'vijanden' opgewacht werd buiten. Gezellig om 23 uur met 20 man wachten op de politie.
Lokale 'bende'.quote:
De Bloeds, of de Kribs 😱quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |