Ik ook niet. Ja op het werk vroeger stond de radio altijd wel aan, maar verder?quote:Op vrijdag 31 mei 2024 09:37 schreef Kissingbird het volgende:
[..]ja serieus hahaha
ik luister nooit naar de radio
Dat is voor mij een reden om niet naar dat soort landen te gaan.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 09:38 schreef ToT het volgende:
Ik heb een dubbellange zware antibioticakuur gehad toen ik wondroos had opgelopen in een jungle in Thailand waar ik door ladingen muggen geprikt was. Ik had 2 verschillende hardnekkige bacteriesoorten opgelopen daar.
Borrel.quote:
Ja AB is een ellende, en de darmen en maag zijn er vaak niet blij mee,quote:Op vrijdag 31 mei 2024 09:35 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
uh ja.. heb al 7 weken antibiotica.. en moet nog 7 weken.
Veel bijwerkingen daarvan. Blij als het klaar is.
quote:
Ik heb regelmatig wat opgelopen in dat soort landen, maar word wel steeds voorzichtiger; niet krabben aan muggenbultjes enzo, en alles zo snel mogelijk desinfecteren, hoewel dat ook absoluut geen garantie is dat je geen hevige koorts en gezwollen lymfeklieren oploopt.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 09:39 schreef BPS70 het volgende:
[..]
Dat is voor mij een reden om niet naar dat soort landen te gaan.
Stuk of 20 vandaag zou wel fijn zijnquote:Op vrijdag 31 mei 2024 09:38 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
aan 1 kutgatje heb je niet genoeg?![]()
Sow, jij bent wat van plan zeg!quote:Op vrijdag 31 mei 2024 09:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Stuk of 20 vandaag zou wel fijn zijn
Ja treffend welquote:
quote:
Als ik ergens panisch voor ben dan is het dat wel.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 09:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb regelmatig wat opgelopen in dat soort landen, maar word wel steeds voorzichtiger; niet krabben aan muggenbultjes enzo, en alles zo snel mogelijk desinfecteren, hoewel dat ook absoluut geen garantie is dat je geen hevige koorts en gezwollen lymfeklieren oploopt.
1 lullig krasje van een scherpe rots op m'n achillespees. Zelden zo ziek geweest in mijn leven!
4 puntjes nog.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |