Dat ze niet bewegen maar wel een ingebouwd bluetooth-speakertje hebben en af en toe “Wroarrrr” roepen.quote:
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 16:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat ze niet bewegen maar wel een ingebouwd bluetooth-speakertje hebben en af en toe “Wroarrrr” roepen.
Of “Papier hier!”
Doe je die toch gewoon weer bovenin.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 16:50 schreef kwiwi het volgende:
M'n zelfgemaakte 'whiteboard' maandplanner is klaarHeb het met kleuren papier gemaakt die ik nog had. Heb nu al betere ideeën voor een 2e, die wordt mooier. Maar goed, voor een 1e poging is het best aardig gelukt vind ik. Heb alleen een probleem als de 1e op een zondag valt in een maand met 31 dagen
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ja zie hier wie er niet welkom warenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 16:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zijn een aantal users afwezig vandaag. Is er een meet?
Ik heb twee weken vrij tijdens de OS, verder ook werkquote:Op zaterdag 1 juni 2024 16:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik denk dat ik gewoon de hele zomer doorwerk, afgezien van een paar weekendjes.
tevens, in 5 van de 7 vakjes per regel hoeft alleen maar WORK te staan. Kan beter die weekendvakjes groter maken.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 16:50 schreef kwiwi het volgende:
M'n zelfgemaakte 'whiteboard' maandplanner is klaarHeb het met kleuren papier gemaakt die ik nog had. Heb nu al betere ideeën voor een 2e, die wordt mooier. Maar goed, voor een 1e poging is het best aardig gelukt vind ik. Heb alleen een probleem als de 1e op een zondag valt in een maand met 31 dagen
![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 16:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja zie hier wie er niet welkom waren
We hebben een bootje gehuurd in Utrechtquote:Op zaterdag 1 juni 2024 16:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
WE WE WIE IS WEquote:Op zaterdag 1 juni 2024 16:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
We hebben een bootje gehuurd in Utrecht
Nou vast wel wat minder als mijn terras niet zo vol gegroeid meer is.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 16:40 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja al die aangeharkte tuintjesmaar ik snap het wel slakken krijg je sowieso
Moeten ze hier wat beter hun best doen maar denk dat ze hier niet komen.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 16:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar wist je dat één egel wel 40 slakken per nacht kan eten?
Ik weet van niks.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 16:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Eentje huren bij de pet shop boys voor een paar nachtjes.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 16:59 schreef Ama het volgende:
Moeten ze hier wat beter hun best doen maar denk dat ze hier niet komen.
Regel 1 van het inteeltkliekje: praat niet over het inteeltkliekjequote:
Ja daar hoor ik dan dus niet bijquote:Op zaterdag 1 juni 2024 17:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Regel 1 van het inteeltkliekje: praat niet over het inteeltkliekje
Na denk dat het nu al een stuk minder zal zijn.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 17:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eentje huren bij de pet shop boys voor een paar nachtjes.
Vertel het aan iedereen!quote:Nieuw! Arnhem is een fuchsiaroze bubble tea-zaak rijker
Moet je niet gewoon even een hele lange nacht slapen?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 17:11 schreef Nattekat het volgende:
De afgelopen dagen hebben me echt lui gemaakt
Nogal een overgang van een vakantie waar zo veel gewandeld is.
Hoor er weer helemaal bij hier.
niets nieuws onder de zonquote:Op zaterdag 1 juni 2024 17:11 schreef Nattekat het volgende:
De afgelopen dagen hebben me echt lui gemaakt
Nee we hebben het juist het meest druk met andere dingen door de week, niet in het weekendquote:Op zaterdag 1 juni 2024 16:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
tevens, in 5 van de 7 vakjes per regel hoeft alleen maar WORK te staan. Kan beter die weekendvakjes groter maken.
Biljetjespraat hoeft niet onprettig te zijnquote:Op zaterdag 1 juni 2024 17:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
terug van pa.
En ik zat me te bedenken als ik we dat doorzetten van dat geld van mijn moeder er dit jaar wel een reisje buitenland in zit...![]()
Nou dat moet je baas eens wetenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 17:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee we hebben het juist het meest druk met andere dingen door de week, niet in het weekend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |