hoe was je vakantie daar?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 14:11 schreef Nattekat het volgende:
Maar ik landde midden in de nacht Californië tijd, dan is eten sowieso wel even iets lastiger
netjes hoorquote:Op zaterdag 1 juni 2024 14:23 schreef Ama het volgende:
Drie mensen en drie kwartier verder en mijn tuin is weer toonbaar voor de buurt haha. Ja moet die zakken nog opruimen en de tafel/stoelen.
[ afbeelding ]
ah mooiquote:Op zaterdag 1 juni 2024 14:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Helemaal top. Erg blij dat ik ervoor gegaan ben
Fotoverslag komt nog, schijnt dat ik met pek en veren weggejaagd word hier als dat niet gebeurt.quote:
ziet er zeer netjes uit amaquote:Op zaterdag 1 juni 2024 14:23 schreef Ama het volgende:
Drie mensen en drie kwartier verder en mijn tuin is weer toonbaar voor de buurt haha. Ja moet die zakken nog opruimen en de tafel/stoelen.
[ afbeelding ]
ach, het hoeft ook niet perse, tis waar je je goed bij voeltquote:Op zaterdag 1 juni 2024 14:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Fotoverslag komt nog, schijnt dat ik met pek en veren weggejaagd word hier als dat niet gebeurt.
Blij dat jij zo redelijk bent, was iedereen maar zoquote:Op zaterdag 1 juni 2024 14:27 schreef Karzai het volgende:
[..]
ach, het hoeft ook niet perse, tis waar je je goed bij voelt
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 14:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Fotoverslag komt nog, schijnt dat ik met pek en veren weggejaagd word hier als dat niet gebeurt.
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 13:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:Nattekat zaten er ook wat mooie vrouwen in die groep?
quote:
Nee wij hebben gewoon één jetlag minder dan jijquote:Op zaterdag 1 juni 2024 15:06 schreef Nattekat het volgende:
Soms heb ik echt het idee dat jullie stappentellers dubbel tellen.
Ik loop nog wel even naar de AH Togo op het station voor wat speciaaltjes. Zitten die 8000 stapjes er meteen inquote:Op zaterdag 1 juni 2024 15:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Toch wel zin in een biertje eigenlijk nu![]()
De AH Togo is wel erg ver wegquote:Op zaterdag 1 juni 2024 15:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik loop nog wel even naar de AH Togo op het station voor wat speciaaltjes. Zitten die 8000 stapjes er meteen in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |