quote:
biologische grasmaaiersquote:Op zaterdag 1 juni 2024 16:11 schreef Ama het volgende:
Denk dat er dit jaar geen schaapjes meer achter mijn huis komen te staan. Zie ze nergens in de wijk.Ze worden altijd verplaatst namelijk. Jammer vond het altijd wel leuk
Dit leest net als een boek.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 16:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
biologische grasmaaiers
staan hier in het dorp ook te grazen. elke paar dagen weer een ander plekje... en dan in de zomer gaan ze ze scheren
Dan gaat de woningbouw klagen. En mijn tuin was iets teveel een paradijs voor slakken geworden.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 16:33 schreef Karzai het volgende:
gewoon alles laten groeien en niks maaien dan zie je duizenden bijen en andere insecten
ja al die aangeharkte tuintjesquote:Op zaterdag 1 juni 2024 16:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Dan gaat de woningbouw klagen. En mijn tuin was iets teveel een paradijs voor slakken geworden.
Maar wist je dat één egel wel 40 slakken per nacht kan eten?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 16:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Dan gaat de woningbouw klagen. En mijn tuin was iets teveel een paradijs voor slakken geworden.
Wat een vreetzakjequote:Op zaterdag 1 juni 2024 16:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar wist je dat één egel wel 40 slakken per nacht kan eten?
Spirit animal van velen hier dusquote:
Ik denk dat ik gewoon de hele zomer doorwerk, afgezien van een paar weekendjes.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 16:49 schreef Nattekat het volgende:
Weet je wat zo mooi is aan zo'n meivakantie? Je hebt nu nog de complete zomer vrij in te plannen
Nu ook alweer wat halverwege juli. Het lijkt nog zo ver weg, maar zelfs daarna is er nog een hele zomermaand over.
Het is dat het in half Europa nog kutweer is in mei, anders had ik dit vaker gedaan.
* Nattekat kijkt naar december dit jaarquote:Op zaterdag 1 juni 2024 16:50 schreef kwiwi het volgende:
M'n zelfgemaakte 'whiteboard' maandplanner is klaarHeb het met kleuren papier gemaakt die ik nog had. Heb nu al betere ideeën voor een 2e, die wordt mooier. Maar goed, voor een 1e poging is het best aardig gelukt vind ik. Heb alleen een probleem als de 1e op een zondag valt in een maand met 31 dagen
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Dan ga je gewoon linksboven verderquote:Op zaterdag 1 juni 2024 16:50 schreef kwiwi het volgende:
M'n zelfgemaakte 'whiteboard' maandplanner is klaarHeb het met kleuren papier gemaakt die ik nog had. Heb nu al betere ideeën voor een 2e, die wordt mooier. Maar goed, voor een 1e poging is het best aardig gelukt vind ik. Heb alleen een probleem als de 1e op een zondag valt in een maand met 31 dagen
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Dat ze niet bewegen maar wel een ingebouwd bluetooth-speakertje hebben en af en toe “Wroarrrr” roepen.quote:
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 16:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat ze niet bewegen maar wel een ingebouwd bluetooth-speakertje hebben en af en toe “Wroarrrr” roepen.
Of “Papier hier!”
Doe je die toch gewoon weer bovenin.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 16:50 schreef kwiwi het volgende:
![]()
![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |