SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
4ebe organiseert de december 2025 meet
Ik heb het alles dusdanig verdraaien dat alles wat ik zeg geklaag zou zijn in ieder geval niet gemistquote:Op zaterdag 1 juni 2024 13:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik kan me zo goed voorstellen dat mensen je geklaag zo ontzettend gemist hebben
Je bent er 2 weken geweest, wat heb je er dan wel gegeten?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 13:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik weet het
Maar de laatste keer dat het op een menu stond, had ik het voornemen om het de volgende keer te nemen.
petat van de macquote:Op zaterdag 1 juni 2024 13:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je bent er 2 weken geweest, wat heb je er dan wel gegeten?
Eerste keer in New York was ik met vrienden die niet te duur wilde gaan eten. Als je een week lang allerlei vormen van fast food hebt gehad dan ben je om een gegeven moment wel klaar daarmee.quote:
Vele andere soorten vleesquote:Op zaterdag 1 juni 2024 13:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je bent er 2 weken geweest, wat heb je er dan wel gegeten?
ja dan zou je juist als je terug in Nederland bent een lekker klef bolletje kaas willen etenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 13:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Eerste keer in New York was ik met vrienden die niet te duur wilde gaan eten. Als je een week lang allerlei vormen van fast food hebt gehad dan ben je om een gegeven moment wel klaar daarmee.
Kom in de VS eigenlijk alleen bij de mac voor de koffie, dat is een van de weinige plekken waar het nog enigzins te hachelen isquote:
Daarom gewoon naar family diners, krijg je tenminste ook waar voor je geldquote:Op zaterdag 1 juni 2024 13:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Eerste keer in New York was ik met vrienden die niet te duur wilde gaan eten. Als je een week lang allerlei vormen van fast food hebt gehad dan ben je om een gegeven moment wel klaar daarmee.
ik drink geen koffie dus daar zou ik niet voor naar de mac hoevenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 14:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kom in de VS eigenlijk alleen bij de mac voor de koffie, dat is een van de weinige plekken waar het nog enigzins te hachelen is
Nee, kan geen pics met je delen helaasquote:Op zaterdag 1 juni 2024 13:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:Nattekat zaten er ook wat mooie vrouwen in die groep?
Koffie daar is een beetje een soort zuinige aanmaaklimonade, waar ze 1,5 liter water bij een slap bakje koffie gietenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 14:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik drink geen koffie dus daar zou ik niet voor naar de mac hoeven
ben hier in NL ook al denk ik 8 jaar ofzo niet bij de mac geweest
je zit toch niet aan de pep hequote:Op zaterdag 1 juni 2024 14:04 schreef Nattekat het volgende:
Ik krijg amper een banaan door m'n strot. Had het brood niet de schuld moeten geven
Op de terugweg heb ik juist altijd vreselijke honger, sta de helft van de vlucht in de pantry van het vliegtuig voer te knagenquote:
hier maandag op de planning om te wassen.quote:
Ik heb mezelf gewoon misselijk gegeten in het vliegtuigquote:Op zaterdag 1 juni 2024 14:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Op de terugweg heb ik juist altijd vreselijke honger, sta de helft van de vlucht in de pantry van het vliegtuig voer te knagen
Zal je het wel nodig hebbenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 14:20 schreef Budapestenaar het volgende:
Half biertje op en ik val gewoon in slaap
hoe was je vakantie daar?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 14:11 schreef Nattekat het volgende:
Maar ik landde midden in de nacht Californië tijd, dan is eten sowieso wel even iets lastiger
netjes hoorquote:Op zaterdag 1 juni 2024 14:23 schreef Ama het volgende:
Drie mensen en drie kwartier verder en mijn tuin is weer toonbaar voor de buurt haha. Ja moet die zakken nog opruimen en de tafel/stoelen.
[ afbeelding ]
ah mooiquote:Op zaterdag 1 juni 2024 14:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Helemaal top. Erg blij dat ik ervoor gegaan ben
Fotoverslag komt nog, schijnt dat ik met pek en veren weggejaagd word hier als dat niet gebeurt.quote:
ziet er zeer netjes uit amaquote:Op zaterdag 1 juni 2024 14:23 schreef Ama het volgende:
Drie mensen en drie kwartier verder en mijn tuin is weer toonbaar voor de buurt haha. Ja moet die zakken nog opruimen en de tafel/stoelen.
[ afbeelding ]
ach, het hoeft ook niet perse, tis waar je je goed bij voeltquote:Op zaterdag 1 juni 2024 14:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Fotoverslag komt nog, schijnt dat ik met pek en veren weggejaagd word hier als dat niet gebeurt.
Blij dat jij zo redelijk bent, was iedereen maar zoquote:Op zaterdag 1 juni 2024 14:27 schreef Karzai het volgende:
[..]
ach, het hoeft ook niet perse, tis waar je je goed bij voelt
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 14:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Fotoverslag komt nog, schijnt dat ik met pek en veren weggejaagd word hier als dat niet gebeurt.
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 13:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:Nattekat zaten er ook wat mooie vrouwen in die groep?
quote:
Nee wij hebben gewoon één jetlag minder dan jijquote:Op zaterdag 1 juni 2024 15:06 schreef Nattekat het volgende:
Soms heb ik echt het idee dat jullie stappentellers dubbel tellen.
Ik loop nog wel even naar de AH Togo op het station voor wat speciaaltjes. Zitten die 8000 stapjes er meteen inquote:Op zaterdag 1 juni 2024 15:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Toch wel zin in een biertje eigenlijk nu![]()
De AH Togo is wel erg ver wegquote:Op zaterdag 1 juni 2024 15:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik loop nog wel even naar de AH Togo op het station voor wat speciaaltjes. Zitten die 8000 stapjes er meteen in
Dat verklaart niet allesquote:Op zaterdag 1 juni 2024 15:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee wij hebben gewoon één jetlag minder dan jij
Hebben ze daar überhaupt wel supermarkten daar?quote:
Vast wel, maar weet niet of ze Leffe hebbenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 15:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hebben ze daar überhaupt wel supermarkten daar?
3 kraampjes cassavewortelenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 15:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hebben ze daar überhaupt wel supermarkten daar?
LuieKatquote:
Ja West-Afrika ditdatquote:
ieuw.... schuurpapier op wasrek gedroogde handdoekenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 15:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Handdoeken die net uit de droger komen.
Ik sta op 8373, ook best heel aardig te noemen al. Net half vierquote:Op zaterdag 1 juni 2024 15:35 schreef dud0r het volgende:
11473 stapjes alweer.
Straks lekker onderuit op de bank met de voetjes omhoog
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 15:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
ieuw.... schuurpapier op wasrek gedroogde handdoeken![]()
![]()
![]()
![]()
daar heb je meteen een heerlijke rugkrabber meequote:
11396 gaat goed hier vandaagquote:Op zaterdag 1 juni 2024 15:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik sta op 8373, ook best heel aardig te noemen al. Net half vier
Ik heb andere middelen voor krabben op m'n rug.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 15:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
daar heb je meteen een heerlijke rugkrabber mee
en ik blijf er ook geen uren in zitten, heb ze voor het drogen. als ik daarna wil kroelen dan ga ik wel op de bank met mn enorm zachte spreiachtigedekending
Heb je de handleiding wel gelezenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 15:43 schreef Goitske het volgende:
Ik zit te wachten op mijn bakje kibbeling
Moet je bij het crematorium gaan werkenquote:
Klote autocorrectiequote:Op zaterdag 1 juni 2024 15:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moet je bij het crematorium gaan werken
Dit kan echt niet.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 15:47 schreef Goitske het volgende:
[..]
Net zoiets van een bijsluiter van medicatie lees ik pas bij problemen
diskriminaziequote:
https://www.smorgensindev(...)eiding_kibbeling.pdfquote:Op zaterdag 1 juni 2024 15:47 schreef Goitske het volgende:
[..]
Net zoiets van een bijsluiter van medicatie lees ik pas bij problemen
Ja meneerquote:Op zaterdag 1 juni 2024 15:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
https://www.smorgensindev(...)eiding_kibbeling.pdf
Hier, lezen.
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 15:51 schreef CherryLips het volgende:
En pioenrozen gekocht. Kost je een rib maar zo mooi
Opgezet en al, ik zou er niet van schrikken.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 15:56 schreef Budapestenaar het volgende:
@:ltvdk ik zou zo eentje toch niet graag tegenkomen hoor
[ afbeelding ]
Die doet niet zoveel meer hoorquote:Op zaterdag 1 juni 2024 15:56 schreef Budapestenaar het volgende:
@:ltvdk ik zou zo eentje toch niet graag tegenkomen hoor
[ afbeelding ]
Ik kan hem hebben.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 15:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Opgezet en al, ik zou er niet van schrikken.
Lekker bijdehand weer, broer.quote:
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 15:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Opgezet en al, ik zou er niet van schrikken.
Ik denk dat de beren in het bos niet opgezet zijn hoorquote:
Ik zou dat heel raar vinden.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 16:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat de beren in het bos niet opgezet zijn hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |