Dan heb je toch al een hele hoop bij hem gewonnen ToT.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 09:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Sowieso!
Ik krijg nu elke dag van hem te horen "We hebben weer een mooie dag, he papa?"En ik kan hem dan ook steeds beter corrigeren.
Samen fietsen gaat, op een incidentele uitzondering na, hartstikke goed.
Ik hoef steeds minder vaak "Rechts houden, mannetje!" te zeggen; hij snapt al dat hij daar moet fietsen.
Bij kruispunten hoef ik ook zelden meer te zeggen dat hij rustiger moet rijden of moet stoppen; hij maakt ruim vantevoren al aanstalten dat te gaan doen en vindt het niet leuk als ik het dan alsnog zeg; hij wil tegenover mij bewijzen dat hij het allemaal zelf wel weet en kan.Maar hij wordt niet meer boos als ik het toch een keer zeg.
Precies.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 09:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan heb je toch al een hele hoop bij hem gewonnen ToT.
Fijn te zien toch dat hij de dingen oppakt. En je kan er niet vroeg genoeg meebeginnen zeker in het verkeer
O dat ka nik hier ook wel eens proberen.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 09:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Hee wat goed zeg!
Bij mij werkt een keer fluiten goed om hem uit zo'n bui te krijgen, en anders even "Hee hee hee! Wat is er, mannetje?" en dan voor hem te gaan hurken en een hand op de schouder te leggen.
Okee dan!quote:Op vrijdag 31 mei 2024 09:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat ka nik hier ook wel eens proberen.
Nu is hij niet meer zoveel hier, is ondertussen een puber, school, gamen en zijn races, veel trainen en dan in de weekend wedstrijden rijden
Dat is ook een goed idee van dat touw?quote:Op vrijdag 31 mei 2024 09:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Precies.
Ja was wel een hele strijd hoor; in het begin wilde hij de regels uitmaken van waar hij naar toe wilde gaan enzo.
God, wat een ellende was dat toen!Met name op de skelter!
Dan was het van: "Mini-ToT, op de skelter ben je veel te bazig, de komende tijd ga je alleen op je fietsje. Als dat goed gaat, kunnen we de skelter weer proberen."
Ik nam ook altijd een touw mee als we met de skelter op pad gingen; als hij te dwars was, kon ik die aan de skelter knopen om hem toch de juiste kant op te slepen.
Wat een ellende zeg....
Maar de aanhouder wint!
Ja ik heb van zeer veel mensen gehoord dat ik echt engelengeduld met hem heb gehad!quote:Op vrijdag 31 mei 2024 09:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is ook een goed idee van dat touw?
Je hebt denk ik al heel wat bij hem gewonnen wat voor hem ook zeer goed heeft uitgepakt
Dat dacht ik jaren geleden al toen ik hier alles las. Jemig wat heeft die man een engelen geduld .quote:Op vrijdag 31 mei 2024 09:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik heb van zeer veel mensen gehoord dat ik echt engelengeduld met hem heb gehad!
Je moet soms in praktische oplossingen zien te denken.
Morgh muisquote:
Goedemorgen Dot.quote:
quote:Op vrijdag 31 mei 2024 09:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedemorgen Dot.![]()
Ik heb goed de wacht gehouden.
Whehe!quote:Op vrijdag 31 mei 2024 09:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat dacht ik jaren geleden al toen ik hier alles las. Jemig wat heeft die man een engelen geduld .
Hey Birdiequote:
Alles good?quote:
sodeju jij bent goed wakker alquote:
Als ToT wakker is staat hij aanquote:
Mooi nummer, kon het niet.quote:
Maar goed dat je lekker hebt bijgeslapen dan.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 09:33 schreef Kissingbird het volgende:
[..]Gister hele dag flink moe geweest.. maar goed bijgeslapen.
uh ja.. heb al 7 weken antibiotica.. en moet nog 7 weken.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 09:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar goed dat je lekker hebt bijgeslapen dan.
Enig idee hoe het komt dat je zo moe bent/was?
quote:Op vrijdag 31 mei 2024 09:35 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
uh ja.. heb al 7 weken antibiotica.. en moet nog 7 weken.
Veel bijwerkingen daarvan. Blij als het klaar is.
quote:
Ik ook niet. Ja op het werk vroeger stond de radio altijd wel aan, maar verder?quote:Op vrijdag 31 mei 2024 09:37 schreef Kissingbird het volgende:
[..]ja serieus hahaha
ik luister nooit naar de radio
Dat is voor mij een reden om niet naar dat soort landen te gaan.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 09:38 schreef ToT het volgende:
Ik heb een dubbellange zware antibioticakuur gehad toen ik wondroos had opgelopen in een jungle in Thailand waar ik door ladingen muggen geprikt was. Ik had 2 verschillende hardnekkige bacteriesoorten opgelopen daar.
Borrel.quote:
Ja AB is een ellende, en de darmen en maag zijn er vaak niet blij mee,quote:Op vrijdag 31 mei 2024 09:35 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
uh ja.. heb al 7 weken antibiotica.. en moet nog 7 weken.
Veel bijwerkingen daarvan. Blij als het klaar is.
quote:
Ik heb regelmatig wat opgelopen in dat soort landen, maar word wel steeds voorzichtiger; niet krabben aan muggenbultjes enzo, en alles zo snel mogelijk desinfecteren, hoewel dat ook absoluut geen garantie is dat je geen hevige koorts en gezwollen lymfeklieren oploopt.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 09:39 schreef BPS70 het volgende:
[..]
Dat is voor mij een reden om niet naar dat soort landen te gaan.
Stuk of 20 vandaag zou wel fijn zijnquote:Op vrijdag 31 mei 2024 09:38 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
aan 1 kutgatje heb je niet genoeg?![]()
Sow, jij bent wat van plan zeg!quote:Op vrijdag 31 mei 2024 09:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Stuk of 20 vandaag zou wel fijn zijn
Ja treffend welquote:
quote:
Als ik ergens panisch voor ben dan is het dat wel.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 09:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb regelmatig wat opgelopen in dat soort landen, maar word wel steeds voorzichtiger; niet krabben aan muggenbultjes enzo, en alles zo snel mogelijk desinfecteren, hoewel dat ook absoluut geen garantie is dat je geen hevige koorts en gezwollen lymfeklieren oploopt.
1 lullig krasje van een scherpe rots op m'n achillespees. Zelden zo ziek geweest in mijn leven!
4 puntjes nog.quote:
2 keer toch?quote:Op vrijdag 31 mei 2024 09:48 schreef BPS70 het volgende:
[..]
Als ik ergens panisch voor ben dan is het dat wel.
Een beetje hetzelfde met Corona. Mijn hele leven al bang dat zoiets zou gebeuren en dan gebeurt het ook nog.
En krijg ik het ook nog en zit nu met longcovid klachten...
Nare ziekten zijn er in de wereld.
Sport ze.quote:
quote:Op vrijdag 31 mei 2024 09:48 schreef BPS70 het volgende:
[..]
Als ik ergens panisch voor ben dan is het dat wel.
Een beetje hetzelfde met Corona. Mijn hele leven al bang dat zoiets zou gebeuren en dan gebeurt het ook nog.
En krijg ik het ook nog en zit nu met longcovid klachten...
Nare ziekten zijn er in de wereld.
2 keer corona idd. Maar de tweede keer had ik de vaccinaties al gehad.quote:
Heftig.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 09:51 schreef BPS70 het volgende:
[..]
2 keer corona idd. Maar de tweede keer had ik de vaccinaties al gehad.
De eerste keer waren die er nog niet. En dat was de trigger voor het feit dat ik nu hartpatient ben.
Hier heb ik wel een mening over. Maar die stuur ik wel via messenger als ik zo geblazen hebquote:Op vrijdag 31 mei 2024 08:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja, zeker.
Ik heb zelf niet een al te beste jeugd gehad wegens soortgelijke problemen en heb m'n hele volwassen leven ook problemen gehad. Ik gun hem een veel beter leven dan wat ik heb gehad.
Van huis uit vond men het bij mij juist geweldig dat ik altijd helemaal in m'n uppie zat; ik had geen vrienden nodig, ik vermaakte mezelf wel in m'n eentje thuis.
"Dan komt-ie tenminste ook niet in de problemen" enzo.
Ik wil dat Mini-ToT z'n sociale vaardigheden een beetje kan ontwikkelen en geen buitenstaander wordt zoals ik altijd was.
quote:
Gebeurd je nogal eens hequote:
Jij blaast wat af daar.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 09:55 schreef DJMO het volgende:
[..]
Hier heb ik wel een mening over. Maar die stuur ik wel via messenger als ik zo geblazen heb
Bakkie van Akkie.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |