Dan heb je toch al een hele hoop bij hem gewonnen ToT.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 09:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Sowieso!
Ik krijg nu elke dag van hem te horen "We hebben weer een mooie dag, he papa?"En ik kan hem dan ook steeds beter corrigeren.
Samen fietsen gaat, op een incidentele uitzondering na, hartstikke goed.
Ik hoef steeds minder vaak "Rechts houden, mannetje!" te zeggen; hij snapt al dat hij daar moet fietsen.
Bij kruispunten hoef ik ook zelden meer te zeggen dat hij rustiger moet rijden of moet stoppen; hij maakt ruim vantevoren al aanstalten dat te gaan doen en vindt het niet leuk als ik het dan alsnog zeg; hij wil tegenover mij bewijzen dat hij het allemaal zelf wel weet en kan.Maar hij wordt niet meer boos als ik het toch een keer zeg.
Precies.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 09:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan heb je toch al een hele hoop bij hem gewonnen ToT.
Fijn te zien toch dat hij de dingen oppakt. En je kan er niet vroeg genoeg meebeginnen zeker in het verkeer
O dat ka nik hier ook wel eens proberen.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 09:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Hee wat goed zeg!
Bij mij werkt een keer fluiten goed om hem uit zo'n bui te krijgen, en anders even "Hee hee hee! Wat is er, mannetje?" en dan voor hem te gaan hurken en een hand op de schouder te leggen.
Okee dan!quote:Op vrijdag 31 mei 2024 09:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat ka nik hier ook wel eens proberen.
Nu is hij niet meer zoveel hier, is ondertussen een puber, school, gamen en zijn races, veel trainen en dan in de weekend wedstrijden rijden
Dat is ook een goed idee van dat touw?quote:Op vrijdag 31 mei 2024 09:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Precies.
Ja was wel een hele strijd hoor; in het begin wilde hij de regels uitmaken van waar hij naar toe wilde gaan enzo.
God, wat een ellende was dat toen!Met name op de skelter!
Dan was het van: "Mini-ToT, op de skelter ben je veel te bazig, de komende tijd ga je alleen op je fietsje. Als dat goed gaat, kunnen we de skelter weer proberen."
Ik nam ook altijd een touw mee als we met de skelter op pad gingen; als hij te dwars was, kon ik die aan de skelter knopen om hem toch de juiste kant op te slepen.
Wat een ellende zeg....
Maar de aanhouder wint!
Ja ik heb van zeer veel mensen gehoord dat ik echt engelengeduld met hem heb gehad!quote:Op vrijdag 31 mei 2024 09:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is ook een goed idee van dat touw?
Je hebt denk ik al heel wat bij hem gewonnen wat voor hem ook zeer goed heeft uitgepakt
Dat dacht ik jaren geleden al toen ik hier alles las. Jemig wat heeft die man een engelen geduld .quote:Op vrijdag 31 mei 2024 09:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik heb van zeer veel mensen gehoord dat ik echt engelengeduld met hem heb gehad!
Je moet soms in praktische oplossingen zien te denken.
Morgh muisquote:
Goedemorgen Dot.quote:
quote:Op vrijdag 31 mei 2024 09:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedemorgen Dot.![]()
Ik heb goed de wacht gehouden.
Whehe!quote:Op vrijdag 31 mei 2024 09:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat dacht ik jaren geleden al toen ik hier alles las. Jemig wat heeft die man een engelen geduld .
Hey Birdiequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |