SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
4ebe organiseert de december 2025 meet
Ik heb het alles dusdanig verdraaien dat alles wat ik zeg geklaag zou zijn in ieder geval niet gemistquote:Op zaterdag 1 juni 2024 13:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik kan me zo goed voorstellen dat mensen je geklaag zo ontzettend gemist hebben
Je bent er 2 weken geweest, wat heb je er dan wel gegeten?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 13:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik weet het
Maar de laatste keer dat het op een menu stond, had ik het voornemen om het de volgende keer te nemen.
petat van de macquote:Op zaterdag 1 juni 2024 13:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je bent er 2 weken geweest, wat heb je er dan wel gegeten?
Eerste keer in New York was ik met vrienden die niet te duur wilde gaan eten. Als je een week lang allerlei vormen van fast food hebt gehad dan ben je om een gegeven moment wel klaar daarmee.quote:
Vele andere soorten vleesquote:Op zaterdag 1 juni 2024 13:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je bent er 2 weken geweest, wat heb je er dan wel gegeten?
ja dan zou je juist als je terug in Nederland bent een lekker klef bolletje kaas willen etenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 13:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Eerste keer in New York was ik met vrienden die niet te duur wilde gaan eten. Als je een week lang allerlei vormen van fast food hebt gehad dan ben je om een gegeven moment wel klaar daarmee.
Kom in de VS eigenlijk alleen bij de mac voor de koffie, dat is een van de weinige plekken waar het nog enigzins te hachelen isquote:
Daarom gewoon naar family diners, krijg je tenminste ook waar voor je geldquote:Op zaterdag 1 juni 2024 13:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Eerste keer in New York was ik met vrienden die niet te duur wilde gaan eten. Als je een week lang allerlei vormen van fast food hebt gehad dan ben je om een gegeven moment wel klaar daarmee.
ik drink geen koffie dus daar zou ik niet voor naar de mac hoevenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 14:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kom in de VS eigenlijk alleen bij de mac voor de koffie, dat is een van de weinige plekken waar het nog enigzins te hachelen is
Nee, kan geen pics met je delen helaasquote:Op zaterdag 1 juni 2024 13:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:Nattekat zaten er ook wat mooie vrouwen in die groep?
Koffie daar is een beetje een soort zuinige aanmaaklimonade, waar ze 1,5 liter water bij een slap bakje koffie gietenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 14:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik drink geen koffie dus daar zou ik niet voor naar de mac hoeven
ben hier in NL ook al denk ik 8 jaar ofzo niet bij de mac geweest
je zit toch niet aan de pep hequote:Op zaterdag 1 juni 2024 14:04 schreef Nattekat het volgende:
Ik krijg amper een banaan door m'n strot. Had het brood niet de schuld moeten geven
Op de terugweg heb ik juist altijd vreselijke honger, sta de helft van de vlucht in de pantry van het vliegtuig voer te knagenquote:
hier maandag op de planning om te wassen.quote:
Ik heb mezelf gewoon misselijk gegeten in het vliegtuigquote:Op zaterdag 1 juni 2024 14:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Op de terugweg heb ik juist altijd vreselijke honger, sta de helft van de vlucht in de pantry van het vliegtuig voer te knagen
Zal je het wel nodig hebbenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 14:20 schreef Budapestenaar het volgende:
Half biertje op en ik val gewoon in slaap
hoe was je vakantie daar?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 14:11 schreef Nattekat het volgende:
Maar ik landde midden in de nacht Californië tijd, dan is eten sowieso wel even iets lastiger
netjes hoorquote:Op zaterdag 1 juni 2024 14:23 schreef Ama het volgende:
Drie mensen en drie kwartier verder en mijn tuin is weer toonbaar voor de buurt haha. Ja moet die zakken nog opruimen en de tafel/stoelen.
[ afbeelding ]
ah mooiquote:Op zaterdag 1 juni 2024 14:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Helemaal top. Erg blij dat ik ervoor gegaan ben
Fotoverslag komt nog, schijnt dat ik met pek en veren weggejaagd word hier als dat niet gebeurt.quote:
ziet er zeer netjes uit amaquote:Op zaterdag 1 juni 2024 14:23 schreef Ama het volgende:
Drie mensen en drie kwartier verder en mijn tuin is weer toonbaar voor de buurt haha. Ja moet die zakken nog opruimen en de tafel/stoelen.
[ afbeelding ]
ach, het hoeft ook niet perse, tis waar je je goed bij voeltquote:Op zaterdag 1 juni 2024 14:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Fotoverslag komt nog, schijnt dat ik met pek en veren weggejaagd word hier als dat niet gebeurt.
Blij dat jij zo redelijk bent, was iedereen maar zoquote:Op zaterdag 1 juni 2024 14:27 schreef Karzai het volgende:
[..]
ach, het hoeft ook niet perse, tis waar je je goed bij voelt
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 14:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Fotoverslag komt nog, schijnt dat ik met pek en veren weggejaagd word hier als dat niet gebeurt.
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 13:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:Nattekat zaten er ook wat mooie vrouwen in die groep?
quote:
Nee wij hebben gewoon één jetlag minder dan jijquote:Op zaterdag 1 juni 2024 15:06 schreef Nattekat het volgende:
Soms heb ik echt het idee dat jullie stappentellers dubbel tellen.
Ik loop nog wel even naar de AH Togo op het station voor wat speciaaltjes. Zitten die 8000 stapjes er meteen inquote:Op zaterdag 1 juni 2024 15:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Toch wel zin in een biertje eigenlijk nu![]()
De AH Togo is wel erg ver wegquote:Op zaterdag 1 juni 2024 15:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik loop nog wel even naar de AH Togo op het station voor wat speciaaltjes. Zitten die 8000 stapjes er meteen in
Dat verklaart niet allesquote:Op zaterdag 1 juni 2024 15:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee wij hebben gewoon één jetlag minder dan jij
Hebben ze daar überhaupt wel supermarkten daar?quote:
Vast wel, maar weet niet of ze Leffe hebbenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 15:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hebben ze daar überhaupt wel supermarkten daar?
3 kraampjes cassavewortelenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 15:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hebben ze daar überhaupt wel supermarkten daar?
LuieKatquote:
Ja West-Afrika ditdatquote:
ieuw.... schuurpapier op wasrek gedroogde handdoekenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 15:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Handdoeken die net uit de droger komen.
Ik sta op 8373, ook best heel aardig te noemen al. Net half vierquote:Op zaterdag 1 juni 2024 15:35 schreef dud0r het volgende:
11473 stapjes alweer.
Straks lekker onderuit op de bank met de voetjes omhoog
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 15:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
ieuw.... schuurpapier op wasrek gedroogde handdoeken![]()
![]()
![]()
![]()
daar heb je meteen een heerlijke rugkrabber meequote:
11396 gaat goed hier vandaagquote:Op zaterdag 1 juni 2024 15:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik sta op 8373, ook best heel aardig te noemen al. Net half vier
Ik heb andere middelen voor krabben op m'n rug.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 15:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
daar heb je meteen een heerlijke rugkrabber mee
en ik blijf er ook geen uren in zitten, heb ze voor het drogen. als ik daarna wil kroelen dan ga ik wel op de bank met mn enorm zachte spreiachtigedekending
Heb je de handleiding wel gelezenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 15:43 schreef Goitske het volgende:
Ik zit te wachten op mijn bakje kibbeling
Moet je bij het crematorium gaan werkenquote:
Klote autocorrectiequote:Op zaterdag 1 juni 2024 15:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moet je bij het crematorium gaan werken
Dit kan echt niet.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 15:47 schreef Goitske het volgende:
[..]
Net zoiets van een bijsluiter van medicatie lees ik pas bij problemen
diskriminaziequote:
https://www.smorgensindev(...)eiding_kibbeling.pdfquote:Op zaterdag 1 juni 2024 15:47 schreef Goitske het volgende:
[..]
Net zoiets van een bijsluiter van medicatie lees ik pas bij problemen
Ja meneerquote:Op zaterdag 1 juni 2024 15:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
https://www.smorgensindev(...)eiding_kibbeling.pdf
Hier, lezen.
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 15:51 schreef CherryLips het volgende:
En pioenrozen gekocht. Kost je een rib maar zo mooi
Opgezet en al, ik zou er niet van schrikken.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 15:56 schreef Budapestenaar het volgende:
@:ltvdk ik zou zo eentje toch niet graag tegenkomen hoor
[ afbeelding ]
Die doet niet zoveel meer hoorquote:Op zaterdag 1 juni 2024 15:56 schreef Budapestenaar het volgende:
@:ltvdk ik zou zo eentje toch niet graag tegenkomen hoor
[ afbeelding ]
Ik kan hem hebben.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 15:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Opgezet en al, ik zou er niet van schrikken.
Lekker bijdehand weer, broer.quote:
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 15:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Opgezet en al, ik zou er niet van schrikken.
Ik denk dat de beren in het bos niet opgezet zijn hoorquote:
Ik zou dat heel raar vinden.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 16:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat de beren in het bos niet opgezet zijn hoor
quote:
biologische grasmaaiersquote:Op zaterdag 1 juni 2024 16:11 schreef Ama het volgende:
Denk dat er dit jaar geen schaapjes meer achter mijn huis komen te staan. Zie ze nergens in de wijk.Ze worden altijd verplaatst namelijk. Jammer vond het altijd wel leuk
Dit leest net als een boek.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 16:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
biologische grasmaaiers
staan hier in het dorp ook te grazen. elke paar dagen weer een ander plekje... en dan in de zomer gaan ze ze scheren
Dan gaat de woningbouw klagen. En mijn tuin was iets teveel een paradijs voor slakken geworden.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 16:33 schreef Karzai het volgende:
gewoon alles laten groeien en niks maaien dan zie je duizenden bijen en andere insecten
ja al die aangeharkte tuintjesquote:Op zaterdag 1 juni 2024 16:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Dan gaat de woningbouw klagen. En mijn tuin was iets teveel een paradijs voor slakken geworden.
Maar wist je dat één egel wel 40 slakken per nacht kan eten?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 16:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Dan gaat de woningbouw klagen. En mijn tuin was iets teveel een paradijs voor slakken geworden.
Wat een vreetzakjequote:Op zaterdag 1 juni 2024 16:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar wist je dat één egel wel 40 slakken per nacht kan eten?
Spirit animal van velen hier dusquote:
Ik denk dat ik gewoon de hele zomer doorwerk, afgezien van een paar weekendjes.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 16:49 schreef Nattekat het volgende:
Weet je wat zo mooi is aan zo'n meivakantie? Je hebt nu nog de complete zomer vrij in te plannen
Nu ook alweer wat halverwege juli. Het lijkt nog zo ver weg, maar zelfs daarna is er nog een hele zomermaand over.
Het is dat het in half Europa nog kutweer is in mei, anders had ik dit vaker gedaan.
* Nattekat kijkt naar december dit jaarquote:Op zaterdag 1 juni 2024 16:50 schreef kwiwi het volgende:
M'n zelfgemaakte 'whiteboard' maandplanner is klaarHeb het met kleuren papier gemaakt die ik nog had. Heb nu al betere ideeën voor een 2e, die wordt mooier. Maar goed, voor een 1e poging is het best aardig gelukt vind ik. Heb alleen een probleem als de 1e op een zondag valt in een maand met 31 dagen
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Dan ga je gewoon linksboven verderquote:Op zaterdag 1 juni 2024 16:50 schreef kwiwi het volgende:
M'n zelfgemaakte 'whiteboard' maandplanner is klaarHeb het met kleuren papier gemaakt die ik nog had. Heb nu al betere ideeën voor een 2e, die wordt mooier. Maar goed, voor een 1e poging is het best aardig gelukt vind ik. Heb alleen een probleem als de 1e op een zondag valt in een maand met 31 dagen
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Dat ze niet bewegen maar wel een ingebouwd bluetooth-speakertje hebben en af en toe “Wroarrrr” roepen.quote:
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 16:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat ze niet bewegen maar wel een ingebouwd bluetooth-speakertje hebben en af en toe “Wroarrrr” roepen.
Of “Papier hier!”
Doe je die toch gewoon weer bovenin.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 16:50 schreef kwiwi het volgende:
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ja zie hier wie er niet welkom warenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 16:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zijn een aantal users afwezig vandaag. Is er een meet?
Ik heb twee weken vrij tijdens de OS, verder ook werkquote:Op zaterdag 1 juni 2024 16:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik denk dat ik gewoon de hele zomer doorwerk, afgezien van een paar weekendjes.
tevens, in 5 van de 7 vakjes per regel hoeft alleen maar WORK te staan. Kan beter die weekendvakjes groter maken.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 16:50 schreef kwiwi het volgende:
![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 16:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja zie hier wie er niet welkom waren
We hebben een bootje gehuurd in Utrechtquote:Op zaterdag 1 juni 2024 16:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
WE WE WIE IS WEquote:Op zaterdag 1 juni 2024 16:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
We hebben een bootje gehuurd in Utrecht
Nou vast wel wat minder als mijn terras niet zo vol gegroeid meer is.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 16:40 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja al die aangeharkte tuintjesmaar ik snap het wel slakken krijg je sowieso
Moeten ze hier wat beter hun best doen maar denk dat ze hier niet komen.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 16:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar wist je dat één egel wel 40 slakken per nacht kan eten?
Ik weet van niks.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 16:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Eentje huren bij de pet shop boys voor een paar nachtjes.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 16:59 schreef Ama het volgende:
Moeten ze hier wat beter hun best doen maar denk dat ze hier niet komen.
Regel 1 van het inteeltkliekje: praat niet over het inteeltkliekjequote:
Ja daar hoor ik dan dus niet bijquote:Op zaterdag 1 juni 2024 17:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Regel 1 van het inteeltkliekje: praat niet over het inteeltkliekje
Na denk dat het nu al een stuk minder zal zijn.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 17:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eentje huren bij de pet shop boys voor een paar nachtjes.
Vertel het aan iedereen!quote:Nieuw! Arnhem is een fuchsiaroze bubble tea-zaak rijker
Moet je niet gewoon even een hele lange nacht slapen?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 17:11 schreef Nattekat het volgende:
De afgelopen dagen hebben me echt lui gemaakt
Nogal een overgang van een vakantie waar zo veel gewandeld is.
Hoor er weer helemaal bij hier.
niets nieuws onder de zonquote:Op zaterdag 1 juni 2024 17:11 schreef Nattekat het volgende:
De afgelopen dagen hebben me echt lui gemaakt
Nee we hebben het juist het meest druk met andere dingen door de week, niet in het weekendquote:Op zaterdag 1 juni 2024 16:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
tevens, in 5 van de 7 vakjes per regel hoeft alleen maar WORK te staan. Kan beter die weekendvakjes groter maken.
Biljetjespraat hoeft niet onprettig te zijnquote:Op zaterdag 1 juni 2024 17:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
terug van pa.
En ik zat me te bedenken als ik we dat doorzetten van dat geld van mijn moeder er dit jaar wel een reisje buitenland in zit...![]()
Nou dat moet je baas eens wetenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 17:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee we hebben het juist het meest druk met andere dingen door de week, niet in het weekend
O ja ook datquote:Op zaterdag 1 juni 2024 16:52 schreef Nattekat het volgende:
Wacht, met 30 dagen ben je toch ook de klos?
je kan ook de maandag tm zondag zetten naar woensdag tm dinsdag zodat de kalender wel pastquote:Op zaterdag 1 juni 2024 17:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee we hebben het juist het meest druk met andere dingen door de week, niet in het weekend
Volgens mij zijn dat gewoon de mensen die moeten werken op zaterdag of een leven hebbenquote:
Nee net was er eoa high potential aan het blazen over bootje gehuurd in Utrechtquote:Op zaterdag 1 juni 2024 17:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij zijn dat gewoon de mensen die moeten werken op zaterdag of een leven hebben
Woensdag van 22:00 tot 6:00 en 7:30 tot 11:30quote:Op zaterdag 1 juni 2024 17:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moet je niet gewoon even een hele lange nacht slapen?
Enne, ik heb nog meer slecht nieuws, want daar blijft het niet bijquote:Op zaterdag 1 juni 2024 17:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ja ook datNou ja dan doe ik die gewoon bovenaan zoals hier werd geopperd
en het gaat echt om een aanzienlijk bedrag. Wat me zelf ook wat lucht geeft op ander vlak, dus ik ben wel voorstander en voor pa is het ook gunstiger...quote:Op zaterdag 1 juni 2024 17:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Biljetjespraat hoeft niet onprettig te zijn
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 17:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Enne, ik heb nog meer slecht nieuws, want daar blijft het niet bij
Vandaag heb ik vrij en wil ik geen levenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 17:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij zijn dat gewoon de mensen die moeten werken op zaterdag of een leven hebben
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 17:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
je kan ook de maandag tm zondag zetten naar woensdag tm dinsdag zodat de kalender wel past
Is het je al opgevallen dat deze 30-dagen-maand precies past, ook al begint ie niet op zondag?quote:
Dan heb je gewoon ergens anders hetzelfde probleemquote:
ja dat probleem had je al eerder aangegeven. Dat is niet NOG een probleem als je het anders formuleert.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 17:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Is het je al opgevallen dat deze 30-dagen-maand precies past, ook al begint ie niet op zondag?
nee iedere maand kun je dan de dagen van de week wisselen.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 17:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan heb je gewoon ergens anders hetzelfde probleem
Ja maar had je al gezegd toch, dat een 30 dagen maand ook niet past als de 1e een zondag is? Of mis ik nog een fout?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 17:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Is het je al opgevallen dat deze 30-dagen-maand precies past, ook al begint ie niet op zondag?
Ah zo. Ja dat zou het inderdaad oplossen. Wel elke maand massive kortsluiting die tot pakweg de 27e van de maand duurt, maar okee.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 17:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee iedere maand kun je dan de dagen van de week wisselen.
dan van dinsdag tot maandag
dan van maandag tot zondag
dan van zaterdag tot vrijdag
Ik neem het allemaal mee voor poging nummer 2quote:Op zaterdag 1 juni 2024 17:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee iedere maand kun je dan de dagen van de week wisselen.
dan van dinsdag tot maandag
dan van maandag tot zondag
dan van zaterdag tot vrijdag
Nee niet naar @Nizno luisteren hoor, dat is echt een kutideequote:Op zaterdag 1 juni 2024 17:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik neem het allemaal mee voor poging nummer 2
Ik wilde gewoon aardig zijnquote:Op zaterdag 1 juni 2024 17:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee niet naar @:Nizno luisteren hoor, dat is echt een kutidee![]()
![]()
joh mijn klok is een kappersklok.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 17:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ah zo. Ja dat zou het inderdaad oplossen. Wel elke maand massive kortsluiting die tot pakweg de 27e van de maand duurt, maar okee.
Dat zou het wel oplossen ja.
Watquote:Op zaterdag 1 juni 2024 17:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
joh mijn klok is een kappersklok.
dus eigenlijk moet je daar via een spiegel in kijken
31 dagen maand past ook niet als ie op zaterdag begint.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 17:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja maar had je al gezegd toch, dat een 30 dagen maand ook niet past als de 1e een zondag is? Of mis ik nog een fout?
Ja dat zei ik zelf al in m'n post met de fotoquote:Op zaterdag 1 juni 2024 17:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
31 dagen maand past ook niet als ie op zaterdag begint.
quote:Op vrijdag 31 mei 2024 19:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Op het whiteboard schrijven, amateurje moet op magneten schrijven zodat je ze kunt omwisselen
Whut is dis.... I dont evenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 17:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
joh mijn klok is een kappersklok.
dus eigenlijk moet je daar via een spiegel in kijken
maar doe ik niet. dus ik heb elke ochtend kortsluiting en alle visite ook
Wel wisselende maanden.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 17:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja heb op deze toch geen wisselende prioriteiten
Ah, ik kan niet lezenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 17:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja dat zei ik zelf al in m'n post met de foto
In december heb ik sowieso alweer een nieuwe gemaakt, dus wordt 1 rare maand danquote:Op zaterdag 1 juni 2024 17:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ah, ik kan niet lezen
September 2024
December 2024
Maart 2025
Juni 2025
Dat gaat niet passen de komende 1,5 jaar. Valt op zich nog mee.
went prima.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 17:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Whut is dis.... I dont even![]()
Hoe kun je zo leven?
Voor ultieme chaos, 1 t/m 31 vast achter het glas en dan de weekdagen bovenop uitwisbaar.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 17:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat had ik ook met magneten niet op kunnen lossen, kom gewoon een rij tekort
Klinkt goed, bossie!quote:Op zaterdag 1 juni 2024 17:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
terug van pa.
En ik zat me te bedenken als ik we dat doorzetten van dat geld van mijn moeder er dit jaar wel een reisje buitenland in zit...![]()
net wat ik zei iddquote:Op zaterdag 1 juni 2024 17:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Voor ultieme chaos, 1 t/m 31 vast achter het glas en dan de weekdagen bovenop uitwisbaar.
Begint de week op de kalender iedere maand met een andere dag.
Ja, nee, had ik eerst zelfs nog overwogen maar kan ik niet mee dealenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 17:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Voor ultieme chaos, 1 t/m 31 vast achter het glas en dan de weekdagen bovenop uitwisbaar.
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 17:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, nee, had ik eerst zelfs nog overwogen maar kan ik niet mee dealen
Dit soort ongein hebben ze in Beieren ook weleens op kerkklokken. In Duitsland is er een gezegde "In Bayern gehen die Uhren anders" wat kennelijk betekent dat het daar allemaal een beetje relaxter aan toegaat dan in de rest van Duitsland.quote:
Oké, ik ben me compleet bewust van de ironie als ik, met mijn leven losjes aan elkaar hangend van onpraktische eigenzinnigheden, dit vraag. Maar. Ehm.quote:
als je via de spiegel er naar kijk dan staat hij goedquote:
ja dat was dat terminale kutidee van Nizno iddquote:Op zaterdag 1 juni 2024 17:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
omdat het kanquote:Op zaterdag 1 juni 2024 17:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oké, ik ben me compleet bewust van de ironie als ik, met mijn leven losjes aan elkaar hangend van onpraktische eigenzinnigheden, dit vraag. Maar. Ehm.
Waarom zou je dit jezelf aandoen?
Ik dacht serieus dat dit een Zwab-post wasquote:Op zaterdag 1 juni 2024 16:50 schreef kwiwi het volgende:
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ja dat snap ikquote:Op zaterdag 1 juni 2024 17:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
als je via de spiegel er naar kijk dan staat hij goed
nee hoor, is een prima klokquote:Op zaterdag 1 juni 2024 17:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja dat snap ikMaar zonder spiegel is dat toch gewoon een onding
Dan plan je op maanden die op zondag beginnen de laatste paar dagen maar niets in. Af en toe ook wel lekker.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 17:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, nee, had ik eerst zelfs nog overwogen maar kan ik niet mee dealen
Misschien nog wel het allerbeste ideequote:Op zaterdag 1 juni 2024 17:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dan plan je op maanden die op zondag beginnen de laatste paar dagen maar niets in. Af en toe ook wel lekker.
gewoon 29 30 en 31 in 1 vakje schrijvenquote:
https://de.wikipedia.org/wiki/Isartorquote:Op zaterdag 1 juni 2024 17:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit soort ongein hebben ze in Beieren ook weleens op kerkklokken. In Duitsland is er een gezegde "In Bayern gehen die Uhren anders" wat kennelijk betekent dat het daar allemaal een beetje relaxter aan toegaat dan in de rest van Duitsland.
En toen verdronken ze wegens noodweer.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 17:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit soort ongein hebben ze in Beieren ook weleens op kerkklokken. In Duitsland is er een gezegde "In Bayern gehen die Uhren anders" wat kennelijk betekent dat het daar allemaal een beetje relaxter aan toegaat dan in de rest van Duitsland.
Ja maar dat had daar niks mee te maken. Zee-hoogwater kun je timen, rivier-hoogwater niet.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 17:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En toen verdronken ze wegens noodweer.
ja die zijn ook leukquote:Op zaterdag 1 juni 2024 17:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik snap dit wel.
Ik wil zelf nog wel een binaire klok.
Alleen jammer dat je al weet wat er hoort te staan en niet echt hoeft te rekenen. Anders was dat wel geinig geweestquote:Op zaterdag 1 juni 2024 17:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja die zijn ook leuk
en ze hebben ok rekenklokken
[ afbeelding ]
Ik kan de 10 sneller plaatsen dan dat ik 4x2,5 in m'n hoofd uitreken. En ik kan heel snel hoofdrekenen.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 17:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja die zijn ook leuk
en ze hebben ok rekenklokken
[ afbeelding ]
Ik wil ditquote:Op zaterdag 1 juni 2024 17:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik snap dit wel.
Ik wil zelf nog wel een binaire klok.
Heb zat leerlingen die geen klok meer kunnen kijken.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 17:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Alleen jammer dat je al weet wat er hoort te staan en niet echt hoeft te rekenen. Anders was dat wel geinig geweestHoewel, misschien kunnen kinderen tegenwoordig geen analoge klok meer lezen en zouden die wel moeten rekenen.
Huh, waarom zijn die zo duur?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 17:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik wil dithttps://www.kosterklokken.nl/klokken/qlocktwo
Niet te betalen![]()
[ afbeelding ]
daar zou ik dan weer veel te lang over doen om te lezenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 17:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet te betalen![]()
[ afbeelding ]
Oh wow, die zijn duur.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 17:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet te betalen![]()
[ afbeelding ]
Hip denk ik. Spuitpaling zal wel de allergrootste in alle kamers hebben hangen van zijn paleisquote:
Deze zijn wel kutquote:Op zaterdag 1 juni 2024 17:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet te betalen![]()
[ afbeelding ]
Sorry watquote:Op zaterdag 1 juni 2024 17:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb zat leerlingen die geen klok meer kunnen kijken.
Als de bel gaat, is het tijd.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 17:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb zat leerlingen die geen klok meer kunnen kijken.
Wat een lelijk dingquote:Op zaterdag 1 juni 2024 17:44 schreef Nizno het volgende:
die site is trouwens sowieso duur.
tafelklokje voor 157 euro
[ afbeelding ]
Hangt een klok in het lokaal, en de leerlingen weten dan niet hoe lang de les nog duurt omdat ze geen telefoon meer mogen.quote:
Zit er goud van binnen?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 17:44 schreef Nizno het volgende:
[ afbeelding ]
ja ook dat maar t ging mij om de prijsquote:
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 17:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hangt een klok in het lokaal, en de leerlingen weten dan niet hoe lang de les nog duurt omdat ze geen telefoon meer mogen.
Lol
Lol.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 17:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hangt een klok in het lokaal, en de leerlingen weten dan niet hoe lang de les nog duurt omdat ze geen telefoon meer mogen.
Lol
Gaat niet bij ons wegens de verwarring van verschillende roosters van verschillende klassen.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 17:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als de bel gaat, is het tijd.
1220 muntjes dan. Of 244 biljetjes.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 17:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Nachtkastjeformaat: 1220 biljetjes![]()
https://www.kosterklokken(...)s-edition-rust-roest
die site is gekquote:Op zaterdag 1 juni 2024 17:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Nachtkastjeformaat: 1220 biljetjes![]()
https://www.kosterklokken(...)s-edition-rust-roest
De jaren 90 belden.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 17:44 schreef Nizno het volgende:
[ afbeelding ]
Er zijn toch wel goedkopere woordklokken te krijgen? Alhoewel deze wel vrij groot zijn geloof ik. Ze zijn wel leuk.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 17:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet te betalen![]()
[ afbeelding ]
Ja, nou, ja. Biljetje is ook een soort fictieve munteenheid.quote:
Jezus en die moeten later voor ons zorgen.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 17:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lol
Zelf maken hequote:Op zaterdag 1 juni 2024 17:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Er zijn toch wel goedkopere woordklokken te krijgen? Alhoewel deze wel vrij groot zijn geloof ik. Ze zijn wel leuk.
13,5 x 13,5 cm. Nachtkastjeformaat. 1220 Euro. https://www.kosterklokken(...)s-edition-rust-roestquote:Op zaterdag 1 juni 2024 17:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Er zijn toch wel goedkopere woordklokken te krijgen? Alhoewel deze wel vrij groot zijn geloof ik. Ze zijn wel leuk.
Ja maar dat is zonder patsrechten.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 17:49 schreef CherryLips het volgende:
Wel geinig ja
https://www.amazon.nl/Aur(...)f=asc_df_B09VY5SPX6/
waarom moeten we user 193 een euro geven?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 17:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
13,5 x 13,5 cm. Nachtkastjeformaat. 1220 Euro. https://www.kosterklokken(...)s-edition-rust-roest
Komt de standaard @:193 Euro nog bij.
had nooit mogen bestaanquote:Op zaterdag 1 juni 2024 17:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
waarom moeten we user 193 een euro geven?
Oh.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 17:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gaat niet bij ons wegens de verwarring van verschillende roosters van verschillende klassen.
duurt mij in het nederlands al te lang. ben sneller in spiegelbeeldquote:Op zaterdag 1 juni 2024 17:51 schreef CherryLips het volgende:
Ook in het Duits maar dan duurt het me te lang voor ik het snap.
Christus. En ja ze gebruiken wel mooie materialen. Maar dat is wel echt veel te ver in "design" prijs wankery terrein.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 17:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
13,5 x 13,5 cm. Nachtkastjeformaat. 1220 Euro. https://www.kosterklokken(...)s-edition-rust-roest
Komt de standaard @:193 Euro nog bij.
quote:
staan ook veel te veel andere letters tussenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 17:53 schreef Nizno het volgende:
[ afbeelding ]
ow god deze is ook nog eens moeilijk te zien met de liggies
https://www.bol.com/nl/nl(...)43/?Referrer=NLGOOFS
Je kent onze Gerielibz al?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 17:54 schreef Nizno het volgende:
[..]![]()
nu meteen opmaken anders ga je straks op bed en denk je... #$%^&*((*&^%$%^&*() ik moet mn bed nog opmaken
die gaat per minuutquote:Op zaterdag 1 juni 2024 17:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
staan ook veel te veel andere letters tussenHet is geen woordzoeker ofwa
wie?quote:
dan heb je fuc gemistquote:
Labels op bol.com van derde partijen zou ik weinig waarde aan hechten.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 17:51 schreef Nizno het volgende:
Voor binnen of buiten
Voor binnen
Soort klok
Dementieklok
https://www.bol.com/nl/nl(...)84/?Referrer=NLGOOFS
t is niet eens een woordklok dus, maar een dementieklok
Ik heb een tukkie gedaan.quote:
Ik ben bereid met een hoop bullshit te dealen in mijn leven, maar ik trek de streep bij een klok waar lo❤️❤️ve puurhemelsbrenda op staat.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 17:53 schreef Nizno het volgende:
[ afbeelding ]
ja die extra woorden kun je blijkbaar er bij laten zettenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 18:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ben bereid met een hoop bullshit te dealen in mijn leven, maar ik trek de streep bij een klok waar lo❤️❤️ve puurhemelsbrenda op staat.
Ik snap echt niet hoe je hier vrolijk van wordtquote:Op zaterdag 1 juni 2024 17:53 schreef Nizno het volgende:
[ afbeelding ]
nopequote:
Uhuhquote:Op zaterdag 1 juni 2024 18:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja jij hebt dit nooit. Niemand. Alleen ik.
Lekker! Wat eten we vanavond?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 18:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Windows weer: "Morgen stuifmeel"![]()
Jawel, en ikquote:Op zaterdag 1 juni 2024 18:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik heb het zelf, daarom gaf ik ook de tipquote:Op zaterdag 1 juni 2024 18:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit heeft iedereen behalve m'n moeder.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 18:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb het zelf, daarom gaf ik ook de tip
Ik ga je zo blokkeren, dan weet je dat vast.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 18:05 schreef Nattekat het volgende:
Goed, voor het eerst sinds zondag 12 mei maar eens m'n eigen eten maken
#honger
in de zomer heb ik er minder last van trouwens....quote:Op zaterdag 1 juni 2024 18:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit heeft iedereen behalve m'n moeder.
Als het leven je stuifmeel geeft, bak stuifbrood.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 18:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Windows weer: "Morgen stuifmeel"![]()
Tnx, was even vergeten dat je mods niet kunt blokkeren.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 18:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
met een abo, zet hem als enige in je vriendenlijst
en zet bij de instellingen de kleur van je vrienden op zwart.
zo blok je een mod
Over broodbakken gesprokenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 18:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als het leven je stuifmeel geeft, bak stuifbrood.
He? Dat is goor. Beetje hetzelfde als spaghetti met aardappelen.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 18:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik had bami, maar dan met mihoen.
of spaghetti met chili con carne omdat het verkeerde bakje uit de vriezer werd gehaaldquote:Op zaterdag 1 juni 2024 18:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
He? Dat is goor. Beetje hetzelfde als spaghetti met aardappelen.
In m'n hoofd las ik stoofbruid en ik kan gewoon m'n eigen gedachten niet meer vertrouwen.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 18:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als het leven je stuifmeel geeft, bak stuifbrood.
Ja ik ook. Werkt zelfs met kutblauwen.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 18:11 schreef Nattekat het volgende:
Ik kan gewoon met custom css mensen blokkeren, werkt nog beter dan via de instellingen ook nog
luieblauwenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 18:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik ook. Werkt zelfs met kutblauwen.
Nee, mij heeft ie niet geblokkeerd, anders kon ie niet eens quotenquote:
Alle blauwen welquote:
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 18:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Alle blauwen wel![]()
Maar met jou zou ik het nooit proberen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |