Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik gok deze:Bij een vertraagde slaapfasesyndroom (delayed sleep phase disorder, kortweg DSPD) valt u te laat in slaap en heeft u moeite om op een sociaal wenselijke tijd op te staan. Dit komt doordat de biologische klok naar achter is geschoven. Als u eenmaal slaapt, slaapt u vaak goed door.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 04:07 schreef DJMO het volgende:
[..]
https://www.zaansmedischc(...)che-klokstoornissen/
Hier had de psych het vanmorgen over.
Nou staat er één iets op deze pagina waar ik me enorm aan stoor. Eens zien of jij me zo goed kent dat je kunt vinden wat dat is.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mis.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 04:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik gok deze:Bij een vertraagde slaapfasesyndroom (delayed sleep phase disorder, kortweg DSPD) valt u te laat in slaap en heeft u moeite om op een sociaal wenselijke tijd op te staan. Dit komt doordat de biologische klok naar achter is geschoven. Als u eenmaal slaapt, slaapt u vaak goed door.Autisme heb je of niet. Dat is aangeboren. Dat krijg je niet op latere leeftijd.quote:Bij ‘free running disorder’ (ook wel ‘non-24 hour disorder’ genoemd) is er vaak geen pijl op te trekken, wanneer u wel of niet in slaap kan vallen. Hierdoor loopt het slaap-waakritme af en toe wel en af en toe niet in het bioritme. Oorzaken hiervan kunnen neurologische aandoeningen zijn. Zoals Alzheimer, autisme of hersenletsel. De kans op deze aandoening groeit met de leeftijd, omdat je dan ook meer kans hebt op deze ziektes.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
[quote]Op vrijdag 31 mei 2024 04:16 schreef DJMO het volgende:
[..]
Mis.Geen pijl op te trekken? Wie heeft dit geschreven?quote:Bij ‘free running disorder’ (ook wel ‘non-24 hour disorder’ genoemd) is er vaak geen pijl op te trekken, wanneer u wel of niet in slaap kan vallen. Hierdoor loopt het slaap-waakritme af en toe wel en af en toe niet in het bioritme. Oorzaken hiervan kunnen neurologische aandoeningen zijn. Zoals Alzheimer, autisme of hersenletsel. [b kans op deze aandoening groeit met de leeftijd, omdat je dan ook meer kans hebt op deze b]
Autisme heb je of niet. Dat is aangeboren. Dat krijg je niet op latere leeftijd.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
[quote]Op vrijdag 31 mei 2024 04:16 schreef DJMO het volgende:
[..]
Mis.Bij 2 familieleden heeft autisme zich pas op 20-jarige leeftijd en op 50-jarige leeftijd zich geopenbaard, maar ok, wat weten zij er ook vanquote:Bij ‘free running disorder’ (ook wel ‘non-24 hour disorder’ genoemd) is er vaak geen pijl op te trekken, wanneer u wel of niet in slaap kan vallen. Hierdoor loopt het slaap-waakritme af en toe wel en af en toe niet in het bioritme. Oorzaken hiervan kunnen neurologische aandoeningen zijn. Zoals Alzheimer, autisme of hersenletsel. De kans op deze aandoening groeit met de leeftijd, omdat je dan ook meer kans hebt op deze ziektes.
Autisme heb je of niet. Dat is aangeboren. Dat krijg je niet op latere leeftijd.![]()
Ik was aan het kloten met de quotequote:Op vrijdag 31 mei 2024 04:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Geen pijl op te trekken? Wie heeft dit geschreven?
Ik ga weer liggenIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Ho, dan is pas op die leeftijd de diagnose gesteld. Dat is wat anders. Ik wist het ook pas 4 jaar geleden. Maar het verklaart wel een hoop shit uit het verleden.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 04:19 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Bij 2 familieleden heeft autisme zich pas op 20-jarige leeftijd en op 50-jarige leeftijd zich geopenbaard, maar ok, wat weten zij er ook vanIk heb er één en ik ben er trots op
Die van 50 heeft 5 jaar geleden zo'n test gedaan waar niets uit kwam.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 04:21 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ho, dan is pas op die leeftijd de diagnose gesteld. Dat is wat anders. Ik wist het ook pas 4 jaar geleden. Maar het verklaart wel een hoop shit uit het verleden.![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op vrijdag 31 mei 2024 04:26 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Die van 50 heeft 5 jaar geleden zo'n test gedaan waar niets uit kwam.en 500 andere teksten met dezelfde strekkingquote:Can Autism Develop Later in Life?
Autism Spectrum Disorder is a brain-based disorder typically diagnosed in children. That leaves many adults wondering if they can become autistic later in life, especially if they’ve noticed autism-like symptoms.
Because of the nature of the disorder, you cannot develop autism as an adult. ASD arises from atypical brain development. The brains of adults have already completed basic neurodevelopment, so you cannot develop autism later in life. However, it is still possible for autism to be diagnosed later, especially in higher-functioning adults.![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Lekker sliepeDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Ga ik ook doen. Waarschijnlijk gaat de wekker zo bij mario, dus het zal zo wel weer even druk worden![]()
![]()
![]()
Wat versta jij onder een 'test'? Ik heb meerdere onderzoeken en vragenlijsten gehad die tot ver in m'n kindertijd terug voerden. Idem met adhd. Ook pas op latere leeftijd vastgesteld. 40 tot 60 jaar geleden was er over autisme en adhd gewoon veel minder bekend dan nu. En dus duurt het vaak heel lang tot er een juiste diagnose wordt gesteld.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 04:26 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Die van 50 heeft 5 jaar geleden zo'n test gedaan waar niets uit kwam.Ik heb er één en ik ben er trots op
Dank voor het bevestigen. Met name die laatste regel zorgde er bij mij voor dat ik de diagnose pas na m'n 40e kreeg.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 04:58 schreef devzero het volgende:
[..]
[..]
en 500 andere teksten met dezelfde strekkingIk heb er één en ik ben er trots op
Ja geef!quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Ik dacht dat die tekst het beste aangaf waarom je autisme niet op latere leeftijd ontwikkelt en dat het soms niet op tests opduiktquote:Op vrijdag 31 mei 2024 05:55 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dank voor het bevestigen. Met name die laatste regel zorgde er bij mij voor dat ik de diagnose pas na m'n 40e kreeg.![]()
GoedemorgenFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander![]()
Hi dev thnxquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Oh wat gaafquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Klopt dus wel. Zie ook WhatsAppquote:Op vrijdag 31 mei 2024 05:57 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik dacht dat die tekst het beste aangaf waarom je autisme niet op latere leeftijd ontwikkelt en dat het soms niet op tests opduiktIk heb er één en ik ben er trots op
DTS - Foto's en verslagen
Forum Opties Forumhop: Hop naar: