O ja ook datquote:Op zaterdag 1 juni 2024 16:52 schreef Nattekat het volgende:
Wacht, met 30 dagen ben je toch ook de klos?
je kan ook de maandag tm zondag zetten naar woensdag tm dinsdag zodat de kalender wel pastquote:Op zaterdag 1 juni 2024 17:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee we hebben het juist het meest druk met andere dingen door de week, niet in het weekend
Volgens mij zijn dat gewoon de mensen die moeten werken op zaterdag of een leven hebbenquote:
Nee net was er eoa high potential aan het blazen over bootje gehuurd in Utrechtquote:Op zaterdag 1 juni 2024 17:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij zijn dat gewoon de mensen die moeten werken op zaterdag of een leven hebben
Woensdag van 22:00 tot 6:00 en 7:30 tot 11:30quote:Op zaterdag 1 juni 2024 17:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moet je niet gewoon even een hele lange nacht slapen?
Enne, ik heb nog meer slecht nieuws, want daar blijft het niet bijquote:Op zaterdag 1 juni 2024 17:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ja ook datNou ja dan doe ik die gewoon bovenaan zoals hier werd geopperd
en het gaat echt om een aanzienlijk bedrag. Wat me zelf ook wat lucht geeft op ander vlak, dus ik ben wel voorstander en voor pa is het ook gunstiger...quote:Op zaterdag 1 juni 2024 17:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Biljetjespraat hoeft niet onprettig te zijn
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 17:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Enne, ik heb nog meer slecht nieuws, want daar blijft het niet bij
Vandaag heb ik vrij en wil ik geen levenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 17:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij zijn dat gewoon de mensen die moeten werken op zaterdag of een leven hebben
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 17:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
je kan ook de maandag tm zondag zetten naar woensdag tm dinsdag zodat de kalender wel past
Is het je al opgevallen dat deze 30-dagen-maand precies past, ook al begint ie niet op zondag?quote:
Dan heb je gewoon ergens anders hetzelfde probleemquote:
ja dat probleem had je al eerder aangegeven. Dat is niet NOG een probleem als je het anders formuleert.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 17:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Is het je al opgevallen dat deze 30-dagen-maand precies past, ook al begint ie niet op zondag?
nee iedere maand kun je dan de dagen van de week wisselen.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 17:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan heb je gewoon ergens anders hetzelfde probleem
Ja maar had je al gezegd toch, dat een 30 dagen maand ook niet past als de 1e een zondag is? Of mis ik nog een fout?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 17:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Is het je al opgevallen dat deze 30-dagen-maand precies past, ook al begint ie niet op zondag?
Ah zo. Ja dat zou het inderdaad oplossen. Wel elke maand massive kortsluiting die tot pakweg de 27e van de maand duurt, maar okee.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 17:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee iedere maand kun je dan de dagen van de week wisselen.
dan van dinsdag tot maandag
dan van maandag tot zondag
dan van zaterdag tot vrijdag
Ik neem het allemaal mee voor poging nummer 2quote:Op zaterdag 1 juni 2024 17:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee iedere maand kun je dan de dagen van de week wisselen.
dan van dinsdag tot maandag
dan van maandag tot zondag
dan van zaterdag tot vrijdag
Nee niet naar @Nizno luisteren hoor, dat is echt een kutideequote:Op zaterdag 1 juni 2024 17:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik neem het allemaal mee voor poging nummer 2
Ik wilde gewoon aardig zijnquote:Op zaterdag 1 juni 2024 17:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee niet naar @:Nizno luisteren hoor, dat is echt een kutidee![]()
![]()
joh mijn klok is een kappersklok.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 17:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ah zo. Ja dat zou het inderdaad oplossen. Wel elke maand massive kortsluiting die tot pakweg de 27e van de maand duurt, maar okee.
Dat zou het wel oplossen ja.
Watquote:Op zaterdag 1 juni 2024 17:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
joh mijn klok is een kappersklok.
dus eigenlijk moet je daar via een spiegel in kijken
31 dagen maand past ook niet als ie op zaterdag begint.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 17:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja maar had je al gezegd toch, dat een 30 dagen maand ook niet past als de 1e een zondag is? Of mis ik nog een fout?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |