Naar de bergen?quote:Op vrijdag 31 mei 2024 10:07 schreef DJMO het volgende:
[..]
Wat dacht je ervan dat ik we eerst even op vakantie gaan?
De Luxemburgse heuvelsquote:
Geen idee.. was een serieuze vraag.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 10:07 schreef DJMO het volgende:
[..]
Wat dacht je ervan dat ik we eerst even op vakantie gaan?
Ik mocht nooit weg in het weekend. Ik zat er gewoon 5 weken.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 10:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb nooit hoeven blazen,maar 1 keer had ik dus wel gedronken in het weekend,dat had de begeleidster gelijk door.Dan ga je wel even door het stof.
Volgende keer huren we een auto met chauffeur schat. Mag jij een slaapmasker op zodat je niets ziet terwijl we rijden. Ik maak wel foto's voor je.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
En even uitleggen ook?quote:Op vrijdag 31 mei 2024 10:10 schreef BPS70 het volgende:
[..]
Ik mocht nooit weg in het weekend. Ik zat er gewoon 5 weken.
De laatste keer moest ik blazen en toen was het positief. Ik mocht pas in de avond bij de groep.
En die pakt niemand je meer afquote:Op vrijdag 31 mei 2024 10:06 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
klopt en we hebben daar mooie herinneringen gemaakt ook.
quote:Op vrijdag 31 mei 2024 10:10 schreef DJMO het volgende:
[..]
Volgende keer huren we een auto met chauffeur schat. Mag jij een slaapmasker op zodat je niets ziet terwijl we rijden. Ik maak wel foto's voor je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 31 mei 2024 10:10 schreef DJMO het volgende:
[..]
Volgende keer huren we een auto met chauffeur schat. Mag jij een slaapmasker op zodat je niets ziet terwijl we rijden. Ik maak wel foto's voor je.Echte liefde is........... een slaapmasker op en later gruwelen bij de foto'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Ik was na drie dagen al van m'n klachten af. Het vervolgtraject kan tot wel een jaar duren. Maar ik ben niet zo achterlijk dat ik een jaar in een kliniek ga zitten.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 10:09 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Geen idee.. was een serieuze vraag.
Stond er van te kijken dat de opname maar gemiddeld 1 a 2 weken is.. voor een lichamelijke detox.
Van wat ik weet uit iemand uit mn omgeving is een opname 2 maanden (of nog langer)
Dit klinkt best raar Dot.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 10:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echte liefde is........... een slaapmasker op en later gruwelen bij de foto's
Nou ja zeg, ben ik bereid om geld over de balk te smijten is het weer niet goedquote:
Klopt hij heeft het soms nog over en wil graag nog eens terug.quote:
Mijn langste was 4 maand.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 10:11 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik was na drie dagen al van m'n klachten af. Het vervolgtraject kan tot wel een jaar duren. Maar ik ben niet zo achterlijk dat ik een jaar in een kliniek ga zitten.
Viel mee.quote:
ja.. Vroeger had ik er geen last van..quote:Op vrijdag 31 mei 2024 10:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Vaak genoeg in de auto gezeten met hoogtevrees dat als er 10 cm verkeerd gestuurd wordt, we een mooie duik naar beneden maken.
Hoort erbij
Geluk dat je al zo snel van je klachten af was!quote:Op vrijdag 31 mei 2024 10:11 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik was na drie dagen al van m'n klachten af. Het vervolgtraject kan tot wel een jaar duren. Maar ik ben niet zo achterlijk dat ik een jaar in een kliniek ga zitten.
En goed personeel daar.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 10:14 schreef BPS70 het volgende:
[..]
Viel mee.
Laatste keer was in Leeuwarden. Was wel een leuke groep, dat is ook belangrijk.
Er was een vrouw die was echt zwaar verslaafd aan heroine, hele mooie meid om te zien. Maar ik zag haar een paar maanden later op het station in Leeuwarden en toen wist ik genoeg. Die was echt teruggevallen.
Ben haar naam kwijt...
Durf je dan zelf te rijden ook?quote:Op vrijdag 31 mei 2024 10:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Vaak genoeg in de auto gezeten met hoogtevrees dat als er 10 cm verkeerd gestuurd wordt, we een mooie duik naar beneden maken.
Hoort erbij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |