Uhuhquote:Op zaterdag 1 juni 2024 18:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja jij hebt dit nooit. Niemand. Alleen ik.
Lekker! Wat eten we vanavond?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 18:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Windows weer: "Morgen stuifmeel"![]()
Jawel, en ikquote:Op zaterdag 1 juni 2024 18:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik heb het zelf, daarom gaf ik ook de tipquote:Op zaterdag 1 juni 2024 18:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit heeft iedereen behalve m'n moeder.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 18:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb het zelf, daarom gaf ik ook de tip
Ik ga je zo blokkeren, dan weet je dat vast.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 18:05 schreef Nattekat het volgende:
Goed, voor het eerst sinds zondag 12 mei maar eens m'n eigen eten maken
#honger
in de zomer heb ik er minder last van trouwens....quote:Op zaterdag 1 juni 2024 18:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit heeft iedereen behalve m'n moeder.
Als het leven je stuifmeel geeft, bak stuifbrood.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 18:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Windows weer: "Morgen stuifmeel"![]()
Tnx, was even vergeten dat je mods niet kunt blokkeren.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 18:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
met een abo, zet hem als enige in je vriendenlijst
en zet bij de instellingen de kleur van je vrienden op zwart.
zo blok je een mod
Over broodbakken gesprokenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 18:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als het leven je stuifmeel geeft, bak stuifbrood.
He? Dat is goor. Beetje hetzelfde als spaghetti met aardappelen.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 18:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik had bami, maar dan met mihoen.
of spaghetti met chili con carne omdat het verkeerde bakje uit de vriezer werd gehaaldquote:Op zaterdag 1 juni 2024 18:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
He? Dat is goor. Beetje hetzelfde als spaghetti met aardappelen.
In m'n hoofd las ik stoofbruid en ik kan gewoon m'n eigen gedachten niet meer vertrouwen.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 18:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als het leven je stuifmeel geeft, bak stuifbrood.
Ja ik ook. Werkt zelfs met kutblauwen.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 18:11 schreef Nattekat het volgende:
Ik kan gewoon met custom css mensen blokkeren, werkt nog beter dan via de instellingen ook nog
luieblauwenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 18:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik ook. Werkt zelfs met kutblauwen.
Nee, mij heeft ie niet geblokkeerd, anders kon ie niet eens quotenquote:
Alle blauwen welquote:
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 18:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Alle blauwen wel![]()
Maar met jou zou ik het nooit proberen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |