Okee dan!quote:Op vrijdag 31 mei 2024 09:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat ka nik hier ook wel eens proberen.
Nu is hij niet meer zoveel hier, is ondertussen een puber, school, gamen en zijn races, veel trainen en dan in de weekend wedstrijden rijden
Dat is ook een goed idee van dat touw?quote:Op vrijdag 31 mei 2024 09:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Precies.
Ja was wel een hele strijd hoor; in het begin wilde hij de regels uitmaken van waar hij naar toe wilde gaan enzo.
God, wat een ellende was dat toen!Met name op de skelter!
Dan was het van: "Mini-ToT, op de skelter ben je veel te bazig, de komende tijd ga je alleen op je fietsje. Als dat goed gaat, kunnen we de skelter weer proberen."
Ik nam ook altijd een touw mee als we met de skelter op pad gingen; als hij te dwars was, kon ik die aan de skelter knopen om hem toch de juiste kant op te slepen.
Wat een ellende zeg....
Maar de aanhouder wint!
Ja ik heb van zeer veel mensen gehoord dat ik echt engelengeduld met hem heb gehad!quote:Op vrijdag 31 mei 2024 09:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is ook een goed idee van dat touw?
Je hebt denk ik al heel wat bij hem gewonnen wat voor hem ook zeer goed heeft uitgepakt
Dat dacht ik jaren geleden al toen ik hier alles las. Jemig wat heeft die man een engelen geduld .quote:Op vrijdag 31 mei 2024 09:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik heb van zeer veel mensen gehoord dat ik echt engelengeduld met hem heb gehad!
Je moet soms in praktische oplossingen zien te denken.
Morgh muisquote:
Goedemorgen Dot.quote:
quote:Op vrijdag 31 mei 2024 09:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedemorgen Dot.![]()
Ik heb goed de wacht gehouden.
Whehe!quote:Op vrijdag 31 mei 2024 09:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat dacht ik jaren geleden al toen ik hier alles las. Jemig wat heeft die man een engelen geduld .
Hey Birdiequote:
Alles good?quote:
sodeju jij bent goed wakker alquote:
Als ToT wakker is staat hij aanquote:
Mooi nummer, kon het niet.quote:
Maar goed dat je lekker hebt bijgeslapen dan.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 09:33 schreef Kissingbird het volgende:
[..]Gister hele dag flink moe geweest.. maar goed bijgeslapen.
uh ja.. heb al 7 weken antibiotica.. en moet nog 7 weken.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 09:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar goed dat je lekker hebt bijgeslapen dan.
Enig idee hoe het komt dat je zo moe bent/was?
quote:Op vrijdag 31 mei 2024 09:35 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
uh ja.. heb al 7 weken antibiotica.. en moet nog 7 weken.
Veel bijwerkingen daarvan. Blij als het klaar is.
quote:
Ik ook niet. Ja op het werk vroeger stond de radio altijd wel aan, maar verder?quote:Op vrijdag 31 mei 2024 09:37 schreef Kissingbird het volgende:
[..]ja serieus hahaha
ik luister nooit naar de radio
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |