Ik ook niet. Ja op het werk vroeger stond de radio altijd wel aan, maar verder?quote:Op vrijdag 31 mei 2024 09:37 schreef Kissingbird het volgende:
[..]ja serieus hahaha
ik luister nooit naar de radio
Dat is voor mij een reden om niet naar dat soort landen te gaan.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 09:38 schreef ToT het volgende:
Ik heb een dubbellange zware antibioticakuur gehad toen ik wondroos had opgelopen in een jungle in Thailand waar ik door ladingen muggen geprikt was. Ik had 2 verschillende hardnekkige bacteriesoorten opgelopen daar.
Borrel.quote:
Ja AB is een ellende, en de darmen en maag zijn er vaak niet blij mee,quote:Op vrijdag 31 mei 2024 09:35 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
uh ja.. heb al 7 weken antibiotica.. en moet nog 7 weken.
Veel bijwerkingen daarvan. Blij als het klaar is.
quote:
Ik heb regelmatig wat opgelopen in dat soort landen, maar word wel steeds voorzichtiger; niet krabben aan muggenbultjes enzo, en alles zo snel mogelijk desinfecteren, hoewel dat ook absoluut geen garantie is dat je geen hevige koorts en gezwollen lymfeklieren oploopt.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 09:39 schreef BPS70 het volgende:
[..]
Dat is voor mij een reden om niet naar dat soort landen te gaan.
Stuk of 20 vandaag zou wel fijn zijnquote:Op vrijdag 31 mei 2024 09:38 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
aan 1 kutgatje heb je niet genoeg?![]()
Sow, jij bent wat van plan zeg!quote:Op vrijdag 31 mei 2024 09:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Stuk of 20 vandaag zou wel fijn zijn
Ja treffend welquote:
quote:
Als ik ergens panisch voor ben dan is het dat wel.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 09:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb regelmatig wat opgelopen in dat soort landen, maar word wel steeds voorzichtiger; niet krabben aan muggenbultjes enzo, en alles zo snel mogelijk desinfecteren, hoewel dat ook absoluut geen garantie is dat je geen hevige koorts en gezwollen lymfeklieren oploopt.
1 lullig krasje van een scherpe rots op m'n achillespees. Zelden zo ziek geweest in mijn leven!
4 puntjes nog.quote:
2 keer toch?quote:Op vrijdag 31 mei 2024 09:48 schreef BPS70 het volgende:
[..]
Als ik ergens panisch voor ben dan is het dat wel.
Een beetje hetzelfde met Corona. Mijn hele leven al bang dat zoiets zou gebeuren en dan gebeurt het ook nog.
En krijg ik het ook nog en zit nu met longcovid klachten...
Nare ziekten zijn er in de wereld.
Sport ze.quote:
quote:Op vrijdag 31 mei 2024 09:48 schreef BPS70 het volgende:
[..]
Als ik ergens panisch voor ben dan is het dat wel.
Een beetje hetzelfde met Corona. Mijn hele leven al bang dat zoiets zou gebeuren en dan gebeurt het ook nog.
En krijg ik het ook nog en zit nu met longcovid klachten...
Nare ziekten zijn er in de wereld.
2 keer corona idd. Maar de tweede keer had ik de vaccinaties al gehad.quote:
Heftig.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 09:51 schreef BPS70 het volgende:
[..]
2 keer corona idd. Maar de tweede keer had ik de vaccinaties al gehad.
De eerste keer waren die er nog niet. En dat was de trigger voor het feit dat ik nu hartpatient ben.
Hier heb ik wel een mening over. Maar die stuur ik wel via messenger als ik zo geblazen hebquote:Op vrijdag 31 mei 2024 08:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja, zeker.
Ik heb zelf niet een al te beste jeugd gehad wegens soortgelijke problemen en heb m'n hele volwassen leven ook problemen gehad. Ik gun hem een veel beter leven dan wat ik heb gehad.
Van huis uit vond men het bij mij juist geweldig dat ik altijd helemaal in m'n uppie zat; ik had geen vrienden nodig, ik vermaakte mezelf wel in m'n eentje thuis.
"Dan komt-ie tenminste ook niet in de problemen" enzo.
Ik wil dat Mini-ToT z'n sociale vaardigheden een beetje kan ontwikkelen en geen buitenstaander wordt zoals ik altijd was.
quote:
Gebeurd je nogal eens hequote:
Jij blaast wat af daar.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 09:55 schreef DJMO het volgende:
[..]
Hier heb ik wel een mening over. Maar die stuur ik wel via messenger als ik zo geblazen heb
Bakkie van Akkie.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |