Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Lekker irri is dat altijd hequote:Op vrijdag 31 mei 2024 09:58 schreef Kissingbird het volgende:
Boorgenot van de buren die nieuwe kozijnen krijgen
Altijd weer die buren...quote:Op vrijdag 31 mei 2024 09:58 schreef Kissingbird het volgende:
Boorgenot van de buren die nieuwe kozijnen krijgen![]()
![]()
![]()
pfoe jaquote:
voorkant en zijkant zijn al vervangen bij hun. Nu de dubbele tuindeuren en nog een keukendeur naar buiten.
maar goed.. zelf 2 jaar terug ook alle ramen/ deuren laten vervangen![]()
Smile, it's free therapy.![]()
Ja, dan hebben de buren er last vanquote:Op vrijdag 31 mei 2024 10:00 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
pfoe ja
voorkant en zijkant zijn al vervangen bij hun. Nu de dubbele tuindeuren en nog een keukendeur naar buiten.
maar goed.. zelf 2 jaar terug ook alle ramen/ deuren laten vervangen![]()
Ik heb nooit hoeven blazen,maar 1 keer had ik dus wel gedronken in het weekend,dat had de begeleidster gelijk door.Dan ga je wel even door het stof.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Foto rondje van 20 minuten door de heemtuin, waarbij ik zelfs m'n flesje water vergeten was. Dus gewoon netjes 0,0. Net zoals elke keer dat ik moest blazen. Zelfs op de dag van opname blies ik 0,0.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
quote:haha ja zelf hier ook de hele beneden verdieping / hal/ trap laten opknappen dus ik mag niet klagen
![]()
Ben toen een week met zoonlief weggevlucht naar de canarische eilanden toen ze de vloerverwarming ook kwamen infrezen
Dank u voor uw bijdrage aan deze discussie.quote:
Het door u ingebrachte punt zal zeker niet meegenomen worden.
De overige deelnemers zullen er vast ook van overtuigd zijn dat uw bijdrage thuishoort in KLB en hier verder geen opvolging behoeft.
Wij vragen u dan ook bij de voortzetting van deze discussie het niet meer over uw nutteloze opmerkingen te hebben en u te richten op een constructieve discussie die enig cachet toevoegt aan de algehele Bolkstatus van dit forum.![]()
Dat is helemaal netjes.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 10:01 schreef DJMO het volgende:
[..]
Foto rondje van 20 minuten door de heemtuin, waarbij ik zelfs m'n flesje water vergeten was. Dus gewoon netjes 0,0. Net zoals elke keer dat ik moest blazen. Zelfs op de dag van opname blies ik 0,0.![]()
Ik mocht de eerste dag op mijn kamer blijven.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Kun je na de opname meteen ergens terecht voor verdere hulp?quote:Op vrijdag 31 mei 2024 10:01 schreef DJMO het volgende:
[..]
Foto rondje van 20 minuten door de heemtuin, waarbij ik zelfs m'n flesje water vergeten was. Dus gewoon netjes 0,0. Net zoals elke keer dat ik moest blazen. Zelfs op de dag van opname blies ik 0,0.Smile, it's free therapy.![]()
quote:Op vrijdag 31 mei 2024 10:02 schreef Kissingbird het volgende:
[..]haha ja zelf hier ook de hele beneden verdieping / hal/ trap laten opknappen dus ik mag niet klagen
![]()
Ben toen een week met zoonlief weggevlucht naar de canarische eilanden toen ze de vloerverwarming ook kwamen infrezen![]()
Slim bekeken
Niet gelezenquote:Op vrijdag 31 mei 2024 10:03 schreef Rob het volgende:
[..]
Dank u voor uw bijdrage aan deze discussie.
Het door u ingebrachte punt zal zeker niet meegenomen worden.
De overige deelnemers zullen er vast ook van overtuigd zijn dat uw bijdrage thuishoort in KLB en hier verder geen opvolging behoeft.
Wij vragen u dan ook bij de voortzetting van deze discussie het niet meer over uw nutteloze opmerkingen te hebben en u te richten op een constructieve discussie die enig cachet toevoegt aan de algehele Bolkstatus van dit forum.![]()
Moet lachen nuquote:
ja.. want dat was een hele luxe vakantiehahaha onszelf goed verwend
weekje cabrio erbij , voor de zoon natuurlijk he![]()
Het doet een mens goed zichzelf af en toe even te verwennenquote:Op vrijdag 31 mei 2024 10:05 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Moet lachen nu
ja.. want dat was een hele luxe vakantiehahaha onszelf goed verwend
weekje cabrio erbij , voor de zoon natuurlijk he
Ik werd op vrijdag opgenomen. In het weekend is er geen therapie aanbod, maar kon ik met de begeleiding individueel gaan wandelen. Dagen erna kon ik afzijdig meedoen aan de aangeboden activiteiten. Gisteren en vandaag kon ik een tweetal groepsactiviteiten ook 1 op 1 volgen omdat er voldoende tijd is.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 10:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is helemaal netjes.![]()
Ik mocht de eerste dag op mijn kamer blijven.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
klopt en we hebben daar mooie herinneringen gemaakt ook.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 10:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het doet een mens goed zichzelf af en toe even te verwennen
Wat dacht je ervan dat ik we eerst even op vakantie gaan?quote:Op vrijdag 31 mei 2024 10:03 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Kun je na de opname meteen ergens terecht voor verdere hulp?Ik heb er één en ik ben er trots op
Naar de bergen?quote:Op vrijdag 31 mei 2024 10:07 schreef DJMO het volgende:
[..]
Wat dacht je ervan dat ik we eerst even op vakantie gaan?
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
De Luxemburgse heuvelsquote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
Geen idee.. was een serieuze vraag.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 10:07 schreef DJMO het volgende:
[..]
Wat dacht je ervan dat ik we eerst even op vakantie gaan?
Stond er van te kijken dat de opname maar gemiddeld 1 a 2 weken is.. voor een lichamelijke detox.
Van wat ik weet uit iemand uit mn omgeving is een opname 2 maanden (of nog langer)Smile, it's free therapy.![]()
Ik mocht nooit weg in het weekend. Ik zat er gewoon 5 weken.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 10:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb nooit hoeven blazen,maar 1 keer had ik dus wel gedronken in het weekend,dat had de begeleidster gelijk door.Dan ga je wel even door het stof.
De laatste keer moest ik blazen en toen was het positief. Ik mocht pas in de avond bij de groep.![]()
Volgende keer huren we een auto met chauffeur schat. Mag jij een slaapmasker op zodat je niets ziet terwijl we rijden. Ik maak wel foto's voor je.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
En even uitleggen ook?quote:Op vrijdag 31 mei 2024 10:10 schreef BPS70 het volgende:
[..]
Ik mocht nooit weg in het weekend. Ik zat er gewoon 5 weken.
De laatste keer moest ik blazen en toen was het positief. Ik mocht pas in de avond bij de groep.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En die pakt niemand je meer afquote:Op vrijdag 31 mei 2024 10:06 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
klopt en we hebben daar mooie herinneringen gemaakt ook.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op vrijdag 31 mei 2024 10:10 schreef DJMO het volgende:
[..]
Volgende keer huren we een auto met chauffeur schat. Mag jij een slaapmasker op zodat je niets ziet terwijl we rijden. Ik maak wel foto's voor je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op vrijdag 31 mei 2024 10:10 schreef DJMO het volgende:
[..]
Volgende keer huren we een auto met chauffeur schat. Mag jij een slaapmasker op zodat je niets ziet terwijl we rijden. Ik maak wel foto's voor je.Echte liefde is........... een slaapmasker op en later gruwelen bij de foto'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik was na drie dagen al van m'n klachten af. Het vervolgtraject kan tot wel een jaar duren. Maar ik ben niet zo achterlijk dat ik een jaar in een kliniek ga zitten.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 10:09 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Geen idee.. was een serieuze vraag.
Stond er van te kijken dat de opname maar gemiddeld 1 a 2 weken is.. voor een lichamelijke detox.
Van wat ik weet uit iemand uit mn omgeving is een opname 2 maanden (of nog langer)Ik heb er één en ik ben er trots op
Dit klinkt best raar Dot.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 10:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echte liefde is........... een slaapmasker op en later gruwelen bij de foto's
Nou ja zeg, ben ik bereid om geld over de balk te smijten is het weer niet goedquote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
Vaak genoeg in de auto gezeten met hoogtevrees dat als er 10 cm verkeerd gestuurd wordt, we een mooie duik naar beneden maken.
Hoort erbijTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Klopt hij heeft het soms nog over en wil graag nog eens terug.quote:
ook dat we in de bergen aan het rijden waren en ik door de hoogtevrees niet meer verder durfde te rijden![]()
locals aangehouden pff met hulp terug gereden hahahaha (waren geen vang rails.. en de weg was heel smal) en hoog heeeel hoog haha
En dat we ergens stil stonden waar ik niet weg kwam in berggebied.. en uhm er rook onder de auto vandaan kwam.. veel roook .. koppelingsplaat![]()
Mijn langste was 4 maand.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 10:11 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik was na drie dagen al van m'n klachten af. Het vervolgtraject kan tot wel een jaar duren. Maar ik ben niet zo achterlijk dat ik een jaar in een kliniek ga zitten.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Viel mee.quote:
Laatste keer was in Leeuwarden. Was wel een leuke groep, dat is ook belangrijk.
Er was een vrouw die was echt zwaar verslaafd aan heroine, hele mooie meid om te zien. Maar ik zag haar een paar maanden later op het station in Leeuwarden en toen wist ik genoeg. Die was echt teruggevallen.
Ben haar naam kwijt...![]()
ja.. Vroeger had ik er geen last van..quote:Op vrijdag 31 mei 2024 10:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Vaak genoeg in de auto gezeten met hoogtevrees dat als er 10 cm verkeerd gestuurd wordt, we een mooie duik naar beneden maken.
Hoort erbij
Maar opeens.. leeftijd evenwichtsorgaan oid![]()
![]()
Geluk dat je al zo snel van je klachten af was!quote:Op vrijdag 31 mei 2024 10:11 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik was na drie dagen al van m'n klachten af. Het vervolgtraject kan tot wel een jaar duren. Maar ik ben niet zo achterlijk dat ik een jaar in een kliniek ga zitten.
ja ik weet dat ze hier in een kliniek gemiddeld een jaar zitten. Zitten blijkbaar veel verschillen in de trajecten die je kunt volgen.
Was daardoor verbaasd dat je 'maar' zo kort daar hoefde te zijn.Smile, it's free therapy.![]()
Ik heb iets magisch en dat is mijn hoofd uitzetten? Er niet over nadenken enzo. Geen rampscenario's bedenken. Gewoon gaan en doen?Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
En goed personeel daar.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 10:14 schreef BPS70 het volgende:
[..]
Viel mee.
Laatste keer was in Leeuwarden. Was wel een leuke groep, dat is ook belangrijk.
Er was een vrouw die was echt zwaar verslaafd aan heroine, hele mooie meid om te zien. Maar ik zag haar een paar maanden later op het station in Leeuwarden en toen wist ik genoeg. Die was echt teruggevallen.
Ben haar naam kwijt...“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Durf je dan zelf te rijden ook?quote:Op vrijdag 31 mei 2024 10:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Hoort erbij
Ik dus niet.. Als een ander rijdt vind ik het ook doodeng maar dat duf ik wel aan.. maar niet om zelf te rijden.Smile, it's free therapy.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: