Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Lekker irri is dat altijd hequote:Op vrijdag 31 mei 2024 09:58 schreef Kissingbird het volgende:
Boorgenot van de buren die nieuwe kozijnen krijgen
Altijd weer die buren...quote:Op vrijdag 31 mei 2024 09:58 schreef Kissingbird het volgende:
Boorgenot van de buren die nieuwe kozijnen krijgen![]()
![]()
![]()
pfoe jaquote:
voorkant en zijkant zijn al vervangen bij hun. Nu de dubbele tuindeuren en nog een keukendeur naar buiten.
maar goed.. zelf 2 jaar terug ook alle ramen/ deuren laten vervangen![]()
Smile, it's free therapy.![]()
Ja, dan hebben de buren er last vanquote:Op vrijdag 31 mei 2024 10:00 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
pfoe ja
voorkant en zijkant zijn al vervangen bij hun. Nu de dubbele tuindeuren en nog een keukendeur naar buiten.
maar goed.. zelf 2 jaar terug ook alle ramen/ deuren laten vervangen![]()
Ik heb nooit hoeven blazen,maar 1 keer had ik dus wel gedronken in het weekend,dat had de begeleidster gelijk door.Dan ga je wel even door het stof.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Foto rondje van 20 minuten door de heemtuin, waarbij ik zelfs m'n flesje water vergeten was. Dus gewoon netjes 0,0. Net zoals elke keer dat ik moest blazen. Zelfs op de dag van opname blies ik 0,0.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
quote:haha ja zelf hier ook de hele beneden verdieping / hal/ trap laten opknappen dus ik mag niet klagen
![]()
Ben toen een week met zoonlief weggevlucht naar de canarische eilanden toen ze de vloerverwarming ook kwamen infrezen
Dank u voor uw bijdrage aan deze discussie.quote:
Het door u ingebrachte punt zal zeker niet meegenomen worden.
De overige deelnemers zullen er vast ook van overtuigd zijn dat uw bijdrage thuishoort in KLB en hier verder geen opvolging behoeft.
Wij vragen u dan ook bij de voortzetting van deze discussie het niet meer over uw nutteloze opmerkingen te hebben en u te richten op een constructieve discussie die enig cachet toevoegt aan de algehele Bolkstatus van dit forum.![]()
Dat is helemaal netjes.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 10:01 schreef DJMO het volgende:
[..]
Foto rondje van 20 minuten door de heemtuin, waarbij ik zelfs m'n flesje water vergeten was. Dus gewoon netjes 0,0. Net zoals elke keer dat ik moest blazen. Zelfs op de dag van opname blies ik 0,0.![]()
Ik mocht de eerste dag op mijn kamer blijven.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Kun je na de opname meteen ergens terecht voor verdere hulp?quote:Op vrijdag 31 mei 2024 10:01 schreef DJMO het volgende:
[..]
Foto rondje van 20 minuten door de heemtuin, waarbij ik zelfs m'n flesje water vergeten was. Dus gewoon netjes 0,0. Net zoals elke keer dat ik moest blazen. Zelfs op de dag van opname blies ik 0,0.Smile, it's free therapy.![]()
quote:Op vrijdag 31 mei 2024 10:02 schreef Kissingbird het volgende:
[..]haha ja zelf hier ook de hele beneden verdieping / hal/ trap laten opknappen dus ik mag niet klagen
![]()
Ben toen een week met zoonlief weggevlucht naar de canarische eilanden toen ze de vloerverwarming ook kwamen infrezen![]()
Slim bekeken
Niet gelezenquote:Op vrijdag 31 mei 2024 10:03 schreef Rob het volgende:
[..]
Dank u voor uw bijdrage aan deze discussie.
De overige deelnemers zullen er vast ook van overtuigd zijn dat uw bijdrage thuishoort in KLB en hier verder geen opvolging behoeft.
Wij vragen u dan ook bij de voortzetting van deze discussie het niet meer over uw nutteloze opmerkingen te hebben en u te richten op een constructieve discussie die enig cachet toevoegt aan de algehele Bolkstatus van dit forum.![]()
Moet lachen nuquote:
ja.. want dat was een hele luxe vakantiehahaha onszelf goed verwend
weekje cabrio erbij , voor de zoon natuurlijk he![]()
Het doet een mens goed zichzelf af en toe even te verwennenquote:Op vrijdag 31 mei 2024 10:05 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Moet lachen nu
ja.. want dat was een hele luxe vakantiehahaha onszelf goed verwend
weekje cabrio erbij , voor de zoon natuurlijk he
Ik werd op vrijdag opgenomen. In het weekend is er geen therapie aanbod, maar kon ik met de begeleiding individueel gaan wandelen. Dagen erna kon ik afzijdig meedoen aan de aangeboden activiteiten. Gisteren en vandaag kon ik een tweetal groepsactiviteiten ook 1 op 1 volgen omdat er voldoende tijd is.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 10:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is helemaal netjes.![]()
Ik mocht de eerste dag op mijn kamer blijven.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
klopt en we hebben daar mooie herinneringen gemaakt ook.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 10:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het doet een mens goed zichzelf af en toe even te verwennen
Wat dacht je ervan dat ik we eerst even op vakantie gaan?quote:Op vrijdag 31 mei 2024 10:03 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Kun je na de opname meteen ergens terecht voor verdere hulp?Ik heb er één en ik ben er trots op
Naar de bergen?quote:Op vrijdag 31 mei 2024 10:07 schreef DJMO het volgende:
[..]
Wat dacht je ervan dat ik we eerst even op vakantie gaan?
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
De Luxemburgse heuvelsquote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
Geen idee.. was een serieuze vraag.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 10:07 schreef DJMO het volgende:
[..]
Wat dacht je ervan dat ik we eerst even op vakantie gaan?
Stond er van te kijken dat de opname maar gemiddeld 1 a 2 weken is.. voor een lichamelijke detox.
Van wat ik weet uit iemand uit mn omgeving is een opname 2 maanden (of nog langer)Smile, it's free therapy.![]()
Ik mocht nooit weg in het weekend. Ik zat er gewoon 5 weken.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 10:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb nooit hoeven blazen,maar 1 keer had ik dus wel gedronken in het weekend,dat had de begeleidster gelijk door.Dan ga je wel even door het stof.
De laatste keer moest ik blazen en toen was het positief. Ik mocht pas in de avond bij de groep.![]()
Volgende keer huren we een auto met chauffeur schat. Mag jij een slaapmasker op zodat je niets ziet terwijl we rijden. Ik maak wel foto's voor je.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
En even uitleggen ook?quote:Op vrijdag 31 mei 2024 10:10 schreef BPS70 het volgende:
[..]
Ik mocht nooit weg in het weekend. Ik zat er gewoon 5 weken.
De laatste keer moest ik blazen en toen was het positief. Ik mocht pas in de avond bij de groep.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En die pakt niemand je meer afquote:Op vrijdag 31 mei 2024 10:06 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
klopt en we hebben daar mooie herinneringen gemaakt ook.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op vrijdag 31 mei 2024 10:10 schreef DJMO het volgende:
[..]
Volgende keer huren we een auto met chauffeur schat. Mag jij een slaapmasker op zodat je niets ziet terwijl we rijden. Ik maak wel foto's voor je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op vrijdag 31 mei 2024 10:10 schreef DJMO het volgende:
[..]
Volgende keer huren we een auto met chauffeur schat. Mag jij een slaapmasker op zodat je niets ziet terwijl we rijden. Ik maak wel foto's voor je.Echte liefde is........... een slaapmasker op en later gruwelen bij de foto'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik was na drie dagen al van m'n klachten af. Het vervolgtraject kan tot wel een jaar duren. Maar ik ben niet zo achterlijk dat ik een jaar in een kliniek ga zitten.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 10:09 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Geen idee.. was een serieuze vraag.
Stond er van te kijken dat de opname maar gemiddeld 1 a 2 weken is.. voor een lichamelijke detox.
Van wat ik weet uit iemand uit mn omgeving is een opname 2 maanden (of nog langer)Ik heb er één en ik ben er trots op
Dit klinkt best raar Dot.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 10:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echte liefde is........... een slaapmasker op en later gruwelen bij de foto's
Nou ja zeg, ben ik bereid om geld over de balk te smijten is het weer niet goedquote:
Vaak genoeg in de auto gezeten met hoogtevrees dat als er 10 cm verkeerd gestuurd wordt, we een mooie duik naar beneden maken.
Hoort erbijTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Klopt hij heeft het soms nog over en wil graag nog eens terug.quote:
ook dat we in de bergen aan het rijden waren en ik door de hoogtevrees niet meer verder durfde te rijden![]()
locals aangehouden pff met hulp terug gereden hahahaha (waren geen vang rails.. en de weg was heel smal) en hoog heeeel hoog haha
En dat we ergens stil stonden waar ik niet weg kwam in berggebied.. en uhm er rook onder de auto vandaan kwam.. veel roook .. koppelingsplaat![]()
Mijn langste was 4 maand.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 10:11 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik was na drie dagen al van m'n klachten af. Het vervolgtraject kan tot wel een jaar duren. Maar ik ben niet zo achterlijk dat ik een jaar in een kliniek ga zitten.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Viel mee.quote:
Laatste keer was in Leeuwarden. Was wel een leuke groep, dat is ook belangrijk.
Er was een vrouw die was echt zwaar verslaafd aan heroine, hele mooie meid om te zien. Maar ik zag haar een paar maanden later op het station in Leeuwarden en toen wist ik genoeg. Die was echt teruggevallen.
Ben haar naam kwijt...![]()
ja.. Vroeger had ik er geen last van..quote:Op vrijdag 31 mei 2024 10:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Vaak genoeg in de auto gezeten met hoogtevrees dat als er 10 cm verkeerd gestuurd wordt, we een mooie duik naar beneden maken.
Hoort erbij
Maar opeens.. leeftijd evenwichtsorgaan oid![]()
![]()
Geluk dat je al zo snel van je klachten af was!quote:Op vrijdag 31 mei 2024 10:11 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik was na drie dagen al van m'n klachten af. Het vervolgtraject kan tot wel een jaar duren. Maar ik ben niet zo achterlijk dat ik een jaar in een kliniek ga zitten.
ja ik weet dat ze hier in een kliniek gemiddeld een jaar zitten. Zitten blijkbaar veel verschillen in de trajecten die je kunt volgen.
Was daardoor verbaasd dat je 'maar' zo kort daar hoefde te zijn.Smile, it's free therapy.![]()
Ik heb iets magisch en dat is mijn hoofd uitzetten? Er niet over nadenken enzo. Geen rampscenario's bedenken. Gewoon gaan en doen?Trotste mama van Ambar
En goed personeel daar.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 10:14 schreef BPS70 het volgende:
[..]
Viel mee.
Laatste keer was in Leeuwarden. Was wel een leuke groep, dat is ook belangrijk.
Er was een vrouw die was echt zwaar verslaafd aan heroine, hele mooie meid om te zien. Maar ik zag haar een paar maanden later op het station in Leeuwarden en toen wist ik genoeg. Die was echt teruggevallen.
Ben haar naam kwijt...“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Durf je dan zelf te rijden ook?quote:Op vrijdag 31 mei 2024 10:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Hoort erbij
Ik dus niet.. Als een ander rijdt vind ik het ook doodeng maar dat duf ik wel aan.. maar niet om zelf te rijden.Smile, it's free therapy.![]()
Nogmaals: normaal volgt men detox en behandeling bij dezelfde aanbieder. Ik volg die dingen op specifieke wensen ivm autisme bij verschillende zorgaanbieders. Daarom is mijn opname zo kort en bondig.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 10:16 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Geluk dat je al zo snel van je klachten af was!
ja ik weet dat ze hier in een kliniek gemiddeld een jaar zitten. Zitten blijkbaar veel verschillen in de trajecten die je kunt volgen.
Was daardoor verbaasd dat je 'maar' zo kort daar hoefde te zijn.Ik heb er één en ik ben er trots op
quote:Op vrijdag 31 mei 2024 10:18 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nogmaals: normaal volgt men detox en behandeling bij dezelfde aanbieder. Ik volg die dingen op specifieke wensen ivm autisme bij verschillende zorgaanbieders. Daarom is mijn opname zo kort en bondig.
Ik durf best te rijden, denk niet dat iemand bij mij in de auto wil zitten dan. Of dat er iemand gelijktijdig op de weg wil zijn met mij.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 10:17 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Durf je dan zelf te rijden ook?
Ik dus niet.. Als een ander rijdt vind ik het ook doodeng maar dat duf ik wel aan.. maar niet om zelf te rijden.
Geen rijbewijs namelijk ivm ogenTrotste mama van Ambar
Dat hoort er ook bij.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 10:18 schreef BPS70 het volgende:
[..]
Zeker. Al ben ik wel ontploft daar tegen een.
Maar dat lag uiteindelijk aan mij“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Als ik op de bijrijdersstoel zit word ik micro-manager. Helemaal niet chill voor diegene die rijd, voelt dat ik dan enigszins controle over de situatie heb als ik het eng vind of een andere auto vaag zie rijden. Maar afschermen werkt wel (niet naar de weg kijken). Dan vertoon ik minder van dat controle gedrag
'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Ga je dan ook mee remmen en zo?quote:Op vrijdag 31 mei 2024 10:20 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Als ik op de bijrijdersstoel zit word ik micro-manager. Helemaal niet chill voor diegene die rijd, voelt dat ik dan enigszins controle over de situatie heb als ik het eng vind of een andere auto vaag zie rijden. Maar afschermen werkt wel (niet naar de weg kijken). Dan vertoon ik minder van dat controle gedrag“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
De grammaticale typefout ?quote:Op vrijdag 31 mei 2024 04:07 schreef DJMO het volgende:
[..]
https://www.zaansmedischc(...)che-klokstoornissen/
Hier had de psych het vanmorgen over.
Nou staat er één iets op deze pagina waar ik me enorm aan stoor. Eens zien of jij me zo goed kent dat je kunt vinden wat dat is.
"Bij ‘free running disorder’ (ook wel ‘non-24 hour disorder’ genoemd) is er vaak geen pijl op te trekken, wanneer u wel of niet in slaap kan vallen."
Maar denk van niet.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Onbewustquote:. Nee maar vooral veel commentaar geven
Nee dat is een goede reden om niet bij je in de auto te stappen als jij achter het stuur zitquote:Op vrijdag 31 mei 2024 10:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik durf best te rijden, denk niet dat iemand bij mij in de auto wil zitten dan. Of dat er iemand gelijktijdig op de weg wil zijn met mij.
Geen rijbewijs namelijk ivm ogen
Ja kom brengen dan. En neem gelijk een gekookt eitje mee voor de lunch.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 10:22 schreef Rob het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]Ik heb er één en ik ben er trots op
ohhh dat is zoo irritant zo iemand als jij in de autoquote:Op vrijdag 31 mei 2024 10:20 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Als ik op de bijrijdersstoel zit word ik micro-manager. Helemaal niet chill voor diegene die rijd, voelt dat ik dan enigszins controle over de situatie heb als ik het eng vind of een andere auto vaag zie rijden. Maar afschermen werkt wel (niet naar de weg kijken). Dan vertoon ik minder van dat controle gedrag
Spoileralert: niemand heeft een 24 uur ritme en zeker de gemiddelde vrouw nietTrotste mama van Ambar
Dat is best een goed idee.Ik heb mijn werkmappen en die shit nog wel liggen.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 10:21 schreef BPS70 het volgende:
[..]
Ik ga het denk ik eens op papier zetten allemaal.![]()
Veel meegemaakt“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op vrijdag 31 mei 2024 10:22 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja kom brengen dan. En neem gelijk een gekookt eitje mee voor de lunch.![]()
![]()
Als je daar in dat topic iets verder leest staat de oplossing er alquote:Op vrijdag 31 mei 2024 10:22 schreef Sally het volgende:
[..]
De grammaticale typefout ?
"Bij ‘free running disorder’ (ook wel ‘non-24 hour disorder’ genoemd) is er vaak geen pijl op te trekken, wanneer u wel of niet in slaap kan vallen."
Maar denk van niet.
Haha ik weet. Ik probeer eraan te werkenquote:Op vrijdag 31 mei 2024 10:23 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ohhh dat is zoo irritant zo iemand als jij in de auto
ik heb daar een makkelijke oplossing voor.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 10:24 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Haha ik weet. Ik probeer eraan te werkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Duct tapequote:Op vrijdag 31 mei 2024 10:24 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Haha ik weet. Ik probeer eraan te werken![]()
quote:Op vrijdag 31 mei 2024 10:25 schreef Rob het volgende:
[..]
ik heb daar een makkelijke oplossing voor.Ja kan ook zeker niet bij iedereenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar is zeker niet altijd zo alleen bij bepaald rijgedrag
Oh, dan heb ik het gemist... Even terugbladeren danquote:Op vrijdag 31 mei 2024 10:23 schreef DJMO het volgende:
[..]
Als je daar in dat topic iets verder leest staat de oplossing er al
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ik heb mezelf al geleerd om niet meer geluid te maken als ik ergens van schrik ofzo, omdat de bestuurder dat niet heel chill vondTrotste mama van Ambar
Muziekje opdoen en naar uitzicht uit het raam kijken werkt ook somsquote:minder radicaal
Ging je heel hard piepen?quote:Op vrijdag 31 mei 2024 10:26 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb mezelf al geleerd om niet meer geluid te maken als ik ergens van schrik ofzo, omdat de bestuurder dat niet heel chill vond“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op vrijdag 31 mei 2024 10:25 schreef Rob het volgende:
[..]
ik heb daar een makkelijke oplossing voor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hebt mij anders nog nooit uit de auto gezet, eerder erin gesleurd als ik weer eens ergens gestrand was
Vergevingsgezind iigquote:Op vrijdag 31 mei 2024 10:27 schreef DJMO het volgende:
[..]
Je hebt mij anders nog nooit uit de auto gezet, eerder erin gesleurd als ik weer eens ergens gestrand was
Ik schrik snel, zeker bij onverwachte dingen.quote:
De eerste keer dat ik een auto zat waarbij de deuren automatisch opslot gingen bij het starten van de auto heb ik wel even geluid gemaakt ja. De persoon die rijdt was niet heel erg blij.Trotste mama van Ambar
maar jij bent dan ook niet zo'n erge "meerijder".quote:Op vrijdag 31 mei 2024 10:27 schreef DJMO het volgende:
[..]
Je hebt mij anders nog nooit uit de auto gezet, eerder erin gesleurd als ik weer eens ergens gestrand was![]()
Maar dat topic duurde nog maar 2 posts ?quote:Op vrijdag 31 mei 2024 10:23 schreef DJMO het volgende:
[..]
Als je daar in dat topic iets verder leest staat de oplossing er al![]()
* Sally opvolgende topic dan maar door gaat nemen
Ik klaag vaak zat als hij weer eens in sportstand optrekt om een wedstrijdje te houden met de auto naast onsquote:hij doet het ook om mij te plagen
maar ja, ik kan moeilijk hem uit de auto zetten. Ik ben geen lid van de wegenwacht
Anyways ik maak geen geluid meer.
Dus terwijl iedereen loopt te schreeuwen in de achtbaan ben ik stilTrotste mama van Ambar
Mannen be like mannenquote:Op vrijdag 31 mei 2024 10:29 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik klaag vaak zat als hij weer eens in sportstand optrekt om een wedstrijdje te houden met de auto naast onshij doet het ook om mij te plagen
maar ja, ik kan moeilijk hem uit de auto zetten. Ik ben geen lid van de wegenwacht
Midlife crisisquote:Op vrijdag 31 mei 2024 10:29 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik klaag vaak zat als hij weer eens in sportstand optrekt om een wedstrijdje te houden met de auto naast onshij doet het ook om mij te plagen
![]()
Aha. Mss bedoelt met dat de diagnose ASS pas later gesteld wordt, en men dus er weet van heeft.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 04:16 schreef DJMO het volgende:
[..]
Mis.
[..]
Autisme heb je of niet. Dat is aangeboren. Dat krijg je niet op latere leeftijd.
Maar verder met je eens![]()
![]()
Geen emotiequote:Op vrijdag 31 mei 2024 10:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Dus terwijl iedereen loopt te schreeuwen in de achtbaan ben ik stil
Helemaal gedrild
Mooie vergelijking.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 10:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Dus terwijl iedereen loopt te schreeuwen in de achtbaan ben ik stil
nee meer als eerste de wegversmalling ingaan zodat je niet achter een of andere Jodokus komt te hangen die 70 rijdt waar je 80 magquote:![]()
Anders krijg je mensen die van mij schrikken omdat ik ergens van geschrokken ben terwijl er eigenlijk helemaal niets is om van te schrikken.quote:Trotste mama van Ambar
Fijne binnenkomer.quote:
Ja actie reactie. Maar soms gebeurt het gewoon.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 10:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Anders krijg je mensen die van mij schrikken omdat ik ergens van geschrokken ben terwijl er eigenlijk helemaal niets is om van te schrikken.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Daar irriteer je je al aan?quote:Op vrijdag 31 mei 2024 10:32 schreef Rob het volgende:
[..]
nee meer als eerste de wegversmalling ingaan zodat je niet achter een of andere Jodokus komt te hangen die 70 rijdt waar je 80 mag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.![]()
Hop hopquote:Op vrijdag 31 mei 2024 10:32 schreef Rob het volgende:
[..]
nee meer als eerste de wegversmalling ingaan zodat je niet achter een of andere Jodokus komt te hangen die 70 rijdt waar je 80 mag
Gas erop
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust![]()
Boem is ho.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik heb maar heel weinig boem meegemaaktquote:
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
En plons is natquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
quote:Op vrijdag 31 mei 2024 10:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik heb maar heel weinig boem meegemaaktBeide wel meegemaakt.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dan lijkt het net of je in een slow motion scene zit.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hekel aan mensen die te hard rijden en roekeloos rijgedrag vertonenTrotste mama van Ambar
Hekel aan mensen die te zacht rijden en roekeloos rijgedrag vertonen
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Pintos voor greys.
En dan een ander doodrijdenquote:Op vrijdag 31 mei 2024 10:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Hekel aan mensen die te hard rijden en roekeloos rijgedrag vertonen![]()
![]()
Geen zin in een hele discussie
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Dank u voor uw bijdrage aan deze discussie.quote:
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 31 mei 2024 10:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik heb maar heel weinig boem meegemaakt'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
@kree is er ook nog niet.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat weten we.quote:
Martel praktijkenquote:Op vrijdag 31 mei 2024 10:48 schreef Kissingbird het volgende:
concertkaartje in de pocket![]()
![]()
![]()
komen een keer naar mn hometown
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Over automutilatie.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 10:50 schreef BPS70 het volgende:
Wat is de ergste discussie die je weleens gehad hebt op Fok?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
De meest debiele discussie was eigenlijk wel van iemand die beweerde dat roken bij een baby helemaal niet verkeerd was.
En dat bleef hij ook stug vol houden![]()
![]()
Ik dacht er serieus aan om deze te typen.quote:
Ben nog lang niet jarigquote:Op vrijdag 31 mei 2024 10:54 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
is mn verjaardagskado voor jou kun je niet afwijzen
Ik weet wel iemand die je mee kunt nemen
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
December uit mijn hoofd.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 10:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ben nog lang niet jarig
Ik weet wel iemand die je mee kunt nemen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ben benieuwd wie..quote:Op vrijdag 31 mei 2024 10:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ben nog lang niet jarig
Ik weet wel iemand die je mee kunt nemenSmile, it's free therapy.![]()
Zwoele stem volgens jouquote:
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
December ben ikquote:Op vrijdag 31 mei 2024 10:56 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
DIE gaat zeker niet mee haha
'poepmuziek' vindt hij het
Doos
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
want you to know i'm a rainbow tooquote:![]()
Eigenlijk moet ik even wat doen.
Maar zo geen zin nu
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
ff opgezocht en maar eens in de agenda erbij gezetquote:Op vrijdag 31 mei 2024 10:58 schreef greysbones het volgende:
Maar zo geen zin nu![]()
+1quote:Op vrijdag 31 mei 2024 10:58 schreef greysbones het volgende:
Maar zo geen zin nu![]()
![]()
Welk jubileum??quote:
Ik ben nog lang niet zo oud als jij
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Zometeen geloven mensen je weerquote:Op vrijdag 31 mei 2024 11:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Welk jubileum??
Ik ben nog lang niet zo oud als jij
Dat zal eens tijd wordenquote:
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Ik ga nu even op mijn handen zittenquote:
Voor ik iemand beledigEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
haha dan kun je niet typenquote:Op vrijdag 31 mei 2024 11:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik ga nu even op mijn handen zitten
Voor ik iemand beledig
Je hebt van die dingen
Die vanaf een bepaalde leeftijd vaker voorkomen
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Dat klinkt heel errug vaag.. kan er veel bij bedenkenquote:Op vrijdag 31 mei 2024 11:07 schreef greysbones het volgende:
Je hebt van die dingen
Die vanaf een bepaalde leeftijd vaker voorkomen
![]()
En daar heb ik nog geen last van gelukkig
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Wetende dat het die tijd van de maand is en je altijd trek hebt, en dan niet genoeg eten meenemen
Ik kan datTrotste mama van Ambar
Dat denk jequote:Op vrijdag 31 mei 2024 11:08 schreef greysbones het volgende:
En daar heb ik nog geen last van gelukkig
maar dat weet je niet (meer)
Vind het eerder knap dat je dus wetende dat het die tijd van de maand isquote:Op vrijdag 31 mei 2024 11:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Wetende dat het die tijd van de maand is en je altijd trek hebt, en dan niet genoeg eten meenemen
Ik kan dat
Door de supermarkt bent gelopen en dan niet genoeg eten hebt meegenomen
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Hoe is het met je zonnebrilquote:Op vrijdag 31 mei 2024 11:09 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dat denk je
maar dat weet je niet (meer)
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
![]()
Hadden we iets anders verwacht van die Amerikaanse tutholaquote:
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Met dezelfde oogafwijking als jijquote:Op vrijdag 31 mei 2024 11:11 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
AUCH
die doet pijn![]()
ja die draagt een ander nu
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Misschien kun je een AirTag aan je zonnebril doen
![]()
![]()
![]()
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Er ligt thuis genoeg eten, ik neem het alleen niet mee naar werkquote:Op vrijdag 31 mei 2024 11:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vind het eerder knap dat je dus wetende dat het die tijd van de maand is
Door de supermarkt bent gelopen en dan niet genoeg eten hebt meegenomenTrotste mama van Ambar
Aaahquote:Op vrijdag 31 mei 2024 11:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Er ligt thuis genoeg eten, ik neem het alleen niet mee naar werk
Benzine pomp
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Niet echt.Mooi woord wel: Tuthola.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 11:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hadden we iets anders verwacht van die Amerikaanse tuthola
Ja vind het echt te sneu voor woordenquote:
Jezelf zo gedragen omdat jij je niet aan de regels houdt
Blegh
Walgelijk mensEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Oetlul is ook een mooi woord.
je kunt er makkelijk gewone glazen inzetten heb je voor een paar tientjes een gewone zonnebril.quote:
De gewone glazen die er eerst inzaten liggen hier nog boven in een doosje
Moet lachenquote:Op vrijdag 31 mei 2024 11:12 schreef greysbones het volgende:
Misschien kun je een AirTag aan je zonnebril doen
![]()
![]()
![]()
![]()
Proestquote:Op vrijdag 31 mei 2024 11:15 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
je kunt er makkelijk gewone glazen inzetten heb je voor een paar tientjes een gewone zonnebril.
De gewone glazen die er eerst inzaten liggen hier nog boven in een doosje![]()
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
![]()
Die ga ik voor je kopen.
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Ik heb wel eens naar mijn bril gezocht terwijl ik hem op heb
Trotste mama van Ambar
Herkenbaarquote:Op vrijdag 31 mei 2024 11:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb wel eens naar mijn bril gezocht terwijl ik hem op hebEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
`MuizenbolkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mensen appen met je telefoon om te zeggen dat ik mijn telefoon kwijt ben. Nee ik was net onder invloed.Trotste mama van Ambar
Niets is meer onvindbaar binnenkortquote:
haha no wayyyyyyyyy ga ik niet mee lopen!quote:
geeft zeker ook een trilling he
Op de juiste plaats bevestigen dan kan het ook nog lekker zijn heb ik horen zeggenquote:Op vrijdag 31 mei 2024 11:22 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
haha no wayyyyyyyyy ga ik niet mee lopen!
geeft zeker ook een trilling he
Soul heeft een dingetje met pasjes,raadt eens wie meestal de schuld krijgt?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Pasjes houder kopen met AirTagquote:Op vrijdag 31 mei 2024 11:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Soul heeft een dingetje met pasjes,raadt eens wie meestal de schuld krijgt?
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
* FreshFruit zet op de to buy list: Pasjeshouder met airtag.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op vrijdag 31 mei 2024 11:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Op de juiste plaats bevestigen dan kan het ook nog lekker zijn heb ik horen zeggen![]()
![]()
![]()
ja ja horen zeggen
Maar wat als je telefoon kwijt bent? Kun je ook niet zoeken naar je airtagsTrotste mama van Ambar
Je kan je telefoon over laten gaan met je airtag. Meest door mij gebruikte functiequote:Op vrijdag 31 mei 2024 11:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar wat als je telefoon kwijt bent? Kun je ook niet zoeken naar je airtags![]()
Moet je wel je airtag gevonden hebbenquote:Op vrijdag 31 mei 2024 11:28 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Je kan je telefoon over laten gaan met je airtag. Meest door mij gebruikte functieTrotste mama van Ambar
Ja,ik heb zo ding niet wat triltquote:
Soul hoor ik vaak: "GOOGLE,WHERE`S MY PHONE?"“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ooit mijn telefoon kwijt, thuis gekeken of ik hem kan vinden met laptop. Zit dat ding gewoon ergens in mijn tas
Trotste mama van Ambar
nog maar eens gekeken op Marktplaats maar zie mn zonnebril er niet opstaan
Vinted.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
https://www.vinted.nl/catalog?search_text=zonnebrilquote:Op vrijdag 31 mei 2024 11:34 schreef Kissingbird het volgende:
oh ik zie nu dat er meer opstaat![]()
bedankt voor de tip“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nope staat er niet op, jammer.
Denk dat die niet meer terug komt en heb ondertussen al een andere maar zou hem toch terug willen
Heb je ook al op de officiele gevonden spullen site van de desbetreffende gemeente gekeken?Trotste mama van Ambar
Ooit begon dat ding midden in de nacht keihard muziek te spelen toen Soul niet thuis was.Ik heb er niks mee maar : GOOGLE SHUT UP werkte wel.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Gelukkig maar.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 11:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ooit begon dat ding midden in de nacht keihard muziek te spelen toen Soul niet thuis was.Ik heb er niks mee maar : GOOGLE SHUT UP werkte wel.
Wij gebruiken het nog steeds niet.![]()
Ik gebruik mijn telefoon wel voor als ik iets wil. Dat kan in redelijke stilteTrotste mama van Ambar
Alleen trilstand?quote:Op vrijdag 31 mei 2024 11:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik gebruik mijn telefoon wel voor als ik iets wil. Dat kan in redelijke stilte![]()
![]()
Soms gaan bij mij de lampen uit als Soul weer aan het knoeien is.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 11:40 schreef maily het volgende:
[..]
Gelukkig maar.
Wij gebruiken het nog steeds niet.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Definieer redelijke stilte.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Oh heus...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lijkt me wel erg.
Opsluiten die handel.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 10:51 schreef BPS70 het volgende:
De meest debiele discussie was eigenlijk wel van iemand die beweerde dat roken bij een baby helemaal niet verkeerd was.
En dat bleef hij ook stug vol houdenOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Dat ik niet hoef te praten en dat de speaker niet gaat praten. Vind ik raarquote:Trotste mama van Ambar
Ja.. net ook daar maar weer eens gekeken maar ook niks..quote:Op vrijdag 31 mei 2024 11:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Heb je ook al op de officiele gevonden spullen site van de desbetreffende gemeente gekeken?Smile, it's free therapy.![]()
Mijn slimme lampen werken allemaal met timers en de rest doe ik liever handmatig op de telefoon. Heb ik geen google speaker voor nodig.Trotste mama van Ambar
Jammer wel.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 11:45 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja.. net ook daar maar weer eens gekeken maar ook niks..Trotste mama van Ambar
Het recht om de man te misbruikenquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
Herkenbaarquote:Op vrijdag 31 mei 2024 11:47 schreef BPS70 het volgende:
[..]
Het moet een troll geweest zijn, maar hij bleef het volhouden...![]()
Heb zo'n afstandbediening voor de Hue lampen is ook wel handig. Met 1 klikje aan of uit.Smile, it's free therapy.![]()
Goed. Op naar de volgende activiteit
quote:Op vrijdag 31 mei 2024 11:43 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh heus...
Lang verhaal kort: Het ging er om dat het maar aanstellen en aandachttrekken zou zijn.Ik heb er best veel mee te maken gehad,niet bij mezelf,en ging er toen fel op in.Dat werd best een heftige discussie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lijkt me wel erg.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Je doet het wel even.quote:
Ik ben er ook bekend mee.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 11:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Lang verhaal kort: Het ging er om dat het maar aanstellen en aandachttrekken zou zijn.Ik heb er best veel mee te maken gehad,niet bij mezelf,en ging er toen fel op in.Dat werd best een heftige discussie.
Dat achtervolgt je je hele leven.![]()
Machteloos zijn doet het meeste pijn.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 11:49 schreef BPS70 het volgende:
[..]
Ik ben er ook bekend mee.
Dat achtervolgt je je hele leven.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nog een paar puntjesquote:Op vrijdag 31 mei 2024 11:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik gebruik mijn telefoon wel voor als ik iets wil. Dat kan in redelijke stilte![]()
![]()
Omdat jij het kooptquote:Op vrijdag 31 mei 2024 11:57 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
is ooktoch eet iemand die hier in huis
![]()
![]()
Ik vind ze ook wel lekker, met een dikke laag boter en kaasquote:Op vrijdag 31 mei 2024 11:57 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
is ooktoch eet iemand die hier in huis
Let's not kill the karma, let's not start a fight, it's not worth the drama 🎶![]()
Jup schuldigquote:![]()
Soms koop ik die bruine kleffe dingen maar 'die zijn niet lekkuhrr'Smile, it's free therapy.![]()
Het liefst op een bolletjequote:Op vrijdag 31 mei 2024 11:59 schreef maily het volgende:
[..]
Die doe ik liever op een ander broodje.
Of gewoon zonder broodje![]()
![]()
Arghhhh boter en kaas!!! ieuwwquote:Op vrijdag 31 mei 2024 11:59 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik vind ze ook wel lekker, met een dikke laag boter en kaas
oke.. lust geen boter ook
Krijgt je kind wel genoeg zakgeld?quote:Op vrijdag 31 mei 2024 11:59 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Jup schuldig![]()
Soms koop ik die bruine kleffe dingen maar 'die zijn niet lekkuhrr'![]()
![]()
quote:iedere week maar die geeft zelden wat uit. Soms voor een spel en hij koopt wel eens chocola voor me
deze week nog. Ging hij croissants kopen voor hem en zijn speelafspraak en kwam met een Tony thuis ook voor mij
Jij bent ook geen kind meer.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Gezel.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 12:03 schreef Kissingbird het volgende:
[..]iedere week maar die geeft zelden wat uit. Soms voor een spel en hij koopt wel eens chocola voor me
deze week nog. Ging hij croissants kopen voor hem en zijn speelafspraak en kwam met een Tony thuis ook voor mij
Kan het topic wel dicht nu voor de rest van de maandTrotste mama van Ambar
En wij krijgen de schuld.quote:
Moeten jullie die muis ook niet zo laten lopenTrotste mama van Ambar
Even naar m'n eigen gezeik luisteren
Damn...net echt dit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
'Overwerkte' flitspaal A16 bij Rotterdam tijdelijk uitgezet
Een flitspaal die sinds mei op de A16 bij knooppunt Terbregseplein stond, is tijdelijk uitgezet nadat de eerste dagen al duizenden overtredingen waren geregistreerd, meldt Rijnmond. Het aantal overtredingen was zo hoog dat het apparaat het niet aan kon. Na een aantal tests is de flitspaal begin deze week weer teruggeplaatst.![]()
![]()
![]()
![]()
We zullen het merken als monitof de score post en mariomutz uit zijn plaat gaatquote:Trotste mama van Ambar
Een echte kaskraker.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 12:14 schreef BPS70 het volgende:
'Overwerkte' flitspaal A16 bij Rotterdam tijdelijk uitgezet
Een flitspaal die sinds mei op de A16 bij knooppunt Terbregseplein stond, is tijdelijk uitgezet nadat de eerste dagen al duizenden overtredingen waren geregistreerd, meldt Rijnmond. Het aantal overtredingen was zo hoog dat het apparaat het niet aan kon. Na een aantal tests is de flitspaal begin deze week weer teruggeplaatst.![]()
Volgens mij ben jij de boosdoener altijdquote:Op vrijdag 31 mei 2024 11:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Soul heeft een dingetje met pasjes,raadt eens wie meestal de schuld krijgt?
Vroeger was ik heel slordig in deze,maar ik weet nu precies waar alles ligt,of hoort te liggen.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 12:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij de boosdoener altijd“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: